/ Forside/ Interesser / Videnskab / Biologi / Spørgsmål
10  berpox 1040
Justering af point-beholdning
Fra : 3773
Vist : 794 gange
600 point
Dato : 16-09-05 12:23

I anledning af at kandu ikke har virket i en uge (ingen mails), hermed udsalg.

Det tilhørende spørgsmål er: Hvornår og hvor spiller Let Tæppelim næste gang? Gad godt høre dem igen!

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-09-05 12:31

Jeg tør jo dårligt svarer, i sidste uge, var der er seriøst spørgsmål, hvor jeg troede det var en joke ;-( god week-end

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 16-09-05 12:34

3773..... når man kikker på dette link

http://www.fast-entertainment.dk/default.asp?sideid=33

står der intet om hvornår de spiller næste gang

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-09-05 12:36

Netop, kender godt Michael's side, men det kunne jo være nogen vidste det!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-09-05 12:37

Næste gang der er lavvandet i Klisterkanalen, så spiller de i det klistrede lag Gopler der ikke nåede at komme med da vandet trak sig tilbage.

Mvh Dova

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 16-09-05 12:43

Ballademager.....

Hvis du hører AJ fløjte, så er det fordi du har bragt hans pis i kog

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-09-05 12:46

Du ringer da bare til 75 62 62 66 og spørger.

Desuden har jeg fået mails fra kandu, men de var efterladt i "uønsket e-mail"

God weekend

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-09-05 12:50

Ohøjsa 3773
Hvis du kan nøjes med noget ikke helt ægte tæppelim... Zeppelin, så skal du til Randers
Citat
Billetter til Boat Man Love,Led Zeppelin Jam, Randershallen, lørdag den 19.11.2005 kl. 20:00 kan både købes og reserveres på BILLETnet.dk, hvis der er ledige billetter.

3773... da jeg ved du har interesse for musik, kan du så hjælpe med http://www.kandu.dk/dk/spg/74301

Hygge... og god weekend
Søren

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-09-05 12:54

NB: Ind og kig på http://www.led-zeppelin.com/ her spiller de lige nu

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-09-05 13:00

NNBB: http://www.euroteam.info/subeventdetail.asp?event=Concerts&subevent=Denmark
og ikke noget ved en søgning på Led Zeppelin... eksistere de i det hele taget endnu?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-09-05 13:10

Næh, Clan.

Det var skam Knud, George og Lux (Let Tæppelim), jeg godt gad høre.

Dit problem kan jeg ikke rigtig hjælpe med, men vil da følge spørgsmålet, idet det kunne være rart med sådan et program.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 16-09-05 13:14

Nåååhhh
Tænkte bare du var i dit vittige hjørne Min misforståelse Så giver ans' telefon-nummer også mere mening (for mig)
Citat
Let Tæppelim er en meget velspillende og velsyngende trio der hovedsaligt leverer hits fra 60'erne og 70'erne. Repertoiret byder bl.a. på Beatles, Elvis, Dire Straits, Shadows og Chuck Berry.

For booking ring: 75 62 62 66 http://www.fast-entertainment.dk/default.asp?sideid=33

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 16-09-05 13:23

hehe CLAN, tjek lige nordsted1 svar kl.12.34, hun var lidt kvikkere end dig

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-09-05 13:38

,,,og Dova troede også det var noget pis. For en gangs skyld noget hun ikke ved!!!! LOOOL

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 16-09-05 13:54

Cleo og Julle har inviteret til py-party ved Sfinksen år L før Kristus
(De var fremsynede dengang)
Let Tæppelim gi'r den som opvarmningsband for The Stolen Bones i pyramiderne.
Gambrinus
(De er skøre de Kandu'er)

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 16-09-05 14:04

Minder, minder, minder - godt link, Clan - helt sjovt at læse om drengene igen - har ikke hørt dem så meget siden de nærmest kostede mig en tinitus pga. høj, høj, elendig lyd til koncerten i Göteborg engang i 1800 tallet.

Tror s'øgu' godt nok heller ikke, jeg ville kunne kende Jimmy igen på gaden...

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 16-09-05 14:07

Citat
Led Zeppelin... eksistere de i det hele taget endnu?

Njaaa... ellers er det da på tide, at de får startet op. Eller hva' ?
Gambrinus

Accepteret svar
Fra : mikael_hanna

Modtaget 600 point
Dato : 16-09-05 14:23

De spiller her ...... http://www.egebjerg-hansted.dk/letlim250905.asp

På forhånd tak

Mikael

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-09-05 14:26

Fedest Mikael

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 16-09-05 14:51

ØØØØHHHH , NÅ !!! ! "Let Tæppelim er en meget velspillende og velsyngende trio der hovedsaligt leverer hits fra 60'erne og 70'erne. Repertoiret byder bl.a. på Beatles, Elvis, Dire Straits, Shadows og Chuck Berry"

øv - troede det var et kopiband... - ja- altså af zep...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-09-05 15:02

Nixen.

Knud Lindhardt har gennem tiderne medvirket som studiekorsanger et utal af steder. Var nogenlunde kendt i tidernes morgen da de turnerede som Lindhart & Ulvene. Lavede dengang fordanskninger af gamle hits a'la Shubidua i starten. Udgav en plade jeg ikke kan huske hvad hed. Senere udgav de en plade under navnet Wolfgang, som er totalfed rock&roll. I en del år har de spillet som trio under navnet Let Tæppelim, med ren kopi rock. De kommer på det voldsomste udover scenekanten, og oplever man dem på en stor festivalscene tror man det er løgn, at de kun er tre. Oplevede dem som nr to band i en non-stop koncert, hvor de spillede røven ud af bukserne på et 7-mands vistnok norsk band, der nok havde det dobbelte setup. Ligeledes var de på om eftermiddagen som fyld, ved Barrit Open Air, det år Suzi Quatro var head-liner. Der væltede de simpelthen publikum, og præsterede en kanon-flot koncert. Stinkende fede guitar soli af George, i bla Sultans of Swing. Vokal-arbejde uden sammenligning hele vejen igennem.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 16-09-05 15:05

Det tætteste jeg kan komme på er Kate Bush - Suspended In Gafffa,
Og det sker da et eller andet biologisk når man hører og ser hende.
Men om Gaffa kan lime tæpper, hmm. og så er det ikke let, der står heavy tape på rullen.

Nå men skal man aligevel til Egebjerg-Hansted i Horsens , så husk lige at tage et barn (u10) med så er der nemlig ½ pris på
det hele, undtagen børnemenuer. http://www.egebjerg-hansted.dk/husetsvart.asp
Ja det står der altså i bunden af siden.

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 16-09-05 15:33

Sorry - låner lige din streng igen - er det ham Knud, der var backing til pretty maids, som er med i gruppen ?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-09-05 15:34

Yeps....Han er iøvrigt skolelærer

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-09-05 15:35

..og så vidt huskes Ken Hammers svoger

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-09-05 15:35

Han var også med i Old Man and the Sea i tidernes morgen.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-09-05 15:58

Citat
og Dova troede også det var noget pis. For en gangs skyld noget hun ikke ved!!!! LOOOL

Ja, eller også er det fordi jeg ikke, ligesom visse andre, tyrer hele Google igennem for at finde svar på tvetydige spørgsmål

Men du har helt ret, 3773, jeg kendte ikke til det mærke klæbemiddel

Men jeg vil så påstå, at min kommentar indeholdt mere Biologi, end de andre

mvh dova

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-09-05 16:04

Så så Dova, godt ord igen!

Men spørgsmålet var jo netop ikke tvetydigt, vel?

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-09-05 16:05

Det er jo nok bare fordi i netop forventede pjat & ballade tråde fra mig!

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 16-09-05 17:32

Hvis du vil tages bare en lille smule seriøst 3773,
skulle du nok lægge dine spørgsmål i kategorier,
hvor vi andre har en chance for at komme på Top 10.

For eksempel SAP/ABAP4.
Hvad fan... en SAP/ABAP4 er for en dingsbum har mindre betydning.

Vi er mange, der kun er her for pointenes skyld
og sætter en ære i, at vores svar er helt ude i hampen.

HVOR LET KAN DET VÆRE !
Gambrinus

Kommentar
Fra : paperboy

Dato : 18-09-05 23:40

Husk når du har fået et tilfredsstillende svar, så SKAL du acceptere svaret, i højre side af skærmen.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 19-09-05 00:48

Jeg tror 7546/2 er gået i sort.
Gambrinus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-09-05 08:46

nix

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 19-09-05 09:38

Nææææ....
Velkommen tilbage.
Mig troed mig belevet væk
Den Røde Baronesse har fået to år mere at gøre vejene usikre i.
Gambrinus

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 19-09-05 11:28

Arj, tillykke med det Gambrinus!

Fandt du en synshal, hvor synsmanden var blind + døv, OG tog imod bestikkelse? Det kan ikke have været ham fra THansen reklamerne - han ligner godt nok en af de ondeste synsmænd - du ved, den med: "Den syner jo ikke sig selv, vel?"

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 19-09-05 13:35

Den T-Hansen reklame tror jeg ikke jeg har set.
Har lige sendt din en e-mail.
Gambrinus

Godkendelse af svar
Fra : 3773

Dato : 19-09-05 16:38

Tak for svaret mikael_hanna.