/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Litteratur / Spørgsmål
10  dova 560
Salg af bøger på nettet
Fra : nullerbullerpige
Vist : 4946 gange
100 point
Dato : 21-10-05 11:14

Hej!
Jeg søger nogle sider på nettet hvor man kan købe bøger. Både sider med nye og brugte bøger.
Evt en side hvor man kan købe Raija bøger.

Accepteret svar
Fra : Satellit

Modtaget 110 point
Dato : 21-10-05 11:24
Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 21-10-05 11:47
Kommentar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 21-10-05 12:22

>>vil.du 1000 tak for det sidste link, det var virkelig brugbart NOT
Hvad med lige at vågne op engang!!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 21-10-05 12:30

Øhm...sikke da en tone?? Jeg ser nu at den auktion der er i det sidste link er lukket, det må du da meget undskylde, så håber jeg du kan bruge noget fra de andre links!

Men hvorfor i alverden skrive sådan som du gør, til en person der forsøger at hjælpe dig?

Helt helt utroligt og afgjort ikke noget der gør at man får lyst at prøve at hjælpe en andne gang!

OG - hvad med de andre links du har fået??? Hvad med det første fra Satellit ang. www.pensum.dk? 'Pensum' er en god side hvor man næsten altid kan finde hvad man ønsker - og hvad med de tre øvrige links du har fået herfra?

Skru lidt ned for blusset og hold en sober tone, hvis du ønsker hjælp fra andre mennesker!

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 21-10-05 12:42

Du kan i øvrigt selv prøve at søge inde på det sidste link du fik fra mig - så vil du finde mange Raijabøger til salg - utroligt at jeg gad, efter din ubehagelige måde at skrive på - men værsågod (du skal kopiere HELE linket):

http://my.qxl.dk/search/SearchElse.asp?txtSearch=raija&Catg=9995&InTitleAndDesc=1&AffParam=0&Hid_SearchType=0&SearchType=0&Region=-1&catalog=0&Adv=1&StartQueryy.x=27&StartQueryy.y=12

AUKTIONEN SLUTTER I MORGEN d. 22.10. 2005 - der er en enkelt der først slutter på søndag, men resten er i morgen.

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 21-10-05 12:43

nå, den tog det hele med - så skal du såmænd bare trykke på linket

Kommentar
Fra : Mallie

Dato : 21-10-05 13:32
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-10-05 14:20
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-10-05 17:29
Godkendelse af svar
Fra : nullerbullerpige

Dato : 30-01-06 17:13

Tak for svaret Satellit.