/ Forside/ Interesser / Videnskab / Biologi / Spørgsmål
10  berpox 1040
Tror han er væk
Fra : paperboy
Vist : 638 gange
1 point
Dato : 27-09-05 20:08

Jeg tror skisme, at han har fået det røde kort, og han er forvist fra kandu, det er dejlig længe siden, man er stødt på ham, nyder freden og roen

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 11 point
Dato : 27-09-05 20:11

Hvis du snakker om den jeg tror, har vedkommende været her idag i en tråd vedr. musik i en reklame

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-09-05 20:12

Pjat med dig

[hør] Han er her stadig......

mvh dova

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 27-09-05 20:18

vrææææææææææææææææææææææææææææl hvor henne dova ?

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 27-09-05 20:22

Nordstedt1 tror du tager fejl, det koster mig lige lidt point at se han kun var nævnt i den musiktråd ...puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuha

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 27-09-05 20:33
Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-09-05 21:11

Han er gået i gang med en produktion af banankassesenge.

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 27-09-05 21:20

shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit - hvorfor fremgår det ikke af min oversigt, når jeg søger på navnet XXXX.XXXXXXXXX

Kommentar
Fra : dova

Dato : 27-09-05 21:40

Det kan være han er her "undercover" så systemet ikke registrerer det ......kommer heller ikke frem her når man søger på navnet, der er de seneste fra d. 23/9

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 27-09-05 21:44

Det har vel hjulpet, at ingen gider svare ham, altså af de faste brugere..det er vel knap så fedt og morsomt at være her så!
Jeg ville nok personligt føle mig lidt som tynd luft..

Kommentar
Fra : ans

Dato : 27-09-05 21:47

kandu har ikke fået opdateret endnu.

xx har deltaget i flere tråde i de senere dage.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-09-05 00:41

xxxxpunktumxxxxxxxx har da bare haft travlt med at hjælpe kandu.dk med deres serverproblemer han skal nok vise sig fra sin mindre pæne side snart

//bentjuul

Kommentar
Fra : kajsvaj

Dato : 28-09-05 12:29

Hvad med om I lod være med at forplumre biologikategorien og istedet brugte smalltalkkategorien. I ødelægger systemet for os andre. Jeg får en mail hver gang der er spørgsmål eller pointantal forhøjes i denne kategori. -Og jeg er ved at have fået en del spam !

Hr. Jakobsen var en anelse anstrengende af og til (mildt sagt), men i mine øjne er dette ligeså irriterende.

Vh

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 28-09-05 13:31

kajsvaj - du har helt ret - spørgsmålet burde ha' været oprettet i smalltalk, men mon ikke paperboy snart lukker det.

//bentjuul

Godkendelse af svar
Fra : paperboy

Dato : 08-01-06 12:20

Tak for svaret Nordsted1.Det var en skam..altså han er her endnu.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-01-06 12:34

selv tak, men vi kommer nok til at se mindre og mindre til ham, efterhånden som han bliver blacklistet, så kan vi jo kun se ham, i hans egne tråde, og der er ikke noget ved at diskuterer med sig selv