/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
??
Fra : labri
Vist : 266 gange
40 point
Dato : 10-11-04 21:19

Hvordan sletter man sin bruger ?

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 10-11-04 21:20

bare ignorer den, gør det en forskel, ombød mail addressen hvis den spammer. sådan bliver det vist, ellers kan du spamme så groft at kandu.dk selv sletter den.

Accepteret svar
Fra : ans

Modtaget 50 point
Dato : 10-11-04 21:20

Det kan du ikke, men du kan lade være med at bruge dit "nick"

Hilsen ans

Godkendelse af svar
Fra : labri

Dato : 10-11-04 21:27

Tak for svaret ans.

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 10-11-04 21:30

hallå? føler lissom at mit svar var det samme, skam dig ans, din poæng tyv.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-11-04 22:06

xyzzygy
Vi svarede da ikke det samme. Jeg opfordrede ikke til at "spamme" kandu. Hvis man ikke ønsker mails fra kandu, kan man jo bare slå fluebenet fra, hvis man har deltaget i et spørgsmål.
Jeg har ikke indflydelse på hvilket svar spørgeren vil acceptere.

labri

Selv tak.
Du får kun mails fra kandu, hvis du har deltaget i et spørgsmål. Som tidligere skrevet kan du slå fluebenet fra, hvis du har fortrudt deltagelse i et spørgsmål.
Dette kan du gøre nederst på siden i det spørgsmål, som du har deltaget i, der står

Citat
Vil du have at vi sender dig en e-mail, når der er nye indlæg?
Ja tak, send mig en e-mail når der kommer nye indlæg.

Hilsen ans

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 10-11-04 22:11

ak ak ak, det med at spamme var da osse ment som en spøg. og ud over det var meningen den samme.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 10-11-04 22:51

Til labri
Jeg synes det er helt fint at du vil have slettet din profil på Kandu, når du lægger spørgsmål ind med så åndsvag en titel som "??". Farvel, good by, Hasta La Vista.