/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Plexwriter
Fra : skringstrup
Vist : 337 gange
40 point
Dato : 23-10-02 18:01

jeg vil bare lige fortælle Strarup at nu har jeg hentet filen og installeret, og det skete der ikke meget ved

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 23-10-02 18:11

Hej Skringstrup,

i Adaptec ASPI driver pakken, ligger der en fil der hedder ASPIchk.exe... -->
http://download.adaptec.com/software_pc/aspi/aspi_v471.exe

prøv at køre den for at se om ASPI er blevet installeret... jeg arbejder stadig på vejledningen...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 23-10-02 18:13

Hvorfor skriver du ikke bare det i den oprindelige tråd her: http://www.kandu.dk/dk/spg/7501
Du har jo ikke accepteret noget som svar endnu.

Kommentar
Fra : skringstrup

Dato : 23-10-02 18:14

Ja jeg har prøvet at køre den og den er installeret.

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 23-10-02 18:32

Hej igen...

har du også genstartet?

prøv evt. noget andet så, hvis du har genstartet og det stadigvæk ikke funker... jeg ved ikke om det evt. er pga. Nero, men her på siden... -->
http://www.nu2.nu/aspi/
er der et link til en Nero ASPI... -->
ftp://ftp6.nero.com/wnaspi32.dll
(højreklik og gem som)...

og den kopier du så ned i din system32 mappe... (f.eks. C:\windows\system32 hvis det er der den ligger)

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : skringstrup

Dato : 23-10-02 18:43

Hej Strarup!
jeg er villig til at prøve hvad som helst

Kommentar
Fra : Gensmann

Dato : 23-10-02 19:20

øhh måske det villle være på sin plads at fortsætte i det originale spørgsmål? og måske der så er en der kan forklare mig hvordan det her hører under kategorien browser?

Kommentar
Fra : skringstrup

Dato : 23-10-02 22:12

Tja det er da et godt spørgsmål, ved det ikke, det startede ellers fint under anden hardware.