/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Er arne gået kold ??
Fra : sniperdk
Vist : 890 gange
10 point
Dato : 05-01-06 18:22

Syntes her er roligt ???

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 05-01-06 18:23

Igår baksede han med en virus han havde fået på sin pc (har jeg læst under tips)

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 05-01-06 18:25

Så skulle du da bare se her....
http://www.kandu.dk/spg80428.aspx

optræden på slap line igen....

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-01-06 18:27

Nix
Han trækker stadig vejret.
http://www.kandu.dk/Spg80450.aspx
Gambrinus

Kommentar
Fra : michaelholm

Dato : 05-01-06 18:29

Øh er han altid i det humør?
Jeg har stødt på ham to gange i dag - begge gange svinede han folk til på det groveste

MVH Michael

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-01-06 18:32

Tjaaaa.
Det svinger meget mellem uhøflig og modbydelig.
Gambrinus

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-01-06 18:44

Earney har sin egen tråd http://www.kandu.dk/spg80188.aspx

Der kan man deltage, hvis man ikke er blacklistet

Accepteret svar
Fra : Satellit

Modtaget 10 point
Dato : 05-01-06 19:01

Arne minder mig meget om min svoger....han er også socialt handicappet. Han har ikke den fjerneste fornemmelse for, hvordan man begår sig socialt blandt andre mennesker. Ligesom Arne tror han, at han er en "sandhedsapostel" bare fordi han er uden "filter". Det er virkelig slemt, når folk tror at de ytrer én eller anden universel sandhed, når de i virkeligheden bare tænker højt og er fuldstændig ligeglade med, om andre måske kunne opleve tingene på en lidt anden måde. Stakkel, stakkel....!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-01-06 19:02

Ans, jeg har sq lidt svært ved at vænne mig til "kælenavnet" earney *L*

Lillearne har da travlt med at lave verdens længste blackliste?! Hver gang han opdager at en bruger har blacklistet ham, så ryger de på hans liste. Der er spas - og jeg tager mig lige en griner

Han er jo som bekendt et konkurrence menneske - og det skulle ikke undre mig en bønne, om manden fremover laver små finurlige konkurrencer om hvem der har kandus længste blackliste....mere LOL

Kommentar
Fra : sniperdk

Dato : 05-01-06 19:03

Ja han er en oplevelse af rang !!!

Måske kunne det være morsomt med sådan en Kandu-komsammen, så syntes jeg arne skulle være på scenen. Så kunne vi alle nyde ham på slap line.... hahahahaa

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 05-01-06 19:31

Jeps - han hygger sig med sin blackliste. Jeg røg da lige med på den i hans natur-quiz *LOL* - heldigvis havde jeg sat ham på min længe inden *G*... Det er da i det mindste positivt at det bliver en meget lille kreds han i længden kan have dialog med når han efterhånden kommer på alles blackliste.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-01-06 19:44

Hvad sker der, når man blacklister ?
Ok vedkommende kan ikke kommenterer ens spørgesmål.
Men hvad sker der, i andres spørgsmål man deltager i ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-01-06 19:46

Der sker ikke noget Gambrinus!

Hvad vil du gerne at der skal ske?!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-01-06 19:58

Når 37½ Kandu'er har blacklistet en, bliver man smidt ud.
Gambrinus

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-01-06 21:38

Jeg bliver ved med at få mails til denne tråd, men der er ikke sket noget nyt

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-01-06 21:40

Os mig
Men nu kom du jo med en kommentar.
Gambrinus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-01-06 21:41

Også her

og mails om private beskeder, men der er ingen LOOL

Tænk hvis jeg er blevet hacket?!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-01-06 21:44

Af en eller anden grund tvivler jeg på at Arne er blacklistes hos mange af de "gamle" Kanduer! Hos nye er det nok en anden sag! Derimod tror jeg at Arnes blackliste efterhånden vil tømme Kandu for ressourcer så det kommer til at køre som det gamle Kandu!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-01-06 21:45

Creamy kan du "åbne" dine mails nu?

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-01-06 21:46

Og hvornår er man henholdsvis "ny" og "gammel"?!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-01-06 21:46

Niks!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-01-06 21:50

Man er ny med den nye Kandu og gammel med den gamle, creamy

Altså ny efter vi er kommet ind i "Age of Blacklist"!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-01-06 21:51

Jeg blacklistede xx i min egen tråd, da hans indlæg ikke havde noget med "spørgsmålet" at gøre.
Og nu er jeg blacklistet i hans egen biologitråd

Han venter faktisk på at jeg og andre brugere skal komme med et svar, men for mig er det lidt besværligt.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 05-01-06 21:55

Eller sagt på en anden måde! Hvis jeg var ny her og mødte Arne i et spørgsmål ville jeg nok være hurtigt til at blackliste ham! Efter et stykke tid ville jeg så blive nødt til at ophæve blacklistningen pga af alle de spørgsmål der handler om Arne mon er gået kold og lignende! Ihvertfald hvis man skulle ku kunne følge med i smalltalk plus grunden til de mærkelige bemærkninger man ville støde ind i i andre spørgsmål, når man ikke kunne se Arnes kommentarer!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-01-06 21:56

hehe, Nå Tedd!

Jeg troede alderen spillede ind - i den der "ny/gammel teori"

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-01-06 22:00

I alle andre sammenhænge ønsker man da at blive betragtet så ung som mulig
Te'væt'te'fald når men ER kommet over blealderen.
Jeg glæder min te'vær'te'fald.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-01-06 22:04

Er der nogen her der ryger pibe ?
Ikke fordi det generer mig, men jeg ku' godt bruge en hjemmeside, hvor man kan købe piber og tobak.
IKKE FJOLDE-TOBAK FORSTÅS !
Det bli'r sgu' altid væk i kbh. postcentral
Gambrinus

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-01-06 22:09

Han er ikke gået kold http://www.kandu.dk/spg80497.aspx

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 05-01-06 22:09

Gambrinus -> du kan jo "ose" lidt rundt her:
http://www.estart.dk/435/458/

- der er lidt at vælge mellem

mvh berpox

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 05-01-06 22:12

sniper... jeg vil nu ikke sige at han er gået "kold", kig forbi http://www.kandu.dk/spg80497.aspx
Hygge...
Søren

NB: Når man snakker om solen, ja så skinner den

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 05-01-06 22:15

Han er da gået kold...det er jo åbenlyst for enhver, at han er helt uden kompetencer på området...

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-01-06 22:15

Uha, det tipper da helt over for lillearne

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 05-01-06 22:27

Hvis man er gået "kold" - er det så svært at holde "snotten" for sig selv?

Hvor "snottet" skal man være, før man går "kold"

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-01-06 22:31

Jeg tror nu at xx er gået tør KMPLAG

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-01-06 22:32

Hold da kæft, der er et væld af afsindigt billige piber her :
http://www.aab-pipes.dk/default.asp?vat=true&lang=bb
Gambrinus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-01-06 22:33

Seriøst!

Jeg tror sq, at lillearne lider af mindreværd

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-01-06 22:36

Fniiiiiiiis

Nu har jeg fundet forklaringen på hans raseri!

3773 er røget på top 10

Uha uha *L*

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-01-06 22:39

Hvor dæv'len er Top 50 ? ?
Den er jeg måske også blacklistet fra ?
Gambrinus

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 05-01-06 22:51

ja...creamy...det må være hårdt når et palindrom gør en rangen stridig, og man må se sig detroniseret.

Det minder mig om en stribe fra "Radiserne" jeg så for år tilbage (frit efter hukommelsen):

1) Søren Brun står og hænger ved murværket, og ser umådeligt bedrøvet ud.
2) Trine kommer hen og spørger om hvad der er galt
3) Søren Brun siger som Søren Brun nu kan sige det: "Jeg er et nul....!"
4) Opmuntrende siger Trine: "Arh....Søren, du er IKKE et nul"
5) Søren og Trine hænger ved muren omgærdet af dyb tavshed, og eftertænksom mine....
6) Trine henvender sig til Søren: ".... men du ligner et 0,001"

....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-01-06 22:52

De satans kvinder LOL

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-01-06 22:57

Var det ikke også Trine der havde en bod :
Psykiatrisk behandligg 25 øre
Gambrinus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-01-06 22:59

Jo LOOOL

Og hun er garanteret medlem af kvindemafiaen

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-01-06 23:02

Og Nuser som Den Røde Baron !
Det er derfor min Alfa hedder Den Røde Baronesse.
Hun har nykker som et kvindemenneske.
Gambrinus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 05-01-06 23:11

Nu vil jeg ikke spamme den seriøse "snottråd"

Men for pokker da, hvor jeg lige fik mig et grineflip

Citat
PS - Maria - hvis du får dig sådan en snotsuger, så husk: Læg ALDRIG snotsugeren fra dig på gulvet... der lyder et "trut" og så står man der med forfærdeligt klistrede tæer midt om natten.....

Hold da helt op - det billede drømmer jeg sq om i nat, berpox din knold

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 05-01-06 23:13

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=328858

Kode
Pigerne på bordellet har også fået væsentligt mere at rive i

Gambrinus

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 05-01-06 23:29

Apropos Gambrinus....
Godtnok en gammel nyhed - men jeg var ved at få kaffen galt i halsen da jeg så overskriften på den nederste nyhed...
http://kortlink.dk/kortlink.php?id=2b38

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 05-01-06 23:30

her kommer det rigtige link...
http://kortlink.dk/sj-nyheder/2b38

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 05-01-06 23:53

Ja - sandheden er ilde hørt - så røg jeg også på "Arne's liste"

Det med snotteriet var åbenbart for meget. Arne, hvis du læser med - så er du da 200% latterlig i din opførsel!

Du skælder og smælder, har de vildeste forudindtagede meninger om en (ung) mor og hendes ansvarlighed, og så snart nogen retter på dig, eller afviger fra dine svar, så bliver du smækfornærmet......ikke engang en god omgang "værkstedshumor" som den i denne tråd kan du tåle.

Jeg havde besluttet mig for, at hvis nogen skulle blackliste af os to, så måtte den første være dig.....

Kære Arne - måske du skulle tage dig sammen, og få professionel hjælp.

/berpox

Godkendelse af svar
Fra : sniperdk

Dato : 06-01-06 01:24

Tak for svaret Satellit.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-01-06 06:37

Citat
Ja - sandheden er ilde hørt - så røg jeg også på "Arne's liste"

hehe, jamen velkommen på arnes sorte liste, berpox

Se det for dig - om tre måneder åbner lillearne et spørgsmål indeholdende en lille konkurrence.

Arne: "Jeg har en lang liste over blacklistede brugere, skriv en kommentar, hvor du fortæller hvor mange du har på din på din liste. Men husk, det er MINE regler der gælder, jeg bestemmer hvem der skal have pointene

????? Larmende tavshed - de resterende kandu brugere -> 192943 kan ikke komme ind i tråden og fortælle at de har 1 på deres liste

og lillearne fatter ikke en dyt LOOL