/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
firefox igen
Fra : tronddk
Vist : 468 gange
20 point
Dato : 05-05-05 22:53

jeg kan ikke se bilder på thansen (som det eneste sted ) (kan se dem i internet ex....) (har jeva inde)

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 05-05-05 23:01

Hent Avant den er Fed hurtig og gratis og fylder minimalt da den ligger sig over internet explorer prøv den http://www.avantbrowser.com/download.html
Vh Sune

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 05-05-05 23:11

har prøvet den syntes firefox er best

Accepteret svar
Fra : Sunowich

Modtaget 30 point
Dato : 05-05-05 23:21

Ok og du har opdateret javaapplet hedder det vist Og opdateret firefox?

Kommentar
Fra : Monzzz

Dato : 05-05-05 23:56

Hej..
Du skal vist ind i: Firefox > Rediger > Præferencer > Webmuligheder > X - i indlæs billeder.
( Hvis der er X -i kun fra oprindelses sted får du ikke dem på eks T-Hansen )

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-05-05 11:16

Prøv lige at h-klik der hvor billedet skal vises og vælg "view image"
eller hent en javalæser her:
http://www.sun.com/download/index.jsp?cat=Java%20%26%20Technologies&tab=3&subcat=Java
ovre i højre side lige til at hente.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-05-05 11:50

Firefox er den bedste.
Men det skyldes bare at din cache er fyldt, tryk funktioner/ internetindstillinger/ slet cookies og genstart.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 06-05-05 18:13

hvem af jer har minst point for ingen af disse svar er løsning men har selv fundet ud af det (svaret er http://www.iol.ie/~locka/mozilla/plugin.htm#download)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 06-05-05 18:51

Jeg har rigeligt med point.
Afstår.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 06-05-05 19:03

Jeg har rigeligt med point.
Afstår.

VH Palle Hansen
PS: Bare giv dem til en

Godkendelse af svar
Fra : tronddk

Dato : 06-05-05 22:57

kan ikke bruge det til en skid men du for da de point

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 06-05-05 23:32

Wauw nu er jeg rig
Sune