/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Åndsvagt spørgsmål!
Fra : tedd
Vist : 977 gange
100 point
Dato : 06-01-06 20:31

Ok bare for at lave et teoretisk experiment! Jeg kan huske at på det gamle Kandu var et gennemgående tema! " Bare vent Arne, når det nye Kandu kommer så blacklister vi dig!"

Så er det jeg godt vil vide helt ærligt og med håndsoprækning så alle kan se det! Hvem har været konsekvent? Har I blacklistet ham? Og lige et tillægsspørgsmål! Hvor mange har Arne blacklistet?

Bare til orientering Jeg har ikke blacklistet nogle endnu (selvom Keld, molo og emesen er tæt på, Gambrinus ligger stadigvæk til overvejelse, ligesom Mango som det rent faktisk lykkedes mig at blacke, indtil jeg fandt ud af hun bare kom tilbage som lyserød, creamy er alligevel for sød, og Klumme han er klumme hvis jeg skal være flink) så alle skulle kunne være i stand til at give sit besyv med! Selv Mirirt som vi alle ved stikker næsen i alt undtagen kokauin (tror jeg nok) Ok sæt igang!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-01-06 20:35

Og uanset hvilken katagori du sætter dit spørgsmål i så er Andet hardware altså stedet selvom smalltalk er det mest sandssynlige!

Kommentar
Fra : Brommi

Dato : 06-01-06 20:37

hmmmmm ingen so far

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-01-06 20:46

Da ingen har raseret i mine spørgsmål, er der ingen som er sortlistet.
Om jeg er blacklistet nogen steder ved jeg ikke.
Venlige Hilsner til den ærbødige spørgsmålsstiller (På Dansk = fjolset Tedd)
Emesen / Eyvind / Emesen. / E.c (e.c kan dog ikke logge ind for tiden)

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-01-06 20:48

Jeg blacklistede arne, i samme sekund jeg fandt ud af hvor det skulle gøres..

Udover denne ene blacklistning, har jeg ingen på min liste!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-01-06 20:54

Øhh! Hvordan kommenterer du så Arnes escapader, creamy? Kan man se een man har blacklisted i sine egne spørgsmål? Kan man se ham i andres spørgsmål?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-01-06 20:57

Hvorfor skal man blackliste andre?
Der skal da både være plads til forargelse og morskab!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 06-01-06 21:00

Jeg har som udgangspunkt blacklistet alle men mod behørig betaling med påænger til mig bliver denne blacklistning ophævet. Jeg har i dag ophævet blacklistningen for et par stykker bl.a Creamygirl da hun roste mig med ordene
Citat
Hold kæft en knold du er

Derudover har jeg ingen på blacklisten, men er selv blevet blacklistet her for mine intilligente og kloge indlæg http://www.kandu.dk/spg80188.aspx

//bentjuul

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-01-06 21:02

Tedd, vil du vide mere om blacklistningsfunktionen, så må du finde en til listen..

Jeg vil ikke sidde og fortælle hvorledes funktionen funker. Kun sige at det er noget juks

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-01-06 21:02

Smart system Tedd:
Blacklist nogen fra sine spørgsmål og punk dem i deres egne spørgsmål.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-01-06 21:02

Bent, dit stunt hoppede jeg sq på - og derfor er du en knold

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-06 21:06

Jeg har blacklistet a.j, men kan stadig se når han huserer i andre tråde, men han har ikke mulighed for at kommenterer i mine.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-01-06 21:06

Damn svært at følge med når man er igang med en hot senorita fra Bolivia! Ingen detaljer men hvad hedder af med bukserne på boliviansk?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 06-01-06 21:07

Og jo, han har så også blacklistet mig

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-01-06 21:07

Ok Creamy og Nordstedt! Men er det ikke bare omvent fra Arne så?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-01-06 21:08

Det må da høre under black-list

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-01-06 21:08

Glemta at fortælle, at han også har blacklistet mig ...som om det kommer som en overraskelse

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-01-06 21:10

Kunne da ikke drømme om at blackliste dig eme! Elsker at høre om partition!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-01-06 21:11

Og er man blacklistet, kan man stadig læse de tråde man er blacklistet fra. Man er kun udelukket fra at kommentere.

Ikke særlig genialt - og det har jeg fortalt til teamet, er en dårlig idé

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-01-06 21:11

Hvem er Bentjuul?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-01-06 21:12

Ikke for noget Tedd - men de der Bolivianske bukser er det med gylp og livrem.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-01-06 21:12

Næh det var det jeg tænkte! Hvis man virklig skulle blackliste nogle, så skulle man aldrig se dem igen? Eller huh?

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-01-06 21:16

Tedd hvis du skal være en venlig person over for Señorita Bonita de Bolivar, så siger du bare "No pantalonita por favor" - De taler spansk i Bolivia!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-01-06 21:17

Thanks Seve

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-01-06 21:18

Så det emesen og cremy siger? Det nytter ikke at blackliste nogle?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-01-06 21:19

Heller ikke for dem der blir blacklistet?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-01-06 21:23

Tedd - hvis din blak-list ikke virker på de Bolivianske bukser......................... så ring.
Du kan også prøve med "hey your hot pans is burning"

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-01-06 21:25

Jeg vil til min sidste bloddråbe, kæmpe med mig selv om IKKE at blackliste nogen.

Undtagen selvfølgelig: Bent Juul, tedd, dova, og især mirit på grund af sin øretæveindbydende væremåde.

jeg håber ikke der er nogen der føler sig forbigået, jo Creamy skal kraftstejlme også med, mage til krukke

Ahh, men ellers synes jeg systemet virker fint nu, og er også blevet mere stabilt.

Pointene virker på en anden måde end før, men det vil jeg aldrig sætte mig ind i.

God weekend til alle, og husk, det første solstrejf, varsler forårets snarlige kommen.

Hilsen
Keldd...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-01-06 21:26

Skærer det lige ud i pap

Hvis du eksempelvis blacklister mig, så vil jeg ikke kunne kommentere i dine spørgsmål (men stadig læse dem). Jeg vil ikke kunne bedømme dine tip (men stadig læase dem)..

Du vil kunne se mine indlæg i ALLE andre tråde end dine egne - og også kunne kommentere på mine indlæg..

Forstår du funktionen nu?!

Kommentar
Fra : severino

Dato : 06-01-06 21:27

Emme! Det må være et forsøg på brændende kærlighed!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-01-06 21:38

Ja ja creamy Nu trængte den ind!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-01-06 21:39

Ok nu skal der blakkes!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-01-06 21:40

Så det er altså umuligt at blacke Arne? Selvom man truer?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-01-06 21:42

Jeg opgiver

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-01-06 21:43

Det jo ikke fordi vi bagtaler Arne! Han kommer jo aldrig i Andet Hardware

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-01-06 21:46

Det plejer jeg heller at gøre, men skulle da lige se, hvem der havde stillet dette dumme spørgsmål

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-01-06 21:47

Sorry! ..Åndssvage spørgsmål

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-01-06 21:47

Ok Et sidste spørgsmål! Skal jeg trykke til Venstre eller højre for at acceptere svar?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-01-06 21:48

Ups!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-01-06 21:49

Ninja sniger dræberen har erklæret alle for 100%

Accepteret svar
Fra : creamygirl

Modtaget 100 point
Dato : 06-01-06 21:49

Det kommer an på, om du lider af rum/retningsforstyrrelser!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-01-06 21:51

Bliver nødt til at acceptere Creamy, men gør det ikke til en vane

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-01-06 21:51

Der er to slags blacklist
En til eks, dette spørgsmål og en global blacklist til alle sine spørgsmål.
Lige et tænk eksempel.

1 du blacklister mig i spørgsmålet her.
2 jeg læser og kopierer alle kommentarer
3 opretter et nyt spørgsmål
4 indsætter alle kommentarer + mine egne uhyrlighedder.

Godkendelse af svar
Fra : tedd

Dato : 06-01-06 21:52

Tak for svaret creamygirl.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-01-06 21:53

Forsent Emesen!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-01-06 21:53

Emesen, du er....du er....hmm, jeg ved ikke hvad du er

En nød!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-01-06 21:53

Jeg så det i seneste 250 og tænkte lige at ville hilse på Tedd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-01-06 21:54

blandede mig ikke

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-01-06 21:56

En vane?!

Nej det tror jeg heller ikke at det bliver, Tedd!

Mest fordi en vane er noget man gør ofte - og der kan jo gå måneder ½år mellem dine spørgsmål herinde

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-01-06 22:04

Jeg tænker jo meget!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-01-06 22:14

F.eks tænkte jeg VIRKELIGT meget i et andet spørgsmål herinde! Well nok ikkwe under Andet Hardware! Men en kvinde der spurgte om det var ok ikke at vaske sig et bestemt sted på kroppen! Måske tænkte jeg så meget at spørgsmålet allerede var besvaret men ok såen er det! Tænker sgu for meget!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-01-06 22:25

Tedd - af med de skyklapper, og tag et par lyse solbriller på.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 06-01-06 22:38

Jep flytter til Skagen snart!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-01-06 22:38

Vi må have fat i en læge

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 06-01-06 22:47

Jeg har endnu ikke nogen på den sorte liste men der er tre der aspirerer, jeg skal dog lige se om den nye funktion har en præventiv effekt.

Hvordan ser man om man selv er på blackliste?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 06-01-06 22:58

vil.du
Kig i din profil.
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-01-06 23:00

Man kan ikke se om man er blacklistet. Det finder man ud af hen ad vejen

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-01-06 23:05

Men sådan ser ud

creamygirl, du har følgende muligheder

Din profil er blevet udelukket fra dette spørgsmål af arne.jakobsen, du har derfor ikke rettigheder til at kunne tilføje nogen kommentar eller på anden måde deltage i denne debat.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 06-01-06 23:24

Jeg blacklistede også Arne som det første efter det nye forum var oppe at køre... Det var en sand fornøjelse

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 06-01-06 23:26

Han har forresten også blacklistet mig - men det er jeg nu ikke ked af

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 06-01-06 23:46

Ok så, tak creamy

Jamen Keldd, jeg kigger og kigger i min profil men der er jo ingenting at se

Men nu ved jeg så hvordan det ser ud

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-01-06 07:20

Wow! Jeg kan stadigvæk blackliste, selvom spørgsmålet er besvaret!! Hvis jeg nu blacklister creamy får jeg mon så mine points tilbage?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-01-06 09:11

hmpff - købe det åndsvage spørgsmål for at igen igen og igen fjerne fluebenet i håb om at det virker - altså !!!!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-01-06 09:18

Prøv med et punktum

.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-01-06 09:45

I sin profil kan man se hvem man har Blacklistet,
men ikke hvem der har Blacklistet een selv.
Jeg har skrevet et privat, læg lige mærke til det, et PRIVAT brev, til vil.du,
og forklaret mig, og regner så selvfølgelig med, at blive inviteret på frokost en af dagene

Hilsen ......
Keldd....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-01-06 09:58

Skulle du nogensinde besøge min indbakke Keldd, så forvent ikke noget tilbud om frokost. Men du er velkommen til at snuppe den gamle indtørrede ostemad, som en anden glemte i farten.

Den ligge såmænd og venter KUN på dig..

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 07-01-06 11:58

Undskyld Keldd, men din private besked til mig, fatter jeg ikke en lyd af!!

Har du hacket dig ind på min bankkonte?!

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 07-01-06 13:09

Det er godt gjort at i bare fortsætter snakken i et lukket spørgsmål - det har kostet mig en hel dagsløn på 10 point, fordi jeg ikke kunne styre min nysgerrighed.

//bentjuul

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-01-06 13:28

ja Tedd samler vist til bunke.

Nu sortlister han os nok snart.

Ps. CG og K kan i ikke sværme hen i jeres eget spørgsmål.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-01-06 14:12

Creamy, bent
Nå nå nå, jeg skrev privat til creamy, at hun var en fattigrøv,
fordi hun ville spise mig af med en gammel ostemad.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-01-06 14:50

Uhmmm jeg elsker ostemadder (ikke for stærke-nærmest skole ost)
Hvis ost og brød buer for meget - så ned i en spand vand et par timer..................og det bliver som nyt.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 07-01-06 15:48

eme,
tag over til creamy.
Hilsen
Keldd....

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-01-06 15:49

Underligt så mange mails med returpoint jeg får? Tror det er en Kandubug. Der burde nok stå At der er ankommet en kommentar? Med mindre de bare stjæler points fra folk som Mirit?

Hmm? Jeg blacklister sg snart mig selv!
Og BentJuhl fordi han brokker sig over at han må hoste op. De FCK'er er sg osse så nysgerrige!

GF forever selv når de rykker ned i serie 6!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 07-01-06 15:50

Er Creamy nu blevet til en smøreost?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 07-01-06 17:36

Nej ikke smøreost...........................men hun har en "osteskaterbane" fra en tidligere gæst, som hun vil byed Keldd.