/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Andet uddannelse / Spørgsmål
10  granner01 525
Hvad kan jeg blive??
Fra : kanusti
Vist : 471 gange
20 point
Dato : 16-03-05 11:11

Hejsa...
Er her nogen der kender et sted på nettet, hvor det er mugigt at taste forskellige oplysninger ind om sig selv, sin uddannelses-og erhvervserfaring... For derefter at finde ud af hvad man egner sig til?????
Jeg kunne vildt godt bruge et sådan sted.
på forhånd 10000 tak...

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 16-03-05 11:17

ja, på www.jobindex.dk

Check din løn

indtast

så kommer der 20CV'er der ligner det du kan

Accepteret svar
Fra : sprit73

Modtaget 30 point
Dato : 16-03-05 12:01

Prøv dette,

http://www.uddannelsenord.dk/uv/Default.aspx?page=2

(log evt. ind som gæstebruger)

/sprit

Kommentar
Fra : sprit73

Dato : 16-03-05 12:06

Kom lige i tanke om denne side,

http://www.ug.dk/

(rigtig god)

/sprit

Kommentar
Fra : kanusti

Dato : 18-03-05 08:55

mange tak... Har prøvet disse steder...
det tætteste på det jeg mangler er uddannelsenord.dk... desværre viser den kun uddannelser der kan tages i nordjylland...og jeg bor i vestjylland... Så semenariet i ribe eller esbjerg er ikkemed i mineresultater...

Kommentar
Fra : rasmuskk

Dato : 22-03-05 12:54

https://www.optagelse.dk/a268/index.jsp
her kan du se en oversigt over forskellige uddannelsesmuligheder efter folkeskolen. Der er ikke så meget info men de er opsat efter postnummer

Kommentar
Fra : kanusti

Dato : 22-03-05 15:49

Mange tak...
Udover det i har skrevet har jeg fundet et program SPOR det er tidligere blevet brugt bl.a på AF...

Kommentar
Fra : kanusti

Dato : 22-03-05 15:49

Mange tak...
Udover det i har skrevet har jeg fundet et program SPOR det er tidligere blevet brugt bl.a på AF...

Godkendelse af svar
Fra : kanusti

Dato : 22-03-05 16:12

Tak for svaret sprit73.
      Det var det tætteste på det jeg gerne ville bruge...