/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hyggehejsa & brunede kartofler
Fra : Toupie
Vist : 428 gange
65 point
Dato : 16-04-05 23:12

lørdagshyggetråd

1) Jeg har fornylig haft en "snak" med min svorger som påstår, at 90% af alle mænd kun er venner med kvinder, i håb om "kæresterier", 5% af alle mænd tænker ikke sådan, fordi de er bøsser og de sidste 5% kan sagtens være venner med kvinder uden bagtanker! Er det virkelig rigtigt?

2) Har I nydt det dejlige herlige vejr vi har haft i dag?

3) Er der noget spændende i fjernsynet??

Nu er der frit valg på alle hylder, vælg et emne - dog gives der ikke bamser i præmier for rigtigt valg

// Toupie

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-04-05 23:19

Jeg har været til billard tournering på Schelenborg : 1 vundet, 2 tabt & ..............Good-bay-Ruth

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-04-05 23:21

Guiii Molo spiller du billiard?? vidste jeg da ikke men med den du vandt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-04-05 23:24

Jeg lavede 12 gode i ét stød. Det ga' en lille en

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 16-04-05 23:25

Om fordelingen af procenter er helt nøjagtig ved jeg ikke, men det lyder meget rigtigt :D

Og jo, har nydt det gode vejr.
Har været til fødselsdag, og ude at gå en tur :)

Aner ikke hvad der er i fjernsynet i dag

mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-04-05 23:25

Skoma'er fra Ama'r

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-04-05 23:26

Jae vi har sku svinske taker næsten allesammen Hi hi
Og Molo tillykke Du må vist helre komme til Næstved en dag .Jeg har lige invisteret i et billard
Mvh Sune

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-04-05 23:28

Sunowich ??? ..kommer du også hér ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-04-05 23:28

Molo, nu er du sikker på at det ikke er lommebilliard, ikk??

Dova, jeg ville nok helst være dén viden foruden Med alle de mandlige venner jeg har

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-04-05 23:30

Hej Sune, long time no se...

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 16-04-05 23:30

1) Vil hellere have en humle--bliver ikke nær så forpustet af det

2) Yep--på ryggen under bunden af min motorsejler med en malerulle

3) Det er der meget sjældent

Har fået færdigredigeret en video med mit barnebarns første 6 mdr. og mangler bare at få den lagt på DVD.
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-04-05 23:31

Dabj, det var da en fornuftig måde at tilbringe sådan en herlig lørdag på

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-04-05 23:32

Toupie -> Næeh du ; seriøs Skomager : 60 og ned...

Næstved Sunowich... ? Ska' man ha' pas og kørelejlighed ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-04-05 23:33

Sunowich -> Hit med adressen, så cykler jeg sgu ....det er jo ik' så langt fra Ama'r

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-04-05 23:33

Sikken svoger du har

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-04-05 23:34

De har lige vist Strightly Ballroom

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-04-05 23:35

Tedd, er det fordi han har ret eller??

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 16-04-05 23:35

->Toupie
Ja--indtil jeg væltede malerbakken

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 16-04-05 23:37

Dabj, æv æv det er bare sådan noget værre gris .oD

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-04-05 23:37

Ved det ikke Toupie! Men hvis man mener det første vil man jo godt ha 90 % ret!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-04-05 23:38

tedd -> Ska' du ik' snart ha' en hjemmeside ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 16-04-05 23:38

->MOLO
På cykel???

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-04-05 23:40

Toupie jae kommer ikke så fine steder så tit Hi
Ja men Molo du skal bare lade som om du skal til tyskland så sådan ca halvvejs til Rødby skal du til højre så er det næsten lige der :Husk Pumpen
Ps seriøst det ku da være sjovt at få et spil en dag og måske en humle eller to *s*
Mvh Sune

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-04-05 23:41

dabj -> Jeg har go'e ben

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-04-05 23:42

Sunowich -> Du har min emil, men du gi'r !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-04-05 23:43

...så gear jeg

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 16-04-05 23:43

->MOLO
Så skulle du se mine--nogle siger de kan drive en svans til vanvid

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-04-05 23:49

Hjemmeside, Molo! Næh så skulle jeg jo hele tiden spørge dig iøvrigt er 90 % af alle hjemmesider unødveendige og intetsigende

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 16-04-05 23:51

Mine minder mest om en bærbusk,altså benene. Molo Jeg har forlagt din mailadresse ...øhh et sted
Mvh Sune

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-04-05 23:53

tedd -> Nåeh nå .... http://www.molokyle.frac.dk

</KONSTRUKTØREN>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 16-04-05 23:59
Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-04-05 23:59

Jeg hopper tilbage i spørgsmålet her når jeg trykker på dit link Molo, men det er måske meningen?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-05 00:04

tedd -> Få dig en ny browser ...eller computer

..du må gerne arve min 200 Mhz. Compaq

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-04-05 00:04

Molo Øh tra la la la la Det tænkte jeg da tilfældigvis selv faktisk lie før øhhhh du sendte til mig ,så vidt jeg husker. Hi hi
Nej men du vil hører nærmere fra mig en af de nærmeste
Mvh Suno

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-05 00:06

Jeg går på puden nu

Sinilluarit

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-04-05 00:07

Sov godt Molo

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-05 00:09

Tror det er pga SP2! I seng kl 12 på en lørdag! Nå nej du er jo heller ikke så gammel

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 17-04-05 00:10

1. Al Bondy
2. hvaffor vejr
3. Al Bondy

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-04-05 00:11

Ziggy

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-04-05 00:15

Er Al Bundy bøsse?

mvh dova

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-05 00:18

Er Du gal Dova! Han er da formand for NOMAAM!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-05 00:20
Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-04-05 00:24

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-04-05 00:33

Tedd, er du Bundy ekspert?? ....eller er det bare kult?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-04-05 00:42

Puu haaa godt jeg ikke skal have vuderet en jubilæumsakvavit

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-04-05 00:44

Ja, eller en flaske rødvin af mærket Amarone

mvh dova

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 17-04-05 00:46

Hvilken type og årgang snaps skal vurderes ?

Det går da meget godt med at vurdere, der er bare forskellige måder at gøre det på.

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-04-05 00:46

Dova, tror du sådan en flaske nogensinde når at stå så længe, at den kan blive vuderet??

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-04-05 00:48

Jakjoe, jeg havde engang en portvin fra 1975 som skulles gemmes i 20 år og så skulle den ellers være god og mange penge værd.... den smagte væsentlig bedre end vuderingen lød på

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 17-04-05 00:50

Efter 20 år, eller i 1975 ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-04-05 00:50

Tjae, hvis det var i min vinreol gjorde den sgu nok

Men andre steder, det ved jeg så ikke, men jeg tror det er noget man skal holde sig fra, for jeg synes sådan at kunne læse lidt mellem linierne nogen gange, at det kan give nogen grimme bivirkninger, der fratager folk deres dømmekraft til
at vurdere hvor grænsen for god opførsel går

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-05 00:51

Jeg er Al Bundy, Toopie!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-04-05 00:51

Jakjoe, efter 20 år

Dova, det eneste jeg får grimme bivirkninger af, er af skænderier

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-04-05 00:53

Tedd, har du drukket??? Udover at du "tror" du er Bundy så kan du heller ikke skrive mit navn mere

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-05 00:55

Næh men jeg kunne godt drikke en øl Sorry Toupie! Eller pardon!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-04-05 00:57

Narj tedd, den må du længere ud med, for at få nogen til at tro.
Godt nok er stylisterne dygtige nu om dage, meeeeen, jeg har jo set nogen billeder af dig, så NO WAY, du er ikke Al Bundy

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-04-05 00:57

Du er selvfølgelig tilgivet

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-05 01:00

Er det et kompliment eller en nedgøring, Dova???

Kommentar
Fra : dova

Dato : 17-04-05 01:08

Altså, nu er Al Bundy noget af det mest kiksede og bøvede der findes.

Forstod du den

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-05 02:09

Ved jeg nu ikke!! 4 touchdowns i samme kamp er da meget godt gået?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-04-05 07:42

Tedd, skal det nu være dokumentation for ikke at være bøved???

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-05 07:56

God morgen Toupie! Vækkede jeg dig?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-04-05 07:58

Godmorgen Tedd, tror nu mere det var mareridtet over, at du skulle være Bundy der har holdt mig søvnløs hele natten

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-05 08:14

Han er ellers en af mine ubetingede helte!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-04-05 08:16

Tedd, hvori består det heltagtige??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-05 08:18

Hans kamp mod alle odds

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-04-05 09:17

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-04-05 10:05

Jeg forstår ikke rigtig spørgsmålet
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-04-05 10:07

Keldd kan du så ikke bare tage punkt 3??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-05 10:15

Det bli'r sgu svært at følge med på kandu.dk idag : TDC's freemail er nede. Sikkert noget med det der strejkevæsen.

... frac.dk er også nede

Så jeg tror jeg vil sole min vinterblege krop i stedet.

</MOLOKYLE>>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-04-05 10:17

Molo, lyder som en udemærket idé så du er klar til at lege strandløve når den tid kommer

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-05 10:50

Var lige i Parma Parken for at lure temperaturen og drikke en reparations bajer . Adddrrr... den forærede jeg væk til en bums efter én tår. Jeg har tømmertjavs og kvalme

Jorden er sgu kold, så jeg er lige oppe at hente en 4-5 tæpper at ligge på, men jeg tror jeg venter med at gå ned igen til jeg har fået et par kopper kaffe og solen er kommet en smule højere på himlen.

Toupie -> Ja, jeg er sgu blevet rigtig blegfed her i vinterens løb, så jeg må vist til at løbe mig en morgentur fremover .........for at smide et par kilo

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-05 11:29

Så kom der emiler hos TDC igen

..men frac.dk er stadig nede

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-05 11:33

Forøvrigt : Hvad tænker jeg på ? Jeg har jo en pragtfuld solrig altan, så nu har puteren da bare holdt flyttedag. En ægte nørd kan sagten tage sol og være på kandu.dk samtidig, men naboerne glor nu lidt. Faktisk har jeg set nogen gemme sig bag gardinerne i huset overfor. Jeg tror de er ved at omkomme af grin

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-05 11:34

Jeg tror jeg ønsker mig en bærbar

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-04-05 11:35

Molo, genialt fundet på kan nu godt sidde og blive misundelig på din altan

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-04-05 11:38

Molo, det dér med at løbe har jeg nu prøvet at tage mig sammen til i næsten et år nu..........og jeg er kun nået til at købe løbedragten............som min søster mener er eller bliver en spadsererdragt

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-05 12:03

Toupie -> Det er heller ikke lige min kop the. Jeg er mere til lange cykelture, men ligemeget hvor hårdt man end tramper i pedalerne er det næsten umuligt at slippe af med øldeller. 2 km. løb om morgenen ned til Ama'r strand og tilbage, fjerner dem til gengæld på kun 14 dage / 3 uger. Når vandet har nået bade temperatur (20 grader) snupper jeg så lige en hurtig dukkert på vejen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-05 12:22

løbedragt? Er det en Chanel?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-04-05 12:32

Molo jeg kan nu ellers godt li at løbe ......mangler bare lidt rygrad for at komme igang - en løbetur til stranden er da slet ikke dårligt jeg skal godtnok langt herfra for at komme til en strand (hvis jeg skal løbe turen)

Tedd, det er da en Sand

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-05 12:49

Toupie -> Så har den sgu været kanondyr !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-05 12:51

Følger der rødkål med dit spørgsmål?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-04-05 12:52

Molo, man er vel en kvalitetspige Nej pjat, den er fra NETTO

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-04-05 12:53

Rødkål?? hmmmm......kan ikke rette i overskriften nu kan du ikke bare tænke dig til den??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-05 12:55

Når jeg laver brunede kartofler bliver det altid noget mystisk snask, så jeg holder mig til 'de hvide' og rødkålen, når der kommer gæster til ribbensteg på tirsdag.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-05 12:56

Og ingen flæskesteg? Nåh så må jeg æde Toby!!

Accepteret svar
Fra : NielsPT

Modtaget 65 point
Dato : 17-04-05 14:40

Det her er tråd/spørgsmål nr. 65000
I går fyldte dronningen 65
Må jeg få de 65 points?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-04-05 22:09

NielsPT selvfølgelig må du da det .......hvis der altså ikke er nogen der brokker sig over det .....selvom det jo nok skulle være indlæg nr. 65 der fik point

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-05 22:18

NielsPT -> Jeg fylder 45 år på tirsdag ....får jeg så påæng ?

Den 19-4-1960 blev et vidunderbarn født på Nørreport !!!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-04-05 22:27

Molos indlæg er nr. 61 hvis jeg tæller mine egne indlæg fra, så 4 indlæg mere og vi har fundet pointejeren......hvis altså nogen har noget imod at NielsPT får dem

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-04-05 22:28

Molo, så bliver der nok oprettet en fødsdagstråd til dig eller 2, så du skal nok få point

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-05 22:40

Toupie -> ..om jeg får tid ? Der kommer alle mulige Bumser, Venner & Bekendte !!! (..der er 3 kasser GRATIS øl )

...selv Afskylia har lovet at komme på besøg, for at pudse mit 1 tal ...når 'resten' har forladt hytten

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-04-05 22:43

Du er simpelthen utrolig Molo du lægger bare ikke skjul på noget somhelst .....men du kan så inkasserer dine fødsdagspoint dagen efter, eller dagen efter igen alt efter hvor heftige tømmermænd du har

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-05 22:49

Dét gør jeg da med glæde og i godt humør Toupie

..når den tid kommer

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-05 22:57

Jeg ska' nok huske at rette profilen : http://www.kandu.dk/dk/userview.asp?uid=81351

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-04-05 23:02

Molo du har skrevet indlæg nr. 65 men du får ikke point, det får frankSP

Tror det er en god ide at rette profilen medmindre du er som de quinder der gerne vil være yngre end de er

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-04-05 23:41

Har du tjekket for nylig Toupie

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-05 23:48

Damn kan ikkke komme ind på http://www.savetoby.com/ Måske er han ædt?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 17-04-05 23:53

Molo, jeg har ikke talt efter så den er ikke 100%

Tedd, hvad er toby??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-05 23:55

Topy er en herreløs kanin en eller anden har fundet! Den bliver ædt hvis finderen ikke har modtaget 50000 $ inden een bestemt dato!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 17-04-05 23:55

Toby! Ikke toupie

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-04-05 00:07

Tedd, ja det lyder jo fornuftigt nok

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-04-05 00:09

Jeg har sat en regnorm i samme situation, men tror det giver bagslag

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-04-05 00:12

ææææhhh what???? kan man selv vælge hvem der skal ædes??

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 18-04-05 00:19

Havde osse tænkt på en spækhugger, men tror det er lidt svært at få den tilpasset min håndvask?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 18-04-05 00:20

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 19-04-05 23:03

Det må du da NielsPT

Tak til alle for endnu en hyggelig tråd

// Toupie