/ Forside/ Karriere / Job / Andet job / Spørgsmål
10  jakjoe 380
Bogholder m.m. søge job
Fra : 090671
Vist : 733 gange
18 point
Dato : 12-01-05 00:34

Jeg er kontor all-round økonomi som speciale ung kvinde.Jeg har lidt undervist edb voksne mennesker samt tolke fra polsk til dansk og omvendt. Ud over det jeg er også nail tekniker-dvs. laver kunstig nailer samt manicure og make up. Men mit problem at jeg er ikke danske pige. Jeg er 33 år med 2 børn på 9 og 12. Mit mål er at finde fast job ind for kontor.Da fest jobbet betyder for mig= stabil liv/ daglidagen. Men jeg har lyst at begynder måske som B job- med nailer. Men hvordan og hvorhen...Jeg bor i Ribe. Med håb at kan findes nogen som vil/ kan besvare. Hilsen Pernille.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-01-05 11:01

Du er muligvis tilmeldt AF ? ..og har oprettet et CV. der ?

Du han da med fordel lægge dette CV. ind på andre jobbaser også. På disse baser kan du også aktivt søge stillinger.

http://www.gratisindex.dk/kategori.asp?id=23

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : 090671

Dato : 12-01-05 12:08

Selvfølgelig at jeg er tilmeldt AF, og er fuldtid sikret hos HK, men det sværre, det er ikke nok. Jeg vil gerne arbejde, har kvalifiktioner men alligevel. Jeg er ikke kun kad af det, men også bange at miste tro på mig selv osv...

mvh. Pernille