/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Billigt fladejern? Hvor?
Fra : ida.sorensen
Vist : 2629 gange
50 point
Dato : 16-06-05 09:03

Hej.

Jeg skal købe et fladejern. Til kun omkring 100-150 kroner. F.eks. et Melíssa.

Men hvor kan man købe disse?

Og er der nogle supermarkeder der har et godt tilbud lige for tiden? (Må godt være et andet mærke)

Mvh Ida

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-06-05 09:09

fladjern er stort set i alle prislejer - også meget billige

prøv her:
http://dk.kelkoo.com/b/a/ss_fladjern.html

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-06-05 09:13

imerco har for i øvrigt et rigtig godt til 299 lige pt - men det er måske for meget for dig ???

Kommentar
Fra : ida.sorensen

Dato : 16-06-05 09:32

Ja. 299 er for meget. Da jeg for det første har brugt næsten alle mine penge lige for tiden, og så har jeg ikke brug for et der er så "dyrt"

Tak for linket miritdk, men jeg vil helst købe det i en butik. Nogen der kan anbefale noget?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-06-05 09:37

nu ved jeg ikke lige hvor du er i landet - men de fleste steder findes der sådan nogen billige isenkræmmere - der er muligheden temmelig stor

Kommentar
Fra : eskild8720

Dato : 16-06-05 09:49

de har fladjern af og til i netto,fakta,alta til ca. 100,-
eskild

Kommentar
Fra : ida.sorensen

Dato : 16-06-05 09:58

Okay. Nogen der så ved om de lige pt har fladejern i Netto eller Fakta?

Eller måske Rema 1000?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-06-05 10:06

hahaha - kan du så komme ud i det gode vejr og lede efter det fladjern

Kommentar
Fra : ida.sorensen

Dato : 16-06-05 10:10

Hehe :P

Ja, må til at komme afsted. Men jeg har utrolig travlt i dag. Og kan først komme derind ved en 2-tiden. Så er der nogen der ved om jeg kun går forgæves?

Hehe :P

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-06-05 10:21
Kommentar
Fra : ida.sorensen

Dato : 16-06-05 10:43

Tak. Men i tilbudsaviserne er der ikke nogen.

Men det kan vel godt risikere at de har alligevel ikke?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 16-06-05 10:46

ida- tror du nogen af os render ud for at finde ud af det ???

Nå - det er jo ikke til at svare på - hvorfor ikke kigge i diverse små eller store el-butikker for eks ???

der er næsten altid tilbud på sådanne varer

Godkendelse af svar
Fra : ida.sorensen

Dato : 16-06-05 10:56

Tak for svaret miritdk.

Og nej, det regnede jeg selvfølgelig ikke med!!!! Men det kunne være nogen havde været derinde for kort tid siden!!!

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-06-05 10:58

haha har de sikkert - for at tømme butikken for netop fladjern - god fornøjelse med shoppingen ;)

Kommentar
Fra : ida.sorensen

Dato : 16-06-05 15:45

Hehe Jo tak :P

Kommentar
Fra : ida.sorensen

Dato : 16-06-05 15:47

Fandt nu ikke noget. Men jeg tager til Italien på lørdag, så regner med at finde et der. :D

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-06-05 02:08

tænk på forskellen i watt så -) og god rejse

Kommentar
Fra : ida.sorensen

Dato : 18-06-05 17:11

Tak, skal jeg gøre. Og mange tak skal du have :)