/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
arne.jakobsen
Fra : ans
Vist : 1068 gange
1 point
Dato : 11-11-04 21:45

arne.jakobsen

I dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/52812 er dit første indlæg

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 01-11-04 14:48

Hej Guild. Ih hvor er det en god ide.

Det der har skabt mest røre i de seneste måneder, har vel været SA's krig imod mig og mine svar/responser.
Jeg har også af og til skældt folk ud for ikke at kunne stave, (det irriterer mig stadigt).
Men hvis jeg kan styre mine "skolelærer-tendenser" og undlade at reagere på SA's provokationer, vil det forhåbentligt få julefreden til at sænke sig over Kandu.

Jeg vil i hvertfald prøve. Kærlige hilsener fra Arne JAkobsen

Jeg tvivler på, at der bliver fred på kandu. Du fremturer i en uendelighed mod andre brugere.

Senest i dette spørgsmål http://www.kandu.dk/dk/spg/53551

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 11-11-04 20:29

Hvis du ikke, ud fra titlen ka' gætte dig til til det, så glem det. Så vil du aldrig få noget ud af det. Så er du simpelthen 500% for dum i roen. Stykket hedder Jesus Kristus. Hvor svært kan det så være at regne ud????

Superstar???? Ved du ikke hvad DET er???? Tænk for helvede. Det er det du har fået en hjerne til.

Helt ærligt, din mor er her ikke, så du må squ lige mande dig op til at bruge en lille smule hjerne selv.

Men gå nu derned og få den oplevelse. Gid det var mig

og dette

Citat
arne.jakobsen Dato : 11-11-04 21:08

Ingen af mine kommentarer har været ubrugelige.

Men at du ikke har flere brikker at flytte rundt med, end at spørge:

Citat:
Hvad handler stykket om?.....så'n i store træk

Når stykket hedder "Jesus Christ Superstar"

Hvem er det så lige der er dum i nakken??????

Det eneste tedd siger, er at det er god musik. Det sagde jeg også. Jeg turde bare fortælle dig at du er en idiot.

Og det mener jeg stadig at du er.

Når jeg så læser din "profil"

Citat
Profil

EDB-programmør med > 20 års erfaring.
Naturvejleder & Svampeekspert.
WoodBadge/Gilwell-Spejder m. Instruktør overbygn.
Merkonom i Regnskab.
Fortid i Søværnet som Proff. i næsten 9 år.

Mange ved noget;
Nogen ved meget;
Ingen ved alt.

ja så tænker jeg på hvilken af dine uddannelser du bruger i dag og tjener penge på.

Du er for ikke så lang tid siden blevet 49 år. Jeg kan ikke forestille mig en 49 årig med sine fulde sans opføre sig på den måde, som du gør det.

Hvis du er syg, så fortæl det dog.

Du vil blive accepteret med dine utålige udtalelser, men hvis du ikke fejler noget, vil det ikke vare længe før en eller flere brugere vil klage over den måde, som du behandler dem på.

Dette er skrevet på egne vegne, men jeg tror at andre brugere er enig med mig.

arne.jakobsen kunne du ikke give en forklaring?

Hilsen ans

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-04 21:52

ans -> Sjov vinkel : Sygdom

Min intuition siger mig : Social afviger

...og dem ska' man sku' også ku' rumme ....selvom det en gang imellem kan synes svært !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-04 21:54

Jeg tror jeg anlage lidt samme indstilling til ram2 'problemet'

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-04 21:57

anlage ??? ...hva' fa'en er dét ? ...anlagde skulle der stå...for dyvlen

...af frygt for at blive overfaldet for min manglende formuleringsevne, sproglige inkompetens og ringe pædagogiske kunnen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : kaptajnkaber

Dato : 11-11-04 22:05

Hørt, hørt!!! Han har helt sikkert en "roterende fis i kasketten"

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 11-11-04 22:16

Da jeg har oplevet A.J. som fornuftig og endda hyggelig tror jeg, at du har ret Ans. A.J. har på et tidspunkt selv angivet, at noget rødvin kunne være årsagen til hans korte lunte.
På trods af den noget ubehagelige optræden så tror jeg ikke at der er noget ondt bagved og det kan slet ikkke sammenlignes med visse profilers hetz mod alt der har en mening.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-11-04 22:18

Du glemte min bemærkning i ovennævnte spørgsmål
http://www.kandu.dk/dk/spg/53551

[citat
Hvad handler gøgereden om, Arne? Altså udfra titlen?
[/citat]

Desværre tror jeg ikke Arne vil svare på det! Eller forstår det!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 11-11-04 22:19

Molo

Sociale afvigere er der da altid plads til , de er nu ikke altid så agressive vel

Seneste fra dig arne er dette

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 11-11-04 21:31

888 ved godt at jeg har ret. Det gør bare ondt at indrømme det.

Han ved også godt at det var mit svar kl. 19:20 der var såvel det første, som det rigtige. Men da han senere kom med sit præmature lort:

Citat:
Hvad handler stykket om?.....så'n i store træk

Når det hedder "Jesus Christ Superstar"

Såh - Viste han sig som en lille lort, der ikke var i stand til at indrømme sin torskedumme fejltagelse.

Det gør ham ikke til en mand. Kun en lille sørgelig skiderik.

Arne, hvad er du selv????????????

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 11-11-04 22:19

Citat
Hvad handler gøgereden om, Arne? Altså udfra titlen?

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 11-11-04 22:21

Også er bemærkning til Arne herfra.
Du forvirrer mig, når du svinger så meget - i nogen tråde er du sjov og får tingene sagt rigtig elegant og i andre tråde sviner du folk til og tilsyneladende er det somme tider uden grund???
Jeg er en af dem, der synes det er fint du er her, men ikke når du skælder folk ud for at stille et spørgsmål.
Det er vel det Kandu er til - også selv om der så ryger en "Smutter" med somme tider
VH Ripley

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-11-04 22:22

Kære ans.

Jo det kunne jeg da godt. Men helt ærligt, Hvis du og andre ikke er i stand til at se det ud fra dine citater, så er i da lige så dumme.

Hvad er det du ikke forstår?

Når 888 der er Superbruger og har været det i mange år, spørger som han gør, og jeg giver ham et godt svar. Hvad er det så der er så pokkers svært at forstå???? Vil du ha' at jeg skal sende eller vise citater fra hans dybt tåbelige spørgsmål?

ans

Dit spørgsmål er langt, og indeholder mange spørgsmål. Jeg vil gerne svare på dem alle. Men lige nu er det lidt uoverskueligt.

Men Jeg får lige øje på:

"ja så tænker jeg på hvilken af dine uddannelser du bruger i dag og tjener penge på."

Hvad helvede rager det dig. Jeg har kunnet uddanne mig til flere forskellige ting. Hvorledes jeg klarer mit liv, indtægter o.s.v. kan da ikke være hverken dit eller andre kanduer's problem.

Og du tillader dig at kalde mine udtalelser for "utålelige", du kan ganske vist ikke stave til ordet. Hvem er du, at du kan være dommer over mine udtalelser???

P.S.: Som så mange andre kan du heller ikke stave til dit eget Danske sprog.

Nej ans. Det spørgsmål som jeg har været involveret i i aften og som du refererer til, er jeg stolt af. At jeg har sagt at manden er 500% idiot, vil jeg stadig stå 100% bag ved. Det kan synes barskt, men en gang imellem er det altså nødvendigt at være barsk. I Piger ser ofte anderledes på tingene, og det er også OK. Men læs tråden.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 11-11-04 22:23

Og jo jeg kan både læse og stave, men jeg skriver somme tider for hurtigt - så "er" betydet "en"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-04 22:24

Jeg kan ikke huske hvad det hedder på latin : Du er kun et menneske !

...men jeg ka' huske; hvad det på latin hedder : Det er menneskeligt at fejle : Erare Humanum Est !!!

(=Læreren er et bæst)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 11-11-04 22:27

arne.jakobsen - er det fordi du bor i herning du er så indebrændt og bitter?? Kan du ikke blæse lidt i dit horn i stedet for at chikanere kandu brugerne? Skvat.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-11-04 22:28

Kære ans

Alt det pis har jeg glemt.

Se denne tråd. Og deltag i den:

http://www.kandu.dk/dk/spg/53553

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 11-11-04 22:29

-> Molo - håber det var min tilgivelse for at stave forkert

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-11-04 22:37

LÆS TRÅDEN, LÆS FOR HELVEDE HELE TRÅDEN. Citat af arne.

Og for øvrigt er dine kommentarer i Jesus Christ Superstar spørgsmålet, som i mange andre, komplet uacceptable.
Mage til nedladende måde at skrive til andre voksne mennesker, skal der ledes længe efter.
Jeg ved ikke om du sidder og går i selvsving så du synes du er rigtig smart, når du giver folk sådan en spand lort i hovedet.
Nå, jo, du siger jo selv at du er stolt over at svine folk til og uddele øgenavne efter hvad humør du er i.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 11-11-04 22:37

LÆS TRÅDEN, LÆS FOR HELVEDE HELE TRÅDEN. Citat af arne.

Og for øvrigt er dine kommentarer i Jesus Christ Superstar spørgsmålet, som i mange andre, komplet uacceptable.
Mage til nedladende måde at skrive til andre voksne mennesker, skal der ledes længe efter.
Jeg ved ikke om du sidder og går i selvsving så du synes du er rigtig smart, når du giver folk sådan en spand lort i hovedet.
Nå, jo, du siger jo selv at du er stolt over at svine folk til og uddele øgenavne efter hvad humør du er i.

Kommentar
Fra : 888

Dato : 11-11-04 22:38

Kan stadig ikke se at mit spørgsmål er dybt tåbeligt, men hvad ved jeg -er jo 500% dum..... Kan heller ikke se hvorfor dit svar Arne, er det bedste....

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-04 22:42

TheRipley -> Vil du kysse nu ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 11-11-04 22:42

Serviceinformation.

Udfra titlen Jesus Christ superstar er det muligvis ifølge arne.jakobsen logik for burhøns hvad den handler om, men hvilken del af titlen indikerer at det specifikt handler om de sidste 6 dage af Jesu's liv set gennem Judas's øjne???

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-11-04 22:50

888 jeg har heller ikke set Jesus Christ Superstar, så vi er i samme båd.
Men hvis kandu laver deres koncept således at man kunne udelukke en bruger i sin tråd, så var man nået lagt og vi var fri for de udgydelser mod dig og mange andre.

//bentjuul

PS: Jeg har nok ikke læst hele tråden ordentlig !!!!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-04 22:50

[hør] Jeg tror jag savner .....?

creamygirl : http://marbella.to/valentine/images/kiss.gif

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 11-11-04 22:56

Molo-> Du svarer jo selv, har al for stor respekt for creamy

Og Arne, den holder ikke, hvis du både vil være dommer over andre og så selv lave sådan en gang rod - den holder bare ikke Sorry Ripley

Kommentar
Fra : Mac.C_ThE_PiMp

Dato : 11-11-04 22:58

kære kære kære Arne... den sygdom du lider af kaldes for storhedsvanvid...( og er ligeglad om det er stavet forkert)... seriøst Arne... tror du ikke du sku bruge din flotte uddannelse til noget bedre end at sidde på KanDu og tilsvine folk fordi de stiller dumme spørgsmål....? seriøst er det ikke det de er her for...? fordi alle ikke har ligeså meget fritid som du tilsyneladende har... Du har jo næsten en kommentar til samtlige spørgsmål, og det er vi da glade for, men når du så begynder at rakke ned på folk fordi de ik er lige så rutinerede som dig, så ska du os regne med at få noget tilbage i hovedet... jeg indrømmer gerne at du har hjulpet mig meget her inde, men lad det nu være ved det... og hvis du på noget tidspunkt begyndte at svine mig med min viden indenfor et specielt amne, så ville jeg fandme heller ik finde mig i det... og seriøst sødeste "Svampe Arne" du sidder jo og bitcher over at folk laver slå/stavefejl... prøv li at læne dig tilbage i stolen, og tænk på om det nu os var det her du ville med din fine uddannelse: at sidde og tilsvine folk der gerne vil ha hjælp, og så laver nogle enkelte fejl.... seriøst... så er du det man i nutidens Danmark kalder for en enspænder...

med venl... eller bar hilsner Mac.C

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 11-11-04 23:04

I Olufsgade 13 bor der en rigtig sur gammel stodder...

PS.: Han hedder Arne Jakobsen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-04 23:06

Hai Mac.C_ThE_PiMp -> Nu lyder du jo ..'næsten' helt voksen

Læser man dit indlæg fra ende til anden får man 'rent logisk' : storhedsvanvid = enspænder.

Dén holder vist ikke vand

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 11-11-04 23:08

Mere "kære Arne", prøver at give dig en mulighed for at indrømmer, at du er gået langt over stregen den her gang, vil der gå skår af dig af at stikke en undskyldning????

Og Molo - Bare så du ikke misforstår, det er mig, der har al for stor respekt for Creamy

Med Venlig hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 11-11-04 23:11

Stavede forkert igen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-04 23:51

Sidste dag på job i morgen, såeeeh ... takuss

</KUNAAT>

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 11-11-04 23:54

Molo: Elsker mit job, men efter en 45 timers uge indtil nu - kan vi bytte, be be????????????????

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 11-11-04 23:58

ans

Hvad er der galt?

Jeg siger hvad jeg mener. Er det galt? Du, og mange andre siger, hvad folk gerne vil høre.

Jeg mener, at det jeg siger, ikke er det folk gerne vil høre, men FANNAMA det de har brug for at høre.

Forskellen er, at du siger det folk gerne vil høre, JEG har nosser nok til at sige det der upopulært.

Hvor mange har det???

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 00:01

tedd

Gøgereden. Jo men ingen kommentarer lige nu !! Den er da for selvfølgelig. Take You Together!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-11-04 00:03

Ved godt at spørgsmålet er stillet til "ans"
Du får et svar alligevel, man har lov til at have sin egen mening uden at nedgøre andres, det mangler du at lære - og fatter ikke dine stemningsskift - det er bare for meget.
Kan du er til spørgsmål, og der er ingen der er for dumme - tror endda, at det er et citat fra dig
Slap nu af - VH Ripley

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 00:04

Molo

Kalder du mig social afviger?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-11-04 00:07

Man kan FANDEME, (lær dog at stave godt give udtryk for sin mening uden at tilsvine andre brugere på den måde.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-04 00:13

arne.jakobsen

Du har tidligere skrevet, at du havde venner på kandu. Det havde du også (måske har du det stadig). Dine venner opdagede så, hvordan du var overfor andre brugere. Det har ikke været en pæn opførelse. Der kan jo så være en grund til din opførelse.
Når jeg i mit spørgsmål stiller dig det spørgsmål, om du er syg, så er det oprigtigt ment. Hvad du end tjener har jeg ingen interesse i at vide.
Hvis, du er syg, og der er en brist et eller andet sted, så fortæl det dog.

På nuværende tidspunkt kan jeg ikke tage dig seriøs.
Jeg har i lang tid bare ville ignorere dig, men det er svært. Jeg kan selv klare, hvis du er negativ overfor mig, det preller bare af. Når du i andre tråde fortsætter med at tilsvine andre brugere, som ikke har gjort dig noget, bør du have at vide, at du går over grænsen for, hvad der er acceptabelt.

Led du bare efter stavefejl

I denne tråd er du da kommet i centrum, så nu behøver du ikke at skifte emne med en eller anden vittighed.

Hvorfor fremturer du, som du gør?

Hilsen ans

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 00:19

tedd

Citat
Fra : tedd Dato : 11-11-04 22:18

Du glemte min bemærkning i ovennævnte spørgsmål
http://www.kandu.dk/dk/spg/53551

Citat
Hvad handler gøgereden om, Arne? Altså udfra titlen?
Desværre tror jeg ikke Arne vil svare på det! Eller forstår det!

tedd - den bemærkning er for ringe. Du, og alle ved at jeg både kan og vil svare på alt.
Og når du siger at der er noget jeg ikke forstår, bliver jeg ikke blot sur, men også ked af det på dine vegne. Hold da kæft hvor lyder du dum.

Når jeg i aften kalder 888 for 500% dum er der da en grund til det, læs selv. Jeg er mandfolk nok til at turde sige og mene. I andre snakker bare efter hovedet. Det er ikke specielt anvendeligt.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 00:22

ans

Hvorfor laver du denne tråd?

Svar mig på dette spørgsmål?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-04 00:39

arne.jakobsen

Dette spørgsmål er stillet af mig til dig.

Det er dig, der skal svare og ikke mig.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-11-04 00:40

Søde Arne. Sluk din computer, drik dit rødvin i fred og ro - prøv at tænd et stearinlys, det dulmer - og så lad da være med at være så forstokket. Hvis det er rigtigt, at du er 49 år, så er det sgu da for tidligt at lege pensioneret rektor
Slap nu af
Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-11-04 00:44

-> Ans, du får jo ingen svar, du kan bruge til noget, Arne er gået i selvsving, folk er gået i seng, og der er kun os "overtrætte" der hænger på Kandu endnu - af ren lettelse over at det virker, men held og lykke med forsøget
VH Ripley

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 00:47

ans

For kort tid siden var der en anden psykopat der stillede næsten samme spørsmål som du.

Jeg svarede ikke.

Hvis du vil ha' svar på dine spørsmål, må du arbejde for dem. Gider, eller evner du det ikke, ja så er det jo det.

Jeg troede blot at du var klogere.

De eksempler på mine udtalelser som du har givet i denne tråd, er 100% korrekte. Du synes at de er kritisable, jeg har en anden holdning. Og det er da rart at vi har lov til at være uenige, ikke sandt?

Jeg vil stadig sige at 888 har opført sig som en 500% idiot.

Det at du laver en tråd for at "komme i kontakt med mig", gør jo ikke automatisk dig til "den kloge". Men det var da et godt initiv. (Og nu skal der nok komme nogen og sige "Det hedder ikke 'Initiv'")

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 00:47

ans

For kort tid siden var der en anden psykopat der stillede næsten samme spørsmål som du.

Jeg svarede ikke.

Hvis du vil ha' svar på dine spørsmål, må du arbejde for dem. Gider, eller evner du det ikke, ja så er det jo det.

Jeg troede blot at du var klogere.

De eksempler på mine udtalelser som du har givet i denne tråd, er 100% korrekte. Du synes at de er kritisable, jeg har en anden holdning. Og det er da rart at vi har lov til at være uenige, ikke sandt?

Jeg vil stadig sige at 888 har opført sig som en 500% idiot.

Det at du laver en tråd for at "komme i kontakt med mig", gør jo ikke automatisk dig til "den kloge". Men det var da et godt initiv. (Og nu skal der nok komme nogen og sige "Det hedder ikke 'Initiv'")

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 00:48

ans

For kort tid siden var der en anden psykopat der stillede næsten samme spørsmål som du.

Jeg svarede ikke.

Hvis du vil ha' svar på dine spørsmål, må du arbejde for dem. Gider, eller evner du det ikke, ja så er det jo det.

Jeg troede blot at du var klogere.

De eksempler på mine udtalelser som du har givet i denne tråd, er 100% korrekte. Du synes at de er kritisable, jeg har en anden holdning. Og det er da rart at vi har lov til at være uenige, ikke sandt?

Jeg vil stadig sige at 888 har opført sig som en 500% idiot.

Det at du laver en tråd for at "komme i kontakt med mig", gør jo ikke automatisk dig til "den kloge". Men det var da et godt initiv. (Og nu skal der nok komme nogen og sige "Det hedder ikke 'Initiv'")

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-11-04 00:50

Jeg erkender mit nederlag, Ans, du fik et tribblesvar

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-11-04 01:00

888 > skriv til kandu og send link til dit spørgsmål med samt link til dette her, så vil jeg finde et par tidligere bl.a. dette http://www.kandu.dk/dk/spg/52204 hvor det er copycatDK det går ud over og sende til kandu.
Nu må det være nok med de tilsvininger af 888 der åbenbart fortsættes her af arne.jakobsen.

//bentjuul

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-04 01:00

arne.jakobsen

Du har ret i, at du ikke svarede. Jeg gider ikke at tage til Herning på svampetur for at finde ud af hvem du er.
Jeg er klogere end du tror, jeg behøver bare ikke at prale med diverse uddannelser.

Du har også ret i at vi ikke er enige i de citater jeg har givet.

Hvids det nu skulle komme til en afstemning, så tror jeg at du ville komme i mindretal.

At komme i kontakt med dig, det har jeg ikke et ønske om, men at forstå dig her på kandu, det er jeg vist ikke den eneste om.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-04 01:03

Der er stavefejl i mit indlæg

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-11-04 01:03

Arne, røg ind i Smalltalk på et tidspunkt, hvor du virkede som et offer - tror jeg var "way out" - Desværre

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-11-04 01:09

Ans jeg forstår godt dine gode hensigt med spørgsmålet, men der er intet at gøre, vi bliver desværre nød til at bede kandu om at kalde denne bruger til orden.

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-11-04 01:12

bent:
Tænd lige for Skype.
Keldd.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-11-04 01:14

Kelld - det er unfair, vi er nogen, der kun nåede til, at man burde købe en mikrofon...........

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-11-04 01:22

www.kandu.dk/dk/spg/53454

Er også et fint eksempel at henvise til: arnecitat "liderlige lille hanhund" "fissehøg" "Vatpikke-Keldd" m.m

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 01:26

Ripley

Jeg ved ikke hvor gammel DU er, men jeg har nogle meget smukke stager, og jeg brænder altid kun 100% stearin i dem.
De giver et dejligt lys. Og det sætter jeg pris på. Dine kommentarer omkring mig og min person, er mildest talt tåbelige.
Du ved intet om det. så prøv lige at tage dig ikke bare lidt, men meget sammen. Arne

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-04 01:27

Nååååhhhhhhhhhh nu skal bent og Keldd tale memmeligt sammen

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-04 01:28

memmeligt = hemmeligt

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-11-04 01:31

Søde Arne, Gå ind på min profil, jeg har nemlig ikke travlt med at fortælle, hvad jeg kan, jeg fortæller bare hvem jeg er!
----Og jeg har brugt det meste af aftenen på at bede dig om at tage dig sammen, fordi du ind i mellem har haft nogen gode indlæg og fordi jeg godt kan lide svampe - Og jo, jeg tager mig sammen, jeg er nemlig høflig - kender du det ord?
Knus Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-11-04 01:33

-> ans. Er det ikke lidt tarveligt af dem?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 01:40

ans

Hvad fanden er nu det med at prale af uddannelser??? Hvem gør det???

Nogle mennesker/Kanduer er ærlige nok til at skrive hvad de er og kan i deres profil. Er det det du kalder PRAL???

Jeg synes sommetider at det er stærkt irriterende, at se profiler UDEN PROFIL!.

Jeg har fortalt hvem og hvad jeg er. Har du? Lad være med at smide rundt med lort. Sådan noget lugter!!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 01:40

ans

Hvad fanden er nu det med at prale af uddannelser??? Hvem gør det???

Nogle mennesker/Kanduer er ærlige nok til at skrive hvad de er og kan i deres profil. Er det det du kalder PRAL???

Jeg synes sommetider at det er stærkt irriterende, at se profiler UDEN PROFIL!.

Jeg har fortalt hvem og hvad jeg er. Har du? Lad være med at smide rundt med lort. Sådan noget lugter!!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 01:45

Ripley

At min kommentar kom 3 gange må du snakke med kandu om.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-04 01:45

Ser du arne.jakobsen, jeg praler ikke af noget som helst. Det gør du.
Du har stadig ikke svaret på, hvorfor du er så nedladende overfor brugere på kandu, som ikke på noget tidspunkt har generet dig.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-11-04 01:46

Arne: For det første praler jeg ikke, jeg fortæller hvem jeg er, har heller aldrig kaldt det du skrev for pral - læs tråden tilbage, min profil er mig som person og den kan du lide eller ikke lide, men du er sgu da lidt for dum,
Jeg prøver på at redde dig ud af det l ( og resten skriver eb pæn pige ikke, men set slutter med) ..t du selv laver lige nu.
Vågn nu op mand

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-04 01:46

TheRipley

Det er tarveligt af dem

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-11-04 01:47
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-04 01:54

STORGRINER - ENDELIG EN PAUSE MENS FOLK SER VIDEO - BRAVO TEDD

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-11-04 01:56

Tedd - igen igen -> du står til at vinde brødristeren i november

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-11-04 01:58

Pas på! Den slår sig på hjernen!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-11-04 02:00

Videoen eller brødristeren?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 02:02

Hvad er der egentligt galt med dig dova?
Klog pige som du jo er: Hvad har du imod udtryk som: "liderlige lille hanhund" "fissehøg" "Vatpikke"

Sagen er jo blot at man af og til møder den slags mænd. At jeg så kender ordene, og kalder tingene(mændene) ved deres rette navn, er det slemt??? Hvis det havde været en rødstrømpe, der havde tilladt sig at bruge de samme ord, havde alle i høns klappet i jeres små hænder. Men når det er MIG, så skal der deles tæsk ud.

Nu må I fannamma tænke jer a little about.

Og 50% af jer fatter alligevel ikke en skid af hvad jeg lige har sagt.

Jeg er stadig vild med bløde maver. aj

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-11-04 02:04

Arne: Grow up!!!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-04 02:05

Gør du selv?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-11-04 02:12

Ripley og ans:
Få nu købt de hovedtelefoner,så kan i deltage i konspira&%¤3",jeg kan altså ikke stave til sådan nogen svære ord ,der er så meget interessant man kan sige til hinanden,uden man behøver at blive stiktosset.
Og man behøver heller ikke tale sammen hver dag,bare en gang imellem,men I kan ellers tro det var noget meget hemmeligt noget bent og mig talte om i 32minutter.MEGET hemmeligt at I bare ved det.
Hilsen miritdk: Var du ikke på vej i seng for længe siden???????
Keldd.
God Nat for anden gang.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-04 02:15

*GGG* - jo Keldd -- det var jeg - men skulle jo lige - til gengæld er jeg iseng om 2 minutter

Sov godt allesammen - nu har jeg smidt manden ud og givet katten kaffe så alt er som det skal være

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-11-04 02:16

Og vi er BARE så nysgerrige

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-11-04 02:17

Arne. Der er skam ikke noget galt med mig, men det tyder det i allerhøjeste grad på, at der er med dig, hvis du ikke selv kan se, at det ikke er særlig pænt at omtale andre mennesker på den måde.

Og det er ikke kun fordi det tilfældigvis er arne.jakobsen, at det bliver påtalt, men hvis en bruger ikke har så meget selvjustits, at vedkommende kan skelne mellem hvad der er acceptabelt at skrive eller ikke, må andre jo gøre opmærksom på det.
Og så kan du vel kun være tilfreds med at det sker i et rimeligt sobert sprog.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-04 02:19

Jeg har da brugt Skype i lang tid, jeg har bare ikke haft Keldd's nummer

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 12-11-04 02:20

Jeg fulgte ikke med, da et par andre blev smidt ud af Kandu og ved derfor ikke, hvordan de opførte sig eller om de havde fortjent at blive smidt ud.
Men ved alle guder. Du har fortjent at blive smidt ud med fuld musik.
Du er ved at ødelægge Kandu og du fatter ikke når vi pænt, ironisk eller direkte beder dig om at finde kammertonen.
Du har ikke for 10 øre situationsfornemmelse, pli, eller menneskeforståelse.
Med din uddannelse fatter jeg ikke, at du kan opføre dig, som du gør.
Du må være en plage at arbejde sammen med.
Jeg er meget svær at hidse op, men du har godt nok formået at bringe mit pis i kog.
Det er på høje tid at du søger professionel hjælp.
Gambrinus

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-11-04 02:22

ans:
Tag mit brugernavn "kelddo",så springer skiltet op hos mig og jeg trykker godkendt.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-11-04 02:23

Vil ikke lige bruge Gambrinus' ord - selv om de nu dækker meget godt
Men det må vist være nok for i aften, hvis mine "unger" skal have nogen fornøjelse af mig i morgen.
Hyg jer - Knus Ripley

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 02:25

ans - Ja

Nu synes jeg efterhånden at du er ved at være træls.

Fortæl mig og andre, hvad du synes der er så helvedes træls ved mig, eller hold for evigt din kæft.

Og når du siger "Gør du selv", hvad henviser du så til?

Ripley:
Hvad mener du når du siger: Arne .....grow.?

Hør nu her HØNS. I skal squ vide hvad I mener. Og I skal kunne forsvare jer selv og jeres køn.

Jeg har brugt mere tid på at forsvare kvinder, end I har brugt tid på at overpisse mig.

Og jeg elsker jer squ stadig. Hilsen Arne

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-11-04 02:28

Arne - vågnede lige igen - Grow betyder gro - grow up, ja men den det svarer til "bliv voksen" - og nej, jeg har faktisk ikke overpisset dig - læs tråden igennem, du har fået den opbakning, du har fortjent.........

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-11-04 02:35

Både video og brødrister, TheRipley Der er såmænd plads nok i min hjerne. Når jeg løfter øjenlåget, står der Room for Rent!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-11-04 02:40

-> Tedd - hvor tit løfter du øjenlågene - du kan ikke bruge dit tastatur når du gør det

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-11-04 02:42

Lige nu er de for tunge at løfte Men vi ses nok i morgen

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-11-04 02:42

Har sendt følgende mail til kandu.dk og håber hermed at de vil råbe AJ op, for ingen andre kan.

Citat
From: Capricor
To: service@kandu.dk
Sent: Friday, November 12, 2004 2:26 AM
Subject: ang. profilnavn arne.jakobsen

Kære kandu.dk

Efter mange dårlige oplevelser med en kandu bruger med profilnavn arne.jakobsen, anmodes I om at kalde denne bruger til orden. Problemet er at han sviner spørgere og andre kandu brugere til i diverse tråde, jeg vedhæfter tre links hvor I ved selvsyn kan se det. Der er andre spørgsmål der har lignende kommentarer men spørgsmål 53551 fik dråben til at flyde over. Faren er at denne profil jager andre brugere væk, specielt nye brugere, for der er ingen der stiller spørgsmål, for at få at vide at man er idiot og 500% dum af denne arne.jakobsen.

http://www.kandu.dk/dk/spg/53551
http://www.kandu.dk/dk/spg/52204
http://www.kandu.dk/dk/spg/53561

Mange kandubrugere har i diverse spørgsmål bedt arne.jakobsen om at skrive ordentligt til andre brugere, uden resultat - derfor henvendelsen. Der skal være bred plads til bemærkninger, men når de bliver ondskabsfulde som i ovenstående links, skal det stoppes.
Jeg håber I vil anmode arne.jakobsen om at behandle andre brugere med respekt, så alle fortsat kan føle at kandu.dk er et rart sted at stille og besvare spørgsmål. Jeg vedhæfter denne mail i spørgsmål 53561 så arne.jakobsen kan se hvad der er skrevet.

Med venlig hilsen
Bent Juul Hansen
Brugerprofil: bentjuul

//bentjuul

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-11-04 02:42

tedd:
Din prosa er som solopgangen efter den mørke nat,
Og jeg har ikke været så længe oppe,siden jeg blev konfirmeret.
Hilsen
Keldd. Og godnat for 3 gang.
ans:Så må det blive i morgen.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-04 02:44

arne.jakobsen

Jer tror, at andre brugere på kandu ved hvad jeg mener, du er den eneste, der ikke fatter det. Du stadig ikke har svaret på mit spørgsmål.

Er du syg siden du taler meget grimt til brugere, som ikke har gjort dig noget?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-04 02:47

Keldd

Det bliver først i morgen nu skal jeg også på

Hilsen ans

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 02:47

upyoursmate

Din seneste kommentar i denne tråd, var ikke hverken venlig eller brugbar på nogen måde.
Hvad synes du selv, du ka bruges til??? Så vidt jeg kan se, er du bare en sørgelig krampeonanist.

Hæ - grin. Ja jeg synes at det er sjovt, men det er jo også kun fordi jeg ved hvor ung du er.

Så lad være med at spille smart.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-11-04 02:48

Sov godt Tedd
Arne kan kun være enig med bentjuul, du har haft så mange chancer for at sige at du formulerede dig forkert - du brugte dem bare ikke - vi elsker skam også dig, når vi får en undskyldning på kvindekønnets vegne

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-11-04 02:51

Sov godt allesammen, det er da blevet "lidt" for sent
Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 02:57

ans

du synes at mine svar er nedladende!!!!

det er de ikke, de er oplysende. At du ikke kender forskellen, er jo ikke mit ansvar.

Kære ans. det er dig der er for dårligt uddannet, ikke jeg. Sorry søde ven!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 03:19

ans. hele aftenen har der kørt 2 tråde i vittigheder. De har været sjove, og er det stadig. Du har bare ikke lagt mærke til det. Og det er squ da mest synd for dig. Al den tid vi har brugt på din pissetråd, har jeg samtidig været inde og lave sjov. For pokker hvor jeg synes at såvel du som andre vader rundt i nogle alt for små sko.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-04 03:36

Vittigheder er det denne tråd

http://www.kandu.dk/dk/spg/53538

hvor sidste kommentar var kl. 20.43

og denne

http://www.kandu.dk/dk/spg/53553

hvor sidste kommentar var kl. 01.05

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 03:40

Kære dova

Jeg har intet imod, at hverken du eller andre irettesætter mig. Tværtimod. Jeg kan af og til være lidt grov. Men når jeg er det, så er det squ med vilje. Når en ung pige i aften, gentagne gange spørger om råd. Og så får dem!! Hvad er der så galt ved det. Jo, hun er quinde, og ung. Og så må ingen sige til hende, at hun også er dum. Læs selv tråden, dova og døm selv. Jeg kender kloge quinder, og dumme, ligesom jeg kender dumme mænd/drenge.

Svaret er givet, poængerne er uddelt.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-11-04 03:57

Ja, nu ser jeg det slet ikke som en formildende omstændighed, at det er med vilje du er ubehøvlet, snarere tværtimod.
Og din undskyldning om at vedkommende, som det lige gik ud over i den tråd, er ung og dum, dur heller ikke.
Nu ved du jo heller ikke hvor gammel 888 er.
Og for øvrigt har du også langet for kraftigt ud efter folk der enten er jævnaldrende eller noget ældre end dig selv.
Der vil din undskyldning så måske bare være at de er dumme.
Nænæ, Arne, dur ikke.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 12-11-04 04:07

Citat
Jeg har intet imod, at hverken du eller andre irettesætter mig.

Ok.
Men det at du ikke tager det til efterretning og lære af det.
Det vil jeg betegne som meget dumt.
Gambrinus

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-04 04:08

Citat
Jeg kan af og til være lidt grov. Men når jeg er det, så er det squ med vilje.

citatet er fra arne. jakobsen

[citat]
arne.jakobsen Dato : 12-11-04 03:40
[citat]

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-11-04 05:50

Den lille Pige med myrekryb

Der var engang en pige, der stod midt i verden i en skov af dørkarme.
Hver gang hun forsøgte at gå frem eller tilbage, stødte hun hovedet
mod en karm, og det gjorde gevaldigt ondt hver gang. "Av," sagde hun
til sig selv og tog sig til hovedet. Ofte kiggede hun på sin hånd,
efter at hun havde slået hovedet, for at se om smerten var smittet af
eller om hun blødte. Men det gjorde det aldrig. Så rystede hun på
hovedet så håret sang og tænkte: "Hmm, det var nok ikke noget," og gik
ind i en ny dørkarm. Man skulle tro, at hun på et tidspunkt blev træt
af at slå hovedet. Det gjorde hun også. En dag sagde hun: "Nej, nu
gider jeg altså ikke slå hovedet mere," og så begyndte hun at hoppe op
og ned for at se, om hun i stedet kunne springe over karmene. Hun stod
længe og hoppede, indtil hun fik hår i øjnene og blev træt i benene.
Til sidst gav hun op og satte sig på jorden. "Det må du aldrig gøre
igen," sagde en forpustet stemme til venstre fra hendes højre fod.
"Det var godt du holdt op, ellers var jeg blevet mast helt flad,
mand," fortsatte stemmen. Og da så pigen, at opad hendes fod lænede
der sig en lille rød myre. Den tørrede sved af panden. "Ja, du var
lige ved at slå mig ihjel, då," sagde myren, og begyndte langsomt at
få vejret. "Det er jeg ked af," svarede pigen, "det var ikke
meningen." Myren rystede på hovedet så dens to følehorn daskede den
langsomt om hovedet. "De siger de altid og vupti, så ligger man der
med ECCO stemplet på ryggen. Det er slet ikke sjovt, nej det er ej."
Pigen kiggede på myren og sagde: "Jamen, jeg kunne jo slet ikke se
dig," Myren kiggede hende i øjnene og smilte. "Det siger de altid."
Pigen kiggede op i sine øjenbryn og spurgte ud i luften: "Hvem er 'de'
?" Myren tappede hende på foden. "Sådan nogen som dig; dumme piger,
der hopper rundt, som fik de penge for det. Det er i orden, de slår
hovedet mod dørkarmene, men på et eller andet tidspunkt begynder de
altid at hoppe forvildet op og ned, og det er dér, jeg ikke kan følge
med længere og bliver mast. Så lad være med det." Myren satte sine
fire af sine arme i siden og kiggede på pigen med sammenknebne øjne.
"Ellers tisser jeg på dig," tilføjede den. Pigen flyttede foden væk og
så igen på myren. "Undskyld, men det er bare fordi, jeg ikke kan finde
ud af skoven. Jeg bliver ved med at slå hovedet på karmene - de står
hele tiden i vejen, og de er hårde. Kan du slet ikke se bulerne og
mærkerne på min pande?" Pigen rykkede hendes pande helt ned til myren.
Myren kiggede nøje på panden, rynkede sine øjenbryn og dunkede hende
på panden. "Gør det ondt?" spurgte den. "Av, lad være," svarede pigen
og rejste sig hurtigt op. Myren grinede, "der kan du se, og tænk så på
hvis der stod ECCO i panden på dig, bare se hvordan du ville have
det?" Pigen sukkede og så op mod himlen. "Hvis jeg bare kunne hoppe
over alle karmene, så ville det hele være meget lettere." Myren
kiggede på hende: "Jamen hvordan ved du, at skoven ikke fortsætter for
evigt?" spurgte den og aede sine følehorn. "Det kan den simpelthen
ikke, intet varer for evigt, det tror jeg ikke på." Hun kiggede ned på
myren. "Du er så lille, kan du ikke rende af sted og se hvornår skoven
stopper?" Myren skar en grimasse. "Ah!, nej er du gal, det er jo
farligt derude. Fuld af store mennesker med masser af fødder og
garanteret også myreslugere. Så hellere her, her har man da fred, så
længe folk ikke begynder at hoppe." Pigen sukkede: "Hvad skal jeg dog
gøre?" Myren smilte skævt og sagde stille: "Skide og lade det tørre?"
Pigen vendte ryggen til. "Du er dum at høre på," sagde hun. "Nej det
er du," svarede myren og vendte ligeledes ryggen til. Sådan stod de
længe, indtil pigen vendte sig om igen: "Åh, hvad, jeg har jo kun dig
at tale med, så hvorfor være sur på dig?" Myren vendte sig også om:
"Nu er du klog, og fordi du er klog, skal jeg nok lige rende ud og se,
om der er en vej ud et sted. Og pist var den væk. Alene stod pigen
tilbage. Hun så sig omkring, kløede sig i nakken og gik ind i en
dørkarm. Lang tid senere kom myren tilbage. Den var både gul og grøn
og blå og den haltede på det ene ben. "Føj, for Satan, der er mange
hoppere derude. Føj, det gør jeg aldrig igen." Pigen kiggede ivrigt på
myren. "Fandt du en vej ud? Gjorde du?" spurgte hun og kastede sig ned
på knæ og stirrede på myren. "Ja, jo, altså, jo, det kan man godt
kalde det," svarede myren. Pigen spilede øjnene op: "Godt kalde det?
Gjorde du eller gjorde du ikke?" Myren rømmede sig og rettede på
følehornene. "Well, baby it's gonna cost ya." Myren kiggede skævt til
pigen og suttede på sin ene arm. Med et ryk hev pigen fat i myren og
ruskede den, mens hun med skinger stemme skreg: "Fortæl mig sandheden!
Jeg vil vide det." Myren stammede så hurtigt den kunne: "Je je jeeg ti
ti ti tiss tisser på di di digggg!" Med et hvin slap pigen myren.
"Adver, du tissede på mig, adr adr adr, det gør ondt, av av av,"
hylede hun hoppende op og ned, mens hun holdt sig på hånden. "Stop så
for Saaatan!" skreg myren og gav hendes fod en lussing. Pigen faldt
ned på jorden og begyndte at græde. "Det var bedre," sagde myren og
lagde sig ved siden af hende. "Prøv at kigge på din hånd." Pigen
kiggede på hånden. Der var ikke noget tis. Pigen kiggede forundret fra
hånden til myren. Den trak et spejl op ad lommen. "Se dig selv i
spejlet," sagde den. Hun så sig selv i spejlet. Der var ingen buler
eller blå mærker at se i panden. Pigen kiggede spørgende på myren. Og
kiggede så op på dørkarmene - som nu var væk. Med store øjne kiggede
hun igen på myren: "Hvordan gjorde du det?" Hun rejste sig hurtigt og
så sig omkring. Så langt øjet rakte, var der græsmarker. Øde grønne
grønne græsmarker og absolut ingen dørkarme. "Jipii!" råbte hun og
begyndte at løbe. Hun piskede af sted, men allerede efter de første
par skridt lød det pludseligt nede fra jordhøjde. "Hej makker, prøv
lige at se dig for, hvar?!" Foran hende stod en blå myre med hænderne
i siden. "Det er sgu ikke nogen motorvej det her, då!" Pigen kiggede
forbløffet på den blå myre og vendte sig så mod den røde myre. Den
stod og vinkede farvel med fire arme. Pigen råbte smilende til den:
"Hvad har du gjort?" Myren forsøgte at lave en tragt med hænderne og
råbte: "Jeg tissede på dig!" Pigen så på sin hånd, der var intet tis.
Hun så tilbage efter myren. Den var væk. Men der lå et lille spejl ,
dér hvor den havde været. Pigen gik forsigtigt hen til spejlet og kikkede i det.
"HJÆLP!" skreg hun, "Jeg er Arne.Jakobsen" !

Led ikke efter stavefejl, men forstå teksten, og AJ, hvis du har lyst, så find stavefejlene
Her:

Citat
^^^^^^^^^^^## ###^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^#^^^^^#^^^^^^^^^^^^
^^^^^^#####^^^^^#####^^^^^^^
^^^^^#^^^^#^^^^^#^^^^#####^^
^^^^##^^^^#^^^^^#^^^^#^^^^#^^
^^^#^#^^^^#^^^^^#^^^^#^^^^#^^^
^^#^^#^^^^#^^^^ ^^^^^^#^^^^#^^^
^^#^^^#^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#^^^
^^#^^#^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^#^^^
^^^#^^#^^^^^^^^^^^^^^^^^^#^^^
^^^^######################^^^

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 07:50

Hvis I ville læse IKKE blot hele denne tråd, men også den son ans refererer til, ville I blive meget klogere.

ans plukker nogle af mine bemærkninger ud af en helhed, og kommenterer dem som enkeltstående bemærkninger.

Sådan kan man ikke gøre.

Alt hvad hun bringer er aldeles korrekt, punkt for punkt. Og det meste vil jeg også forsvare, selv om det er plukket ud af en helhed.

Hør nu lige her:

Personen M/K har fået at vide at det er en forestilling der er værd at se og høre, og så siger M/K fortæl lige hvad det drejer sig om??? For fanden da: Det hedder Jesus Christ Superstar!!!!

Jeg siger så for jeg ved ikke hvor mangen gang: Tænk dig om: Det drejer sig om JESUS..... o.s.v. kan spørgeren ikke indse dette, så skal spørgeren squ ikke gå i teatret. Hvad er det nu lige ans synes at jeg gør forkert??

Bortset fra at være ærlig.

Hvis nogen spørger: Hvordan lugter en lort? Så har jeg ikke nemt ved at svare andet end:

Skid, og sæt næsen ned i møget, så finder du ud af det.

Der er spørgere, der stiiller så tåbelige spørgsmål, at man må ta' sig til hovedet, alligevel blev omtalte spørgsmål behandlet og besvaret pænt og ordentligt meget længe. Først da spørgeren fremturede i sin stupiditet, blev jeg ærlig overfor vedkommende. Men som sagt: Læs tråden og ikke kun ans's uddrag.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 07:51

Hvis I ville læse IKKE blot hele denne tråd, men også den son ans refererer til, ville I blive meget klogere.

ans plukker nogle af mine bemærkninger ud af en helhed, og kommenterer dem som enkeltstående bemærkninger.

Sådan kan man ikke gøre.

Alt hvad hun bringer er aldeles korrekt, punkt for punkt. Og det meste vil jeg også forsvare, selv om det er plukket ud af en helhed.

Hør nu lige her:

Personen M/K har fået at vide at det er en forestilling der er værd at se og høre, og så siger M/K fortæl lige hvad det drejer sig om??? For fanden da: Det hedder Jesus Christ Superstar!!!!

Jeg siger så for jeg ved ikke hvor mangen gang: Tænk dig om: Det drejer sig om JESUS..... o.s.v. kan spørgeren ikke indse dette, så skal spørgeren squ ikke gå i teatret. Hvad er det nu lige ans synes at jeg gør forkert??

Bortset fra at være ærlig.

Hvis nogen spørger: Hvordan lugter en lort? Så har jeg ikke nemt ved at svare andet end:

Skid, og sæt næsen ned i møget, så finder du ud af det.

Der er spørgere, der stiiller så tåbelige spørgsmål, at man må ta' sig til hovedet, alligevel blev omtalte spørgsmål behandlet og besvaret pænt og ordentligt meget længe. Først da spørgeren fremturede i sin stupiditet, blev jeg ærlig overfor vedkommende. Men som sagt: Læs tråden og ikke kun ans's uddrag.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 07:51

Hvis I ville læse IKKE blot hele denne tråd, men også den son ans refererer til, ville I blive meget klogere.

ans plukker nogle af mine bemærkninger ud af en helhed, og kommenterer dem som enkeltstående bemærkninger.

Sådan kan man ikke gøre.

Alt hvad hun bringer er aldeles korrekt, punkt for punkt. Og det meste vil jeg også forsvare, selv om det er plukket ud af en helhed.

Hør nu lige her:

Personen M/K har fået at vide at det er en forestilling der er værd at se og høre, og så siger M/K fortæl lige hvad det drejer sig om??? For fanden da: Det hedder Jesus Christ Superstar!!!!

Jeg siger så for jeg ved ikke hvor mangen gang: Tænk dig om: Det drejer sig om JESUS..... o.s.v. kan spørgeren ikke indse dette, så skal spørgeren squ ikke gå i teatret. Hvad er det nu lige ans synes at jeg gør forkert??

Bortset fra at være ærlig.

Hvis nogen spørger: Hvordan lugter en lort? Så har jeg ikke nemt ved at svare andet end:

Skid, og sæt næsen ned i møget, så finder du ud af det.

Der er spørgere, der stiiller så tåbelige spørgsmål, at man må ta' sig til hovedet, alligevel blev omtalte spørgsmål behandlet og besvaret pænt og ordentligt meget længe. Først da spørgeren fremturede i sin stupiditet, blev jeg ærlig overfor vedkommende. Men som sagt: Læs tråden og ikke kun ans's uddrag.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 08:02

Jamen for helvede ans

Det er tydeligt at du ikke kan lide mit sprog. Og OK med det. Men hvis du ser på substansen i sagen, må du give mig ret.

molo

social afviger??? Nej min ven, skudt forbi. En der tør at kalde en spade for en møggreb, hvis den er tilstrækkeligt belortet.

Hurra for folk der ejer sprog nok til at kalde tingene ved deres rette navn. HURRA!!!!!

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 08:19

dova

Hvis du endnu ikke har fattet at FANNAMA, er et citat fra Jørgen Ryg, så er du mere bagefter end jeg troede.

I andre:

Lad dog være med at tage livet så alvorligt (og mavesurt), I overlever det alligevel ikke!

Hvad skal vi med Psykopater herinde på Kandu? Straks er de forsvundet, så begynder andre at følge deres lort op.

Ingen nævnt ingen glemt. FYYYYYYYYhH

Ja jeg siger stadig lort. Det hedder det her. Ikke pølle eller Puhbadr. Nej LORT.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-11-04 08:26

AJ tror du ikke at vi andre kan læse.
Og så stammer du gevaldigt

Skid, og sæt næsen ned i møget, så finder du ud af det.
Jo'e AJ, men nogen burde have fortalt dig, at du skulle vaske dig bagefter.
Du laver jo ikke andet end at dele prut ud alle steder.
Husk at en møgspreder er noget, man bruger på en mark!

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-11-04 08:29

Lord AJ

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 08:30

Kære Ripley
Du skriver:
Citat
Fra : TheRipley Dato : 11-11-04 22:21

Også er bemærkning til Arne herfra.
Du forvirrer mig, når du svinger så meget - i nogen tråde er du sjov og får tingene sagt rigtig elegant og i andre tråde sviner du folk til og tilsyneladende er det somme tider uden grund???
Jeg er en af dem, der synes det er fint du er her, men ikke når du skælder folk ud for at stille et spørgsmål.
Det er vel det Kandu er til - også selv om der så ryger en "Smutter" med somme tider
VH Ripley

Hvis du læser hele den tråd som ans's uddrag stammer fra, vil du også se sammenhængen. Hun har det blot med at tage enkelte bemærkninger ud af deres sammenhæng. Lidt ligesom Ekstra Bladet.

Og jeg mener stadig at enhver der spørger: Hvad handler "Jesus Christ Superstar" om, er en 500% idiot.

Det fremgår squ da af titlen. Æt OG?

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 08:33

Nu har jeg fået at vide at spørgeren er en pige, men det ændrer ikke ved at hun selv skrev:
Citat
Hvad handler stykket om?.....så'n i store træk

?????????????????????????????

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-11-04 08:37

I kan sagtens hoppe ind i Keldd's skype-verden uden mikrofon......højtalere er nok.
Man kan skrive og lytte hvis man vil.
Først hentes Skype her: http://www.skype.com
læg den på skrivebordet, og indstaller den bagefter.
Finde Keldd:
start Skype>funktioner>tilføj en kontaktperson>skriv kelddo >næste>OK
så går det hele af sig selv.
I "Skype telefonmøde" kan der deltage kelddo og 3 andre.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 08:49

Jamen 888

Nu har jeg jo fået at vide at du er hunkøn, så nu skal jeg nok skrive lidt langsommere.

Når titlen på stykket er "Jesus Christ Superstar", så må du gå ud fra, at det er et stykke der drejer sig om Jesus fra Nazaret. Altså den mand som "Det nye Testamente" er bygget op omkring. Det er hans fødselsdag vi fejrer hvert år den 24 december. At han kaldes Superstar, er nok bare et Hollywood-trick for at få showet til at sælge nogle flere billetter.
Eller hvad tror du? (Her giver pædagogen eleven mulighed for at udvise kreativitet)

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 08:53

Tak natmaden, men nu er du jo ikke Dronning!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-11-04 09:01

Natmaden kan ikke stave.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-04 09:13

Du milde kineser - var da nysgerrig nok til lige at lure med igen hertil morgen - sig mig tror nogen som helst på en lykkelig slutning ???????????

emesen hvad kan natmaden nu ikke stave til

GODMORGEN

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-11-04 09:16

Øh ! Har du overvejet om jeg stavere lord forkert ?
Jesus Christ Superstar er måske bare en af jesus lignelser, og handler måske så slet ikke om ham.!
filmen "I kina spiser de hunde" handler jo ikke om hunde i kina eller kinesiske hunde.
Lad dog folk spørge om hvad de vil, og kan du ikke svare, så smut fra tråden.

Tænk hvis at jeg lavede en tråd og spurgte 'hvad er fodsvamp'
Så ville jeg (i dit sprog)vel være en pikædene spasser der var 710% udviklingshæmmet idiot,
alle ville jo vide at det er en fod og en svamp.
Nå men jeg har det nu altså i halsen

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-11-04 09:16

Natmaden kan bare ikke stave.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-11-04 09:24

jeg synes da ad jeg sdaver fimt
Emmesen du er bare misundelig, men det er okay.
Tror at jeg snart skal i seng og
Citat
---------------_------_----------------
----oooO-----/--)---(-- \------Oooo---
----(---)----/--(-----) - \-----(---)---
-----\-( ---(----)---( --- )------)-/----
------\_)---oooO----Oooo- ----(_/-----
--------------------------------------

SOVE
Emmesen skal du ikk' snart på job

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-11-04 09:30

Natmaden
Det er muligt du ikke er så god til at stave...............men det er en flot tegning.
Jo på tirsdag starter jobbet igen.
Og..............kalder du det sove.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-11-04 09:33

Jo sengen er bare ikke så bred

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-04 09:38

*ggg* - NÅÅÅÅÅÅÅÅÅHHHHHHHHH hvor synd natmaden ikke har råd til en seng der har plads nok

Kommentar
Fra : upyoursmate

Dato : 12-11-04 09:42

Et Arne citat fra lidt længere oppe i tråden: "Din seneste kommentar i denne tråd, var ikke hverken venlig eller brugbar på nogen måde." Arne, du ved jo godt at absolut INGEN på kandu ejer nogen respekt for dig mere, så du kan ligeså godt køre den så langt ud som du gør. Men det begynder altså at blive ret pinligt for dig. I mine øjne er du en primitiv, bitter, alkoholisk, intetsigende, selvoptaget gammel pedantisk klovn uden megen indhold i livet.

Mvh.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-04 09:42

sådan et lille grynt herfra - det slog mig igår at jesus i realiteten jo er et ganske almindeligt navn i visse lande - så hvis jeg hørte om en film der hed for eks. " Harry superstar" ville det da for søren ikke være hovedpersonen jeg tænkte på men hvad filmen mon handlede om. Harry jojo - superstar jaja - men hvilken superstar ???? ...... osv osv.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 12-11-04 09:45

miritdk, tak for din omsorg, men jeg piver ikke, jeg ligger nemlig øverst.
Faktiskt er det kun mine børns mor, der tror at vi ikke har råd til en større seng.
[hør]Men sig det ikke til nogen, SYYYSSSHHH

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 09:46

Natmaden

Jo du KAN stave

Det hedder Lord Arne

Men da den titel ikke findes i DK, skal du være Dronning/Konge i England for at tildele den. Og det er du jo næppe.

Men jeg ta'r da imod den, det er jo en flot hæderstitel. Og så ved vi jyder jo hvordan en Lort ser ud.(og lugter)

Med højagtelse Lord Arne

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-11-04 09:48

Eller hvad med "Thor som superstar" den er hammerfed.
Loke og de andre spiller med.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-04 09:50

natmaden ......... ville da aldrig sige det til nogen - det klarer du flot selv

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-04 09:51

emesen........ ja da - men hvad handler den om ??????????????????

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-11-04 10:03

miritdk..............jeg aner det ikke - har ikke set den.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 10:08

upyoursmate (Snot-nick) - For de der ikke ved det, betydet det "op i røven på dig Kammerat"

Citat
Et Arne citat fra lidt længere oppe i tråden: "Din seneste kommentar i denne tråd, var ikke hverken venlig eller brugbar på nogen måde." Arne, du ved jo godt at absolut INGEN på kandu ejer nogen respekt for dig mere, så du kan ligeså godt køre den så langt ud som du gør. Men det begynder altså at blive ret pinligt for dig. I mine øjne er du en primitiv, bitter, alkoholisk, intetsigende, selvoptaget gammel pedantisk klovn uden megen indhold i livet.

Mvh.

Den er jeg alt for velopdragen til at svare på.

Hvis du var lige så velopdragen som mig, ville du underskrive dine svinske bemærkninger, og ikke blot skrive Mvh.

Der er mange der har en holdning, når den er gratis. Jeg hedder Arne Jakobsen og bor i Herning.

Hvad hedder du? Vil du være dine holdninger bekendt?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 10:10

G'formiddag

arne.jakobsen -> Du spurgte mig om noget efter jeg var gået på puden igår. Hertil er svaret : Ja.

Jeg mener bestemt du udviser en socialt afvigende adfærd. Dette er imidlertid ikke en negativ egenskab, så jeg vil vælge i fremtiden at bruge et andet ordvalg : Jeg anser dig for at være social inkompetent.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-04 10:15

der blev vist formeget ud af det her

hvad der vist går hen over hovedet på visse er at spørgsmålet fra 888 var:

Har 2 billetter til denne forestilling (engelsk opsætning) men kender ikke så meget til den- Er det noget der kan anbefales, eller skal jeg bare forære dem væk?

Så for at ikke køre af sidesporet så er der lige en eller anden der lige burde læse teksten igen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 10:38

Nej mirit - ikke en eller anden!

Mange. Som sædvanligt har folk bævlet en hel aften, uden at have sat sig ind i sagen?

Som de fleste debatter på arbejdspladsen, der kun udspringer af et Ekstrablads-citat.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 10:38

Nej mirit - ikke en eller anden!

Mange. Som sædvanligt har folk bævlet en hel aften, uden at have sat sig ind i sagen?

Som de fleste debatter på arbejdspladsen, der kun udspringer af et Ekstrablads-citat.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 10:46

Læs :

Citat
Daniel Goleman: Følelsernes Intelligens. Borgen 1997.
En håndbog med råd og praktiske anvisninger på handlinger, der hjælper med at bryde følelsesmæssige mønstre. Forfatteren ser følelsesmæssig analfabetisme og social inkompetence som en universel problemstilling, der bl.a. giver sig udtryk i vold, kriminalitet, stofmisbrug, skilsmisser og øget forekomst af depression og selvmord. Gennemgang af cases.

..hvordan dette hånteres ? Læs :

Citat
Lets Mediate., by Hilary Stacey and Pat Robinson. 1998, 1999, 2000 – A Teachers Guide to Peer Support and Conflict Resolution Skills for all Ages.
Grundig vejledning med masser af øvelser i de kompetencer ('isbjergsmodellen') som er forudsætningen for konstruktiv konflikthåndtering.
Lucky Duck Publishing – ISBN 1 873942 71 0
E-mail publishing@luckyduck.co.uk
www: www.luckyduck.co.uk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-04 11:18

JO !!!! Arne !!!!!!!!!
det startede med et uskyldigt spørgsmål og endte med både uforskammetheder. Stort og småt - lidt af hvert - men ærligt talt brug tastaturet og skriv undskyld til 888 - der er ingen grund til at svine folk til fordi man har en mening - forudfattet mening - om en enkelt person. Hvilken ret har du til at dømme/bedømme/tilsvine et andet menneske i et offentligt rum ???????
Det er filene da ikke realistisk at være uforskammet og grov - det er en svaghed !!!!! Hvad den så end opstår af???
Du skriver/beklager dig over at FOLK har bævlet hele aftenen - jamen det er da et eller andet sted meget hyggeligt *G* ( din deltagelse er jo ganske betydelig !!! - så hvad klager du nu over ???)

arghhhhhhhhh altså hvorfor blandede jeg mig i det hele taget

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-04 11:19

hov - efter uforskammetheder skulle der stå og barnlige skænderier - hvem filen åd den sætning ???

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 11:25

molo

Hvad du anser mig for, er ikke specielt interessant. Blot lidt sjovt.

bjarne

Hvad du anser mig for, er staks mere sjovt, men stadig lige ligegyldigt.

I må alle mene hvad I vil. Thats life.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-11-04 11:32

Jeg vil mene arne er idiot--klinisk set.
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 11:32

..at have sat sig ind i sagen ???

Det handler ikke om at sætte sig ind i noget som helst. Som jeg ser det handler det om, arne.jakobsen skal arbejde på at forbedre sine sociale kompetencer ...der er bestemt rum for forbedringer.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 11:33

miritdk

Hvis du vil være så sød, at fortælle mig, hvad jeg har gjort forkert i den tråd, skal jeg gerne undskylde. Jeg kan blot ikke se det.

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 11:33

miritdk

Hvis du vil være så sød, at fortælle mig, hvad jeg har gjort forkert i den tråd, skal jeg gerne undskylde. Jeg kan blot ikke se det.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 11:37

Isbjergsmodellen er faktisk et godt billede. arne.jakobsen besidder masser af kompetancer inden for forskellige områder. En stor del af disse (9/10 dele), ligger blot under overfladen, så kun den sidste 10 del rager op. Desværre den forkerte 10 del. Det gælder for arne.jakobsen at få vendte dette isbjerg.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-11-04 11:40

Problemet er, at du kalder tingene for ligegyldige, Arne. Det kaldes hovmod og da du åbenbart er den eneste der ikke kan se problemet er det dig der har et problem. That's life!

Til I andre.
Jeg er bestemt ikke uenig med jer, men jeg undrer mig over, at man ikke kaster sig over andre som kan finde på at være grove. Nogle pakker bare deres grovheder bedre ind, men egentlig finder jeg psykoligisk hetz meget værre end Arnes barnlige udgydelser.
Er sandheden ikke at fordi det er en præsenterer sig som veluddannet så skal vedkommende ikke slippe godt fra det.
Jeg er bestemt hellere foruden Arne der slet ikke har vistevner der svarer til hans uddannelse, bortset fra det botaniske, men er det egentlig ikke værre når nogen (også en af deltagerne her) lige giver et af de der svar der for en uvidende kunne være rigtigt, men bestemt ikke er det. Den slags bliver endda af nogen betragtet som charmerende.
Enten kalder man til orden eller også gør man ikke. Det der selektive er ikke smart, og heller ikke når det kommer fra ellers populære brugere, der påberåber sig tolerance og ytringsfrihed.
Jeg har fået den tanke om vI skulle være ved at udøve jantelov når den er værst???

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 12-11-04 11:40

Hvad vi anser dig for, er måske uinteressant, sjovt eller ligegyldigt.
Hvad du selv anser dig for involverer desværre os alle og er derfor hverken uinteressant, sjovt eller ligegyldigt.
Jeg håber bare, at Bentjulls alt for pæne mail til Kandu bærer frugt.
Gambrinus

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-11-04 11:41

Indrømmer jeg ikke har sat mig ind i 'sagen' og bestemt heller ikke gider. Desuden har jeg ytret min mening andet sted og ser ingen grund til at gentage mig selv.

Skimmede blot tråden og opdagede Molo savner mig. Det er gengældt søde skat
http://teknikogsjov.gilau.dk/fun-stuf/girl_in_love.gif

Ha' en god weekend allesammen

//Creamy

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-04 11:47

arne.jacobsen ............ ja det vil jeg gerne - det var forkert at kalde 888 for 500 % dum i roen i den anden tråd - og forkert at gentage det her her igen - blandt andet.

du skriver: Hvis du vil være så sød, at fortælle mig, hvad jeg har gjort forkert i den tråd, skal jeg gerne undskylde. Jeg kan blot ikke se det.

Jamen så er alt jo godt for jeg har jo fortalt dig hvad jeg synes du har gjort forkert - altså - 888 skal have en undskyldning fra dig Om du så selv kan se det eller ej er bedøvende ligegyldigt i det sammenhæng så jeg glæder mig til at se en sød og venlig undskyldning fra dig til hende. Din beskrivelse af dig selv skulle jo nødigt gøres til samme

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-04 11:48

samme = skamme - jeg kan nemlig stave *G*

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 11:49

Såvel keldd som molo er vidt berømt for at komme meget sent ind i en tråd, og staks begynde at kommentere, uden at have gidet at sætte sig ind i trådens indhold. Derfor er deres kommentarer også oftest af humoristisk art. Og det er da OK. Men når de senere hævder at ha' været aktive deltagere, og ha' ret til en mening, så er det altså "Spark i røven og ud"
I er begge morsomme og det er fint.
Men I må squ lige vælge, om I vil være med i debatterne eller ej. Enhver kommentar fra jer, er KUN moorsom.
Den dag I vælger at tage standpunkt, så vil såvel jeg som andre tage jeres mening alvorligt.

Keld :

Molo:

Med sådanne kendetegn, ka' I squ ikke forvente, at blive taget alvorligt!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 11:52
Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-04 11:55

BjarneD... et eller andet sted tror jeg på at vi alle på en eller anden måde nok synes det her er lidt sjovt - men bliver sure over grovheder osv. ( når det er på skrift kan man jo vende tilbage og forny sin vrede *G*)
Janteloven i den forbindelse - jo - det kan der være noget om - men i vrede/fustration/afmagt siger mange for meget - migselv incl.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 12:01

arne.jakobsen -> Der er i dette tilfælde ikke tale om at tage et standpunkt. At gøre dig begribeligt du tilsyneladende udgør et problem for brugerne af dette site og bør arbejde med dette, har intet med 'tagen stilling' at gøre.

Hvorvidt man finder mig morsom, underholdene, vittig eller noget... bekymre mig ikke stort. Humor er tildels subjektiv. At du mener Keldd og jeg skal ha' "Spark i røven og ud" har jeg kun denne kommentar til overs for : *LOL*

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 12:07

Ps. Hvis jeg skal påpege en af ting du bør arbejde videre med, er din tildens til at udtale dig kategorisk. Verden er mere nuanceret end så.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-11-04 12:09

arne:
Ikke gidet sætte sig ind i trådens indhold?????
Kommer dumpende sent i tråden,vrøvl og sludder.molo tror jeg nok kan tale for sig selv,men til din behagelige
orientering,var han den FØRSTE i tråden.
Og med hensyn til at tage et stand punkt,til dig, har jeg da taget det for længe siden,men det er du nok den eneste der ikke har opdaget.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-04 12:11

meget skuffet og ked mirit

arne............. du er da en mand der holder ord ikke ????? Hvor bliver så den undskyldning af ???????????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 12:11

Sidste sætning blev lidt knudret så jeg prøver igen :

Ps. Hvis jeg skal påpege én af de ting du bør arbejde videre med, er det din tildens til at udtale dig kategorisk. Verden er mere nuanceret end så.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-04 12:14

TENDENS...........MOLO

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 12:20

miritdk -> Tak

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-04 12:25

intet at takke for MOLO - forsøgte at komme en anden i forkøbet *GGG*

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 12:33

Kære Molo

Jeg har aldrig sagt at du og kjælle-keld skulle "sparkes ud". Du har igen læst teksten som Fanden læser bibelen.

Det er da noget sørgeligt, at en så intilligent person som dig, ikke kan læse en tekst uden at få 3 ud af det?

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-11-04 12:42

Molokyle er da ikke intelligent - han er da bare et vrøvlehoved som falder over nogle guldkorn...................en sjælden gang.

Molo - skal jeg alligevel gøre klar med tastaturet henne ved kirken nu.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-04 12:43

arne !!!!!!!!!!!!!!!!!

miritdk

Hvis du vil være så sød, at fortælle mig, hvad jeg har gjort forkert i den tråd, skal jeg gerne undskylde. Jeg kan blot ikke se det

tør du ikke holde ord ???????????????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 13:35

Citat
Men når de senere hævder at ha' været aktive deltagere, og ha' ret til en mening, så er det altså "Spark i røven og ud"

Hvordan skal jeg tolke dette ?

Kirken emesen ? Prøv det nærmeste spruthus, der er der nok større chance for at møde os

Ved ikke om jeg er specielt intelligent, men jeg ka' da ik' la' vær' liiiige at prale med den anbefaling jeg netop har modtaget fra chefen, da det jo som bekendt er min sidste arbejdsdag her på stedet :

Anbefaling for Henrik Mortensen :
Citat
Henrik har siden d.16 september været ansat i Nethulen som web-udwikler og IT-instruktør/underviser med speciale i DHTML.
Henrik er faglig kompetent, samt en god og stabil arbejdskraft. Han er pligtopfyldende og sætter en ære i, hans opgaver bliver afleveret gennemarbejdede, færdige og i orden.

Som person er Henrik udadvendt, let at arbejde sammen med og er værdsat af sine kolleger.
Henrik er en dygtig formidler og arbejder godt såvel selvstændigt, som projektorienteret med både kunder og kolleger.

Det er med beklagelse Henrik ikke kan fortsætte hos os, idet vi ikke har opgaver nok til at udnytte hans potentiale og til at betale hans løn.

Henrik ønskes alt vel herfra.

Såfremt der er yderligere spørgsmål der ønskes uddybet, kan jeg kontaktes på ovenstående nummer eller min mobil : xxxx-xxxx

Med venlig hilsen Claus Bo Christensen

Tjaeh... det var så det job

...videre !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 13:41

miritdk

Ja selvfølgeligt, ellers havde jeg ikke sagt det.

Men som jeg skrev, og som du lige har refereret, må du jo fortælle hvad jeg har gjort galt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 13:41

web-udwikler ??? Hva' er det ? Mon ikke der er tale om en web-udvikler ? Jeg tror det

Jeg 'gad' ikke scanne det ind og scanneren er i øvrigt optaget nu, så jeg tampede det bare ind

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-11-04 13:44

Den kan du godt prale lidt med ........................lidt.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-11-04 13:46

Arne og undskylde?

Citat
hvis du vil være så sød at fortælle hvad jeg har gjort forkert,skal jeg da gerne undskylde. Jeg kan blot ikke se det.

Den sidste sætning siger ligesom det hele, du kan ikke se hvad du gør forkert, og vil ikke lytte efter de råd du får.
Så undskyldninger kan folk vist kigge i vejviseren efter, for du kan ikke se du har nogen fejl. Jeg vil nu tillade mig at rette det til, at du ikke VIL se du har nogen fejl.
En nævner noget om, at det ikke altid er velset at præsentere sig som veluddannet, det er til dels også rigtigt, men det er ikke problemet her.
Det der er problemet, er dine adfærdsvanskeligheder i omgangen med andre mennesker, i form af mangel på selvbeherskelse og selverkendelse af din egen fremtoning.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-11-04 13:48

.............meget lidt.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 13:51

emesen -> Det gør jeg så ...............lidt

Måske der skulle oprettes en stilling hos Kandu.dk :

Vi søger en dygtig og kompetent web-indvikler !

..jeg ville være selvskreven

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 13:51

Molo

Fin anbefaling: Og hwa så???

Jeg er selvfølgeligt ked af at høre at du ikke er i job, men som du selv siger ---- videre.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 12-11-04 13:53

Jep Molo tillykke.
Jeg har en lige så fin anbefaling liggende.
Min chef stak mig et stykke firmapapir med sin underskrift på.
Så kunne jeg selv skrive, hvad jeg havde lyst til.
Det er ingen gang løgn.
Gambrinus

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 14:04

Gambrinus -> Havde jeg selv fået lov at skrive min anbefaling, så sku' ha' set løjer

arne.jakobsen -> Så ik' noget, men klart bedre end at blive kaldt social inkompetent

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 12-11-04 14:04

Det har jeg også prøvet Gambrinus. Man kan så vælge at tro man er kanon dygtig, eller at chefen er kanon doven

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 14:05

dova

Da SA var en konstant trussel imod alle herinde, var du den eneste, der kunne se noget positivt ved manden. Jeg beskyldte dig derfor for at være hans bedste ven. Det benægtede du. Men dine ord og gerninger talte for sig selv. Det du gør nu, er at forlænge hans shit. Men det kandu stadig ikke se.???????

Med hensyn til at undskylde, har jeg gjort det i flere tilfælde. Hvornår har DU senest stukket en ud???

Nåh NEJ. Dova gør da aldrig noget forkert.

Og luk så din hadefulde skuffe, og overlad problemet med undskyldninger til dem det drejer sig om.

Hvad helvede rager mine samtaler om undskyldninger dig? Få dig et liv, og bland dig uden om mit.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-11-04 14:08

Tænk en gang jeg har aldrig haft en anbefaling i hånden.
Men jeg har altid fortalt hvor dårlige de andre var - og så troede man at jeg var bedre.
Smart ikke.
Eyvind.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-11-04 14:10

Det er en flot anbefaling Molokyle - det må fejres så jeg giver en pils ved lejlighed
her http://www.ale.dk/

//bentjuul

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 14:13

Man skal passe på ikke at overvurdere egne evner. Man ender med at sidde i et job man er ude af stand til at bestride.

arne.jakobsen -> Har du nu også fået et liv ?

Hvad så med at begynde at leve det i fred og fordragelighed med dine medmennesker ? Eventuelt lægge din ikke særligt klædelige skråsikkerhed lidt på hylden

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 14:14

Ps. Udvise lidt ydmyghed, forståelse og respekt ville heller ikke være ad vejen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 14:29

Det er måske ønsketænkning arne.kakaosen, men kunne du ikke gå i barndom og lade dig indskrive i Gimsing Skole 2010 ?

Lettere redigeret ... :

Citat
Vi vil sikre os at børnene udvikler sociale kompetencer
I vores billede af Gimsing Skole 2010 ser vi børn, der i timerne samarbejder med hinanden. Der mærkes en stemning af fællesskab. Vi ser at børnene trives i deres kammeratskab. De er gode til at få alle med i fælleslegene. Børnene kan tale om deres forhold til de andre. Det er tydeligt, at de har lært noget, der gør at de er gode til at klare dette fællesskab og har spilleregler som overholdes. Det er tydeligt, at de har positive forventninger og arbejder bevidst med samværsmiljø og sociale kompetencer.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 14:33

bentjuul -> Det er da mig der giver

I andre må også gerne tage for jer

http://fergusons.dk/ebeer/

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-11-04 14:34

Den skoletype har eksisteret i over 50 år.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-11-04 14:38

Haii ...pyyha, det var en lang tråd at tygge igennem...

Arne du har en stavefejl....Intilligent....?

Molo, så kommer du snart til jylland?..du finder nok snart noget andet.

Bjarne, flot indlæg.

Og så ellers god weekend til jer alle!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 14:46

mango -> Skal lige en tur over Bornholm først, ..så ser vi. Jeg søger et vikariat hos Søfartsstyrelsen Vermundsgade 38 c 2100 København Ø der er oprettet pga. en web-medarbejders barselsorlov

emesen -> Du har jo også gået på betalingsskole ...ik' ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 12-11-04 14:59

Citat
Da SA var en konstant trussel imod alle herinde

SA var kun en trussel mod dig. Dengang syntes jeg, han tog for hårdt fat.
Det gør jeg ikke nu.
Citat
Med hensyn til at undskylde, har jeg gjort det i flere tilfælde.

Du kan aldrig nå at undskylde over for alle, du har trådt på herinde.
Det tager meget længere end et alm. menneskeliv.
Citat
Og luk så din hadefulde skuffe, og overlad problemet med undskyldninger til dem det drejer sig om.

Det her drejer sig om os alle. Det er dig, der er godt på vej til at ødelægge Kandu.
Citat
Hvad helvede rager mine samtaler om undskyldninger dig? Få dig et liv, og bland dig uden om mit.

Du blander dig konstant i vores. Sååååå….
Gambrinus

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 15:06

Molo

Jeg er lidt glad for at det ikke var dine indlæg mango kaldte flotte,

de er da den værste omgang overbeskidning jeg længe har læst. Du vælter omkring dig med diagnoser, og pludseligt kalder du mig Kakaosen!!! Du er blevet arbejdsløs, og straks sidder du og fuller dig. (Og kvajer dig). Dybt sørgeligt.

Med hensyn til mine evner, ved hverken du eller andre en skid om det. Forskellen på dig og mig MOLO, er at du altid slikker røv, som den Radikale du er. Jeg slikker aldrig røv. Når nogen sparker dig og dine, vender du dig om og siger undskyld. Sparker nogen mig og mine, vender jeg mig om og slår dem ihjel.

Pacifister har altid været populære blandt kvinder, i hvertfald i fredstid. Men hvor var de henne under 2'nd VK?

Tøsedreng

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-11-04 15:08

Jo - og de betalte tilbage da jeg holdt op. :))

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-11-04 15:13

Vender dig om? Er du nu sikker på røven sidder der på dig, Arne? Og forøvrigt lidt af en udvidelse af "Øje for øje" hvis du ligefrem slår folk ihjel for at sparke dig i røven!! Har nu ikke hørt om en større mordrate i Herning området end resten af landet, og det undrer mig egenligt lidt ud fra din bastante udtalelse!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-11-04 15:13

Arne "ram" Jakobsen.............................velkommen hos Kandu.
Jeg aner dit sprogbrug - men det er også svært at lægge fra sig.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-11-04 15:15

Arne, jeg er da glad for, at du mener jeg aldrig gør noget forkert

Du vil i det mindste aldrig opleve mig titulere folk som: 500% dum, dum i roen, fissehøg, liderlige hanhund, vatpik
krampeonanist, psykopat, spytslikker, hjernesvag, og meget andet.

Med hensyn til SA, som du ynder at trække ind i enhver tråd der går dig lidt imod, var vedkommende nu ikke en trussel for Kandu på nogen måde. Det er din udlægning.
Men vedkommende valgte så en lidt alternativ måde at håndtere din fremturen på. Og det har ikke noget at gøre med, at jeg er nogens "ven", for man kan ikke være "ven" med et nickname i et forum som det her. Man kan LÆSE HELE TRÅDEN, og ud fra det danne sit eget synspunkt i den givne diskussion.
Det kan så diskuteres om det var belastende for Kandu, men en trussel, nej.

Bentjuul har nu sendt en mail til Kandu-teamet, hvad der kommer ud af det, vil tiden vise, blot må man håbe, at der fra Kandu's side bliver nærlæst lidt mere i de øvrige tråde hvor du rigtig "optræder på slap line".

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-04 15:17

Gambrinus

Det var noget i den stil, jeg ville have skrevet.

arne.jakobsen

Profilen "svampearne" var ikke en trussel mod alle brugerne på kandu.

Har du lagt mærke til at "svampearne" ikke har været her i lang tid. Det har jeg, men der er stadig ikke fred.

Du må få en selvtilfredsstillelse ved at opføre dig, som du gør.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 15:18

Tsk tsk... Tomme (øl-)tønder buldre mest

Barnet er jo ude for pædagogisk rækkevidde

Du er og bliver en åndelig undermåler, med en udtalt og total mangel på konsensus og realitetssans.

http://home20.inet.tele.dk/friheden/images/9_modem.wmv

ALLE jer andre : Sig pænt Hello til als hvis i støder på ham. Nu kan vi igen få kompetent hjælp i kategorien sikkerhed. Ikke at forklejne andres indsats, medens als har været 'over there'. Jeg har oprettet et 'Velkommen spørgsmål' her :

http://www.kandu.dk/dk/spg/53605

Tit ind hvis i lyster

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 12-11-04 15:20

Gambrinus

Du er syg at høre på.

Du kan ikke finde grænsen. Noget af det du siger er OK, men så skal du lige overdrive lidt, og så er det at det bliver sygt. Sådan er det med de fleste af jer. Kunne I finde grænsen, var I også værd at lytte til.

I beskylder mig for ikke at kunne finde min grænse. Men når I så skal skælde mig ud/irettesætte mig, begår I nøjagtigt den samme fejl selv.

Gør alle en tjeneste og fej for jeres egen dør, og så stop denne tåbelige snak.

Jeg har opdaget flere tilfælde, hvor gamle dygtige Kanduer har hjulpet små-kriminelle og alm. skolesnydere, uden at ha' lavet sager ud af det. Har blot omtalt det personligt. Tag jer lige sammen. Ik Å?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 15:25

Uden for pædagogisk rækkevidde ..skulle der have stået, men det er vist mildt sagt en underdrivelse

Jeg har fri om 45 min. ...og så ska' jeg med kollegerne ned at have nogle kolde fredags øller på den lokale

Så kommer jeg buldrende tilbage iaften

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 12-11-04 15:25

Ja, jeg er sikkert syg. Men først og fremmest er jeg sur. Nej jeg er rasende !
Hvis en hetz går ud over mig, kan jeg klare meget.
Men hvis den går ud over andre, tænder jeg af.
Læg lige mærke til, at trods min nuværende sindstilstand, kan jeg stadig skrive et indlæg uden at bruge bandeord og øgenavne. Det kan man ikke sige om dig !
Du opfører dig som en hund i et spil kegler. Du er simpelt hen for langt ude.
Gambrinus

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-11-04 15:30

Hvorfor stopper du ikke dit paranoia, Arne, og lytter til den kritik der kommer fra folk? Alting ville jo opløses i smil, hvis du bare erkendte og undskyldte din opførsel overfor 888 og andre! Når du bruger sådan et sprog på nettet, som du gør, så er det da klart der kommer reaktioner! Nettet har sine egne (u)skrevne regler, som hedder netiqette prøv at søg på dette begreb! Man kalder altså ikke andre mennesker for 500% dumme uden at det bliver bemærket, og påtalt!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 15:31

emesen -> Det er altså en fornærmelse mod ram2. arne.kakaosen savner totalt ram2's format, intellekt og finesse

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 15:37

tedd -> Man behøver ikke at søge længe : http://www.kandu.dk/dk/tip/9451

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 12-11-04 15:49

Jeg følger med

Mit krudt til arne.jakobsen er brugt for længst
Jeg ser ikke nogen udvikling, i det der har stået på i snart 2 måneder.....jo, "svampen" er tavs, det er arne ikke

Der er andet i livet end denne fortsatte "soap".....men sådan er der så meget !!

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-11-04 16:02

Hej jakjoe:
Da du er " kandumester" i søgemaskiner,kan du måske finde noget om
"Panama Jack",det er sko og støvler,jeg tænker på forhandler eller importør.
Jeg kan ikke finde noget,du kan nok.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 12-11-04 16:06
Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-11-04 16:10

Molo JA JA -her er så en feberredning.
Jeg har ikke nævnt Ram2 men kun Ram.......................er den klaret ??.
Hvordan kunne du gætte, at jeg har betalt for at gå i skole.
Gør alle ikke det.

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 12-11-04 16:11

Hvis det første link er for langt væk....så http://www.skowolter.dk/indhold/skomaerker_vis_sko.asp?producent=44

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-11-04 16:11

MESTEREN: jakjoe. 4min.godt gået.
Utroligt mange tak.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 16:12

Hold da op. Vi har brudt med firmaets alkoholpolitik i anledning af min snarlige afgang, så nu sidder vi her og hygger med kolde FF'ere. Det føles godtnok wierd at sidde og drikke øl på en IT arbejdplads. Dét er sgu noget jeg aldrig har oplevet før i min lange karriere (24 år foran skærmen), medmindre det var julefrokost eller noget.

Vi har jo stadig åbent i caféen, der først lukker kl. 23 !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-11-04 16:14

"Hvem sidder der bag skærmen, FF'er i hans hånd"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 16:20

emesen -> Ved ikke. Det var noget min kære fader altid slog min mor i hovedet med, når hun fik ret :

Ja,ja, ja ...men du har jo også gået på betalingsskole !

Acetylsalicyl-syre (magnyl, aspirin, codimagnyl mm.) er vist det man kalder en feberredning ? ...eller

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 16:25

tedd ->..med et glimt i øjet og hairvax i sit hår ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-04 16:29

Åhhhh - jeg har været ude blandt mennesker og det virkelige liv og havde glemt alt om det her og vender tilbage - kan ikke dy mig for at kigge - for er jo blevet lovet noget - OG DET ER IKKE OVERHOLDT !!!!!!

ARNE.JACOBSEN - DU LOVEDE AT SKRIVE EN UNDSKYLDNING TIL 888 - OG JEG SYNES DER HAR VÆRET TID NOK. HVORFOR HAR DU IKKE GJORT DET ???????????

Det ligger mig på tungen at sige noget grimt - men som den håbefulde sjæl jeg er så håber jeg stadig at du er ærlig nok til at indrømme din fejl ( hvad du forresten allerede har gjort i dit indlæg til mig) - fat nu det tastatur og få skrevet en undskyldning til 888 - du skrev godt nok ikke hvornår du ville gøre det - men du er vel da ikke så lille at du ikke gør det fordi du vil falde i agtelse - for det er vist da allerede sket.

Citerer dig: " miritdk

Hvis du vil være så sød, at fortælle mig, hvad jeg har gjort forkert i den tråd, skal jeg gerne undskylde. Jeg kan blot ikke se det."

Og.... da jeg har svaret skylder du at gøre som du siger/skriver. Du overser mit næste indlæg også - og gider ikke engang kommentere det - det er faktisk temmelig hovent gjort - men ok - så sætter du jo selv kriterier for hvad man - i dette tilfælde jeg - mener om dig. Håber inderligt jeg tager fejl af dig - men det vil jo vise sig.

Stakkels arne - er det her virkelig alt du kan få af opmærksomhed ????? Ved at det siges at negativ opmærksomhed er bedre end ingen - men har aldrig forstået det.

Skriv så den forbistrede undskyldning til 888 for hulen og vis dig som et mandfolk i gerning !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ryster på hovedet og smutter lige til naboen *G*

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 16:50

Selektiv virkeligopfattelse miritdk

<DIAGNOSTIKEREN>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-11-04 16:52

Hvordan bærer i jer ad med at skrive døgnet rundt?,ingen der sover eller jobber her?
arne.jakobsen,har læst meg dårlige øjne til på denne tråd,kan du i virkligheten ikke læse?,
eller er det bearbejdningen og forståelsen af de budskaber du har fået her?,
er der ikke et eller andet aftenkurs hvor man kan lære det Danske sprogs betydning,
du ville ha stor nytte af sådant et,,

LANGHELG NU,skål

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 16:53

Skynder mig at rette stavefejl (FF'en virker allerede) : Selektiv virkelighedsopfattelse ...arne.kakaosen's forstås

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 16:59

Ha-løg-san holniels -> Rigelige mængder af centralnervestimulerende amphetaminer, Ecstasy , kokain og koffein holder humøret oppe ....i dagevis

Hvis du vil have et større indblik i Kandu'ernes sproglige evner læser du blot denne tråd : http://www.kandu.dk/dk/spg/53460

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-11-04 17:08

Ja den var fin molokyle,sku tro i var ansatt i reklamebransjen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-11-04 17:59

Holniels,velkommen i denne hyggelige tråd.Var arbejdet hårdt?
Så hyg dig foran skærmen her,selvom det indimellem synes lidt svært.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-11-04 18:07

Hei Keldd,nejda hårdt arbejde er for unge mennesker jo vet du,hygger mag altid foran skærmen,blir lige overrasket hver gang jo

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-11-04 18:09

Hej holnils hyggeligt at du er på, som du ser er problemerne de samme som det har været de sidste par måneder, men du kan jo se i ans spørgsmål hvor slemt det er blevet, ja man savner helt SA.

//bentjuul

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-11-04 18:18

Ja bentjuul,men er jo gang i trådene nu også,mangler bare jo tip´sene,

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-11-04 18:20

Sorry,´jo bare´

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-11-04 18:45

Arne, du citerer mig for et indlæg i din kommentar 12/11 kl 8.30.

Ja men jeg mener da hvad jeg skriver, sagt på almindeligt dansk betyder det: "opfør dig da ordentligt, du kan jo godt, hvis du vil" - og stik så den undskyldning til 888, for der gik du langt over stregen.
Og nej, det er ikke ans, der plukker uddrag ud, jeg kommenterer ikke en tråd, uden at have læst den først.

Sent svar, ja men vi er nogen, der somme tider både sover og arbejder

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-04 18:49

ARNE.............. jeg har filene svaret dig og det var alt du bad om - basta !!!!!!!!!!!! Måske kan du ikke læse *G*

Altså.... du skylder 888 og mig at skrive en undskyldning til hende - nemlig !!!!!!!!!!!!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-11-04 18:53

Håber ikke du sover og arbejder på samme tid TheRipley?

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-11-04 19:05

tedd
Det kunne da godt ske, hvis hun nu var "testsover" på en madrasfabrik

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-04 19:09

dova........... man kan da ikke lade være med at holde af dig - du er så præcis og seriøs

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-11-04 19:12

Fedt at ha sin hobby som arbejde!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-11-04 19:13

Tror nu nok man blir fyret, hvis man sover over sådan et sted!

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-11-04 19:17

Ja, men jeg er pædagog i en børnehave, så det går ikke at arbejde og sove på samme tid - der er heller ikke ro til det -
Alligevel bør man nok være for klog til at sidde og tvære rundt i Kandu til midt om natten, det glemte jeg i går
Men jeg skulle altså også først møde kl. 10, men ville godt have været testsover!!!!
Dova: Kender du en adresse, hvor man kan søge??
VH Ripley

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-11-04 19:20

dova:

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-11-04 19:25

dova:
Ha ha ha ha ha Testsover på en madrasfabrik ha ha ha ha ha
Gør med mig hvad du vil ha ha ha ha ha
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-04 19:50

Jeg gentager lige et tidligere citat

Citat
Fra : arne.jakobsen Dato : 01-11-04 14:48

Hej Guild. Ih hvor er det en god ide.

Det der har skabt mest røre i de seneste måneder, har vel været SA's krig imod mig og mine svar/responser.
Jeg har også af og til skældt folk ud for ikke at kunne stave, (det irriterer mig stadigt).
Men hvis jeg kan styre mine "skolelærer-tendenser" og undlade at reagere på SA's provokationer, vil det forhåbentligt få julefreden til at sænke sig over Kandu.

Jeg vil i hvertfald prøve. Kærlige hilsener fra Arne JAkobsen

Du har undladt at reagere på "svampearnes" provokationer, da det er et stykke tid siden profilen har vist sig her på kandu.

Dine "skolelærer tendenser" har du endnu ikke fået styr på.

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-11-04 20:01

Ans, Arne sover nu, han har ikke været "på" i flere timer - seneste indlæg er "KANDU-tid" 15.20
Men måske vågner han, når vi andre giver op, jeg synes det er fint at du tog det op, men jeg tror mindre og mindre på, at det gør nogen forskel.
Godt "initiv" under alle omstændigheder :_)
Hilsen Ripley

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-11-04 20:03

Ans -> Skulle have været et smil - det kommer nu

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-11-04 20:11

MOLO forresten, kan du huske at vi snakkede FF´ere ..de findes skisme her i jylland du..så du kan roooligt komme *GG*

Jeg har også fået Skype...søg på mangorossa, hvis i vil sludre!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-04 20:24

Jeg har lige fået geninstalleret skype, nu vil det vise sig om jeg kan huske finde ud af det

TheRipley

Jeg tvivler også på om det gør en forskel , men det kan jo komme an på en prøve. arne.jakobsen er endnu ikke kommet af med sine "skolelærer tendenser"

Hilsen ans

Kommentar
Fra : 888

Dato : 12-11-04 20:25

Så meget for så lidt...

Ønsker og forventer ingen undskyldning.......Desuden står det vist også klart for enhver herinde at den aldrig kommer da arne mener han er det perfekte menneske....

Gudskelov kan man jo bare vælge at ignorere kommentarer i ens tråd (som jeg desuden stadig ikke mener er et dumt spørgsmål)
Man kan jo kun have ondt af en person som skal leve med at have det så skidt med sig selv som arne, at man er nød til at rakke andre ned for de mindste ting for at styrke sit lave selvværd.

..............og er bedøvende ligeglad med om der er stavefejl.........

God weekend, og lad os så snart få noget Angora på skærmen

Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 12-11-04 20:30

Vil prøve at opleve min kæreste, mens vi begge to er vågne - han arbejder om natten, så held og lykke med den videre snak i dag
Knus Ripley

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-11-04 20:32

SKYPE...........Ja vi er efterhånden nogle stykker,og mit brugernavn som i skal søge på er:
>kelddo<
Og det er jo sjovt at ha`talt med dem man har skrevet sammen med her,og ved i hvad
allesammen, holniels taler dansk,som en indfødt.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-04 20:42

For mit vedkommende var det bare en af de dråber, der fik bægeret til at flyde over.
Jesus Christ Superstar kunne for den/de personer der ikke kender den, være salmer der blev sunget. Men det er en musical.
Glæd dig til at se den.

Hilsen ans

Jeg forsøger mig med Skype, nar "Scenen er din" er forbi.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-04 20:44

nar=når

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-11-04 20:45

Jeg kan dårligt vente.
Keldd

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-11-04 21:11

Nogen AVG brugere der har lyst til den nye version?
http://free.grisoft.com/freeweb.php/doc/2/lng/us/tpl/v5

Keep chatting!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-11-04 21:21

Bjarne:
Lægger den ind i morgen.
Hilsen
Keldd.

Og husk SKYPE gør dig til et bedre menneske.

Skype Skype Skype Skype

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 21:24

mangorossa -> ...Keldd, ans, bentjuul, emesen og andre 'Skarjp' snorkere :

Jeg får/køber spritnyt maskinel i januar m. masser af rammerne, rom'en, makrofon, højetalere, skarjp og ale mulige ting.

..sår kæ jarj årså væer mæ tæ æ snark

</MÅLÅKYLÆ>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 21:28

Jarj hændør dæn dær nyø avægæ, nåer jarj fåer tid tæ æ opdatærø, mæn tark B-arne-DJ

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 12-11-04 21:28

Min mike virker ikke.........................heldigvis

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-04 21:39

ans............. er det ikke på tide at lukke her ????????

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 21:48

Hvorfor dog det miritdk ? Jeg er jo lige kommet fra arb. efter et mindre svinkærene hos Frk.Uro, som havde kæresten Finse slået til borgerleje, så det har da intet hastværk : Det er jo Week-End ...og ferie fra nu og i et stykke tid fremover

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-04 22:08

miritdk

Jeg lukker, når jeg mener at tiden er til det

molo

Hvor skulle vi så spise de æbleskiver og drikke gløg

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-11-04 22:28

Molo - din nye mask har du så oss alle programmer mæ virus og sådan eller ve då ha. noen.

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-11-04 22:30

ans..hvordan finder jeg daj på æ skajpe?

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-04 22:38

jeg har prøvet at ringe til keldd, jeg kan høre ham, men han kan ikke høre mig

Jeg kan prøve at ringe dig op, men jeg tror ikke det bliver meget bedre.
Min søn er ikke hjemme, det er bare nu, jeg har brug for hans hjælp.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 22:41

Hva' syn's du ans ?

Jeg ved the1best i nær fremtid har planer om en Oddentur, så jeg må lige konferere, koordinere og effektuere en aftale med fruentimmeret, før jeg kan sige nærmere.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Flash77

Dato : 12-11-04 22:46

Sjovt som arne.jakobsen egentligt er den eneste der mener at hans ytringer er velplacerede. Personligt synes jeg han er en komplet rablende psykopat, der nyder den opmærksomhed han tiltrækker sig. Det er faktisk utroligt at selvom svampearne var VILDT belastende, så var han egentligt langt mere tålelig end arne.jakobsen.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 22:47

Fårræstæn : Fåer man årså påængør på dæ dær skarjp ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 22:52

Flash77 -> Et eller andet sted henne, tror jeg arne.jakobsen trænger til en god lang nats søvn. Det er tydeligt for mig, at manden er overbelastet og trænger til ro og hvile.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-04 22:53

mango, det er mig, der ringer, men det dur ikke

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 12-11-04 22:58

Jeg kan høre Keldd helt uden skype????

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-04 23:02

ans hvad er der galt med dig og skype ??????

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-04 23:03

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-11-04 23:05

tedd..ha ha..jamen han er bare så fraværende..typisk mænd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ans..du kan godt..kom så!!

Molo, du behøver altså ikke nogen stor puter, jeg sidder med en lille labtop og det kører..og jeg har selv fundet ud af det..er p...stolt!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-04 23:07

Ingen vil/kan høre mig
Når jeg bruger mit headset på msn er der ingen problemer.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-11-04 23:14

Ans,prøv gå på fil og så indstillinger og derefter på lyd ind/ud

marker for automatisk indstilling for lyd

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-04 23:20

ans prøv at kigge under filer - indstillinger - der er måske noget du har overset - eller msn bruger lyden ????????

du er velkommen til at bruge mig som test

se efter om ikonet med mikrofonen ikke er nedtonet forresten

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 23:23

mango -> Det er garateret ikke som den oldsag jeg sidder bag :

IBM 300GL : 300MHz. CPU, 32Mb. RAM, Cirrus logic on-board grafikchip (1Mb.), 4 + 4 + 2 Gb. HD'ere, 50X CD-ROM, 3½' diskettedrev.

Båndbredde ? ...joeh...nogen gange

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-11-04 23:27

Du kan få penge for den på museet molokyle,

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 23:28

Det næste bliver vel, I begynder at WebCam'e også ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 12-11-04 23:30

Begynder molokyle???

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-11-04 23:30

ans ..har fundet iúd af hvad der er galt! modtag lige mit opkald!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 23:33

Ok mango >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Hallo <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<< ????????????

holniels -> *LOL*

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-11-04 23:35

tedd:
Jeg har hørt hvad du går og siger når jeg ikke er her!
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 23:36

[O]

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 23:39

Sådan ....jeg skulle bare lige installere mit webcam på kandu.dk.

Nu kan jeg bedre se jer

...men jeg ka' stadig ikke høre noget !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-11-04 23:40

WebCam'e, nej SkajpeCam'e

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 12-11-04 23:40

UFF molo........ tarveligt at lure når folk ikke ved det

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 12-11-04 23:40

Jeg vil også ha`gløg og æbleskiver.
Hilsen
Keldd (husk,SKYPE er livet)
Ha ha ha ha ha ha ha ha ha ha

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-04 23:41

Mit skype funker

Tak emesen

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-11-04 23:41

jeg er for tæt til noget som helst..og forøvrigt har jeg også hovedpine....bare for en sikkerheds skyld *LOL*

Kommentar
Fra : mango

Dato : 12-11-04 23:42

jeg er for træt til noget som helst..og forøvrigt har jeg også hovedpine....bare for en sikkerheds skyld *LOL*

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-11-04 23:45

Jeg er lige ved at sætte com. på plads så hav lidt tålmodighed.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 12-11-04 23:48

300mhz.............min er altså kun 450 mhz
med lidt mere ram

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 12-11-04 23:58

[>] [||] [O] [<<] [>>]

Så nu kan I selv styre kandu.dk webcam'et

Jeg er nemlig blevet træt og vil gå på puden

CU </MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 13-11-04 00:09

Keldd har sgu mere accent end du har Molo!!
Nu fik han lige lokket mig i fælden osse!

Kommentar
Fra : mango

Dato : 13-11-04 00:14

he he..i bliver sgu lokket alle til hope..kandu bliver overflødig..hvis ikke de tager sig gevaldigt sammen

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-11-04 00:53

Hæ Hæ Hæ Hæ Hæ Hæ

Nat Alle.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 13-11-04 16:57

888 - der fines ikkie duimmie spæørgsmååål - kun dummie swar.
Een tindg er en titel _en anden et hanlingsforløb, og det var deen der bllæv spurgt om,- i9ngen grund til at blende alt tilsammmewn AJ

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-11-04 17:13

Rolig Mango - vi er mange som bedre kan li' at skrive og tænke ind i mellem.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 13-11-04 17:26

HiK Bøvs tja tja tja- dette er en prøve - dette er en prøve
Hik bøvs tja tja tja Ka I høre mig NU??????????

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-11-04 18:15

mulberry:
Du skal ikke gå og gøre nar,for man er ikke et rigtigt menneske,
før man har SKYPE.
Skype me. Ha ha ha ha ha ha ha ha ha
Hilsen
Keldd.
eme,har ret,men ind imellem,er den god nok.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 13-11-04 18:54

Muldberry - har musen også besøgt din bjørnehule.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-04 22:01

Ved ik' med jer, men jeg har altså fået NUL emiler fra kandu.dk siden igår !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 13-11-04 23:02

Samme her molokyle,så jeg har skrevet litt til meg selv

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 13-11-04 23:26

Molo, de er nok sendt over skypevoice,
Jeg får heller ingen emiler.
Tror jeg smutter på icq med net2phone.
Forresten hvis man vil ringe til fasttelefon er dette vist et bedre bud
https://musimi.dk 14/9 øre i min.(ca.17øre på skype) OG ET STORT PLUS, man kan ringe fra alm. telefon til nettet IP-Telefon
Jeg har ikke selv prøvet den.
Men tror at det er værd at kikke på.
Og det sker når jeg får tid, eller en anden prøver (kom igang keldd)
Molo Ævlekugler er vel ævlekugler, vil hellere vide hvad der skal i gløøgen, og hvornår at man skal komme.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 13-11-04 23:36

Ævlekugler???
Nyt ord for æbleskiver?
Nej, de hedder da:

Pandekagekugler

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-11-04 23:37

Så kom den første mail i laaaang tid,men kun een.
natmaden:
Dur ikke,"alle" har computer i dag,så brug SKYPE,mit rènomè,skulle jo også nødigt blive flosset,
hvis der ellers har været noget,skulle jeg hilse og sige.
Hilsen
Keldd,med en skadet pegefinger på venstre hånd,så jeg hele tiden
laber ståflagl

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-11-04 23:44

Forresten savner jeg en del af jer her i det her sjove spørgsmål:
http://www.kandu.dk/dk/spg/53634
natmaden:
Husk og melde dig til SKYPe ellers bla bla bla bla.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 13-11-04 23:52

daaaavs dova.
Keldd.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-04 23:53

I gør; som I gør. Jeg bli'r her !

Keldd -> Angående dit link : Jeg har ikke en tone skabt i livet

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 13-11-04 23:56

Jar har æg fåæd noæn mæijls

..æenu ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 14-11-04 00:04

Hællør æg nåæn æmilør

</MÅLÅGYLÆ>

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-11-04 00:06

Davs Keldd med den skadede pegefinger.

mvh dova

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-11-04 00:33

molo:
Du må starte med at købe en trompet at øve dig på,så kommer resten af sig selv.
Nu skal vi ikke have nogen kommentarer fra dig tedd.Det er en alvorlig sag det her.
dova:
Husk at melde dig til SKYPE,men vent til kandu er blevet lidt mere stabil,
det er ikke til at kommunikerer,hvis man lige skal spørge lidt hurtigt frem og tilbage.
Hilsen
Keldd,som nu også har hovedpine og går i seng,æv.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 14-11-04 00:53

Sov godt Keldd,får dra meg en tur på byen nu,

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-11-04 11:20

Man får stadig ingen mail´s,men skal ind og glo manuelt,
de forskellige steder.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Gambrinus

Dato : 14-11-04 12:26

Nu får JEG mail igen.
Gambrinus

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-11-04 15:03

Jeg fik osse emiler nu, men jeg har osse lige tændt
Keldd Jeg bruger da skype, altså kan du ikke finde mig Hæ-Hæ
Det er formålsløst at ringe, da skype kambolere med mit tv-tunerkort, og jeg ser altså lige tv, i hjørnet af skærmen.
Molo 2GB det kan jo snart være i en mobilos. Skriver du resten på papir
Host-host, øh husker lige nu min zx81, 1k ram shared med grafikken, det var tider.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-11-04 15:57

Skriver lige noget nyt i tråden istedet for alle de gamle emiller der vælter ind fra Kandu nu!!

Undrer mig lidt over hvor hovedpersonen bliver af? Jeg har da set ham på Kandu idag!

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-11-04 16:04

Det kunne jo tænkes, at hovedpersonen ikke er masochist, Tedd!
Uanset, at han optræder som et særdeles dumt svin så er de her moppe-tråde ikke til megen nytte, og det er da ikke underligt, at han holder sig væk, men når han har tømt en flaske gæret druesaft eller to dukker han sikert op.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-11-04 16:05

tedd:
' Han "spiller" fodbold.
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-11-04 16:08

tedd:
For fanden,jeg troede jeg var i molos tråd,der kom lidt for mange emiler på een gang.
Keldd

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-11-04 17:17

BjarneD

Dette er ikke en "moppe-tråd"

Citat
Hvis du er syg, så fortæl det dog.

Du vil blive accepteret med dine utålige udtalelser, men hvis du ikke fejler noget, vil det ikke vare længe før en eller flere brugere vil klage over den måde, som du behandler dem på.

Dette er skrevet på egne vegne, men jeg tror at andre brugere er enig med mig.

arne.jakobsen kunne du ikke give en forklaring?

Hilsen ans

arne.jakobsen

Jeg mener stadig, hvis det er på grund af sygdom, du overfuser andre brugere, så fortæl det dog.

Dine bemærkninger vil for mange være lettere at forstå.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 14-11-04 17:52

Emesen - Ja, en lille forhutlet pelsløs macmus, blågrå af kulde, kom pivende og sagde : Lad os hjælpe hinanden, læg din store varme lodne lab om mig og jeg vil føre dig til Kanduland, hvor lurendrejerne bor .

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-11-04 17:53

Det er muligt, at det ikke var meningen med en mobbe tråd, men hvad vil du så kalde det?
Når så mange hakker på een så er det mobning efter min overbevisning og det har ikke noget med, at gøre om vedkommende selv har gjort noget kritisabelt.
Jeg syntes, at det er moralsk forkert, at så mange der lod R..2 være i fred i den grad går efter en, som næppe handler overlagt for at genere.
Arne har en ubehagelig attitude, men det er han jo ikke ene om. Jeg så en der i et indlæg langede ud efter ham og forsøgte at vise en adresse, og som i høj grad har en betænkelig opførsel med flabede kommentarer.
Det må være ens for alle eller ingen!

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-11-04 18:31

Jeg har stillet et spørgsmål til arne.jakobsen.

Jeg har selv en fornemmelse af at han er "syg". Ordet "syg" kan jo dække over mange ting, men jeg mener det oprigtigt.

Brugerne på kandu lod ikke "R 2" være i fred.

Det bør være ens for alle. En enkelt ubehagelig kommentar kan man se bort fra, men ikke mange.

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 14-11-04 18:32

BjarneD
Sjovt at det skulle komme fra dig - de eller rettere den eneste der nogensinde har generet mig her på Kandu er dig BjarneD, flere gange kommet med nedladende arrogante kommentarer til mine svar der ikke kom andre end spørger ved.
Jeg har lagt mærke til at der også er andre der synes du er for meget når du går i krig med folk fordi de har en anden mening end en du bryder dig om og ikke mindst hvor dumt det er når du fører tråden af sporet. At diskutere det med dig har jeg afholdt mig fra, da det er mit indtryk fra andres diskusioner med dig om lignende at det er nytteløst.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-11-04 20:11

Mulle nu lyver du jo igen!

Ans R..2 kunne ikke lade brugerne være og kan stadig ikke.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-11-04 20:48

BjarneD

Jeg er sikker på at mit spørgsmål er til at forstå.

arne.jakobsen kan heller ikke lade brugerne være i fred. Hvor er forskellen så på R 2 og arne.jakobsen.
Begge har været ubehagelige overfor andre brugere.

Jeg er sikker på at arne.jakobsen forstår mit spørgsmål. Jeg tror ikke, at han er dum.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-11-04 21:02

Ans, selvfølgelig kan han forstå spørgsmålet, men hvis han vitterlig er syg er det langt fra sikkert, at han kan give et brugbart svar.
Vi er jo slet ikke uenige om adfærden bortset fra at R..2 gør det bevidst og med psykologisk omhu når han pisker nogen verbalt, mens Arne optræder som en elefant i en glasbutik.
Jeg tror helt ærligt ikke at Arne bevidst vil genere folk, men noget kortslutter og jeg betragter ham som en Don Quixote, der kæmper mod (vindmøller) imaginære fjender så selv dem der var ham venligt stemt bliver vrede på ham.
Arne er alt andet end dum, men han kan ikke håndtere de sociale sammenhænge.
Jeg har selv oplevet når nogen går efter manden, og det er ikke spor rart og sjældent konstruktivt.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 14-11-04 21:08

Eneste denne tråd mangler nu er et svar fra arne.jakobsen,
hvad enten det er positivt eller negativt må vi jo akseptere det,så arne.jakobsen svar på dette så er denne tråd jo slutt

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-11-04 21:11

BjarneD, Jeg syntes at du rammer forbi, ans hensigt med tråden er i mine øjne reel.
AJ kunne jo selv have stoppet den 2 km længere oppe. (tråden altså)
Ikke ved at integrere sig men, ved pænt, give ans,(og os andre) et svar, som vi kan forstå.
Hvis at AJ er så kvik, ville han jo kunne indse at han må, helt ned på et plan, hvor os almindelige undermålere, kan forstå.
Han vælger i stædet at vi alle er fejlpladserede på kandu.(stil et spørgsmål, og du er dømt ............... og en masse andet ubekvemt)
Hvis alle var så kloge, ville der jo ikke være nogen til at spørge, og kandu ville være pist væk, og forsvundet.
Jeg nægter at tro at der spørges om ting, for at få et beskidt ligegyldigt svar.

AJ du går jo osse glip af dit point (see the point)
Og hvis AJ vil betragtes som syg, er det da hans valg, men det smitter jo, sååe.

Kommentar
Fra : holniels

Dato : 14-11-04 21:18

natmaden,tror du det lokker med point?
Ok da arne.jakobsen,hvis du svarer i dag på denne tråd får du 500 point af meg

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-11-04 21:20

Natmaden, jeg kritiserer ikke Ans og spørgsmålet, men alene det der sker når vi falder over det stakkels offer. Jeg er ikke et hak bedre selv, men på bagrund af hele svampeaffæren kom jeg til at tænke på hvad det egentlig er vi gør.
Jeg forsvarer ikke Arnes adfærd eller hans person, men forsøger bare at få noget andet ind i det her. Uden held!
Det tager jeg til efterretning og så er den forhåbentlig ikke længere.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-11-04 21:23

BjarneD

Resultatet for andre brugere, der bliver trampet på, bliver det samme. Det er så uanset om det er på den ene eller den anden måde.

Det er ikke sjovt når "manden" går efter en. Det er heller ikke sjovt når, man går efter "manden".

Hvem er det lige, der starter?

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-11-04 21:30

Det kan vi jo slet ikke diskutere (enige), Ans, og problemet med Arne er jo nok også at han ikke modtager den hjælp og gode råd han er tilbudt.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-11-04 21:46

Bjarne:
Som du selv har set arne, har jeg da også oplevet ham(ligefrem hyggelig og også interessant med en god almen viden),men det er ikke sjovt at blive angrebet på den mest sjofle og svinske måde,men det har du jo også prøvet.
Jeg ved jeg nok overlever,men jeg kan ikke holde kæft til evig tid.
Det der her på det sidste har gået mig på med arne er, når han går efter forholdsvis nye brugere,der måske så bliver skræmt væk fra kandu,så taber jeg desværre overblikket,men jeg vil prøve at arbejde med mig selv.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-11-04 21:52

Gode rare hyggelige Keldd, jeg har da aldrig oplevet at du forløb dig her på kandu

Jeg ved godt det alt sammen med Arne og da jeg har en smule terrier gener prøver jeg bare at være lidt rationel for ikke at ruske for meget i det, som jeg får fat i

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-11-04 21:54

BjarneD, jeg skrev vist ikke 'kritiserer', og det var ikke tænkt sådan.
Jow, vi er da enige, længere er den ikke!
Det er da synd for AJ, men jeg tror nu, at han er behandlingskrævende.
PS. Staklen startede jo selv.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-11-04 22:03

Nej, det gjorde du ikke, natmaden. Det var min "oversættelse" så der ikke kunne være tvivl om min hensigt.
Ja, han er en stakkel omend en ubehagelig en af slagsen.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-11-04 22:13

Bjarne:
Jo jeg har forløbet mig,jeg har sådan set bedt ham stille op til
øretæver,det har jeg fortrudt,det skulle jeg ikke have gjort.ikke fordi jeg som sådan har noget mod at dele øretæver ud,bare folk ville stå helt stille,nej spøg til side,jeg skulle ikke have gjort det.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-11-04 22:20

Slemme Keldd!

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 14-11-04 22:24

Keldd!! Du vist mangle herind!!! http://www.kandu.dk/dk/spg/53790

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-11-04 22:33

Det gør Keldd, men nu får han ikke de 10 ekstra point, som kandu giver, hvis man svarer inden, der er gået en time.

Synd for dig Keldd, som ææææælsker point

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 14-11-04 22:44

Keldd her kan du slå løs http://www.dreaming.dk/bif/FCKbank.swf
Ps. blander mig ikke i den slags vold

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-11-04 22:52

Nej det går ikke det her,ha ha ha ha ha ha ha .
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-11-04 23:05

Nå, men AJ er da ikke gået helt i hi endnu
www.kandu.dk/dk/spg/53797

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-11-04 23:14

Ans du kunne give disse point til Eyvind som kan vidregive dem til Keldd - salær.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-11-04 23:15

På slap line

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-11-04 23:16

Hvad så dova,du kan sætte larvebånd på en kampvogn,
men jeg har dig mistænkt for ikke at kunne sætte 2 ledninger ind i en computer,
kom nu med på SKYPE,ellers ellers ja det ved jeg ikke rigtig.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 14-11-04 23:22

Lokke-lokke-lokkeKeldd

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 14-11-04 23:23

Pas på Dova for Keldd mener at have lært noget sweettalking

Kommentar
Fra : mango

Dato : 14-11-04 23:24

mener også at dova skal tvinges med på Skype *GGG*

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-11-04 23:30

Skype anvisning.
Her henter du skype: http://www.skype.com
hent den og indstaller den.
start skype>funktioner>søg efter skypebrugere>avanceret>
Brugernavn = skriv nickname eller rigtigt navn.
begræns søgningen ved at indstille felterne>søg
Når person som du søger står i felterne så h-klik på personen og vælg tilføj til liste.
Nu kan du ringe op - men første gang skal du lige accepteres af denne person.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-11-04 23:31

Dova- ,så er jeg da også bare ligeglad,hvis du ikke vil reddes.
Bjarne:Ja lidt har jeg da lært her og der.IKKE?
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-11-04 23:35

eme:
Jeg har fortalt at dova bare kan bruge mit
brugernavn>>kelddo<<,så er hun på med det samme.
Keldd

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-11-04 23:38

Der nogen som er nemmere at finde end andre på skype.
Så tænk lige inden i læsser alt for mange oplysninger på jeres Skype-profil.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 14-11-04 23:52

Jeg sidder faktisk og får lidt dårlig samvittighed.
Jeg er ikke meget for at give et damemenneske ret, men jeg tror måske at Ans har lidt ret i sine betragtninger her.
Er jeg/vi med til at nakke en person, som måske ikke har det så godt.
Jeg plejer dog at sige:"Det er svært at være tolerant over for intolerance"
Men alting behøver jo ikke være let.
Eyvind.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 14-11-04 23:53

Så er det ,godnat alle.
Keldd.

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-11-04 01:42

Lidt lånte citater
Citat
Den største hindring for at have det godt med andre er at have det skidt med sig selv.

Jeg har ikke taget fejl siden 1990, hvor jeg troede at jeg tog fejl.!

Mennesker er gode på bunden, sagde Fanden, de vil ikke forbedre sig selv, men hinanden.

Børn trænger mere til forbilleder end til kritik.

Hvis man ikke vil tabe ansigt, er det bedst at man altid holder nederste del af det lukket.

Filosofi er at formulere uforståelige svar på uløselige problemer.

Man behøver ikke at opfatte sig selv som idealist, blot fordi man ikke har succes i livet.

Humoren er menneskenes eneste guddommelige egenskab.

Tolerance er ideen om at ens medmennesker ikke tager helt fejl.

En rådgiver er en som ikke kan få sig et ordentligt job.

Det er meget lettere at være kritisk end at være fejlfri.

-------
At indrømme en fejl er en gevinst i klogskab.
-------

[hør]AJ Kan du bruge det ??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-11-04 07:43

Jeg tror arne.jakobsen' 'sygdom' er af en helt anden karakter, der har paralleller til en artikel jeg læste i politiken lørdag. Artiklen handlede om fanatisme, men der er mange af slagsen. Jeg tænker ikke på religiøs-, polititisk- eller fodboldfanatisme. Jeg gengiver lige her et afsnit der måske kan kaste lidt lys over hvad jeg mener. I må selv tænke videre :

Citat
Fællestrækket for fanatister er, de alle er fuldstændig optaget af en enkelt sag og slet ikke interesserer sig for noget som helst andet. Og når først du er helt derude, er det fuldkommen omsonst at tro, at du vil dialogen.

..de humanistiske fanatikere accepterer ikke de gældende demokratiske regler. De laver deres helt eget regelset.

... Kværulanten er selvfølgelig mere harmløs, skønt han virlelig irriterer sine omgivelser. Og så lever han op til definitionen, for han har viet hele sit liv til en enkelt sag og nægter at lytte til nogen. Og hvis du ikke vil dialogen, fornægter du hele kernen i det pluralistiske demokrati.

Jeg har bemærket at arne.jakobsen kun svare på indlæg han kan 'læse'. Hvisse spørgsmål/indlæg er han total blind overfor. Dét er hans 'sygdom'. Han ser sig blind på en enkelt vinkel af problematikken og mister dermed overblikket og muligheden for at komme med løsningsmodeller.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-11-04 09:04

Ps. Dette ville kunne forklare den selektive opmærksomhed/-virkelighedsopfattelse arne.jakobsen i mange tilfælde udviser, når han møder divergerende opfattelser.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : natmaden

Dato : 15-11-04 09:32

Den er fri som ikke gør hvad han vil, men hvad han bør.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-11-04 10:36

natmaden:
men det kan være tiltrængt i nogen tilfælde,at fortælle hvad man (han) bør.
Keldd.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 15-11-04 11:31

Spørgsmålet her skal snart lukkes.
Det var ikke min mening, at det skulle være en "mobbe-tråd"

arne.jakobsen

Jeg tror, at du stadig "kigger" ind i denne tråd.

Jeg kender dig kun som bruger på kandu. Ud fra de oplysninger, som du selv har givet, har jeg dannet mig et indtryk af dig.
Jeg tror, at du er førtidspensioneret. Hvis dette er rigtigt, så kan jeg bedre forstå din væremåde. Det må ikke være sjovt i en alder af 49 år ikke at kunne bestride det, som tidligere var muligt.

Hvis det ikke er, som jeg tror, er du en meget ubehagelig bruger på kandu.

Det er jo op til dig selv at svare på om mine formodninger er rigtige eller ej.

Dit svar/ikke svar vil være meget afgørende for, hvordan jeg vil betragte dig fremover.

Jeg er her ikke med en løftet pegefinger, men prøver på at forstå dine handlinger.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-11-04 11:37

Ans, mon ikke Arne opfatter dit spørgsmål på samme måde som han opfattede svampearnes, og nu hvor vi ikke hører noget til svampearne er det en sejr.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-11-04 13:09

Molokyle
"Jeg har bemærket at Arne kun svarer på spørgsmål han kan "læse" ".
NEJ
Det er det her et tydeligt eksempel på
www.kandu.dk/dk/spg/53797
For når det er et spørgsmål han ikke kan svare på:
" Ikke til så få point!!!
Hvis nu vedkommende skrev så man kunne forstå det.
Lær dog at stave
Læs for helvede hele tråden
Hvis nu du skrev noget om hvor gammel du er eller om du er en pige, ellers kunne man få opfattelsen, at du bare er en dum snothvalp......"
Det er bare eksempler fra andre spørgsmål

ans
hvorfor tror du, at arne er pensionist?
Det mener jeg ikke, han har da skrevet om sit arbejde og om sammenkomster hos kolleger m.m.

emesen skrev om dårlig samvittighed.
Arne har været her i omkring 5 mdr. nu, og jeg synes tydeligt den periode viser, at det er mandens natur at være sådan, og ikke noget sygeligt. Og selv om det kan være svært at bedømme en person man ikke har set, kan man lære utrolig meget, og især om en med en så markant fremtoning.
Selvfølgelig kan det ske, eller nærmere:man må da håbe, at han ikke er sådan ude i hverdagen, som det der opleves her.
Nogen har det jo med at mene de kan tillade sig alt når de gemmer sig bag et anonymt Nick.
Men nej, så ville manden ikke bruge sit eget navn, og det ville være noget i retning af de profiler der er kendt for at dukke op med totalt useriøse angreb på alt og alle.

mvh dova

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 15-11-04 15:24

BjarneD
Du rakker mine svar til nogen spørgere groft ned. Jeg ved godt at mine svar ikke altid hører til gængs opfattelse og det kan du bruge til endten at udvide din horisont eller blot acceptere at vi ikke alle er ens, - og ikke til at rakke ned i en andens spørgsmål, det kommer ikke dig ved.
Du går endda så meget for vidt, at du ytre at mit svar, ikke hører hjemme i tråden.
Nu er du også begyndt at sige at jeg lyver og give mig øgenavne, det vil jeg gerne bede dig holde op med.
Jeg har haft enkelte gnidniger med andre, men ikke nogen der som dig overlagt pisser på dig, Tag og hold dig eller find et egnet sted til dit pisseri. På forhånd tak.

Kommentar
Fra : BjarneD

Dato : 15-11-04 15:40

Kære mulberry
Jeg har gennemgået de tråde vi to begge har deltaget i og der er ingen tvivl om hvem der gør hvad. Du kræver åbenbar ret til helt uimodsagt, at skrive hvad det passer dig og noget af det er ret så provokerende.
I svampetrådene har du hældt skidt ud over nogen af os uden at ville forklare hvorfor.
Du kan ikke bare hælde noget ud og så regne med, at andre accepterer det, især når det er useriøst sådet vasker sig.
Du lyver ved, at påstå, at jeg skulle være efter dig. Du har åbenbart ikke forstået at når man går i aggressiv dialog så får man svar og jeg svarer dig jo i modsætning til dig der hælder skidt ud og så nægter, at forklare.
Jeg har en stribe links til de tråde jeg nåede at kigge i og dem kan du selv finde på en simpel søgning.
Må vi så lige være her. Jeg er jo ikke den eneste der har fået skidt hældt i hovedet af dig kunne jeg konstatere.
Når du finder minde indlæg nedrakkende må det være fordi du ikke tåler modsigelse som jeg jo har oplevet fra et par andre K'er.
Jeg har ikke til hensigt at vende den anden kind til og det kan du lige så godt gøre dig klart. Vil man provokere som du gør så må man tage de reaktioner der kommer. I øvrigt fandt jeg ud af, at du havde set dig gal på mig før vi overhovedet havde udvekslet meninger.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-11-04 15:56

dova -> Lad mig uddybe :

Nej, jeg mener ikke manden er ordblind, dårligt begavet, grænsepsykotisk eller det der ligner og mine indlæg her i tråden skal bestemt ikke opfattes som at gå efter manden i stedet for bolden, hetz eller noget, men blot et forsøg på at komme i dialog. Dette synes imidlertid svært, når manden ikke er i stand til at føre en sådan. Der bliver fra arne's side fokuseret på netop dét i en kommentar, han læser. Ikke på det faktuelle indhold. Og når han så bliver gjort opmærksom på dette f.eks. i hans 'overfald' på Keldd og jeg tidligere, så 'nægter' han at kommentere på det. Han vælger selektivt en problemstilling ud fra dét han kan 'læse'. Se blot kommentaren :

Fra : arne.jakobsen Dato : 12-11-04 11:49

sammenholdt med :

Fra : molokyle Dato : 12-11-04 12:01 og Fra : Keldd Dato : 12-11-04 12:09

..og så svaret fra arne :

Fra : arne.jakobsen Dato : 12-11-04 12:33

..men fik jeg svar på tiltale ???

Fra : molokyle Dato : 12-11-04 13:35

Nøeh... det er fint blevet ignoreret siden !

Der skal mindst 2 og konsensus, deltagerlogisk forståelse, og samme sprog til at føre en dialog.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-11-04 17:09

Det er svært det her.

Men som jeg så arne første gang her på siderne,så jeg en mand med potentiale,til at lave nogen
flotte indlæg og debatter,
Han skuffede mig heller ikke til at begynde med......tværtimod,synes jeg han kunne skrive morsomt og vidende.
Desværre holdt det ikke,og jeg skal nok lade være med at prøve at forklare hvorfor.
Jeg er Blikkenslager,men har også et par andre uddannelser,som vil blive luftet når jeg synes.
Derfor kan jeg ikke fortælle hvad der skal stilles op med arne,da det jo er hans sind,som svinger.
Derimod kan jeg fortælle,at jeg altid vil savne en god debattør,og det gælder vel også for jer andre.
Mit temperament har jeg kunnet styre i mange år,men arnes stride væremåde over for mig,og selvfølgelig
også jer andre,har da fået mig ud af fatningen,indtil flere gange.
Lad os se hvad der sker i fremtiden,og jeg vil ikke komme med nogen forslag,til,hvad arne skal gøre,
da han jo ikke vil høre.
Keldd.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 15-11-04 17:45

Jamen du har helt ret Molokyle
Det er jo også en af problemstillingerne i det spørgsmål jeg linkede til i min 13:09,
hvor der vælges en problemstilling som ikke eksisterer ( kommentarerne til mig angående emesens svar)

mvh dova

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-11-04 17:53

Du følger min tankegang dova ..og tak for det. Nu vil jeg prøver at komme med en meningsfyldt kommentar i den af dig nævnte tråd, så spørgeren også får en chance

</MOLOKÝLE>

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-11-04 18:28

http://www.fu-fme.com/ Pas på hvad din/dine computere gør i ly af mørket Molo!!! Terminator tankegangen er lige om hjørnet!!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-11-04 18:34
Kommentar
Fra : TheRipley

Dato : 15-11-04 18:44

-Kom ind i "svampetrådene", da Arne virkede som en forfulgt uskyldighed, men er desværre blevet klogere siden!
Arne er i stand til, at komme med mange gode råd og indlæg, det mener jeg stadigvæk, på den anden side set, kan jeg ikke acceptere, at han chikanerer unge mennesker, der bare vil have et godt råd - det være sig om knallerter eller sex!
- Arne, er sikker på, at du læser med, så giv os en forklaring!!

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 15-11-04 20:04

Manse dog,
lige midt i kirketiden.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-11-04 20:20

Hvad bliver det næste de finder på,bossen sparker en i rv'en over tcp/ip protocollen,det var tedd der begynde,han har en dårlig indflydelse
på mig det er tedd's skyld det er tedd's skyld
Manse9933
føj tedd hvad er det for noget grimmer noget du viser i et offentligt forum,fy siger jeg
bare.
Manse 9933

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-11-04 20:23

Blame it on me!!! Jeg gik over stregen! Beklager!! Kan kun love at gøre det igen!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 15-11-04 20:29

tedd,lad det ikke ske en anden gang at forføre et andet menneske til at gøre sådan noget
puha.

Manseo 9933

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 1 point
Dato : 15-11-04 22:02

Der bliver sikkert snart ubehageligt i denne tråd så jeg hopper af her.

Godkendelse af svar
Fra : ans

Dato : 15-11-04 22:36

Tak for svaret emesen.

Citat
Der bliver sikkert snart ubehageligt i denne tråd så jeg hopper af her.

Det tror jeg du har ret i.

Jeg fik ikke svar på mit spørgsmål, men nu kan jeg også slå fluebenet fra.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 15-11-04 22:41

Jep!!! Bare ud!!!

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-11-04 01:05

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-11-04 01:07

kedeligt

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-11-04 16:44

Tedd og Manse9933 det var ikke ment til jer.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-11-04 19:10

oky doky eme,det var da rart at vide.
Manse9933

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-11-04 19:19

Jeg tror, at det var denne tråd emesen tænkte på http://www.kandu.dk/dk/spg/53887

En anden bruger henviste til dette spørgsmål.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-11-04 19:20

Det var kun fordi jeg så en mulig vendetta på vej i seneste 25 og det var det jeg ikke gad at se på i denne tråd.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-11-04 19:36

A ha,jeg fik lige da tråden blev lukket efter mit uskyldige indlægså nu er jeg
igen,jeg syntes at i skulle opmuntres lid i denne alvorlige tråd
Kan i hygge
Manse 9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 16-11-04 19:38

uskyldige indlæg

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 16-11-04 19:55

Yes - der er vist ikke nogen sarte personger her.
Ja Ans - og det opfattede du også, som jo er kun en pige.

Tja nu har jeg drillet Ans så mange gange, så mon jeg snart får tæsk.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-11-04 20:03

Det var det, der blev sendt

Kommentar
Fra : ans

Dato : 16-11-04 20:11

Da jeg læste det andet spørgsmål, tænkte jeg, at nu var det på tide at lukke her.
To sjæle én tanke.

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 05-02-06 13:36

Til arne.jakobsen
Jeg bruger ikke kandu meget og følger ikke meget med i hvad der rør sig imellem brugerne. Men nu har jeg prøvet at følge "arne.jakobsen" lidt rundt i universet herinde, og jeg må sige at du virker lidt som om du har en brist i dine kommunikationsevner.

Du har aldrig generet mig personligt (tak for det), men alligevel står det lysende klart for mig at dine kommentarer er under lavmålet og kun designet til at hævde dig selv. Det er småligt at rakke ned på folks stavefejl. Det er småligt at fortælle folk at de stupide bare fordi de laver mindre fejl. Det er småligt at brænde af på folk, fordi de ikke ved noget, som DU synes er grundlæggende viden.

Hvis dit ønske er at have et sobert forum, så tal ordenligt og behandel dine medmennesker med den respekt som du selv forventer at modtage. Du er tydeligvis en person der kan bidrage med input til mange spørgsmål herinde, du er bare på nuværende tidspunkt i stand til at gøre det på en sober måde. Den behandling du får herinde er selvforskyldt. Brokkeri er spild af din og andres tid.

Konklusion: God tone = Godt Kandu miljø.

Mange hilsner John

Kommentar
Fra : jtlaursen

Dato : 05-02-06 16:57

du er bare på nuværende tidspunkt ikke i stand til at gøre det på en sober måde.