/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
MS Messenger 7.0 och mp3-filer
Fra : yleman
Vist : 528 gange
100 point
Dato : 08-05-05 21:31

En bekant kan inte ta emot mp3-filer via MS Messenger 7.0. Han har kunnat detta innan men nu är det stopp. Han kan skicka mp3 men inte ta emot. Att ta emot mp3 i en zip-file går också bra. Är det nån säkerhetsinställning någonstans eller...? Tacksam för svar.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-05-05 22:02
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-05-05 22:03
Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-05-05 22:11

Det er et sikkerhedsspørgsmål.
Pak altid filer der skal sendes, så er der ingen problemer.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-05-05 22:17

definitivt refi

ylemann forsøg at kigge her : http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=13272
det kan måske hjælpe dig på vej -

beklager de to første link der vist ikke dur fik jeg lige besked om

Kommentar
Fra : yleman

Dato : 08-05-05 22:25

> refi Han har kunnat skicka mp3-filer innan. Vad är det som har ändrats?

> miritdk Jag kom inte fram på den länk du skickade

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-05-05 22:27

yleman du kan da komme frem på det sidste jeg sendte

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-05-05 22:29

Han har opdateret windows og installeret sp2.
Alle filer der blot skal klikkes på for at aktiveres er sværere at sende og modtage.
Det skal du kun være glad for.
Så pak alle filer så sker der ingen skade hvis folk uforvarende kommer til at klikke på dem.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-05-05 22:31

"miritdk"
Du kommer kun ind på enetonline.
Hvad skal man der?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-05-05 22:34

sorry - den sidste til spywarefri virker.

Men det er blot et sikkerhedsspørgsmål.

Accepteret svar
Fra : Tobster

Modtaget 110 point
Dato : 08-05-05 22:49

Jeg havde selv samme problem..

Men så installerede jeg "A-Patch" og nu virker det... Jeg kan også fjerne alle de reklamer og overflødige ting....
Find den på Google

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 08-05-05 22:49

Jeg havde selv samme problem..

Men så installerede jeg "A-Patch" og nu virker det... Jeg kan også fjerne alle de reklamer og overflødige ting....
Find den på Google

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-05-05 23:17

Hei yleman!
Har i prøvet at ændre navnet mp3 til noget andet ex. mp2?
Måske kan det snyde sig igennem!
Det er nok lidt besværligt, men et forsøg værd!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 08-05-05 23:31

Så kan du jo ligesågodt pakke dem.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 08-05-05 23:47

geninstaller og undgå alle reklamerne

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 09-05-05 01:02

Hej Yleman
Jeg går ud fra det er den nye msn 7,0 du taler om her, og ikke msn 7,0 BETA.
Det er bare nogle fejl i programmet som enu ikke er blevet færdig tilpasset.
På et tidspunkt retter de nok fejlen.
Ellers prøv at hent msn 6,2 så tror jeg ikke der vil være noget problem. Medmindre modtager bruger msn 7,0
Men ellers, som der også er blevet forslået, så pak filen ned, det pleger at virke.
Men ellers bare vent, de retter nok "snart" fejlen.

Kommentar
Fra : yleman

Dato : 09-05-05 04:08

Att packa mp3 i zip det fungerar, det prövade vi först, men det skulle va fint om man kunde skicka den som den är. Vi testar först att geninstallera 7.0, eventuellt 6.2 eller installera A-patch. Jag tror inte att det är beta-versionen utan senaste. Vi kollar också mera på Spywarefri.

Godkendelse af svar
Fra : yleman

Dato : 09-05-05 17:57

Tak for svaret Tobster.
A-patch fungerer och nu inga begränsningar med filöverföringen. Man kan göra olika inställningar i Messenger, mycket användbart. Finns nu på http://itpro.no/download.php?op=viewdownloaddetails&lid=827 .