/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
hvad skal den stakkels mor sige så ??
Fra : miritdk
Vist : 422 gange
1 point
Dato : 16-11-04 20:08

de unges svar til en mors beklagelser over at de er alene på deres værelse:
hvis 1 + 1 = 2 - hvorfor tror du så vi er alene ?

er lige kommet grinende hjem fra en nabo hvor det skete og faktisk - ja - den er ski ikke så nem

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 16-11-04 20:22

hvad mener du ?

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 16-11-04 20:24

Ja, det ville jeg da også gerne vide? Hvad mener du?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-11-04 20:30

miritdk - vi må ha' resten af historien.

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 11 point
Dato : 16-11-04 20:42

Jeg får da rask væk 1+1 =3 ,hvis det altså foregår ligesom det
plejer.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : olefahnoe

Dato : 16-11-04 20:43

jeg tror jeg forstår den

det er lige som når man siger til børn at de skal tage hinanden i hånden to og to

Så tager de hver især en anden person i hånden så de er to på række

MEN "i hånden to og to" giver da 4

er det ikk så'n

ole

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 16-11-04 20:50

Hehe.... griner
ja ok,,,,nu sev den ind :P

Ja, hva siger man så ??

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-04 20:53

aji jaja - fik formuleret det noget skævt - men de er jo ikke alene på værelset

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-04 20:54

hooooooooooov det er jo mig der spørger - hvad siger man så - ??????????????? Man KAN ikke sige i må ikke være alene på værelset når der er to eller flere - og lyder jo lidt skævt hvis man siger i må ikke være to - selvom det vel er korrekt

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-11-04 20:56

Jeg er nok for dum................forstår den ikke.
Mine børn legede altid med Legotog og ræserbane.

Kommentar
Fra : Franksp

Dato : 16-11-04 21:07

Ja, emesen, så er jeg også for dum::::::::::::::::::::::::::: Jeg fatter ikke en s... af hvad der menes. Sort snak

ræserbane = racerbane. Ha, ha

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-11-04 21:19

Nåe ja Franksp - men de var jo ikke så gamle. (lige begyndt i skole)

Godkendelse af svar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-04 21:54

Tak for svaret Keldd. sov sødt - må jo hellere lukke den åndsvage tråd *G* - filens så hurtige de helt unge kan være i replikken af og til og de havde jo ret *G*

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-11-04 21:58

selvtak miritdk,men jeg synes jeg skulle have haft 5 stjerner,
det er jo en alvorlig sag det her.
Hilsen
Keldd, som har fået lov at være længe oppe.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 16-11-04 22:40

Jeg vil gerne forklare Frank og emesen hvordan det hænger sammen.

Moderen siger til de 2 børn på værelset: "i må ikke være alene på værelset" !

Ungerne svarer: " det er vi da heller ikke"..vi er jo 2, ergo er vi jo ikke alene.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-11-04 23:39

tak mango - hvad skulle jeg have gjort uden dig

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 17-11-04 00:27

Spurgt mig, jeg er nemlig RET klog,og har fået lov at være længe
oppe.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 17-11-04 08:44

miritdk ja ve du hva..jeg føler mig også ret uundværlig !!