/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
God frisør i Kbh - hvor?
Fra : upyoursmate
Vist : 1327 gange
200 point
Dato : 18-04-05 16:27

Hvor er der en god, men rimelig billig, frisør i kbh - gerne på vesterbro. Og ikke en af dem til 60 kroner der bare rager håret af med en maskine, tak! Helst en med skandinaviske klippere, da jeg ikke har gode erfaringer med østlige...

Mvh. U.

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 18-04-05 16:31

...og jeg er en herre...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 18-04-05 19:00

Der er da mange. Gå en tur en dag du har tid. Find en forretning der ser lidt gammeldags ud. Frisøren kan godt, men det at han ikke bruger formuer på leje af lokaler, indretning, reklamer m.v. betyder at han kan holde prisen i et rimeligt niveau.
P.S.: Selv om jeg idag bor i Herning, har jeg tidligere boet i Nyboder og på ydre Vesterbro. Så jeg kender godt området.

M.v.h. Arne

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 200 point
Dato : 18-04-05 21:11

Hvad er så rimeligt billigt?

Prøv Street Cut

http://www.street-cut.dk/

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : upyoursmate

Dato : 19-04-05 09:12

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 19-04-05 09:20

Tak