/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvorfor tror dova jeg er fyldt med løgn?
Fra : Keldd
Vist : 504 gange
100 point
Dato : 21-05-05 19:39

Og farveblind. Hun har i laaaang tid været efter mig, øh chikaneret mig, sagt slemme ting om mig, og talt ned

til mig Men nu kan det være nok, jeg vil i dag levere det uigenkaldelige bevis på, at ALT kan lade sig gøre.

Igennem den sidste uge, har jeg udført strengt videnskabelige forsøg i mit drivhus , for til sidst at stå med

SENSATIONEN. Jeg har gjort det før, men har ikke villet haft verdenspressen rendende, men for DOVAS skyld,

har jeg gjort det igen, og fremelsket en BLÅ TULIPAN , men for at i som sædvanlig, ikke skal tro jeg er fyldt med

løgn, kan i se beviset her: www.keldd.webbyen.dk , det sidste billede.

Og jeg vil ikke tolerere, at den danske boulevardpresse kommer rendende. Hele banden vil blive sparket ned af den

nye indkørsel, (noget af den er ny i hvert fald). Nu skal der som sædvanlig ikke gåes i små sko her, I må godt

skrive noget der ikke handler om den elendige tulipan. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : svampe.arne

Dato : 21-05-05 19:41

Damn du må ryge for mange svampe min ven

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 21-05-05 19:42

Er du da ikke det min dreng?

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 21-05-05 19:45

Ser du har lært at bruke ditt redigeringsprg. du er dygtig Keldd,HA HA
Men Skål for det da,flott den jo

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 21-05-05 19:46

Keldd din nød... den er "lidt" for tydelig
men blå tulipaner eksistere... bare for lige at slå ´det fast
Citat
Kloning

Kloning er blevet brugt i mange hundrede år. For selvom man måske ikke lige tænker over det, har gartnere klonet planter, helt uden at vide noget om videnskaben bag det, i mange år.

I dag eksperimenterer man meget med især blomster. Man kan f.eks i dag købe sorte og blå tulipaner, farver, som det har taget mange år at udvikle.

Men det store gennembrud kom i 1996, da man klonede fåret Dolly. Dette var et videnskabeligt gennembrud indenfor kloning, for nu var man kommet et kæmpe- skridt nærmere kloning af mennesker.

Klide: http://www.medietimen.dk/index.php?article=1235

noget som ikke handler om blå tulipaner... men måden at stave på. Det er jo et "hot" emne, og var bla. i TV forleden.

Citat
Vistde du dtete?:

Iøfgle en uerndsøeglse på Cmabrigde Uinvertisy, bteyedr det ikke noegt
i hivklen rkækefløge bgotsavrene såtr i et ord, det esente
vgitgie er at det frøtse og sdiste bgosatv i odret er på de rtete
padlser. Rseten kan linge vloaypk, men du vil satdig vræe i snatd til
at lsæe det. Det er frodi den mnenesekilge hejrne ikke lesær hevr
bgotsav, men odret som en hleehd.

Kan I alle sammen ha' en fortsat go' weekend
Søren

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-05-05 19:49

hehe!..Du er godt nok dygtig Keldd - og jeg er sikker på, at Dova synes din tulipan er....øhh grim som ind i hel....

Bortset fra din blå tulipan, så tror jeg da ikke, at du er fyldt med løgn Keldd hvorfor i alverden skulle jeg det?!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-05-05 19:56

CLAN:
Måden at stave på har jeg set før, een eller anden havde den sætning her i Kandu,

og personlig foretrækker jeg store blodrøde tulipaner. Øh, hvordan går det med din "Kandis" samling. Ha ha .

Og til svampe.arne:

Ser du, jeg kunne ikke drømme om at æde en svamp mere, for slet ikke at tale om at ryge dem,

jeg ryger som bekendt, kun chokolade svampe. Hilsen
Keldd

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-05-05 19:57

Keldd du skal ikke tage dig af alle de amatørbotanikere.
Den tulipan er helt klart BLÅ.

Jeg ville nok være mere nevøs for Dova's hårde men retfærdige dom.
(med indianertilnavnet Syngende Dova)
http://www.kandu.dk/dk/spg/67209#720213

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-05-05 19:58

Creamy:
Nej, det var også bare en dum talemåde, og for at få lidt gang i smalltalken.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-05-05 20:00

Hov ha ha ha , jeg skrev ha ha ha ha chokoladesvampe, der skal selvfølgelig stå:

Chokoladecigarer. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-05-05 20:02

Keldd

Kan det ikke være underordnet hvad dova tror om dig.

Sender dig lige nogle tulipaner

http://www.zimtrade.no/sider/prodfoto/5050_thm.jpg

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-05-05 20:06

Nu ser jeg blå tulipaner over det hele.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-05-05 20:09

Keldd -> Du skal sætte dine hvide tulipaner i vand med lidt kaliumpermanganat : http://www.netleksikon.dk/k/ka/kaliumpermanganat.html

..så bli'r de blå

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-05-05 20:09

ans:
Mange tak for tulipanerne, nej, dova og andre, skal ikke gå rundt og tro jeg lyver.

Holniels:
Snup en ekstra på min regning. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-05-05 20:10

Menøhh Keldd, tror du ikke at du er lidt farveblind?! ..
De tulipaner på din hjemmeside, som du mener er brune! ..er de i virkeligheden ikke røde, pink, gule og orange?!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-05-05 20:13

molo:
Jeg vidste der var et eller andet man kunne sætte dem i.

Det må jeg prøve. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-05-05 20:15

Her er et billede fra Keldd's have.
http://www.hirsenet.dk/Tulipan.htm

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-05-05 20:18

Creamy:
Næh de er brune, jeg skal tage et close up billede, inden for et par dage, så får vi se,

bare de ikke når at hive hovederne af dem. Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-05-05 20:19

øhaæm host - hvordan går det ellers Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-05-05 20:20

Vidste I, at eme også exelerede i falske pengesedler, det er sandelig godt gjort.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-05-05 20:24

Det går næsten helt godt, det suger i maven en gang imellem,

men jeg håber det snart går over, ih nu havde jeg lige glemt det,

nu er det der igen, lad helst være at spørge mig, jeg fortæller når jeg er helbredt for den sygdom du ved.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-05-05 20:24

yes - og der er friske 5 10 20 kr. klar til i morgen. (de skal lige gennemtørre)

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-05-05 20:27

emesen -> Må vi se et blueprint ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-05-05 20:31

Ja men først på mandag - så kan jeg vise et blueprint.
Jeg kan ikke komme ind på serveren lige nu eller kunne jeg vise et billede af disse herlige 5 10 20 sedler i ufovanskede faver.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-05-05 20:34

Eme,
kan jeg ikke bestille nogle 70kr. sedler?

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-05-05 20:35

UFO ???

.....................................................<(oOOo)>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-05-05 20:36

Det skal du ikke - de er så svære at få vekslet - kun i udlandet, på barer.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-05-05 20:38

THA-DAAH...................................<(oOOo)>

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 21-05-05 20:47

Jeg har set du har været der Molo.
Blueprint - du mener vel originaltegningerne til eks. huse osv.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-05-05 20:52

der er sket et gennembrud, en af mine meget dygtige kvindelige assistenter i drivhuset, har kreèret et

flot eksemplar af den blå tulipan, bare hun nu ikke vil ha' lønforhøjelse, se sidste billede her:

www.keldd.webbyen.dk

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-05-05 21:22

Blå er den tulipan da ikke

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-05-05 21:39

ans:
Du må regne med de røde spejler sig i den, men i virkeligheden er den blå. (min Virkelighed)

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-05 22:21

ans et eller andet sted tror jeg keldd har ret i at tulipanen spejler sig - de små nedenunder får jo også et blålilla skær

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 21-05-05 22:24

Det er en pæn hest

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-05-05 22:27

maj_britt:
Du må godt klappe hende, det er nemlig en damehest.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-05-05 22:41

Der er kommet nogle nye tulipaner til ans, fra udviklingsafdelingen.

Venlig hilsen fra Keldd's assistent.

Kommentar
Fra : maj_britt

Dato : 21-05-05 22:47

Må jeg også ride på hende, hvis jeg tager en blå skjorte på?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-05-05 22:51

Hun er så ung, så man rider ikke på hende endnu,

og det er ikke min, men du kan få en tur bag på min motorcykel.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-05-05 23:02

Du milde da, sikke en overskrift til et spørgsmål.

Hvem pokker følte sig nu jokket på, tænkte jeg

og så var det bare Keldd

Og tulipanerne??
Nå ja, blå og blå

Mørkeblå er de nu ikke sådan som som du skrev om første gang, men lad gå...

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-05-05 23:06

Nå dova, sov sødt.
Hilsen Keldd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-05 23:13

dova - det er jo banytulipaner keldd har - mon ikke farverne bliver stærkere med tiden ???

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-05-05 23:21

bany ???? baby

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-05-05 00:01

Forresten, dova
og så var det BARE Keldd.

BARE, den vil jeg lige have en forklaring på, igen bliver der talt ned til mig, næh næh det kan

være det samme, jeg kan nemlig skrive et brev til Søren Rasmussen at du ved det.

Der er andre end arne total blæst jakobsen, der trænger til en reprimande ser det ud til, nej arne må ud,

så slemt er det da trods alt ikke med dig, ha ha ha ha ha ha .

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-05-05 00:09

Øh--Søren Jensen, hedder han
Keldd.

Accepteret svar
Fra : dova

Modtaget 100 point
Dato : 22-05-05 00:47

Keldd

"og så var det BARE Keldd"

Det var da fordi jeg havde forberedt mig på skæld ud over et eller andet, og så blev jeg så lettet da jeg så det var dig

Det var skam ikke nedsættende ment

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-05-05 10:03

Jeg ved det dova, jeg var måske lidt ond ved dig, jeg vil jo inderst inde

altid være din store beundrer, ingen tvivl om det, din til døden hengivne:

Keldd.

Godkendelse af svar
Fra : Keldd

Dato : 22-05-05 10:09

Tak for svaret dova:
Rigtig god søndag, and don't work to hard.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 22-05-05 11:18

Selv tak Keldd, og i lige måde

Mvh dova