/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Valg af IT uddannelse (230 point)
Fra : Sygate
Vist : 682 gange
10 point
Dato : 02-05-05 14:16

http://kandu.dk/dk/spg/65978

Opdatering af spørgsmålet.

Er der ikke en god PRIVAT uddannelse inden for IT, så man slipper for at skulle have en studentereksamen?

Det skal altså være en uddannelse på måske et halvt år, 1 år, eller 2 år ca, hvor man selv betaler for det.

Alt inden for IT har interesse..

Hjælp.

Hvis du finder noget spændende, så læg også et svar i linket øverst, så du får alle 230 point.

Kommentar
Fra : bne

Dato : 02-05-05 15:06

Du kan finde info om en IT-udd. på www.knabergaarden.dk.
Men ellers henvend dig på den lokale Tekniske Skole, eller Handelsskole, afhængigt af om det er HW eller SW du vil lære om.

Accepteret svar
Fra : Carsten_Poulsen

Modtaget 10 point
Dato : 02-05-05 18:26

@Ventures har et uddannelsesprogram under mærket IT-administrator, hvor du har mulighed for at vælge en eller flere linier som interesserer dig. Eller du kan mikse fag fra forskellige linier og danne din egen målrettede linie.
Uddannelsen foregår som dagstudie eller fjernstudie, alt efter hvad du helst vil og har mulighed for. Der betales et gebyr for hvert modul og du skal selv skaffe bøger til fagene. Du har mulighed for at starte så mange fag du ønsker, men 1 - 3 fag er nok det mest sædvanlige. (Niveauet ligger rimeligt høj - men der er god støtte fra undervisere)
Prøv selv at tjekke uddannelsen på ...
http://www.ventures.dk/

Kommentar
Fra : Carsten_Poulsen

Dato : 02-05-05 18:41

Jeg burde måske lige oplyse at info om uddannelsen finder du under fanen KURSISTER og punktet ITA
Held og lykke med dit valg

Godkendelse af svar
Fra : Sygate

Dato : 02-05-05 18:45

Tak for svaret Carsten_Poulsen. Fjernundervisning er en god ide. Det vil jeg se lidt nærmere på. Tak for hjælpen, og husk også lige at lægge et svar i linket