/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
eBay sprøgsmål
Fra : Seeman
Vist : 428 gange
50 point
Dato : 11-05-05 13:44

Er der nogen der ved hvor lang tid der ca. går fra man betaler for noget fra eBay til pengene bliver trukket af ens konto? Betalte via. PayPal igår, men kan ikke se at pengene er blevet trukket fra min konto...

Accepteret svar
Fra : oz1eqp

Modtaget 60 point
Dato : 11-05-05 14:06

normalt går der fra 1-3 dage.
oz1eqp

Kommentar
Fra : RyeJensen

Dato : 11-05-05 14:18

Det kommer jo lidt an på hvilken form for kreditkort du anvender. Hvis du anvender f.eks. VISA, hvor pengene trækkes straks på din konto, går der 5-7 dage er min erfaring, men hvis du anvender et kreditkort, hvor du betaler saldoen en gang om måneden, kan der gå en måneds tid.

Derudover bliver pengene også først trukket, når modtageren har accepteret betalingen.

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 11-05-05 18:01

Pengene vil blive trukket når de har sendt din vare.

Kommentar
Fra : RyeJensen

Dato : 11-05-05 18:11

@syllemus - i langt de fleste tilfælde forlanger sælgere på ebay, at man forudbetaler købesummen, og i disse tilfælde må de i sagens natur trække pengene inden afsendelsen.

Godkendelse af svar
Fra : Seeman

Dato : 13-05-05 14:39

Tak for svaret oz1eqp.

Kommentar
Fra : oz1eqp

Dato : 13-05-05 17:09

Tak for point, og god pinse.
oz1eqp