/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Kontrast indstilling på TI-83
Fra : Dennis85
Vist : 413 gange
100 point
Dato : 30-08-05 19:53

Hejsa..
Jeg har lige lånt en TI-83 af en veninde, og fik dermed ingen manual eller noget med..
Nu kniber det så med at få indstillet kontrasten eller lysstyrken. Jeg kan i hvert fald næsten intet se på den.
Jeg går ud fra det er noget med pilene, da der er et kontrast logo, men hvordan gør jeg?

\\-> Dennis

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 110 point
Dato : 30-08-05 19:58

du skal huske at trykke "2nd" kanppen ned først..

Kommentar
Fra : akaup

Dato : 30-08-05 20:12

Du skal *holde* 2nd nede samtidigt med du holder pil op - nede! (For at give mere kontrast)
Mvh. Akaup.

Kommentar
Fra : akaup

Dato : 30-08-05 20:14

HOV - Det passer jo ikke hvad jeg skriver - gør som Nordsted1 skriver - tsk tsk! Sad ellers lige og prøvede inden jeg skrev...
Mvh. Akaup

Godkendelse af svar
Fra : Dennis85

Dato : 30-08-05 20:25

Det var sådan set en kombination af jeres svar der hjalp, men nu kom Norsted først ..
Tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 30-08-05 20:45

Selv tak