/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Internet Explorer script error
Fra : Fattig
Vist : 623 gange
100 point
Dato : 11-04-05 21:39

Af og til kommer der en advarsels box hvor der står:
An error has occurred in the script on this page.
Line: 11
Char: 6
Error "link is null or not an objekt
Code 0

Do you want to continue running script on this page ?

Yes No

Hvad betyder det, og hvordan afhjælpes problemet???

Kommentar
Fra : Ja_nemli_ja

Dato : 11-04-05 21:42

Kender det godt men tror ikk rigtig du kan gøre noget ved det. Det er noget med siden og de der "script".. Er også rimelig træt af det.. (Når det kommer)

Jonas

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 11-04-05 21:44

Funktioner - Internetindstillinger - Avanceret - knappen "Gendan standarder" -

så virker det....

mvh berpox

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 110 point
Dato : 11-04-05 21:47

Iøvrigt, så kan det godt betale sig at kigge lidt i spørgsmål og svar her på kandu.

pallebhansen besvarede http://www.kandu.dk/dk/spg/64570 på stortset samme vis - og det var vist den samme fejltype

mvh berpox

Kommentar
Fra : EntrY

Dato : 11-04-05 21:58

Skal du så ikke sige før du har fået point, daah :D Hehe,driller bare :P

Mvh. Tim Spangsberg/EntrY

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 11-04-05 22:19

hæ hæ - måske, hvis jeg er flink, så sender jeg dem videre til palle

mvh berpox

Kommentar
Fra : severino

Dato : 11-04-05 22:27

Det kan jo være en fejl i Scriptet som er på den side som du surfer på. Så er det at IE falder over denne urelmessighed.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-04-05 22:50

Gå op i Funktioner videre til fanebladet Avanceret rul ned til hvor der står "Vis en meddelelse om hver scriptfejl" og fjern flueben udfor den linie.

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-04-05 11:11

..samme sted som bentjuul anviser kan du samtidig fjerne fluebenet ved : Deaktivér scriptfejlfinding

Det er en fejl i javascriptkoden på den side du besøger og dette kan du intet gøre ved.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-04-05 11:19

Ja der burde vel rettelig have stået - Gå op i Funktioner gå til Internetindstilling og videre til fanebladet Avanceret osv. Havde glemt Internetindstilling.

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-04-05 13:49

Når og hvis.. du selv vil lave en hjemmeside og på denne vil benytte javascript er det 'smart' at slå :

1.) Vis en meddelelse om hver scriptfejl
2.) Deaktivér scriptfejlfinding

..til igen, da man så lettere kan fejlrette sin kode, da man får at vide hvilken fejl og i hvilken linje problemet ligger

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Fattig

Dato : 18-04-05 19:06

Tak for svaret berpox.