/ Forside/ Interesser / Videnskab / Biologi / Spørgsmål
10  berpox 1040
Hvor er Arnedrengen ??
Fra : paperboy
Vist : 635 gange
143 point
Dato : 23-09-05 22:20

Jeg har ikke set eller hørt noget fra Arne.jakobsens tastatur i et stykke tid nu.
Betyder det mon....

1 Manden er blevet bannet af kandu ?

2 Manden er blevet tvangsindlagt på psykiatrisk afdeling for personer udenfor
pædagogisk rækkefølge.

Gæt med i denne spændende fredagskonkurrence, og deltag i jagten på de rare kandupoint.
Vi dyster efter hollandske metoder, det betyder at så længe tråden kører, fyldes der point på tråden, og sidste mand render med pointene.... Nu spørger du nok dig selv hvornår slutter denne konkurrence, der bliver jeg dig svar skyldig

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-09-05 22:22

Brugerne kan gætte alt det de vil, men aldrig få et ærligt svar.

God weekend

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-09-05 22:35

Ingen kender dagen FØR værtshuset lukker - men AJ han vender tilbage FØR nogen håber det - er jeg bange for
--------------------------------------------
god fornøjelse og fortsat god week-end til alle
hilsen
<\\Bennymanden

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 23-09-05 22:36

Søger heller ikke et ærlig svar, fro jeg ved jo ikke hvem og hvor jeg skal spørge
Derfor kan man nøjes med at gætte ....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-09-05 22:41

Har du problemer med alkohol???? Ikke for købmanden lukker
Mvh sune

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-09-05 22:42

Ps. Er der Nogle der virkelig savner vedkommende????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-09-05 22:43

Han er i sig selv, og der vil han vedblive med at være

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-09-05 22:45

Nu holder i! Helt ærligt, her arbejder vi for at holde Arne i ro, og så puster i til ilden..lad være med det! Der er slet ingen grund til at rode op i gløderne, please, find jeres spænding et andet sted !!!!!!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-09-05 22:46

JO - jeg savner ham squ - ved i hvad, nu er der blevet sagt meget om den stakkels mand i flere tråde, igennem flere dage, og det uden at han overfuser nogen ----- .. man har jo lov at håbe - men gætte tør jeg ikke
<\\Benny

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-09-05 22:48

Ja, ballade kan man altid lave....
I dag, sådan ca 800 m fra mit hjem, er en kvinde på 18 år blevet skudt

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-09-05 22:51

- skudt ? - hvad foregår der ???
<\\Benny

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-09-05 22:53

Citat
mangorossa Dato : 23-09-05 22:45

Nu holder i! Helt ærligt, her arbejder vi for at holde Arne i ro, og så puster i til ilden..lad være med det! Der er slet ingen grund til at rode op i gløderne, please, find jeres spænding et andet sted !!!!!!

mango tror du selv på, at du er med til at holde xx i ro.
Din forrige tråd nåede på op over 700 indlæg og din seneste er på op over 200 indlæg.

Hvem er det så lige der roder op i gløderne?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-09-05 22:55

Tja....da jeg kom hjem fra arbejde var det meste af baneområdet afspærret og der var både politi og ambulance - jeg læste så på teksttv at en nygift kvinde var blevet skudt, formentlig af hendes bror, og en tilfældig forbipasserende var blevet snittet af en kugle.. det er godtnok ubehageligt at sådan noget sker.....

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-09-05 22:59
Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-09-05 23:05

OK Toupie jeg var lige inde at læse her: http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.sasp?TemplateID=1
...det er squ uhyggeligt at sådan noget sker og KAN ske på gaden i dagens Danmark - men sådan er det desværre blevt
Vi lever jo i et multietnisk samfund. med og uden de fordele det medfører
..... men hvad skal vi gøre ????
<\\Benny

Kommentar
Fra : ans

Dato : 23-09-05 23:06

Har xx noget med det at gøre?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-09-05 23:09

Også dét jeg tænker, uhyggeligt at vores ellers så fredelige Danmark er ved at udvikle sig til et samfund hvor skyderier på åben gade er hverdagskost men en løsning har jeg desværre ikke

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-09-05 23:10

Ans, det tror jeg da ikke

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 23-09-05 23:12

Jeg overvejer at finde en god flaske rødvin frem som lokkemad for Arnedrengen

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 23-09-05 23:13

Toupie jeg har en løsning, men så bliver jeg beskyldt for at være racist ...

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-09-05 23:14

Ja dén går nok ikke Paperboy

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-09-05 23:15

Citat
en god flaske rødvin

den ville jeg squ drikke selv

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-09-05 23:16

Citat
Danmark er bedst tjent med danskere 8-)

<\\IKKE RASIST

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-09-05 23:16

Ans... er han her nu? ..tjaaeh jeg har en naiv tro på at det hjæper...men du mener noget andet!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 23-09-05 23:18

Toupie, ja det er rystende..jeg ville nok flytte på landet, hvis jeg var dig .

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 23-09-05 23:19

Nej nej sammen med mig ......da
Mvh Sune

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-09-05 23:20

Til gengæld er det jo så positivt at den 5 årige der var blevet voldtaget på et toilet i sin egen børnehave sandsynligvis kun er en and!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-09-05 23:21

Der var dødsstraffen jo nærmest blevet indført!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-09-05 23:21

Mango, det vil jeg også meget gerne - leder faktisk efter et lille hus på landet hvor jeg kan nyde min morgenkaffe med udsigt til mark og skov - et sted hvor idyllen stadig hersker

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-09-05 23:27

Citat
Fra : tedd Dato : 23-09-05 23:21

Der var dødsstraffen jo nærmest blevet indført!

..... ja heldigvis er det nok en "and" - det er godt nok også slemt nok i sig selv
---------------------------------------------
Hvad er det de lærer vores børn ??? - han må jo både have oplevet et og andet og hørt endnu mere, hvis han kommer med sådan en historie som 5-årig
Det kan nok forskrække de fleste, hvad det er for noget at få sådan en anklage på sig uden at det har nogen relation til virkeligheden - UHA
-------------------------------------
Pædofili og lignende utidigheder har min allerstørste afsky, men hvem tror myndigheder og medier mest på når noget sådant kommer frem ??? - stakkels uskyldige mand
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-09-05 23:33

Citat
Mango, det vil jeg også meget gerne - leder faktisk efter et lille hus på landet hvor jeg kan nyde min morgenkaffe med udsigt til mark og skov - et sted hvor idyllen stadig hersker

.... det er der jeg bor
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-09-05 23:38

Nåå!!.... er du single og har du plads til én mere???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-09-05 23:41

Stop the world I wanna get off!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-09-05 23:42

Single - tja, det tror jeg - er blevet forvist til "havehuset" med min dyne og min PC, så jeg regner ikke med mere
-------------------------------
Havehuset er ikke så stort, men hvor der er hjerterum, er der også husrum ..........
....... men Toupie, du kender mig jo ikke, så faren for at du løber skrigende bort er jo til stede
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 23-09-05 23:43

tedd -> hvis din plan lykkes, så tag lige mig med af ved næste stoppested

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-09-05 23:44

Rolig nu! Toupidubbi er min

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-09-05 23:46

Tror jeg nok !

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-09-05 23:46

Åhh din stakkel Benny .........måske jeg løber skrigende bort eller måske er det dig der ville løbe skrigende bort hvis du så mig

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-09-05 23:48

Kært barn har mange navne Tedd

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 23-09-05 23:49

Jeg har set hende! Jeg løber stadigvæk!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 23-09-05 23:50

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 24-09-05 00:00

hæver lige pointene igen

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 24-09-05 00:03

ahha, måske er der en mulighed for at lege Kirsten giftekniv her! Nå jeg skal holde haveparty imorgen..og hold da kæft jeg er træt...kan i hygge jer!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-09-05 00:06

Rooooolig nu Mango Benny forlader jo landet ...men ok, så kunne jeg jo få havehuset for mig selv hæ hææ

Sov godt Mango

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-09-05 00:09

go´nat mango

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-09-05 00:13

Jamen Toupie - det er da altid rart at en holder "mus" og "fjernbetjening" varm medens man er borte, så hvorfor ikke ?
------------------------------------------
..... mit største problem er ham tedd - jeg kan ikke li´at blive uvenner med nogen, hvad har du lovet ham ???
---------------------------
... altså, jeg vil sige det sådan: der er squ heller ingen der skal pisse i MIT rosenbed, når jeg altså HAR et
<\\Benny

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-05 00:16

Ans er ledig har jeg hørt Benny! Og Mango! Men det kræver lidt overtalelse!

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 24-09-05 00:18

Jeg vil gerne ha ans, hun besidder så megen viden

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-09-05 00:18

Benny....tjaaa hvad skal jeg dog svare Lovet???? jeg lover aldrig nogen noget ...altså bortset fra mig selv som jeg har lovet at have det sjovt og være lykkelig

Tedd har heller ikke noget rosenbed

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-05 00:19

"Rosebud"

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-09-05 00:21

Rosenbud??? Hmm.....måske Ans forstår det

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-05 00:22

Hvordan går det paperboy?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-05 00:25
Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-09-05 00:26

Citat
tedd Dato : 24-09-05 00:16

Ans er ledig har jeg hørt Benny! Og Mango! Men det kræver lidt overtalelse!

Hvor har du så det fra tedd?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-09-05 00:29

Ans, jeg tror det var en joke for at få Benny på andre tanker

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-05 00:31

I mine øjne var I mere ledige end Toupie! Bare en afledningsmanøvre ! Sorry mente det ikke alvorligt!

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 24-09-05 00:32

ans ...du ved jo tedd ved mange ting
tedd... det går skidt med gætteriet, må man sige

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-09-05 00:33

OK - med jer alle sammen .... i er squ søde nok, ans har bevist sin indstilling til livet, så der er jeg ikke i tvivl ..............
--------------------------
Toupie lyder nu også som et afklaret individ, så uden at komme FOR tæt på så får de squ en buket hver ...
... så må vi se hvem der føler sig mest "trådt for nær" .....
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-09-05 00:33
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-05 00:34

gætteriet paperboy?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-09-05 00:34
Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-09-05 00:36

Benny du er en modig mand

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-09-05 00:36

Stakkels paperboy - han savner jo BARE arne
.... det kan squ være han her det lettere end vi andre
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-05 00:36

Godt du vil være fri for Toupie Benny

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-09-05 00:36

men tak for buketten

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-09-05 00:37

Citat
paperboy Dato : 24-09-05 00:32

ans ...du ved jo tedd ved mange ting
tedd... det går skidt med gætteriet, må man sige

ja, det gøt det.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-05 00:39

Release yourself Ans! Den der kun tar spøg for alvorligtigt har forstået begge dele dårligt!

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 24-09-05 00:40

Tedd se lige hvad tråden skulle omhandle.
er du ved at være søvning ?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-09-05 00:42

Ja - velbekomme - fornøjelsen var ganske på min side
--------------------------------------------
Yes, jeg ER modig (meget sjældent løbet skrigende bort) .... og nogen gange skal man jo bare gribe chancen - hvem ved om man får den igen
---------------------------------
vi kan da tage tedd med på en måneskinstur
<\\Benny

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-05 00:43

Kan du se Arne i den her tråd paperboy?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-09-05 00:44

Paperboy, så gætter du da vist heller ikke specielt godt

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-09-05 00:46

Arne ????? - hvem er Arne

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-09-05 00:46

Benny, tror du han vil det???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-05 00:46
Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-09-05 00:49

Jamen "avisdreng" dog, jeg skal være den første til at beklage, at vi sådan anvender dit Biologiske spørgsmål til almindelig "Smalltalk" det er ikke pænt
--------------------------
..... undskyld, men hvad forventer du ???
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-05 00:49

Sorry det var vist en af de grimme link! Prøv det her http://home.att.net/~chuckayoub/Moonlight_Drive_lyrics.html

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 24-09-05 00:51

Ted
Citat
Jeg har ikke set eller hørt noget fra Arne.jakobsens tastatur i et stykke tid nu.
Betyder det mon....

1 Manden er blevet bannet af kandu ?

2 Manden er blevet tvangsindlagt på psykiatrisk afdeling for personer udenfor
pædagogisk rækkefølge.

Gæt med i denne spændende fredagskonkurrence, og deltag i jagten på de rare kandupoint.

Så om Arne er her i denne tråd eller ej, er ligegyldig for denne lille gættekonkurrence
-------------------------------------------------------------
Toupie
Jeg gætter jo heller ikke, så om jeg gætter godt eller dårligt, ja det ved ingen
--------------------------------------------------------------
Derudover nærmer vi os vist snart en afslutning på tråden, synes den er gået lidt i selvsving nu.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-09-05 00:51

Citat
Stakkels paperboy - han savner jo BARE arne

Kan man det

mvh dova

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-09-05 00:53

Det må man da ikke håbe dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-05 00:53

Ok du får Toupie engang imellem Benny! Hver anden Torsdag er det ok?

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 24-09-05 00:53

Benny - Jeg forventer Arne er et levende menneske, og derved kan det vel godt forsvares, at holde tråden i Biologi for emnet Biologi har jo manges interesse.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-09-05 00:54

Sorry Paperboy, jeg er nok bare træt siden jeg misforstod
Citat
Gæt med i denne spændende fredagskonkurrence

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 24-09-05 00:56

Hej.

Jeg har lige læst denne tråd igennem og må indrømme at jeg synes det er helt utroligt at een person kan få så meget opmærksomhed SELVOM han ikke er online på kandu.dk ( i hvert fald ikke i dette nick).

Først oprettes der indtil flere tråde hvor man, med djævelens vold og magt, vil have ham fjernet fra kandu, dernæst - når manden tilsyneladende er væk...oprettes der hulenfløjteme tråde hvor han efterlyses???

Hvorfor det? Er det fordi han alligevel er et lille, men uundværligt 'krydderi' i kandu.tilværelsen?

Altså - de der ikke kan holde ham ud får jo ikke en kinamands chance for at nyde det når han ikke er her.

Jeg må nok erkende at jeg er ret imponeret - det er da helt fantastisk at han kan få lov at stå for underholdningen OGSÅ når han ikke er online

Krams til alle fra vil.du/Dorthe

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 24-09-05 00:57

Toupie du er hermed tilgivet, du har trods alt haft voldsomme begivenheder på aller tætteste hold, måske du har pådraget dig en trauma

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-09-05 00:58

Ja UHA tedd - jeg var inde for at kikke - nu bliver jeg godt nok angrebet
..... men heldigvis er min firewall i orden
Så jeg skal nok lige køre en scanning nu her lidt senere, og så ellers tømme ud i cookies og midlertidige internetfiles, så får jeg nok ro igen
----------------------------
..... men til i andre: PAS PÅ MED ACTIVE X - puha
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-09-05 01:00

JO JO - hveranden torsdag er OK
Tak
<\\Benny

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-05 01:00

Hej Dorte! Synes du denne her tråd handler specielt meget om ham der der vil ha opmærksomhed?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-09-05 01:01

Paperboy tak

Vil.du nu prøver vi her på bedste kandu manér at lave tråden om til pjank, netop for ikke at snakke om Arne - og så kommer du dér

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-09-05 01:02

tedd -> du ved, hellere spise lidt, selvom man ikke er sulten, end risikere ikke at blive tilbudt noget igen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-05 01:02

Men kun i en time Benny! I kan lige nå at se zebraerne i Zoo!

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 24-09-05 01:03

vil.du
Jeg har nu bemærket dit udfald hver gang der er en tråd omkring Arnedrengen, du er en ildsjæl, at du gider lave den slags indlæg, du er den eneste der kommer med disse tilkendegivelser, og du skal bare vide, at du snakker for døve øre Så drop dine indlæg eller lav dog din egen tråd, og lad vi andre hygge os
og drop også bare de der kram til alle - de virker lidt ironiske eller dumsmarte.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-09-05 01:03

Jamen hvor skal jeg så bo????

Benny, jeg vil klart anbefale en scanning, har selv lige været igang

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-05 01:03

Så du striben!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-09-05 01:04

Dorthe --> gør nu ikke det hele alvorligere end det måske er

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 24-09-05 01:05

Måske *vil.du* er blevet støtte pædagog for ArneDrengen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-09-05 01:06

tedd er bare ked af det, og tror han ved en masse om mig, fordi vi har været i det samme akvarie på samme tid.
tedd er sprunget over bord, men molo har lovet at hans mage får en ny "mage"

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-05 01:06

Er du nu gravid igen Toupie! Altså!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-09-05 01:07

Paperboy eller også er hun måske bare træt af alle diskussionerne

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-09-05 01:07

tedd ---> - yes, striberne men de var på tværs
-----------------------------
..... og så skulle du have set Toupie´s ansigtsudtryk da jeg fortalte at det slet ikke var zebraerne
<\\Benny

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-05 01:08

Sg godt nok sur over du er kampfisk Ans

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-05 01:09

Ok Zebraer! Dårligt exempel

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-09-05 01:09

Tedd, igen??!!! Nej sq da, en scanning af computeren - tror du jeg syntes Benny skal scannes for graviditet?? så ville jeg da ikke flytte sammen med ham

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-09-05 01:10

Citat
Måske *vil.du* er blevet støtte pædagog for ArneDrengen

............................... FAST ARBEJDE
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-05 01:10

Guppie! Det havde været ans!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-09-05 01:12

Det er noget molo har bestemt, men min nye mage har humor

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-09-05 01:15

Citat
Nej sq da, en scanning af computeren - tror du jeg syntes Benny skal scannes for graviditet?? så ville jeg da ikke flytte sammen med ham

tedd -> først flytter vi sammen, så scanner vi PCén og til sidst får Toupie en tur i scanneren, desværre har jeg kun en flatbed - men den er til A5
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-05 01:15

Molo bestemmer for meget

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-09-05 01:16

Undskyld A5 = A3

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-09-05 01:16

Gad vide hvilken mage jeg får i Molos akvarie??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-05 01:17

For en radikal!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-09-05 01:18

Ja, hvis Molo blander sig, så klager jeg squ til <moderator>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-05 01:18

Er vi inde på gruppesex nu Benny?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-09-05 01:18

Hmm Benny sådan har jeg aldrig prøvet det før

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-09-05 01:19

- nej, men een gang skal jo være den første

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-05 01:19

Een ting er at ha dobbeltprofiler! Men at prale med dem?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-09-05 01:21

Benny, er det noget jeg skal glæde mig til eller????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-05 01:22

Er du her paperboy?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-09-05 01:23

Citat
Benny, er det noget jeg skal glæde mig til eller????

... helt sikkert Topie - det bliver en oplevelse du nødig vil være foruden

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-09-05 01:25

hmm........hvordan kan det være jeg tvivler??

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-09-05 01:25

Topie -> Toupie Undskyld - det er jo ved at være snet for små drenge

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-05 01:26

Er du ved at lægge rør ind Benny?

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 24-09-05 01:27

Bliver snart ruineret med alle de point, jeg skal af med

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-09-05 01:27

Jamen, du ved jo godt, at enhver tvivl kommer tiltalte til gode, såååå
---------------------------------------
.... men på den anden side, hvorfor gå glip af en oplevelse - jeg er squ FOR ofte kommet for sent her i livet, så hellere overnatte foran indgangen, end slet ikke få noget
mvh
<\\Benny

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-09-05 01:29

Benny her er det bare sent

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-09-05 01:29

rør og rør - de er jo kun hule og måske er der slet ikke noget indeni

Kommentar
Fra : dova

Dato : 24-09-05 01:30

Toupie

http://www.saf.dk/artikler/perle.htm

Sådan kommer din nye mage til at se ud

Den skal så måske hedde Bennymand, nu da tedd er blevet lidt tør i det

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-05 01:30

Er det punkt1 udsalg du snakker om Benny?

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-09-05 01:30

Toupie -> DER kan du selv se

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-09-05 01:31

tedd

Nu spørger jeg dig igen, hvor har du følgende citat fra

Citat
tedd Dato : 24-09-05 00:16

Ans er ledig har jeg hørt Benny!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-09-05 01:33

Rigtig nok tedd - det er mig der er indeni ham der trykker Diana´s overskæg på plads igen

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-05 01:33

Citerer du nu igen ans?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-09-05 01:34

Eiiii han er jo flot Ans
.....resten vil jeg ikke kommenterer

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 24-09-05 01:36

Jeg har sagt loosen up! Jeg mener ikke en skid med det!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-09-05 01:36

ans ->
Citat
tedd Dato : 24-09-05 00:16

Ans er ledig har jeg hørt Benny!

har det noget på sig, eller er det rent opspind ???

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-09-05 01:38

- hellere to fisk på panden -
end een farvestrålende i akvariet - måske også uden navn

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-09-05 01:40

Ja tedd, jeg citerede igen, men hvor har du det fra?

Toupie

jeg forstår at du ikke vil kommentere, det har jeg heller ikke bedt dig om.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-09-05 01:42

Sorry det var selvfølgelig Dova og ikke Ans

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 24-09-05 01:46

Citat
vil.du
Jeg har nu bemærket dit udfald hver gang der er en tråd omkring Arnedrengen, du er en ildsjæl, at du gider lave den slags indlæg, du er den eneste der kommer med disse tilkendegivelser, og du skal bare vide, at du snakker for døve øre Så drop dine indlæg eller lav dog din egen tråd, og lad vi andre hygge os
og drop også bare de der kram til alle - de virker lidt ironiske eller dumsmarte.

Det var dog en utrolig omgang jeg skulle have dér?

Du synes jeg skal droppe mine indlæg?
Du synes jeg skal oprette min egen tråd så I andre kan hygge Jer?
Du synes jeg skal droppe at uddele kram?
Du synes jeg taler for døve ører?

[citat]
Måske *vil.du* er blevet støtte pædagog for ArneDrengen
[citat/]

Se - denne underlige formodning fra din side, viser blot at du ikke har læst mine indlæg (er det dét du mener med 'døve ører').
Jeg har ikke i ET ENESTE indlæg bifaldet A.J.'s modbydelige måde at skrive på!
Jeg er faktisk en af dem der er blevet verbalt overfaldet af A.J. men det er nok bare 'gledet ud i sandet' for dig.
Jeg har blot skrevet at manden får den opmærksomhed han søger.

Jeg nød/nyder at A.J. ikke var/er her - men samtidig er jeg overbevist om at han læser med (især i en tråd som denne) - OG, som vi alle efterhånden ved, føler han sig meget hurtigt provokeret.....især af en tråd som denne - og så vil han givet, komme på banen igen

Men det er sikkert sådan at jeg ramte et par sandheder i mit forrige indlæg - og det bedste forsvar er, som bekendt - et angreb.

Læs din 'venlige hilsen' til mig igen og se om der ikke er en vis lighed med A.J.'s nedladende og fordømmende måde at skrive på. Hvorfor går du ned på hans niveau? Det er ikke nødvendigt for at korrekse mig!

Var det måske ikke ment sådan? OK - det er sagen uvedkommende idet jeg føler mig nedgjort og verbalt forulempet af dig.

Men nu skal du i hvert fald få ét af dine ønsker opfyldt, jeg skal nok lade være at deltage i din tråd og fjerner hermed fluebenet.

En anden gang skulle du måske lige læse dine indlæg igennem før du trykker 'send'.

>> Til Benny - nejnej, jeg PLEJER skam ikke at tage tingene mere alvorlige end de er, men jeg må indrømme at jeg aldrig har forstået denne evindelige og fuldstændig unødvendige tilsvining af andre mennesker her i cyberspace - hvem er det lige det gavner eller gør glad?

>> Til Toupie - næh..jeg elsker en god diskussion om mange ting men jeg kan ikke lide tråde som denne - som vi alle ved, er startet for at provokere en anden.

Til Paperboy - held og lykke med din tråd, jeg håber for dig, at din hensigt (hvad den så end er? Kategorien 'biologi'?) må bære frugt.

Venlig hilsen 'vil'du' / Dorthe.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 24-09-05 01:53

paperboy

Nu er det tid og jeg ved ikke hvor xx er.

Måske tedd ved det, han ved (tror) så meget.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-09-05 01:53

Nå, paperboy inden jeg lægger mig på puden vil jeg lige tage min arne.jakobsen-kittel på, bare så det ikke har været forgæves det hele:
Citat
1 Manden er blevet bannet af kandu ?

2 Manden er blevet tvangsindlagt på psykiatrisk afdeling for personer udenfor
pædagogisk rækkefølge.

det hedder ikke bannet - men banned
og desuden er manden ikke udenfor pædagogisk rækkefølge, men udenfor pædagogisk rækkevidde - bare så du er klar over det, eller du har måske ikke gået i skole
nå, af med kitlen igen
.......... hyggelig tråd, kan i sove godt allesammen
Ja, desværre må jeg jo så sove alene endnu engang, men bare vent piger jeg vender tilbage, og husk alt hvad i siger vil senere blive brugt imod jer
godnat og tak for i dag
hilsen og knus (kun til pigerne)
<\\Benny

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-09-05 01:56

Jeg vil også gå i drømmeland sov godt alle og knus til dig også Benny

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 24-09-05 01:58

Det er fanme da fantastisk så hurtigt en tråd om ham Arne kan vokse til et monster på ingen tid !!!

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 24-09-05 02:01

ahhhhh bruuno -> det er nu ikke arne vi mest har talt om, men det er selvfølgelig en ordentlig omgang at læse igennem
sov godt

<\\Benny

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 24-09-05 02:15

Arne er så hyggelig

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 143 point
Dato : 24-09-05 02:37

Citat
Stakkels paperboy - han savner jo BARE arne

Jeg tror da på, at du virkelig savner AJ, paperboy

mvh dova

Godkendelse af svar
Fra : paperboy

Dato : 24-09-05 11:20

Tak for svaret dova.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 24-09-05 16:06

Æv Paperboy hvorfor har du lukket tråden....

Vil.du jeg ved ikke om du stadig læser indlæg fra denne tråd, men det håber jeg du gør
Jeg tror jeg fik forklaret mig forkert i nat, for i min komentar kl. 01:07 mente jeg diskussioner om profilen Arne og ikke diskussioner generalt - det var faktisk et forsvar af dig overfor Paperboy