/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Dirty_joker har begået et godt tip :-)
Fra : molokyle
Vist : 508 gange
30 point
Dato : 30-05-05 20:08

...derfor går alle påængårnø til Dirty_joker

..for dette : http://www.kandu.dk/dk/tip/11466

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 30-05-05 20:10

det fik også 4 stjerner fra undertegneder

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 30-05-05 20:10

det fik også 4 stjerner fra undertegneder

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-05-05 20:11

..i modsætning til visse andre

Føl jer endelig truffent

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Dirty_joker

Modtaget 40 point
Dato : 30-05-05 20:12

Tænkte der måske var nogle visse personer der kunne have brug for den lille tråd!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-05-05 20:13

CCjunior -> Nu ikke specielt møntet på dig, men dit tip er dybest set et debat indlæg ...selvom du korrekt har placeret det i kategorien Kandu.dk.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-05-05 20:17

Dirty_joker -> Som sagt er pointene dine for et godt tip

Jeg lader blot lige denne lille cliffhanger blive stående for nu

Jeg kendte sgu ikke selv omtalte side, men den er klart brugbar

</BEVAR CHRISTIANIA>

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 30-05-05 20:18

ved jeg godt, men jeg gidder sq ikke debatere..jeg vil bare trække min holdning ned over hovedet på jer andre..hehe..
jeg syntes der er ved at blive kørt lidt for meget hetz mod arne og det iriterer mig at hver anden ting man ser er myntet på om han har sagt det ene eller andet..

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-05-05 20:24

Fint nok med det CC. Til gengæld er jeg ved at brække mig over at den gode herr Jakobsen skal fortælle dig, mig og alle de andre kandu'er hvordan man skal pille næse og klø sig i røven. Det er tordnende irriterende at den klovn kan få lov til at lege politibetjent herinde konstant. Han, af alle mennesker, burde vide, at et tip fra ham, vil få 0. Ene og alene fordi han opfører sig som han gør. At han derefter fortsætter sin koreksen er bare helt hen i hundes røv.

OK vedkender mig at diskussioner i tips er noget lal, men det er bare for meget med Arne-jeg alene vide-Jakobsen.

Kommentar
Fra : svampe.arne

Dato : 30-05-05 20:34

Måske derfor klogeaage er blevet til klogearne

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 30-05-05 20:35

som jeg ser det spammer han ikke med uvidenhed, at han måske er bagklog eller forklog (hehe) vil jeg ikke blande mig i, men der er for meget Arne had lige for tiden... så lad dog være med at læse hans indlæg.. spring let og elefant hen over dem.. men når nogen få mennesker spammer tips til med ubrugligheder så er det sq træls.. og der har været meget skrammel på det sidste.. unyttige tips om ingenting som ingen kan bruge.. ( inklusivt mit eget )..
jeg har forhørt mig hos Kandu om ikke der kan laves en grænse.. at et tip skal godkendes af 6 ud af 10 for at få lov til at blive.. ellers skal det fjernes så de gode tips ikke bliver spammet ud.. men det er hvist for tidskrævende at ændre det.. måske i den næste udgave

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-05-05 20:37

Hvem er arne ?

Jeg har ikke indbudt til nogen brugerhetz af nogen ..nogen sinde

Jeg omtaler andre brugere med deres fulde profilnavn i 98.9-99.9% af mine indlæg her på boardet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 30-05-05 20:39

Mole..
Bland dig uden om..vi har totalt overtaget den her tråd og hvis du vil ha din mors rokoko pude tilbage må du jo spise skovsneglen...hehe

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 30-05-05 20:47

HA CC!

Det nye kandu?!?!?!? De har lovet og lovet omtrent lige så meget som en vis herr Nyrup. Lad os nu se kandu-konceptet (det nye altså). Før tror jeg ikke på det!

Og jo, det er træls med ubrugelige tips. Men i forvejen er 75% af tipsene reklamer, dagbog for internetsurfere og Arne's sure korrekseri.

Og til din orientering, hopper den gode AJ sidelæns ind i tråde han intet begriber om og begynder at plapre et eller andet fordrukkent sludder af sig. Det opfatter jeg som spam.

Tidligere havde jeg intet imod at hoppe på barrikaderne for Arne. Men hans attituder har støt forværret sig. Ligeledes har jeg oplevet et par af han overfald (af de grove), hvilket i min lille verden har sat ham i bås med de dumme svin. Det er muligt det ikke er helt retfærdigt at jagte ham. Men hvorfor helvede bliver han ved med at tåge rundt herinde og plapre løs om det ene og det andet. Jeg har intet imod Arne hvis han kunne holde sig til de områder, hvorom han ved noget. Desforuden kunne en anden tone være rar, for ikke at sige et must.

Hvis den klub Arne påstår findes - KYL ARNE UD I RALLETklubben - vil jeg gerne meldes ind. Personen Arne Jakobsen er dybt usympatisk, uhøflig og en masse andre ting.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-05-05 20:54

***** og hæver med 50 point oveni.
Måske forhøjer jeg med 20 point og en smiley senere.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-05-05 20:56

arne.jakobsen (..hvis det er profilen I omtaler så venligt? ) er efter min bedste overbevisning et problembarn vi alle må leve med. Både hér og 'out there'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 30-05-05 20:57

Eyvind -> Ja, det er et godt tip ...ik' os ?

Vi ka' jo sige jeg hæver og så gi'r du en anden dag

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 30-05-05 21:03

Yes............

Godkendelse af svar
Fra : molokyle

Dato : 30-05-05 21:11

Det var bare dét jeg ville sige Dirty_joker

</HAI>