/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Litteratur / Spørgsmål
10  dova 560
Mangler en ide
Fra : Sillepigen
Vist : 513 gange
30 point
Dato : 29-11-04 17:59

Hej!!

Jeg mangler en super go' ide til noget at skrive om. Det skal være noget i fantasy-genren.
Sidder du med en go' ide, som du gerne vil af med, så skriv bare :)

Mvh Kathrine

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 30 point
Dato : 29-11-04 19:18

En pc -idé................en super stavekontrol som overtager stavning og skrivning.
Den begynder selv at sende mails ud til dine venner - den er også lidt jaloux og ændrer din kalender / møde med din udkårne.
Den sender også lidt frække breve/mails som du har svært ved at forklare.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 29-11-04 20:54

nok næppe, emesen, men det kunne være sillepigen skulle læse artemis folw der er både feer og supercomutere. hvis du har god tid kan du osse læse sharman af bjarne reuter. men jeg skrev osse en stil om nogle børn der fandt et fe-rige der var forbandet af en ond troldmand, det var noget med nogle magiske krystaller der kunne åbne en portal, men det gik galt og ham den onde blev blæst til støv, og så kom de der børn og redded dagen. kan ikke huske så meget af den, den osse væk nu, men jeg kan huske jeg fik 10, men det var standard det år.

Kommentar
Fra : memuel

Dato : 21-12-04 17:25

Læs Harry Potter eller feks.

Det gyldne kompas, Skyggernes kniv og Ravkikkerten en trilologi af Philip Pullmann
http://www.e-boghandel.dk/shop/item.asp?id=162658

Disse bøger er hamrende spændende og kan med garanti give dig ideer.
Memuel

Kommentar
Fra : Sillepigen

Dato : 22-12-04 22:58

Tak for jeres go'e ideer :)

memuel: Harry Potter har jeg læst, men er gået i gang forfra på engelsk. Det er jo nogle fantastiske bøger!!
De andre du foreslår, vil jeg skynde mig ned på biblioteket og hente, så jeg har noget at læse i til de mørke, kolde dage i denne længe ventede juleferie :D

Rigtig GO jul til jer alle.

Mvh Kathrine

PS. jeg tager stadig meget gerne imod råd :D

Kommentar
Fra : klars

Dato : 27-01-05 00:44

Hej Sillepigen !!!!!

En forfatter som jeg kan anbefale dig at læse, er Ib Michael,. Det kan måske give dig nogle ideer, han skriver ofte i flere planer.

Så kan jeg også, som andre ligeledes sige at www.fyldepennen.dk er god at støtte sig til og hente inspiration.

MVH
klars

Godkendelse af svar
Fra : Sillepigen

Dato : 11-06-06 10:11

Tak for svaret emesen. Det var ikke præcist hvad jeg ledte efter den gang, men ideen er meget sjov