/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Problemer med MSN
Fra : epidedymittis
Vist : 531 gange
69 point
Dato : 08-01-06 19:37

GOD aften!

Jeg har den NYESTE messenger, (Opdaterer automatisk), men jeg er rendt ind i et problem: En af mine kammerater ser ud til at være offline, men kan sagtens se mig online, og skrive til mig. Jeg kan derfor kun skrive til ham, når han begynder at skrive til mig.
Nogle gange er det omvendt, og det er MIG der kan se ham, men på hans skærm ser jeg ud til at være offline.

Ingen af os har problemer med andre af vores kontaktpersoner, og de har,så vidt vi ved, heller ingen problemer med os!

Nogen der har et løsningsforslag eller/og har oplevet noget i samme stil?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-01-06 20:04

er i ærlige overfor hinanden så det ikke blot er som i ikke vil vise jer ? (blot en indskydelse)

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-06 20:09

Min søster har for et par dage siden haft det samme problem, men pludselig fungerede det igen.

Vi kunne ikke "se" hinanden på samme tid, men kunne skrive sammen.

Ingen af os havde blokeret hinanden.

Kommentar
Fra : epidedymittis

Dato : 08-01-06 20:45

Der er ingen der blokerer nogen! Hvis man var blokeret, ville man hverken kunne skrive til hinanden, eller se at "fjenden" var online!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 08-01-06 21:01

Hvis du blokerer en kontaktperson, kan du se om han/hun er online, men den blokerede person vil se dig som offline.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-01-06 23:25

Messenger har en funktion med at man selv kan bestemme status, når man logger på, kan din kammerat være kommet til at sætte indstillinger til Vis som ofline?

Accepteret svar
Fra : Dennis85

Modtaget 69 point
Dato : 08-01-06 23:38

Det er simpelthen en fejl fra Microsofts side af.

Jeg har ofte samme problem, og har desuden ikke kunne bruge deres spiltjeneste via messenger da den er "midlertidigt ud af drift". Jeg vil bare ikke kalde et halvt år midlertidigt.

Dette er resulteret i jeg er begyndt at gå mere og mere over til ICQ der har samme funktioner og muligheder som MSN.

www.icq.com

\\-> Dennis

Godkendelse af svar
Fra : epidedymittis

Dato : 09-01-06 12:37

Tak for svaret Dennis85.

Jeg er udmærket godt klar over hvordan systemet fungerer, mht status osv!

Jeg er ret overbevist om at du har ret i at det er en fejl fra microsoft's side. Jeg er også selv begyndt at blive irriteret over de mange problemer der opstår!