/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvor blir lillearne dog af LOOL
Fra : Klumme
Vist : 410 gange
50 point
Dato : 30-05-05 20:24

I stedet for at sidde og diktere hvad man skal gøre på Kandu, som jo er tossens yndlingsbeskæftigelse, skulle han hellere smutte ind i alle de tråde hvor han har startet et eller andet op, og så bare blir' væk, fordi han ikke TØR blive konfronteret med sine psykiske problemer og sine åbenlyse idiotier.

Så sp. er..... Hvor er Psykoarne LOOOOOL Kyllingen over alle kyllinger

Han er måske ude at lufte sine tilbøjeligheder (som han i http://www.kandu.dk/dk/spg/67773 fortalte han havde ) uha uha

Kommentar
Fra : svampe.arne

Dato : 30-05-05 20:30

Jeg er ved at tisse i bukserne i spænding,OM smukkearne tør dukke op.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 30-05-05 20:30

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-05-05 20:31

Bare rolig Klumme, han skal bare lige have udtænkt et eller andet han kan kyle efter dig. Måske et af han diplomer eller svendebreve.

Kommentar
Fra : svampe.arne

Dato : 30-05-05 20:35

LOOOOOOOOOOOOOL HIGH 5

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-05-05 20:37

Kan jo osse være at han kommunikerer med Kandu, fordi han ikke kan finde ud af det med at man giver stjerner i sp. afhængig hvor "dygtig en Kanduer" LOOOL spørger synes svarer er LOOOL

Åhhhh hvor er det fjog dog urkomisk og stang latterlig, foruden alle de andre negative superlativer der kan hæftes på en karakteristik af "den"

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-05-05 20:52

Skægt nok får man væsentlig flere stjerner for den slags møgtips som jeg skrev, end for seriøse gode råd.

For mit vedkommende er jeg hamrende ligeglad med indholdet - har Arne skrevet det - får han 0. Ene og alene fordi jeg ved det generer hans mavesår.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 30-05-05 20:53

Han er da bare ved at drikke sig ekstra psykotisk så han rigtigt kan være i sit es når han kommer herind...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-05-05 20:55

Et eller andet må han forbruge, af bevidsthedsudvidende stoffer eller liquider, eller kan man dæleme ikke svinge så meget som han gør.

Kommentar
Fra : svampe.arne

Dato : 30-05-05 21:12

Jeg Hælder mest til, at han er i en ruslignende tilstand forårsaget af for mange svampe

Kommentar
Fra : svampe.arne

Dato : 30-05-05 21:15

Hvornår er næste møde i vores klub [hør]

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-05-05 21:17

Jeg hælder mere til en dårlig genbesætning, som under ringe sociale vilkår har udviklet sig til det monster med det tynde slips vi ser i dag. Selvfølgelig forstærket af diverse rusmidler.... Jekyll & Hyde Gyyyyys

Hvis han er på kokain, så gør han det i hvert tilfælde alene. Der er sgu ingen der vil dele en bane med ham, med den tud han render rundt med LOOOOL

Kommentar
Fra : dova

Dato : 30-05-05 21:18

Han har såmænd travlt med at beskylde mig for at være Kandus største pointjæger, i den tråd han selv oprettede i aftes

mvh dova

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 30-05-05 21:24

prøv lige at høre på jer selv , nu er i efterhånden ved at være dobbelt så dumme at høre på end arne har været
dette er efterhånden kun personforfølgelse
jeg har ikke selv nogen imod arne, da jeg ikke har fulgt ret meget med i de ting i beskylder ham for, så kan derfor hverken sige for eller imod ham
men som denne lille gruppe efterhånden har sat sig for , at de bare vil forfølge ham, kan jeg kun sige (vor herre bevares , er det kun børnehavebørn der er her , som er for dumme til at finde noget fornuftigt at give sig til )
giv dog manden lidt luft, i stedet for at prøve at provokere ham, så har i jo den største skyld i at det løber løbsk
er han som i siger, hvilket jeg ikke kan tro, udfra den måde i skriger op,vi skal jo alle være her
giv ham nu en chance , og se om vi ikke kan komme videre på en ordentlig måde

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-05-05 21:28

Hekt ærligt bredker

Hvis du ikke har fulgt med, er der jo en forklaring på hvorfor du ikke har noget i mod fjolset.

Men gør dig den ulejlighed og søg på arne.jakobsen inden du kaster dig ud i at udtale dig om noget du ikke har en dyt forudsætning for at udtale dig om.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 30-05-05 21:32

bredker:
Tro dem, der kan ikke kommes videre, ordentligt, med arne.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 30-05-05 21:45

om i kan komme videre med arne eller ikke , kan jeg jo ikke sige
det der slår mig er at jeg har set flere tråde , hvor i køre på denne måde , og som jeg ser det , ligner det mest en børnehave der ikke ved når de er gået over stregen , og som slet ikke er gamle nok til at være i sådanne et forum som dette
mon ikke alle er bedst tjænt med at opføre sig som voksne mennesker

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 30-05-05 21:48

Det så tydeligt at det tip Arne giver tidliger ang svampekluppen, ellr hvad det nu var, kun er bedømt ud fra at det er ham der har skrevet det.
Spørg dog jer selv, helt ærligt, er det her et godt tip ?
For det er det sgu da !!!
Så er det da også komplet latterligt det har fået nul stjerner ?!?
Det syntes jeg ihvertfald er pinligt.
Og hvad angår tippe også skrevet af Arne mht "hvordan" man uddeler point, så er det da også et godt tip...

sandheden er ...i bund og grund...
Hvis de 2 tip havde været skrevet af en anden end Arne, så havde de sgu fået mange stjerner...

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 30-05-05 21:49

kan kun være enig med Bredker

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-05-05 21:57

Så er der da 2 der enige. Fint nok med mig, men det skal jo ikke forhindre en anseelig brugerskare at se anderledes på det.

S.E.E.D.

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 30-05-05 21:59

Bredker, -og Trine - det bedste, I kan gøre, er at ignorere de tåbelige "hadetråde" som visse personer opretter her på kandu.

Nogle af profilerne er dobbeltprofiler der er oprettet fordi de ikke synes de kan få opbakning nok for deres egen væremåde fra andre kandubrugere.

Hvis almindelige fornuftige kandubrugere (og dem er der trods alt flest af) lader være med at hoppe med på mobbe-vognen, så bliver tråden jo bare til en dialog med en bændelorm, -fred være med dem..

Vi kan ikke ændre folks opførsel, men vi kan selv forsøge at opføre os ordentligt, efter egne normer.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-05-05 22:10

Hmm... Klumme, min ven.... Det er vist ikke de eneste to, der har den holdning???

Du er gået i selvsving og ser ikke, at du er ligeså slem som ham du jager... Eller - som sagt før - dine indlæg falder langt mere i øjnene hos mig personligt end AJ´s nogensinde har gjort....

Det kunne være fedt, om alle ville gribe i egen barm og opføre sig ordentligt - foregå som et godt eksempel ganske enkelt. Jeg synes efter måneder på denne måde, at vi har fået bevis for (især de sidste dage) at metoden IKKE virker... Det bliver bare værre og værre og Kandu mister sin værdi...

Som sagt før... Hvis AJ ryger ud af Kandu giver det KUN mening, hvis du ryger med Klumme... Ærgerligt, for du kan jo også være et positivt indslag i en tråd... Der er bare rigtig længe mellem dem for tiden

Vaxen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-05-05 22:14

Jaaa kære vaxen. Men jeg har jo osse for længe siden bekendtgjort at hvis prisen på arnes udsmidning fra Kandu skulle medfør det samme for mig, så bærer jeg hellere end gerne det kors

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 30-05-05 22:14

Synes det er lidt trist med den her "arne er ok" og "de andre er ikke" stemning. Arne opfører sig SÅ modbydeligt herinde at der simpelthen INTET er der tilnærmelsesvist kommer i nærheden af hans niveau.

Dog vil jeg da så give jer ret i at det er en sørgelig udvikling at den slags tråde kommer med jæve mellemrum - har selv lavet et par stykker. Men Arnes måde at behandle andre folk på hører kun til på en lukket anstalt hvor han ikke kan genere andre mennesker med den.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 30-05-05 22:17

Vaxen: Synes nu der er en stor forskel på AJ og klumme. Vi kan da godt blive enige om at de er lige grimme i deres mund, men AJ retter hans kanoner tilfældigt imod alle og enhver - klumme giver kun AJ tilbage af samme skuffe.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-05-05 22:23

Flash77>> Det sørgelige er, at fordi een ikke opfører sig optimalt begynder en hel bunke at opføre sig på samme måde... Det giver ingen mening...

Jeg ved godt, at man siger Fight fire with fire, men det resulterer vist kun i total nedsmeltning...

Jeg har lært, at for at kunne bekæmpe en brand skal man fratage en af disse tre faktorer:
varme (lad være med at provokere det frem)
ilt (ti det ihjel)
brændbart materiale (smid synderne ud)

man kunne jo starte fra en ende af?

Vaxen

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 30-05-05 22:28

vaxen: Jeg kan sagtens se det rigtige i det du siger - men jeg synes stadigvæk ikke bare man skal vende den anden kind til den opførsel som AJ udviser herinde. Kandu synes åbenbart det er ok at man ikke overholder de regler der er oplyst omkring brugen af dette forum - hvordan kan man helt tage hverken AJ eller kandu seriøst på den måde?

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 30-05-05 22:31

Og jeg vil da lige tilføje at det er synd at man ikke kan tage det seriøst - for kandu er faktisk en rigtig sjov og underholdende side, men det KAN bare ikke være rimeligt at man skal sidde og finde sig i at AJ sviner en selv og andre til på det groveste uden nogen grund. Hvis kandu fik lavet den ignore funktion så han kunne skkrive med sig selv ville det til dels afhjælpe problemet, men indtil denne funktion er lavet synes jeg ikke det kan være rigtigt han skal have lov til at være herinde. Slet ikke hvis det er rigtigt at han har fået flere advarsler og han ikke ændrer sig.

Accepteret svar
Fra : vaxen

Modtaget 50 point
Dato : 30-05-05 22:34

Jeg mener selvfølgelig ikke, at man skal vende den anden kind til, når man bliver svinet til! Men hvis jeg personligt bliver svinet til, vil jeg sgu også være den, der giver tilbage. Jeg behøver ikke andre til at gøre det for mig i tilfældige tråde henover hele Kandu...
Desuden er vores grænser helt forskellige - jeg har endnu ikke følt mig svinet til, men gør jeg det på et tidspunkt holder jeg mig ikke tilbage... Og det er der nok heller ikke så mange andre herinde, der gør. Fred være med det.
Men systematisk hetz, der i mine øjne er ødelæggende for konceptet og en ellers generel god stemning herinde synes jeg er at skyde vildt over målet...

Efter min mening behøver vi hverken et AJ-politi eller et Klumme-politi... det er dræbende!!

At Kandu ikke griber ind er som at skyde sig selv i skoen... jeg begriber det heller ikke.. Kandu er nær den føromtalte nedsmeltning og de gør intet???

Vaxen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-05-05 22:35

Vaxen.... Hvad er det dog for en gang (socialpædagogisk) sludder. Den teori holder jo ikke i den virkelige verden, hvor der er mennesker, men ser flot ud på et stykke papir.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-05-05 22:39

Klumme, har du lige luret i min profil

Det hænder ikke sjældent at folk tror, den slags argumenter holder fordi man tilhører en bestemt faggruppe.... Det er som regel når andre argumenter bliver lidt svage i koderne at man tyr til den slags

Vaxen

Kommentar
Fra : svampe.arne

Dato : 30-05-05 22:43

Hvor fan blir klogearne af ?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-05-05 22:46

Ja Vaxen det har jeg, men det har ikke noget med det at gøre. Tænkte bare frem for så mange andre måske qua din uddannelse bedre kunne se igennem den slags skrivebordsteorier.

Jeg er ikke uddannet socialpædagog, men har arbejdet med den faggruppe i mange år, og må indrømme. at de ikke alle skulle have haft et papir med den titel på.

Så der er ikke tale om billige argumantation

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-05-05 23:01

Min bror siger, at alle pædagogoger spiser hvidløg - og når man spiser hvidløg er man pædagog...
Godt argument ikke sandt?

Vaxen - der stadig har sin hjerne i behold - selv efter 3,5 år på seminarium

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-05-05 23:06

Vaxen. Soc.pæd som har "DET" i sig, blir bedre og bedre jo længere de er kommet fra seminariet. Dem der ikke har "DET" i sig, blir værre og værre. Believe me. Jeg kender begge typer. LOOOL

Din bror har ret.......

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-05-05 23:09

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 30-05-05 23:26

Din bror er sgu da klog. Det er ligesom med øl

Øl er øl..... og omvendt LOOOL

Good najt... sommerdynen skriger efter min spinkle drengekrop LOOL

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 30-05-05 23:29

Sov sødt Klumme!!

Vi ses en anden skøn dag på Kandu - glade og velfornøjede... Og stinkende af Hvidløg for nogen af os vedkommende

Vaxen

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 31-05-05 01:53

Hallo, passer de mindste børnehavebørn på 3-4 år, og er forurettet over det de får skudt i skoenene.

De er kun små børn, ja, men de snakker altså pænere end mange på "Kandu"

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : Over_Professer_Svamp

Dato : 31-05-05 09:00

Jeg syntes at arne.jakobsen altid skal slutte sine indlæg med følgende sitat.
Eller hænge sig i sit slips

Fratager mig for al ansvar for hvad jeg skriver, da jeg er på svampe

Over_Professer_Svamp

Godkendelse af svar
Fra : Klumme

Dato : 10-06-05 02:15

Du får point vaxen.... een eller anden skal jo ha dem, og dine kommentarer er ikke så ringe endda *SS* bortset fra at jeg ikke leger Kandu politi. Den eneste bruger jeg fuldt berettiget korrekser og holder i kort snor er denne åndelige vanskabning som kalder sig arne.jakobsen.

Nu kom han endelig på banen. Han er jo ikke så kvik som han tror.... meget langt fra, og sikkert kun fordi hans druk gav dette nosseløse kyllingevæsen mod til at gå ind i tråden.

Og hvad kommer han med??? En gang hjemmestrikket ondsindet crap som sædvanlig. Han fatter simpelthen ikke, at han er lige så velkommen som en hundelort under en sko, og lige så ækel.

Hans tiltagende sindssyge er klokkeklar for enhver, og hans psykopatiske adfærd er så utålelig som noget kan være. Hold da kæft... jeg fatter ikke at Kandufjolserne ikke drøner dette stinkende modbydelige uhyre af helvede til…….. Dem og deres advarsler.... og så min bare

Næææ lille psykoarne spejderdreng. Tag dig en tudekiks og lidt klynkevand, og smut så bare over til Kanduteamet og de tre brugere som holder hånden over dig og tig om hjælp.

Sig mig lige spejderarne.... er du blevet advaret mod at køre videre med dine tilbøjeligheder, siden du ikke kommer efter mig, som du i din oppustede tågetilstand lovede / truede med at du ville, eller har du bare indset det fornuftige i ikke at modarbejde sandheden, samt at jeg er dig overlegen i enhver henseende.
http://www.kandu.dk/dk/spg/67773

Gylp... Jeg kan simpelthen ikke skrive mere.. Jeg skal ud at brække mig over dig. For satan hvor er du gennemført usympatisk * 1000

Refi for fanden.. Gør noget.... få fjolset til at lægge sig på ryggen og rulle rundt LOOL

UPS *LOOL*
Nu har jeg talt "grimt" om Kanduteamet, så det kan godt være at jeg bliver "bortvist" lool, men hellere sige som det er, end som patetiske AJ, slikke dem i røven og klynke for at få lov til at blive. Kandu bliver alligevel aldrig det samme, så længe den pestbyld fortsat får lov til at inficere boardet.

PS. Læg lige mærke til at Vaxen får 3 stjerner, som du klogeåge siger at man ikke kan få i spørgsmål...... IDIOT LOOOL

"Der bliver født en Arne. Jakobsen hver dag - brug kondom"

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-06-05 13:19

Hovsa…. Jeg synes der er fjernet et indlæg. Hvad er der dog sket? Har du fortrudt lillearne, at du gik over stregen med dit løgnecrap.

Du ved godt lillearne, at den største hindring for at have det godt med andre er, at have det skidt med sig selv

Hmmmm fik du den??

Lillearne, lad mig give dig et godt råd: ”Hvis du ikke vil tabe ansigt, er det bedst at du altid holder nederste del af det lukket”

"Der bliver født en Arne. Jakobsen hver dag - brug kondom"