/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Hvad laver i ?
Fra : Trinethk
Vist : 354 gange
10 point
Dato : 15-11-04 20:15

Hej

Keder mig for hårdt og er i dårligt humør. Spiser spagehtti og ser drengene fra Angora.
Har desuden været i odense for at kigge på møbler med min mor.
Min ven har lige ringet, fordi han vil havde mig med til New Zealand. Hvilket jeg ikke har råd til :(
De har ringet fra mit arb. og spurgt hvor søren jeg bliver af, jeg skulle havde været mødt kl 16 (mener de)
Jeg har ikke talt med dem, men har hørt det på mobilsvaren.
jeg ringer nok om lidt, og bilder dem ind, at jeg lige er kommet ind af døren. Og førsdt har hørt beskeden nu !
Jeg kan jo ikke gøre for de kludre sådan i deres vagter..... hvis jeg ringede da kl. var 17. ville det bare ende med at jeg blev nødt til at tage på arb. selvom jeg slet ikke skulle havde været det..

Hvad laver i ?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-11-04 20:19

Vi venter på en opringning så vi kan ta' en ekstra vagt for en der ikke kom.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 15-11-04 20:25

emesen> Du ved slet ikke hvad du venter på

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-11-04 20:25

Tak for tippet Trine
Jeg vidste, at der fandtes en udvej for ekstravagter - bare ikke liige hvordan!

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-11-04 20:28

Men bortset fra det, så keder jeg mig også. Sønnen er lagt til køjs - og lige nu ligger der en fed kat i mit skød og leger med en vingummibamse

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-11-04 20:32

Nå for søren. Nu sidder bamsen fast mellem missers ører.
Ret morsomt at være vidne til

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 15-11-04 20:34

Jeg vil da håbe at det er over "skallen" og ikke under at bamsen har klamret sig fast

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 15-11-04 21:05

Roder efter gamle bøger.
http://www.antikvarisk.dk/index.php?lng=da

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 20 point
Dato : 15-11-04 21:25

Jeg har fundet løsningen på creamy's cyberkæreste problem, så hun ikke kommer op at slås med ans om æbleskiver! Eller noget i den retning!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-11-04 21:32

Hov hov - hvor severes der æbleskiver. uhmmm

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 15-11-04 21:37

Det gør der på strøget i Århus...ummmm

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-11-04 21:48

A wil et kjør ielt te AArhu får ævlski'er

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-11-04 21:53

Tal Dansk eme!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 15-11-04 23:01

Laver og laver
Kigger lidt rundt på Kandu
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-11-04 23:19

kazaa kører ikke godt i aften Trine.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 15-11-04 23:22

Hvad laver i ..............vi snakker med os selv ................nemlig
http://www.kandu.dk/dk/spg/53903

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 16-11-04 00:03

Keldd> Find selv ud af det :D Hahahaha...
Du for jo bare et gratis program, dit heldige ansen.
Hilsen Trine

Kommentar
Fra : Trinethk

Dato : 16-11-04 00:06

Nu tæller jeg svarende..... oppe fra og ned..og forfra.....og den der har nummer......Øøøøøhhh.. (skal lige tælle i hoved) Ej det er gaaaas.....den der har nummer 27 for point :)

Godkendelse af svar
Fra : Trinethk

Dato : 16-11-04 00:08

Tak for svaret tedd.

Du har i den grad fortjent dem :D

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 16-11-04 00:09

Nej da det klarede du da selv men tak

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-11-04 10:34

Trine:
Nu er alle de andre nok gået,men nu brugte jeg hele aftenen i går på at fjerne gamle filer fra Kazaa,
Og det var ikke småting jeg fandt.
Kazaa lite, Kazaa Gold og hvad de ellers har heddet alle sammen.
Se der er nogle (filer) man let overser,og når man så installerer en ny version, går der kludder i det.
Det er ikke nok med at man fjerner Kazaa fra "fjern og installèr programmer" der ligger noget og roder rundt i stifinder (My Shared Folder) Bl.a., og undermapper der nok er til installationen.Og det skal fjernes manuelt.
Nu installere jeg så den sidste nye version (Kazaa Gold 3.0),så får vi se hvad der sker!
Hilsen
Keldd (hej tedd,du er en væmmelig pointjæger)

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-11-04 16:04

Keldd.
Kazaa //\\ ~ gisp.................du skal ikke sende flere filer til mig.
Jeg har dog scannet dem du sendte.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-11-04 17:07

eme:

Take a walk on the wild side.

Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 16-11-04 17:11

Jeg har opgivet Kazaa,og vil fremover bruge:

>>E.Donkey<<

Keldd