/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Enable cookies, even when enable!
Fra : gr8
Vist : 391 gange
50 point
Dato : 01-05-05 13:59

Your Web browser options are currently set to disable cookies. To use .NET Passport, you must enable cookies.

.NET Passport stores cookies (small text files) on your computer that let you sign in to .NET Passport participating sites. For information about how to enable cookies, see the online help for your Web browser.

Ovenævnte meddelelse kommer når jeg prøver at logge ind på min hotmail konto. Mine cookies er enable men selvom den er det kommer denne her meddelelse op.

Jeg kan til gengæld logge mig på hvis jeg sletter cookies fra mine internet indstillinger.
Dog er det irritirende at jeg skal slette mine cookies før jeg kan logge mig på min hotmail konto for at læse mine emails.
Er her nogen som ved hvordan jeg slipper af med problemet?

Accepteret svar
Fra : Sygate

Modtaget 60 point
Dato : 01-05-05 14:10

Det samme skete for mig i går. Jeg gik ind og satte internetindstillingerne til default. Derefter virkede det igen, og jeg gik så tilbage og rettede det lidt til igen.

Ved dog ikke om det var det der løste problemet, men jeg kunne logge på lige efter.

Forresten. Det kan dog også være en midlertidig fejl fra deres side, da en ven loggede sig på med hans hotmail konto på samme computer, og uden at den skrev det med cookies. Og det var før jeg gik i indstillingerne.

Skummelt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 01-05-05 14:12

Du har måske begrænset rettighederne på netop dette ( hotmail ?) site mht. cookies via din firewall settings ?

Du har virus, Spy-/Adware på maskinen ? http://www.spywarefri.dk

Du har ikke opdateret XP til .Net SP1 ?

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : gr8

Dato : 10-03-06 17:01

Tak for svaret Sygate.