/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Lokum - Shithouse - Toilet
Fra : arne.jakobsen
Vist : 638 gange
1 point
Dato : 09-01-05 19:55

Da der i løbet at de seneste mange måneder er blevet hældt megen gajle (fællesord for gylle og ajle) ud over vores fælles Kandu-side, åbner jeg nu denne tråd. Jeg håber at alle seriøse Kandu'er vil hjælpe mig med at henvise til denne tråd, hvergang en deltager i en tråd, optræder ikke kun svinsk, men også utilbørligt. Alle der ikke opførerer sig ordentligt i denne tråd har; Pkt. 1. Ingen mulighed for at tjene pointet. 2. Vil ryge direkte i helvede.

Tro mig: Jeg kender både Gud, Jesus, Allah, Jehova, Meshmu, og Tuertuer (Patsy), slip for hel....

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 09-01-05 20:00

Luk

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 09-01-05 20:01

Arne, har du fået tynd mave ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 09-01-05 20:01

B. t. i.

Accepteret svar
Fra : Gambrinus

Modtaget 11 point
Dato : 09-01-05 20:03

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-01-05 20:06

Den bruger med det mest lukomsagtige sprog er brugeren bag disse ord:
Citat
Du har som sædvanligt ikke en løsning på spørgsmålet? Kommer kun ind i en tråd for at skide!

Hvis jeg nu opretter en tråd, specielt for jer små skidetrængende idioter, tror I så at I kan finde derhen?

Ved du Hvad lille "Syge i hovedet" Luke2000. Nu gør jeg det. Så kandu jo tage dine andre små syge skiderikker med derover. Smut.

Samme bruger optræder i samme tråd uden løsning på spørgsmålet - kommer kun ind for at skide!!!!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-01-05 20:08

Her er endnu en utilbørlig kommentar fra samme bruger, som optræder uden løsning på spørgsmålet - kommer kun for at skide!!!!
http://www.kandu.dk/dk/spg/56632

Kommentar
Fra : 888

Dato : 09-01-05 20:09

Det er hermed gjort... http://www.kandu.dk/dk/spg/53551

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-01-05 20:10

Endnu et sksembel, hvor brugeren ikke har løsning på spørgsmålet.....kommenterer, dog uden at skide!!!
http://www.kandu.dk/dk/spg/57919

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 09-01-05 20:17

Det her Dr. jekyl & mr. Hyde fænomen du har gang i er altså en tand for underligt. En ting er at du måske har tænkt dig at ændre din opførsel herinde (man kan da håbe...) - men en anden ting er fuldstændigt at klikke over i den anden grøft og prøve på at vaske hænder og flytte opmærksomheden over på andre brugere herinde. Det er en lidt uheldig idé...

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-01-05 20:19

Jeg er sikker på, at spørgeren ikke har nogen kompetencer til at sende nogen Kandu-brugere noget sted hen, så det kan vi vist godt overhøre.
Men er da overbevist om, at hvis der skal henvises til denne tråd hver gang nogen lukker lort ud her, kan spørgeren ikke bestille meget andet en at sidde og glo på dette spørgsmål hele tiden.
www.kandu.dk/dk/spg/57924

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 09-01-05 20:21

http://www.kandu.dk/dk/spg/55827 :
Hverken jeg eller nogen andre, har været i tvivl om at du, ikke bare er meget UNG, men også ustyrligt meget uintilligent. Alene det, at du i din første bemærkning skriver "FNIS".

Og at du er så ordlam at du ikke kender betydningen at ordene: umådeholden og afgrundsdyb. fortæller da mere om hvor dum du er, end at jeg er en nød! JEG er en nød din lile dumme idiot, og det er jeg da stolt af. Jeg har kunnet leve af at være en intilligent nød i 30 år!!! Hvis du fortsætter som du er startet, ender du som endnu én af de mange sjove ludfattige idioter, som vi andre er nødt til at tjene penge til.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-01-05 20:23
Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 09-01-05 20:34

Må han hvile i fred

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-01-05 20:34

Før jeg fjerner fluebenet til dette spørgsmål vil jeg lige skrive følgende:

"Jeg gider ikke at finde frem til de tråde, som du har deltaget i (arne.jakobsen).
Malk din kæleko og få afløb for dine frustrationer"

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-01-05 20:41

arne.jakobsen >

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-01-05 20:48

Puuuuh Arne du har nok skidt lidt i nællerne ved at oprette denne tråd Du havde nok ikke regnet med, at kandubrugerne anser dig for at være den bruger der optræder mest "svinsk, men også utilbørligt".

Måske du skulle gøre dig nogle tanker om det??? ....og gribe i egen barm før du angriber andre.

// Toupie

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 09-01-05 20:51

http://www.kandu.dk/dk/spg/53561 - en lang tråd, men egentligt meget sjov.

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 09-01-05 20:52

Du er rigtignok ikke særlig populær hva, Arne J? Hvorfor mon? Er det fordi du altid opfører dig som en arrogant, bedrevidende klovn? Det tror jeg nok.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-01-05 21:10

Glemte lige at skrive at arne.jakobsen elsker opmærksomhed.
Og det er uanset om det er positivt eller negativt, bare man lægger mærke til ham.

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-01-05 21:20

*S*

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-01-05 21:25

Halløjsa "PopulærArne".

Det kniber vist med din fingerspidsfornemmelse hva?? Du skulle nok bare have holdt din mund, men det er jo netop een, i den uendelige række, af dine fejl, som du mestrer så frygtelig dårligt.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-01-05 21:25

Ans

Er bange for du har ret.....

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-01-05 21:27

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 09-01-05 21:34

Keldd> Hvad mener du ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-01-05 21:34

Wow Keld, noget af et arbejde!

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-01-05 21:37

Hej Klumme.... nu du er her vil jeg lige sige tak for megen god underholdning!

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 09-01-05 21:40

Hallo arne.jakobsen min dreng,har de vært slemme med deg igen nu??,taget dine piller fra deg??,fy på dem du,send dem til meg så ska du bare se,da blir de fornøyd kan jeg love deg ...

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-01-05 21:40

HALLO IDIOTER.

Ved I hvem der lige er blevet fanget i min fælde????? Og hvor smart er man så????

Som den liderlige hanhund (Keldd) behøver jeg ikke at gentage en smiley 100 gange.

Men når man er SÅ dum, må man man jo sige ting mange gange. Keld

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-01-05 21:42

takskaldeha:
Ikke noget at tale om.
:- X

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-01-05 21:44

Keldd...sidder du godtnok og laver alle de der..eller er der en elle anden smart måde man kan formere dem på? *G*

Hmm uanset hvad..måske denne tråd kunne bruges som skammekrog for arne og andre uvorne "unger"..måske ideen slet ikke er så dum endda?

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-01-05 21:45

Kommentar
Fra : dova

Dato : 09-01-05 21:49

Ved I hvad lort og gylle er ?????

Spørgeren behøver sådan set ikke læse denne kommentar, for det er alt sammen citater, ord fra nogle af vedkommendes kommentarer til andre brugere:
Dumme lille lort.
Dum i roen.
Sørgelige skiderik.
Torskedumme.
Spytslikker.
Krampeonanist.
Snotterøve.
Dum som en ladeport.
Narrehat.
Efteraber.
Pointluder.
Syge lille skiderik.
Psykopat.
Sørgelige lille stodder.
Kerneidiot.
Hallo åndssvage.
Fissehøg.
Vatpik.
Piss on You forbandede halvhjerne.
Har du ikke fået fisse for nyligt?
Nej, det er derfor du ter dig som en lille liderlig hanhund.
Fatter du ikke, at man godt kan være et mandfolk uden hele tiden at svinge med sin ynkelige lille tissemand.

o.s.v

o.s.v.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-01-05 21:58

dova:
Jamen sikken nogen charmerende ting kan skrive.
Hvor er samtidig elegant.
Keldd.

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-01-05 22:03

Der bliver i den grad lagt noget arbejde i denne tråd! Men i grunden kunne man da "straffe" syndere på kandu ved at gøre noget så simpelt som at ignorere dem... selvom det helt bestemt kan være noget så grusomt svært!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-01-05 22:07

dova
Du har ret. Jeg har sagt/brugt alle de ord. At du har brugt tid på at sidde at finde dem, beviser da kun hvilken elendig snotrøv DU er, og hvor megen TID du har til at kaste ind i projectet.. Intet menneske har da tid til at sidde og efterlyse hvad jeg har sagt, medmindre man har USÆDVANLIGT megen tid. Og hvornår kommer den undskyldning du skylder mig?

Nej dova. Du har ekstem god tid. Men du du er desværre ikke i stand til at indrømme dine egne fejltagelser.
Uffeduffeda. Hilsen Arne Jakobsen.

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-01-05 22:07

560 gode grunde til at vælge noget andet.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-01-05 22:09

takskaldeha > Du kan have meget ret, hvis det ikke var fordi det går ud over andre brugere i seriøse sprg. se bare de sprg. der er linket til og nu når nu har åbnet en tråd så kan vi her sige vores mening om

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-01-05 22:11

takskaldeha

Altid en fornøjelse at glæde nogen, og når det så samtidig har et praktisk formål, så er det jo fint (smiler venligt)

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-01-05 22:12

Ja bentjuul, det er rigtigt nok... desværre.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 09-01-05 22:12

takskaldeha:
Alt for den populære

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-01-05 22:14

Ja Klumme, du gjorde i hvert fald min dag lidt sjovere!

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-01-05 22:16

For pokker Keldd, nu må du ikke overanstrenge dig!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-01-05 22:17

Toupie

*LOL*

Citat
Fra : Toupie Dato : 09-01-05 20:02

Arne.Jakobsen, jeg skal henvise dig til denne tråd: http://www.kandu.dk/dk/spg/57924

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 09-01-05 21:26

Toupie

Du Skriver at du skal henvise mig til en tråd. Det er da fint, men ved du at den tråd du henviser til er startet af mig?

DET ER MIN TÅD. Vidste du det Toupie?

Tænk dig om!!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-01-05 22:20

Hvorfor fanden kan I ikke forstå det? Dette er kandu's Latrin, Lokum, Skidespand, Læsted, Lælort. Snak pænt i alle andre tråde. Og så kom HER med al jeres LORT. Hilsen Lord Earney Jackson.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-01-05 22:21

Arne kan du selv overholde det???

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-01-05 22:23

Arne... man behøver ikke starte med stort efter et komma.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 09-01-05 22:23

Det er så kun i denne tråd arne.jakobsen kan komme med sine udgydelser *LOL*

Kommentar
Fra : Kai.Frostholm

Dato : 09-01-05 22:24

Så stop dog.

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 09-01-05 22:26

Jamen VI har forstået det arne - nu venter vi bare på at DU forstår det...

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 09-01-05 22:29

Ans og Arne

Fortsættelsen og svaret til Ans kommentar kl.: 22:17

Citat
Fra : Toupie Dato : 09-01-05 22:10

Arne. Det vidste jeg godt det var faktisk helt bevidst, da du selv opfordrede brugerne til at henvise til den tråd, hvis der var en bruger der "optræder ikke kun svinsk, men også utilbørligt." Det mener jeg du gør, derfor denne henvisning

Så tro mig!!! jeg var helt klar i mine tanker...

Så Arne, hvis du har noget at kommenterer til mit svar, så gør det venligst herinde i denne tråd, så vi ikke spammer Itgirls tråd.

// Toupie

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-01-05 22:33

Uha Uha arne ... du falder hurtigt og dybt i meningsmålingerne hva??

Snotrøv - Hmmm der var den igen.

Du er godt nok en skidt knægt arne. Hvad synes dine stakkels forældre om at have fostret sådan et misfoster?? Du er godt nok lige prototypen på den slags, hvor man som forælder kunne ønske sig, at reversibel befrugtning kunne lade sig gøre.

Man kunne betragte Kandu som en smuk mark med en masse flot voksende afgrøde. Pludselig stikker en lille ubehagelig flyvehavre (arne) sit fjæs frem midt i marken, og i marksammenhæng ville den øjeblikkelig blive rykket op med rod og smidt på bålet. Sådan foregår det desværre ikke i den virkelige menneske verden. Øvvvv

Der findes oven i købet idioter, der mener at der skal være plads til alle. Det er nu mest en holdning de har, for ikke selv at blive bortluget. Gu skal der ej være plads til alle

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-01-05 22:39

TAK Allesammen. I har helt forstået trådens ånd. Men husk den nu næste gang I ser noget af den slags. Vi tales ved.
Kærlig hilsen Arne Jakobsen.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-01-05 22:41

hehe...man kommer sq helt til at savne folkeskolen

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 09-01-05 22:42

Det er godt nok noget af en splittet personlighed vi har fat i her....

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-01-05 22:43

Gu skal der så være plads til alle! især dem der kan lokkes med bananer

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-01-05 22:46

Jeg har før hørt, at "man har et standpunkt til man får et nyt", men 19 minutter, det er da rasende hurtigt at gå fra at være belærende og småtfornærmet til at takke alle.

Og igen... du behøver ikke starte så mange ord med stort....

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-01-05 22:47

Jeg har før hørt, at "man har et standpunkt, til man tager et nyt", men 19 minutter, det er da rasende hurtigt! ... Kan man mon her ligefrem tale om en såkaldt kovending???

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-01-05 22:50

Jeg har før hørt, at "man har et standpunkt til man snupper et nyt", men 19 minutter, det er da rasende hurtigt at skifte mening på.

TSK TSK Arne, det troede jeg ikke om dig!

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-01-05 22:52

Sådan så er der lidt valgmuligheder...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-01-05 22:53

Creamygirl - NEJ, der skal ikke være plads til alle - bananer eller ej.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-01-05 22:56

lol...Ok Klumme, vi lokker i stedet med vingummi. De røde er de bedste

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-01-05 23:04

Bliv ved, det er jo lige præcis denne slags LORT, PIS o.s.v denne tråd er lavet for! For én gangs skyld fattede I det. Heureka. Hilsen Arne.

Kommentar
Fra : arnebjakobsen

Dato : 09-01-05 23:06

Hurra for dig arne.jakobsen, du er en ven af folket på kandu.
Tak for din måde at være på. -)

Kommentar
Fra : mango

Dato : 09-01-05 23:07

Det er edermame en af de største kommunikationsbrist jeg længe har oplevet arne...men det er dejligt hvis vi kan begynde at fatte hinanden alle sammen..specielt dig..at du fatter noget som helst af det der bliver skrevet til dig..men du har mere travlt med at få andre til at forstå hvad du mener..prøv lidt den anden vej.

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-01-05 23:18

arne.brækensom!

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-01-05 23:20

Ups! Det var da en stavefejl! Der skulle selvfølgelig have stået "arne.jakobsen!"

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-01-05 23:20

takskaldeha >fedt profilnavn

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-01-05 23:22

mango

Jeg har sagt det tit til dig, men det hjælper åbenbart ikke? Har du læst selve spørgsmålet? Og har du læst hele tråden?

Lær nu noget for fanden mango! Hvis du altid kun går ind midt i en tråd, så får du et forkert indtryk.

Tråden er meget lang, og du kommer først ind nu! Tænk dig dog om.

Men din tåbelige bemærkning passer jo skide godt (for en gang skyld).

Det er jo det der er meningen med tråden.!

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-01-05 23:23

Nørholm.

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-01-05 23:25

bentjuul! Takker mange gange!

Kommentar
Fra : arnebjakobsen

Dato : 09-01-05 23:28

bare på dem arne.jakobsen så ka de squ lære det

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 09-01-05 23:31

arne - hvad er det egentligt du prøver på at opnå ved din tilstedeværelse på kandu?

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 09-01-05 23:37

Mon ikke det er opmærksomhed...

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 09-01-05 23:37

Creamygirl... røde vingummibamser. Hmmm er det nogen du deler ud offentligt hi hi

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-01-05 23:46

Næ, egentlig ikke Klumme. Vingummierne plejer min søn og dumme kat at tyvstjæle fra mig. Men jeg deler 'næser' ud, hvis det har din interesse?!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 09-01-05 23:49

Flash77

Du fatter som sædvanligt ikke en skid! Det havde jeg heller ikke regnet med. Det fortæller bare endnu en gang hvilken ynkelig lille skiderik du er er. Ha Ha Ha Ha.

Keld din lille liderlige hanhund: At du kun er i stand til at svare med 100 latterlige smileyes, kommer ikke bag på mig.

mango: At du ikke ved hvordan Den liderlige lille hanhund laver sine 100 latterlige smileyes, kommer heller ikke som den helt store overraskelse.

At en anden Kandu'er Bentjuul så valgte at gøre det samme, det vil han jo blive husket for, Fy-fy-skamme. Bent.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 09-01-05 23:49
Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 09-01-05 23:51

lol Bent - du er sq hurtig

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 09-01-05 23:55

Det er da altid noget at du holder dine udtalelser herinde i din egen tråd der er beregnet til den slags. Men hvorfor besvarer du mit spørgsmål med en kostatering at at jeg er en ynkelig skiderik - det er da egentligt ikke et ret godt svar på mit spørgsmål... Jeg synes bare det kunne være sjovt at høre hvad du egentligt får ud af at være herinde. Der er tilsyneladende ikke andre end dig selv der føler sig beriget af dit selskab.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-05 00:02

Ups. Jeg holder min næse for mig selv - Pyt med vingummibamserne. En mand kan lære at undvære

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 10-01-05 00:10

Nå da - det er sengetid nu.

Så må denne alkoholiserede afvigerArne plaske rundt i sit eget lort. Gid han må åbne munden så han kvæles i det. Om ikke andet, så har han da en sandfærdig forklaring på sin dårlige ånde. Bvadrrrr

Godnat til dig creamygirl. Jeg vil tøffe i seng... med eller uden bamser, og med næsen i behold lol

Åhh ja, god nat til de fleste andre også selvfølgelig. ( Neeej ikke dig afvigerArne)

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-01-05 00:32

Hvorfor holder Jakobsen ikke hvad han lover??????????
>>> http://www.kandu.dk/dk/spg/50073 <<< forstår ikke hvad han selv siger????

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-01-05 01:00

En milliard fluer kan ikke tage fejl, flyv om AJ eller spis lort.

PISSE KANDU, jeg får ingen mail på tråde er er med i, nåre jo, 4-6 stykker siden dec21, du var med i dem alle.
Er det dig der stopper dem Lord AJ.
og hvordan vil du dele pointene her, mellem alle disse gode indlæg ??

Og må jeg snart få mine email igen.
Ellers klager jeg til din ko.

KAN VI IKKE SNART FÅ NYE SMILLERS,,,,, en fodsvamp der sparker en uddød race der ligger ned, eller en kanyle med luft?

AJ Bring det lige i orden, jeg stoler jo på dig!

Hilsen Natmaden.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-01-05 01:04

Bent

Det faktum, at du kan vise et link til et billede af en stor næse, er da sjovt; men gør det dit argument bedre???

Du kan stadig ikke lyve dig fra at du er faldet i Keldd's latterlige fælde med at sende 100 ens smiley's.
At "Den liderlige lille hanhund" gør det, er jo blot endnu et bevis på hvor uartikuleret han er, men at DU følger i røven på ham, skuffer mig noget.. Skam dig! Bent.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-01-05 01:04

Bent

Det faktum, at du kan vise et link til et billede af en stor næse, er da sjovt; men gør det dit argument bedre???

Du kan stadig ikke lyve dig fra at du er faldet i Keldd's latterlige fælde med at sende 100 ens smiley's.
At "Den liderlige lille hanhund" gør det, er jo blot endnu et bevis på hvor uartikuleret han er, men at DU følger i røven på ham, skuffer mig noget.. Skam dig! Bent.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 10-01-05 01:06

"I wanna have my kicks before the whole shithouse goes up in flames" - Jim Morrison

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 10-01-05 01:20

Tedd; "I´m the lizard king, I can do anything" - Selvsamme Jim.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-01-05 01:25

Desværre må jeg igen fortælle de fleste af jer at I er rigtigt dumme. Hvis I havde startet med at læse spørgsmålet, ville I allerede være meget klogere! At Keldd som sædvanligt ikke har svar på noget som helst og derfor sender >100 ens Bræk-smileyes, siger jo mest om Keld. Desværre sker der det at Bent heller ikke fatter en hujende fis af det hele og derfor kopierer Keld's barnlige måde at kommunikere på. Så kommer andre små skiderikker ind og gør sig til - igen igen igen igen-, og hvad så ???

Læs spørgsmålet igen? Hvor ignorant = ligeglad kan man være? Blot for at give disse små idiotiske ½-hjerner ret?

P.S. Jeg har ikke nået at læse alle indlæggene endnu, men det kommer. Så bare rolig: Hvis I skal ha' tæsk, så får I dem.
Det er ikke en trussel, det er et løfte.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-01-05 01:32

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 10-01-05 01:33

Gentagelse på gentagelse....og så din melding om at du ikke har læst alle indlæggene... det er da på ingen måde kohærent med din ellers normale holdning om, at INGEN må udtale sig om NOGET, hvis ikke de har læst ALLE indlæg i en tråd.

Iøvrigt... behøver jeg endnu en gang minde dig om, at du ikke kan stave... ikke fordi man er bedre end andre, hvis man kan det... men jeg ved jo, at det betyder så meget for dig at kunne det, og derfor er det da i den grad pinligt, at du ikke på NOGEN MULIG MÅDE ER I STAND TIL AT OPFØRE DIG SOM DU KRÆVER DET AF ANDRE!!!

(en del skrevet med stort... da jeg jo ved, at du har det så fint med de store bogstaver)

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 10-01-05 01:34

bentjuul, sjovt at vi skulle sige det samme.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-01-05 01:38

Arne, du skriver:
Citat
At Keldd som sædvanligt ikke har svar på noget som helst og derfor sender >100 ens Bræk-smileyes, siger jo mest om Keld. Desværre sker der det at Bent heller ikke fatter en hujende fis af det hele og derfor kopierer Keld's barnlige måde at kommunikere på. Så kommer andre små skiderikker ind og gør sig til - igen igen igen igen-, og hvad så ???

Hvordan har du kunne undgå at se de 22 indlæg der er før Keldd´s smiley???

Husk nu at læse HELE tråden

// Toupie

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-01-05 01:41

http://www.kandu.dk/dk/spg/57919 On the road again By AJ
Citat
Desværre må jeg igen fortælle de fleste af jer at I er rigtigt dumme.

Det svar er vist lidt misvisende, jeg tror ikk' du syns' det er desværre.!
Jeg tror at du igen har 'glemt' din medicin, men bare rolig, det er normalt.
Patienten tror aldrig selv at de behøver det!

oooo$$$$$$$$$$$$oooo
oo$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$o
oo$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$o o$ $$ o$
o $ oo o$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$o $$ $$ $$o$
oo $ $ "$ o$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$o $$$o$$o$
"$$$$$$o$ o$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$o $$$$$$$$
$$$$$$$ $$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$ """$$$
"$$$""""$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ "$$$
$$$ o$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ "$$$o
o$$" $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$o
$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$" "$$$$$$ooooo$$$$o
o$$$oooo$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ o$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$"$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$""""""""
"""" $$$$ "$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$" o$$$
"$$$o """$$$$$$$$$$$$$$$$$$"$$" $$$
$$$o "$$""$$$$$$"""" o$$$
$$$$o o$$$"
"$$$$o o$$$$$$o"$$$$o o$$$$
"$$$$$oo ""$$$$o$$$$$o o$$$$""
""$$$$$oooo "$$$o$$$$$$$$$"""
""$$$$$$$oo $$$$$$$$$$
""""$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$$$
$$$$$$$$$$"
"$$$""""

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-01-05 01:41

takskaldeha > To sjæle en tanke

//bentjuul

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-01-05 01:42

Natmaden >

//bentjuul

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 10-01-05 01:47

Natmaden

bentjuul... ja, og læg mærke til stilheden nu... han sidder kæmper desperat for at tælle dine smileys, samt Natmadens tegn.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-01-05 01:49

Han kan ikke tælle til så mange

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 10-01-05 01:50

Måske vil låget bare ikke af pilleæsken.
Fandens til børnesikringer

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-01-05 01:52

Bent - Hvis du synes at > 100 lorties er sjovt, så er du hjernedød. RIP

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-01-05 01:52

Bent - Hvis du synes at > 100 lorties er sjovt, så er du hjernedød. RIP

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-01-05 01:52

Bent - Hvis du synes at > 100 lorties er sjovt, så er du hjernedød. RIP

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 10-01-05 01:54

Kommentar
Fra : takskaldeha

Dato : 10-01-05 01:55

Ja, det er næsten synd! Men også kun næsten!

Kommentar
Fra : arnebjakobsen

Dato : 10-01-05 05:23

Arne.Jakobsen du skal ikke ta dig af dem de er ret dåmme, så på med vanten og gi dem klatten

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-01-05 09:09

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 10-01-05 09:58

og edderkoppen spandt sit spind.....................

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-01-05 13:37

Kom nuuuuu hold dit løfte.

Citat
http://www.kandu.dk/dk/spg/50073

Kommentar
Fra : mango

Dato : 10-01-05 16:03

Og gu har jeg da læst tråden..båtnakkearne..men du forstod jo nok ikke hvad jeg krev..du fatter jo nada..så højt et filosofisk plan kommer du aldrig op på arne ..du er da rent til latter!!

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-01-05 21:03

Tak for svaret Gambrinus.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-01-05 21:21

*LOL*

Nu kan arne.jakobsen selv slå fluebenet fra til denne tråd.

En henvisning til tråden vil så ikke gavne.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 11-01-05 20:03

Er bagud med at læse, så har betalt for den her tråd
-Arne, ser ud til, at du sikrede dig din helt private orkan, når jeg nu er overbevist om, at du har en veludviklet sans for både sort humor, sjov og sarkasme, så skulle du tage denne tråd som et vink med en vognstang - brug det

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-01-05 20:29

Ripley

Såvel du som andre forstår ikke dybden i min humor, eller mine kommentarer. Det er jo dybt trist. Jeg indrømmer gerne, at jeg af og til bruger grimme ord, men altid kun overfor folk, der har brugt sådanne imod mig. Jeg bruger også "smarte" bemærkninger. Det bør også tillades. Jeg VED at jeg er en god og dygtig Kandu'er. Men jeg kan begå en fejl i ny og næ. Og det gør jeg også. Lad den der aldrig begår fejl kaste den første sten.

Nåh NEJ, det har de jo allerede gjort. (Smartass'es)

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 11-01-05 23:15

Ok - så dermed siger du altså at ALLE som du har svinet i bl.a. nogle af de ovennævnte links alle sammen har tilsvinet dig inden du gav dem med grovfilen?

Men det er da altid noget at du selv VED hvor digtig og god du er når der ikke er specielt mange andre der synes det.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-01-05 01:13

Flash77

Hvis du og andre KUNNE læse en tekst, ville I se at jeg ikke har svinet nogen overhovedet. Jo dig, men kun som svar på tiltale. Når du sviner mig, sviner jeg igen o.s.v. Andet er måske utidige kommentarer, men det er hverken svin eller lort. Kender I ikke forskellen? Jeg har også brugt svinske ord over for andre, men altid kun som svar på tiltale. Der er nogle der har valgt at svine mig til, disse svarer jeg igen i deres eget sprog.
Hvor mange der synes at jeg er DIGTIG, er mig inderligt ligegyldigt. Men hvis du var blot ½ så digtig som du tror, ville du have lukket din svinetråd imod mig for længst. Så du ikke at ingen syntes at den var sjov? Selvom adskillige kanduer har bedt dig om at lukke den, er den stadig åben. HVor smart er det nu lige du er?

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-05-05 15:45

http://piv.pivpiv.dk Og så er det fandme sandt