/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Privat krig
Fra : Hausbaer
Vist : 467 gange
10 point
Dato : 21-04-05 13:46

Til klumme:

Nu har jeg lavet en tråd hvor alle kan slås indbyrdes for at undgå at det belaster tråde hvor det ikke hører hjemme.

Så er du utilfreds så skriv det i denne tråd og lad være med det i andres tråde.

Henrik

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 21-04-05 13:52

Jeg ser at du har sat det under en forkert kategori, Det burde under kategorien børnehavebørn!

Kommentar
Fra : NielsPT

Dato : 21-04-05 13:59

Præcis!!

Kommentar
Fra : hutlihat

Dato : 21-04-05 14:03

Pas do hellere å mæ, at æ ham arne.jakobsen kommer efter dig, og fortæller dig at du er en edderdårlig superbruger. Du har kun besvaret to spørgsmål på små tre år, og det plejer han æ at se med milde øjne å. Nu kan det selvfølgelig være, at han lader dig slippe for en påtale, men så er det kun fordi du gør opmærksom å Klummes dårlige opførsel, og samtidig ser gennem fingre med hans. Sårn nøj ælsker han nemlig.

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 21-04-05 14:17

Tja bare fordi jeg ikke har så meget tid som jer andre superbruger... så skriver jeg kun i tråde hvor jeg ved noget. Og jeg begynder ikke at diskutere ligegyldige ting, som intet har med tråden at gøre.

Så jo da undskyld for at jeg skriver her.....

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 21-04-05 14:23

Hausbaer > jeg kunne kun give dig 5 stjerner for dit tip, så du får resten her **********
jeg tror der er rigtig mange der enig med dig - især de brugere der fuldkommen får smadret deres tråde af de to. Det er lidt trist, men måske kandu.dk snart skrider ind, lad os håbe det.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-04-05 14:27

Nåå du hørte efter Hausbauer. LOOOL

Pudsigt, som hutlihat påpeger, har du ikke været så aktiv på Kandu i de forløbne små 3 år, men fandt alligevel tid til at brokke dig i en tråd. Godt gået Hausbauer.

Meeen tro ikke, at dit intiv (den er til AJ) rokker en millimeter på min opfattelse af, at Psykosen AJ skal nappes uanset hvor hans ækle, ondsindede og løgnagtige fjæs dukker op

PS.
Du skal ha mange flere point på kagen, hvis du vil ha Skraldearne ind i tråden, og du må jo ha en tankfuld af dem, sparet op gennem 3 år LOOOL

Og så tag lige at holde op med at rende rundt og lign en omvandrende undskyldning for dig selv

PS endnu engang. Husk lige den med flueklatten, hvis det blir for uhyggeligt....meeen du kan vist godt li gyset ik?? LOOL

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-04-05 14:52

Tja læste lige dit tip! Har du en kommentar til at AJ dumper ind i ældre tråde, i emner han (heller) ikke aner en dyt om, og begynder at korrekse og irrettesætte. Ligeledes han ekstremt veludviklede evne til at tåge rundt i hvordan andre staver og gebærder sig.

I mit univers fik AJ alle de stemmer jeg kunne samle i næste Ø-råd! Klumme har jeg det helt fint med!

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 21-04-05 14:54

Kors, hvor er jeg dog glad for, at andre begynder at melde ud nu... Jeg er altså ikke den eneste her på Kandu, der er godt træt af at gode tråde smadres til ukendelighed...

Klumme: Hvornår er nok nok? Jeg har en sær følelse af, at din eneste mission på Kandu er denne "krig". Ærgeligt - engang var det sjovt at læse dine indlæg - nu er det ganske aldeles trættende. Hvis du var i min nærmeste omgangskreds ville jeg godt nok blive bekymret, for det eneste, du tilsyneladende tænker på er AJ. Jeg håber, du har et liv ved siden af

Og kom nu ikke med argumentet om, at du kun siger noget tilbage, når han siger grimme ting om andre... Der er for mange eksempler på, at hans blotte tilstedeværelse pisser dig af... Og ovenikøbet eksempler på, at han ikke engang skal være tilstede. Du formår simpelthen at smadre denne tråd - http://www.kandu.dk/dk/spg/65251 - Øv Hvor er det dog surt!

Vaxen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-04-05 15:01

Op med humøret kære Vaxen - Jeg har et fint og indholdsrigt liv, og er for det meste en glad person, med en veludviklet humoristisk sans. Jeg er sund og rask (måske ½ kg for tyk) drikker meget moderat, har fast arbejde og en ok økonomi. Hvad mere kan et menneske forlange.

Meeen så kommer det..... arne. jakobsen er og blir en pestbyld og jo før Kandu ser hans røv fremfor hans potatoriske ondskabsfulde fjæs, jo bedre.

Vi er måske uenige om metoden, men hver fugl synger med sit næb.

Vaxen... spring det over du ikke gider læse, og vær lidt glad. Solen skinner og det er snart sommer ;.)

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 21-04-05 15:14

Søde, sunde Klumme ....
Det er UMULIGT at springe over!!! Du er ligenu en meget mere inficeret pestbyld en AJ....
Dine indlæg sniger sig ind i en tråd om formler.... for filen da.... slap dog af - lad os andre nyde Kandu lidt.... Vær selv lidt glad....

Vaxen

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-04-05 15:16

Nåå glemte lige at sige noget om sexlivet LOOL

Har lige fået brev fra Told & Skat. Kan desværre ikke kopiere det ind her, men ordlyden er følgende:

Citat
Da vi fra 2004 er begyndt at opkræve skat på sex, vil vi informere dem om, at de for indkomståret 2004 vil få for meget indeholdt skat tilbagebetalt. :oc

Med venlig hilsen
Told & Skat

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-04-05 15:20

Ahhhh du kan godt li det lidt....ik?? LOOOL Du ved forargelsens sødme

Den med formlerne var måske lidt tynd, men Vaxen... Jeg er jo bare et menneske, og lod mig friste over evne. Så dårlig var det da heller ikke, og hvis du tør LOOL - så kig ind i tråden, så kan du se, at jeg fortæller spørger, hvorfor jeg agerede som gjort.

Bedste hilsener
Klumme (der skal på arbejde nu)

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 21-04-05 15:26

Vaxen, umiddelbart spiller klumme et bette pus, og laver en tyk parodi på AJ. Muligvis har jeg farvede briller på, idet jeg bestemt ikke holder af AJ, men ligefrem kalde det "smadre tråden" vil jeg ikke.

Jeg mener stadig AJ ligger som han har redt. At klumme jagter ham, har AJ kun een at takke for. Ham ser han aldrig, idet AJ intet spejl ejer. Havde han et sådan (altså selverkendelse), havde han for længt dæmpet sig, eller skredet fra sitet. Men problematikken er affødt af AJ's absurd store ego, selvværd og mangel på pli og bare noget der ligner høflighed. På det seneste også en rimelig åbenlys pointjagt. Samtidig buldrer AJ rundt og blander sig i alt, og korrekser løs på alle. At han selv uddeler nogle af de mest ubetinget åndsvage svar, nægter han at indse.

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 21-04-05 15:40

Hehe Klumme... Der skal nok mere til at forarge mig... Jeg er pædagog - har arbejdet i folkeskolen, børnehaveklasse, SFO, og på døgninstitution... Jeg har set det her mange mange gange før

3773: Du har sikkert ret angående AJ - det skal jeg ikke kunne sige, har ikke tjekket det... Men det betyder ikke, at Klummes indlæg er mindre irriterende... Det er som om alt handler om Arne...(som får så meget opmærksomhed som nogen kunne ønske sig )
Mit udgangspunkt for at skrive er selvfølgelig mig selv - som det er for jer andre. Jeg er langt mere generet af Klummes indlæg end af Arnes... Men ville bestemt være glad om begge ville stoppe udgydelserne...

God arbejdslyst Klumme!

Vaxen...

Kommentar
Fra : Cookies

Dato : 21-04-05 16:18

Det er med dyb undren at jeg ser enkelte kandu medlemmer proklamere, at de helst ser kun een IDIOT til stede her??? JA for Árne. Jakobsen er sgu da, hvis nogen da er, en kæmpe IDIOT, og jeg ser bestemt ikke nogen grund til at blive vred og irriteret på andre, der fortæller ham at han er skide irriterende og direkte ubehagelig. Det viser vel bare at andre som jeg selv har fået nok af den opblæste "ekspert". Jeg kommer her ikke meget (mere) udelukkende på grund af ham. Jeg kunne ellers godt lide at kigge ind og se hvad der var kommet af spørgsmål og tip, men når man gang efter gang ser indlæg fra den samme usympastiske skiderik, så mister man godt nok lysten.

Jeg er bange for at manden er psykisk syg, eller ihvertfald psykisk ustabil, for i det ene øjeblik skriver han næsten normalt og næsten venligt, for pludselig at vende 180 grader og overbeskide andre som det passer ham. Hvad den mand har formået, og osse sluppet afsted med at kalde andre er ikke småting, og han fortjener slet ikke at være en del af et fælles forum, fordi han ikke kan indordne sig hverken under kandu.dk´s regler eller under almindelig social omgang med sin egen art. Jeg er sikker på at andre mener det samme, men desværre er det et fåtal der tør tage bladet fra munden, og sige manden deres ærlige mening, fordi vi godt ved, at så synker vi ned på hans egen latterlige niveau. Heldigvis er der et par stykker der stadig vil og tør tage kampen op mod dette ondskabsfulde og væmmelige individ.

mvh Cookies, som selvfølgelig forventer et møgfald efter mit indlæg, men som heldigvis kan kapere det, og synes det var herligt at få luft for min lede ved Arne.Jakobsen.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-04-05 16:18

Fint "initiv" Hausbauer.

Desværre har det været forsøgt før, men uden held......Nogen ka' bare ikke la' være at komme med udfald mod andre, selv efter advarsler fra Kandu-teamet, og nogen af vi andre, kan ikke lade provokationerne overhørige uden at give svar på tiltale.
Nøjagtig som IRL, hvor folks tolerancetærskel er lige så forskellig.

Og hutlihat, du er sgu ikke ægte jyde, for så havde dit indlæg set sådan her ud

Pas do hælle o mæ, te ham arne.ja'owsen æ komme ætte dæ, og fåtælle dæ te do æ en rejti skidt superbru'er. Do hår kuns besvåret tou spø'smol po smo trei oer, å det plæje hai æ a sie mæ mild ywn o. No ka'et sælføli væer, te hai læ'r dæ sle'p for en påtal', mei så er'et kuns fordi te do gjø opmærksom o Klummes dårlig' åpfø'sel, og samtij sier igjennem finge' mæ hais. Sårn nøj ælske' hai nemli'.

mvh dova

Kommentar
Fra : slim1000

Dato : 21-04-05 19:35

hey jeg er en fy på 18 snart 19 hehe jeg søger en pige der er fræk på lidt af hvært på cam hvis det er dig så her på du skal have cam simonnielsen_645@hotmail.com

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 21-04-05 19:41

Dav Hausbaer

Du er træt af Klumme og AJ. Tja, jeg er så kun træt af AJ - men vil lige benytte lejligheden til at fortælle dig, at i følge Kandu teamet, så bliver det muligt, at vi i fremtiden kan undgå at læse indlæg fra de profiler, som vi absolut ikke svinger sammen med.

Dette skulle kunne løse dit problem - og også mit.

Her er mailen jeg modtog idag.

Citat
Hej Creamygirl

En ignorere funktion kommer med den nye version af kandu.dk, som vi satser
på vil komme på gaden indenfor de næste 2 måneder.

Med venlig hilsen / Best regards

Søren Jensen
Servicemedarbejder

Man kan så frygte ordet "satser" i Sørens mail, fordi alle ved at det ny kandu har været undervejs i mere end 1 ½ år, men man har vel lov at være fortrøstningsfuld - og håbe på det bedste

hehe, slim1000 - du tror ikke du skal en tur på Scor eller Dating

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-04-05 19:45

Det er noget underligt noget dova skriver, kan han ikke tale dansk??

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-04-05 19:46

Øh, hun for pokker.
dova altså. Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-04-05 19:53

Hej Keldd

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 21-04-05 20:09

dova:
Når de nye kandu regler kommer, hvordan tror du så man skal ignorere dem man ikke kan lide??

Lige nu læser jeg da bare ikke hvad tedd han skriver, men kun nogen gange.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 21-04-05 20:20

Ja, og hvordan med de nye der kommer her, hvordan ved de hvem der er "The bad guys"

Men jeg skal nu nok love, ikke at ignorere dig Keldd

mvh dova

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 21-04-05 20:42

Kan man ignorere sig selv mon?

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 21-04-05 20:50

Uha da.. det har jo udløst en hel diskussion... men det er godt. En ting bare syntes. Kan man ikke li en person er det op til en selv, men man skal da ikke skrive så grimme ord. Det kan sikkert siges på en pænere måde men smatidigt ha den samme effekt.

Et godt eksempel på at der er noget der ikke hører hjemme på kandu er slim1000 se lige det indlæg... hvad har det med denne tråd at gøre?? Godt gået slim1000. Gå ned til din nærmeste døgner og køb ekstra bladdet.. der kan du finde mange som du kan kontakte.

Og lige en sidste ting... Klumme denne mail drejer sig jo ikke kun om dig.. faldt jo bare igen over dig.. men det kan jo være vi ser på det samme.

Skal vi prøve at se om vi kan få AJ på banen.... så kan han jo også komme med sin del af historien...

Og lad os så holde den pæne tone her i tråden. Så kommer vi meget længere.

mvh
Henrik

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-04-05 21:01

Du vrøvler Henrik, men mener det nok godt.

AJ er UIMODTAGELIG for nogen form for tilrettevisninger, om du så snakker latin til ham og pakker det ind i guldfolie. Der er kun et sprog han fatter.

Så mener jeg samtidig ikke, at du skal styre hvilket sprogligt niveau der skal køres på Kandu. Du skal bare bruge det niveau du magter og kan li, og så lade andre bruge deres. Kan du ikke li de andres (mit) så lad være at læse det. Så meget selvdisciplin må du da ha', selv om det kilder lidt når forargelsen kravler ind ad bagdøren.

Dit tip fik 3 stjerner, hvilket siger lidt om, at der er andre, som er uenige med dig end jeg.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 21-04-05 21:21

Kære Henrik/hausbauer.

Jeg er lige irriteret over Arnes arrogance og smålighed, som over Klummes infantile modangreb

uanset hvor Arne befinder sig - og nu endda også i en tråd hvor Arne slet ikke er repræsenteret!
http://www.kandu.dk/dk/spg/65251

Skulle d'herrer have opdaget, at der er et hav af brugere der er grundigt trætte af deres
opførsel, så lader de begge, med vanlig sans for nederdrægtigheder, hånt om pæne henstillinger om
at bilægge stridighederne, og iøvrigt anvende en ordentlig omgangstone.
Derudover, så kan Klumme tilsyneladende ikke tilføre Kandu-brugerne ny viden i væsentligt omfang,
idet størstedelen af tiden formentlig går med at finde de tråde hvor Arne Jakobsen deltager, og så
ellers komme med kvalmende opstød dér.

Direkte til Klumme: Istedet for hele tiden at komme med "smileys" og blot udgyde din hånlatter
når ANDRE har fanget AJ på det forkerte ben, og gjort opmærksom på det i pæne vendinger,så fang ham selv på det forkerte ben, og kom med de "rigtige" svar.

Arne Jakobsen i denne tråd for at give sin mening? Tja, jeg har forsøgt en del gange efterhånden.
Du kan ved selvsyn se bl.a. her:

http://www.kandu.dk/dk/spg/64154 ("I selvretfærdighedens hellige navn")
http://www.kandu.dk/dk/spg/64342 ("Åbent brev til Arne Jakobsen")
http://www.kandu.dk/dk/spg/64714 ("Arne Jakobsen - kig lige ind.")
Arne glimrer ved at nægte at deltage i "mudderkastning", selvom der peges på helt konkrete eksempler hvor en forklaring udbedes.

I denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/65218 ("Vurder min online shop tak!") hoppede kæden da helt af for både Klumme og Arne.
Til Klummes forsvar skal dog siges, at kritik som regel besvares. At klumme så mener, at han kan tillade sig at bruge sit vulgære sprog overalt på kandu er mig en gåde! Hvad er det lige der gør Klumme de 110% bedre end Arne? Klumme - i det øjeblik nogle stiller spørgsmålstegn ved din fremgangsmåde, så "vrøvler" man bare, eller skal "holde kæft", eller "blande sig udenom". Hvem tror du egentlig du er? Er det dig der er moderatoren?

--------------------ooooooooooOOOOOOOOOOOoooooooooooo--------------------

Jeg er af den mening, at Arne og Klumme burde møde hinanden i en skummel gyde - der kunne de så til dels med egne ord overskide, overpisse, nedgøre, overdænge hinanden med verbale møgfald, kaste op af bar væmmelse, udøve psykopatiske angreb på hinanden, og så slutte af over en stibe kølige pilsnere, idet de
udmattet lover hinanden at de ALDRIG viser sig på Kandu igen. Så kan de de gå hvert til sit, og se
tilbage på en meget lidt flatterende påvirkning af et ellers knaldgodt forum for vidensdeling og problemløsning.

Det er utroligt at voksne mennesker kan opføre sig på den måde.......

mvh berpox

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-04-05 21:34

Vaxen.

Tak for dit ønske *SS*

Jeg har selv en fortid på døgninstitution (som ansat lol) for den helt hårde kerne, og har derfor en vis erfaring med disse anbragte elementer. Jeg ser en helt tydelig tråd fra dette til AJ, som hører til een af de typer vi på inst. havde en del vrøvl med.

Men hårdt mod hårdt og så ellers "gulerod og pisk", det gav resultater. Langsom opbygning af gensidig tillid og respekt førte på sigt til, at nogle af de som ellers var dømt tabt forever kom til at fungere rimeligt socialt. Det andre har haft år til at præge et menneske som, piller man ikke bare lige ud på 3 uger. Om der er håb for AJ...hmmm jeg tvivler, men fortsætter lidt endnu med pisken, og ser om han blir moden til lidt gulerod. Samspilsramt (adfærdsvanskelig) det er han fandme til et 13 tal

Nogle moderne pædagoger og artsfæller vil nok slå en kolbøtte og fryde sig over at jeg er ude af dette system, men jeg kan love dig kære Vaxen, at de problemer de i dag har i inst. det være sig døgn som dag - bla. skyldes den evindelige pædagogisk korrekte lærebogsteknik. De hårdest belastede af de unge er/var ved at brække sig over lange uldne "nosseløse" hønsestrikkede pædagogiske samtaler. De vil ha' action, de vil ha grænser, og de grænser skal sættes af nogle der tør sætte dem, og vel at mærke håndhæve dem.

Kors i rø... hvor kan jeg genkende AJ - modellen fra den tid.

Nå smutter igen, havde bare lige spisepause

Klumme

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-04-05 21:37

I aften er det Store Bededagsaften og i morgen Store Bededag.

Lad os alle bede til at der resten af aftenen og i morgen er fred på kandu.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 21-04-05 21:40

Åhh Bertox. Jeg smutter lige ud og brækker mig over dig og din selvglade måde at føre dig frem på. Du er kvalm.

I stedet for at bære ved til bålet, skulle du tage og holde din kæft og koncentrere dig om det du ved noget om, hvad det så end er. Skvadderhoved

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 21-04-05 22:40

Hvem er klonet ?

Arne eller Klumme.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : and_uden_tand

Dato : 21-04-05 23:36

Hvordan kan man være ingeniør og så skrive D i gjort. Det ligger langt over mine fatteevne.

http://kandu.dk/dk/tip/11184

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 21-04-05 23:44

Faen da,er det ikke litt tidligt at starte weekendhyggetråden? ,men men så skål da,ha ha
og rigtig god helg

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 22-04-05 02:49

Sidder altså lige og får mig en griner Den kære spørger i tråden her, åbner en tråd til indbyrdes slåskampe - og beder Arne, Klumme (os alle) lade være med at kommentere svinsk ude i trådene!

Mit lille grineflip skyldes, at AJ himself gjorde noget lignende i denne tråd http://www.kandu.dk/dk/spg/57924 ...sorry, men jeg elsker simpelthen at henvise til denne tråd, da den er ret sigende, hvad angår folks mening om mandens absurde adfærd.

Gu ved om han den gang havde tænkt sig, at han selv blot kunne fortsætte i det uendelige med hans svinske sprogbrug - og samtidig forvente at vi andre skulle træde et skridt tilbage og bruge hans dertil oprettede tråd, når lysten til at give (specielt ham) et fur?!

Smart teknik må man sige *G* bortset fra at det viser 3773 har helt ret, når han skriver at AJ problematikken er affødt af AJ's absurd store ego, selvværd og mangel på pli og bare noget der ligner høflighed.

Og selverkendelsen, som 3773 også er inde på, ses da tydeligt at mangle hos AJ, når han ligefrem åbner en tråd og beder alle (med undtagelse af sig selv) om at bruge tråden til svinske bemærkninger, alt imens han selv blot skøjter ud i ALLE tænkelige og utænkelige tråde og sviner videre i det uendelige.

Tak for kaffe siger jeg. Manden er jo ikke blot utilregnelig. Han står til mindst en bødestraf for bad behavior og bad practise her på kandu*G*

Forøvrigt fedt med en tråd, hvor det er tilladt at komme af med sin arnemening eller sagt på en anden måde:
Det er altid en fornøjelse, at give udtryk for sin misfornøjelse, hvilket ses i de fleste af trådens indlæg - selv i de korteste af slagsen!

Så tak for tråden Hausbaer. Det var en udsøgt fornøjelse (på lovlig vis ) at få lov til at komme af med mit favorit link endnu en gang - i en tråd, hvor det så åbenlyst er tilladt at være utilfreds *L*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 22-04-05 06:41

Hvor må det være skønt, at være så populær LOOOL

http://www.kandu.dk/dk/spg/57924 Kanon tråd

Go nat
Klumme

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 10 point
Dato : 22-04-05 10:11

and_uden_tand

Det minder mig om den remse jeg lærte i skolen:

"Den, der skriver d i gjort,
han skal få sin ende smurt"

Godkendelse af svar
Fra : Hausbaer

Dato : 25-07-05 08:23

Tak for svaret ans.