/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
eDonkey2000 - PART-filer
Fra : 1HolM1
Vist : 1342 gange
39 point
Dato : 30-11-04 23:26

Hej, jeg bruger eDonkey til at hente både musik som film. Dette virker da også udmærket, men jeg har lidt svært ved at forstå hvad der sker når jeg henter store filer, som fx. film på 700 MB.
Når disse store filer omsider tilsyneladende er "Completed", kan jeg ikke "Clear" dem fra listen inde på "Transfer"-listen, som jeg ellers normalt kan med de små mp3-filer. I stedet begynder den store fil, som netop er færdig hentet at starte forfra med at downloade.
Jeg ved at filerne imidlertidigt ligger inde i Temp-mappen, hvor der ligger disse PART-filer. Hvis jeg så fx. har hentet en film, kan jeg gå ind og åbne denne PART-fil og så fungere det ellers som det skal, men forstår bare ikke hvorfor de store filer ikke lægger sig ind i den samme mappe, som jeg har bestemt, ligesom de mindre filer ellers gør. Og hvorfor er disse store filer netop PART-filer og ikke fx. Avi-filer når de er færdige, som de burde være ligesom Mp3 er Mp3-filer. Og er det så muligt at ændre PART-filerne om til fx. Avi-filer, som de jo burde være?
Jeg ved dette kan lyde en smule underligt, men håber jeg kan få en forklaring.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : Jorgen_ros

Dato : 01-12-04 07:25

Det er ikke nemt på det sorte marked!

Kommentar
Fra : Tobster

Dato : 01-12-04 07:54

Brug eMule...

Kommentar
Fra : troldenesdhb

Dato : 01-12-04 13:32
Accepteret svar
Fra : gangster50

Modtaget 39 point
Dato : 13-01-05 07:05

^^ Lyt ikke til dem.. Du skal bare vente et stykke tid, så færdiggører eDonkey filen .. og så kan du slette den fra listen ..

Godkendelse af svar
Fra : 1HolM1

Dato : 17-03-06 10:46

Du havde ret.. takker