/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
ans: tak for linket
Fra : TheRipley
Vist : 375 gange
400 point
Dato : 19-11-04 21:02

Hej Ans,
Ville bare logge hurtigt på i dag, så du reddede mig - Tusind tak
Knus Ripley

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 19-11-04 21:12

TheRipley:
Husk nu :Send penge penge penge penge penge.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 19-11-04 21:14

Kelld, hvad blev det til med dit kontonummer - jeg er meget kreativ med sådan nogen

Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : mango

Dato : 19-11-04 22:31

Ripley..hvad er det for et link?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 19-11-04 23:04

Mango ->Jeg havde klokket i det og skrevet et forkert (= forældet) tip, som der heldigvis var en der korrigerede lige bagefter, og jeg fik ham til at sende et nyt tip med en rettelse, og troede det hele var klaret.
Desværre startede der så en tråd i dag om folk = mig der tippede uden at vide, hvad man snakkede om, og ans sendte mig en besked om det - det hele ligger under diverse biblioteks- og kopierings tips og tråde. Hvis hun ikke havde gjort det, havde jeg simpelthen overset det, men det er afklaret nu, og jeg er supet taknemlig.

Hilsen Ripley

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 400 point
Dato : 19-11-04 23:27

Hej TheRipley

Et forslag var, at melde dig til "antipiratgruppen"

Jeg ved jo godt, at du ikke kunne gøre en kat fortræd

Kan du nu have en god week-end

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : TheRipley

Dato : 19-11-04 23:35

Tak for svaret ans, kunne bestemt ikke gøre en kat fortræd - kunne blive fristet til at gøre andre en lille bitte smule fortræd, men holder mig i skindet´.
Tak for hjælpen og selv god weekend - Knus Ripley