/ Forside/ Interesser / Videnskab / Biologi / Spørgsmål
10  berpox 1040
spørgesmål om kroppen
Fra : needhelp
Vist : 466 gange
50 point
Dato : 16-02-05 18:01

kan en penis/tissemand godt blive mindre eller skrumpe og lygte lidt grimt måske. og blive mørk nogle steder.
er det et sydom eller hvad

svar vis i kan

Accepteret svar
Fra : sprit73

Modtaget 60 point
Dato : 16-02-05 18:05

Den må ikke lugte grimt når du har vasket den - hvis du synes at noget på din krop er blevet mærkeligt så gå hellere til lægen - det er hverken pinligt eller flovt og iøvrigt ganske gratis

/sprit

Godkendelse af svar
Fra : needhelp

Dato : 16-02-05 18:06

Tak for svaret sprit73.

Kommentar
Fra : steffen15

Dato : 16-02-05 18:08

http://www.netdoktor.dk/ her kan du kikke efter det! osse spørge læger via e mail

Kommentar
Fra : needhelp

Dato : 16-05-05 21:12

hej hvorfor må den ikke lygte grimt??