/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Andres fejl....
Fra : Toupie
Vist : 326 gange
1 point
Dato : 10-11-04 10:00

Jeg tager fluks lillegubbis opfordring op men kun fordi jeg har noget på hjertet, som jeg simpelthen bare ikke kan lade være med at skrive...

Arne.Jakobsen, jeg er imponeret!!!!.....ikke positivt imponeret, men jeg er imponeret!!!! Imponeret over, at du i en anden tråd tager æren, hele æren for, at svampearne ikke er aktiv længere. Jeg er imponeret over, at du uden at blinke ikke har tænkt den tanke at svampearne måske har givet op?? Jeg er imponeret over, at du alene tager æren uden at skænke de kandubrugere der hjalp dig, en tanke!

Men positivt, så har du med det valg du traf, da du skrev bemærkningen, sagt at ingen behøver hjælpe dig næste gang du bliver angrebet af en bruger - hvadenten det er et uretfærdigt angreb eller ej - du har dermed fritaget os alle for at støtte og hjælpe dig

// Toupie

PS: tråden er fri til at påpege andres fejl eller bare til sjov...

Accepteret svar
Fra : emesen

Modtaget 11 point
Dato : 10-11-04 10:07

Jeg ville da gerne påpege nogle fejl hos mig selv.................hvis der var nogen.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-11-04 10:09

Du er så god Emesen .......men jeg ville heller ikke kunne finde nogle fejl hos dig

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-11-04 10:15

Efter jeg er holdt op med at prale, har jeg ikke længere nogen fejl!!!!!!!!

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-11-04 10:15

Jeg tror nu ikke svampearne har givet op.
Men at vedkommende afventer, eller måske alligevel er her

Man kan heller ikke hjælpe nogen der ikke vil hjælpes
mvh dova

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-11-04 10:21

3773, kun den der indrømmer sine fejl, er perfekt

Dova, sikkert ikke

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-11-04 10:34

Jeg er næsten perfekt.....jeg har ihvertfald 3 1/2 stjerne over mit nick i denne uge

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-04 10:53

De eneste fejl jeg har ...indsætter jeg i mine kildekoder

...men her er et par flipflop's i C der virker :

Kode
x=!x ;

x = x XOR 7 ;

x=x>0?0:1;

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-11-04 10:58

Toupie

Tak til alle der seriøst har prøvet at hjælpe mig i SA-krigen.

Der har været flere, men de er faldet fra, og har skiftet holdning, ligeså tit som jeg har skiftet sokker.

Og hvad hjælp er det, når man den ene dag siger HEP AJ, hvis man så dagen efter siger HEP SA.

Det minder mest om vejret i Vestjylland. Og har på intet tidspunkt været en hjælp eller støtte for mig.

Hvis den hjælp jeg kan forvente at få fra andre seriøse Kandu'er er af den karakter, så har du helt ret.

Så er jeg helst fri. Vendekåber og tøsedrenge har jeg ikke brug for.

Men hvis du skulle blive angrebet, kandu regne med min 100% støtte.

Kærlig hilsen Arne JAkobsen.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-11-04 11:01

Bare vent til arne kommer,så skal HAN nok fortælle jer om alle jeres fejl.
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 10-11-04 11:04

Kan du ikke læse indenad Dova?

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-04 11:05

Her er en oversigt over, hvad fejlene i Windows betyder : http://www.datatek.net/Humor/Windows_Error_Codes

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-11-04 11:16

Citat
Jeg er næsten perfekt.....jeg har ihvertfald 3 1/2 stjerne over mit nick i denne uge

Der er ingen stjerner over mit nick...................................det må så være en fejl

hos Kandu.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-11-04 11:16

Arne.Jakobsen, jeg er ikke mindre imponeret over dén kommentar, for i realiteten skriver du det samme, bare med brug af andre ord Måske der har været en årsag til, at nogle har "vendt" skuden. Og dem der virkelig har prøvet, at hjælpe dig har du enten misforstået eller overset Ja, sådan ser det ihvertfald ud herfra hvor jeg sidder....men tak for responsen, og tak for din evt. støtte hvis det skulle blive nødvendigt

Molooooo...... den dag jeg lære alle de koder og finder ud af hvad de skal bruges til, vil jeg sikkert sidde og grine sammen med dig

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-11-04 11:18

Emesen, du må meget gerne få mine - jeg er alligevel skuffet over, at der ikke er 5 stjerner

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-11-04 11:22

Hvad mener du med din 11:04

dova

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-11-04 11:22

Arne.Jakobsen, det jeg mener er, at der er mange måder at hjælpe andre på....man behøver ikke svine eller bruge grove ord for at pointerer sin holdning Jeg har set mange prøve at hjælpe/støtte dig på denne måde

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-11-04 11:25

Arne.Jakobsen, alle dem der har ignoreret svampearne har f.eks også været en hjælp ....men nogle gange er det de små ting man overser, selvom det kan være dem der har størst betydning

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-11-04 11:33

Kære lille Vatpikke keldd. I hele denne meget lange sag, har du nemlig holdt dig totalt udenfor. Vi var venner engang, men da jeg vovede at sige til dig at du opførte dig som en lille liderlig hanhund, skiftede du straks holdning.

Sådan en Vendekåbe og liderlig lille hanhunds venskab, kan jeg nemt undvære.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-04 11:37

Toupie -> Jeg oversætter da gerne, så du ka' forstå :

Citat
WindowError:001 Windows loaded. System i fare!
WindowError:002 Intet galt ...endnu!
WindowError:003 Dynamisk link fejl. Fejl i alle filer!
WindowError:004 Tilfældig fejl. Ingen rigtig fejl!
WindowError:005 Windows prøvede at multitaske. System forvirret!
WindowError:006 Disk fejl. Disken sidder i drevet!
WindowError:007 Systempris fejl. Du har brugt for få penge!
WindowError:008 Forfærdelig fejl. Kun Gud ved hvad der er hændt!
WindowError:009 Fejlkode fejl. Fejlkode fejl er reporteret!
WindowError:00A Knust vindue. Vær forsigtig med skårene!
WindowError:00B Behøver mere diskplads. Mindst 150 Gb!
WindowError:00C Hukommelse fejl. Der behøves mere, mere, mere!
WindowError:00D Vindue lukket. Kig ikke ud!
WindowError:00E Vindue åbnet. Kig ikke ind!
WindowError:00F Uforklrlig fejl. Fortæl os hvad der skete!
WindowError:010 Reserveret fremtidige fejl..
WindowError:014 Ikke eksisterende fejl. Det kan ikke passe!
WindowError:015 Ude af stand til at lukke vindue. Prøv døren!
WindowError:016 Dør lukket. Tryk CTRL+ALT+DEL.
WindowError:017 Uoprettelig fejl. System ødelagt!
WindowError:018 Bruger fejl! Det var ikke os, nej, nej, nej !
WindowError:019 Windows slettede alle filer. Dét er vi virkelig kede af!
WindowError:01A Word kender ikke ordet "Longhorn". Prøv August 2006!
WindowError:01B Du bruger Windows For Arbejdgrupper. Du er ikke en arbejdsgruppe!
WindowError:01C Du bruger en gammel version af Windows! Køb en nyere!
WindowError:01D Tidskritisk fejl. Prøv igen senere!
WindowError:01E Fejl i fejlkode! Alle følgende fejl er tabt!
WindowError:01F Du kan ikke slette Windows. Windows er installeret!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-11-04 11:39

Kære Toupie

Det er ikke gået min næse eller mine øjne forbi. Men hvis man har en stor vædskende byld i røven, hvilken nytte er det så til at enkelte velmenende venner kommer og reder ens hår?

Jo de vil en det godt, men de vil ikke røre ved bylden i røven, der kunne jo komme noget betændt skidt ud af den!!!

Og UFFEDUFFEDA.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-11-04 11:41

Molo, kan jeg så også få en forklaring på: Dato : 10-11-04 10:53???

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-11-04 11:44

molo

Jeg plejer at synes at dine lange edb-skrifter er shit. Men denne vil jeg gemme og bruge i mine programmer.

1000 TAK.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-11-04 11:47

arne:Hvor i alverden har du fået den ide fra,at vi har været venner,
dit storhedsvanvid har da ingen grænser.
På den anden side må jeg tilføje:
Din poesi`s skønhed har dog ingen ende.
Keldd.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-11-04 11:48

Arne.Jakobsen en bruger her på Kandu har engang fortalt mig at min humor er sort som natten når månen er væk - jeg prøver at holde denne humor lidt nede, men indimellen kan det være svært Lige nu kan jeg ikke holde den nede, så du får lige her en "oversættelse" af din kommentar til Keldd

Citat
Kære Keldd
I hele denne meget lange sag, har du nemlig holdt dig totalt udenfor. Vi var venner engang, men da jeg svinede dig til, skiftede du straks holdning.
Sådanne venner der ikke bare accepterer, at jeg sviner dem til men giver igen, kan jeg godt undvære.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-11-04 11:54

Toupie:

Keldd

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 10-11-04 12:06

Ja ja Toupie:

Jeg svinede ham ikke til. Venner er ikke blot venner imens de dunker hinanden i ryggen. De der er de bedste venner, er dem der også mander sig op til at sige "så gamle dreng, nu er du for langt ude". I SA-krigen er der folk der har gjort mig den tjeneste, og det har jeg været glad for.

Du skriver også at keldd skulle ha' givet mig igen??????

Det har han desværre ikke. Dertil mangler han???????

Og Keld: Man er ikke på e-mail med folk, man ikke gider at være på e-mail med.
Men bare rolig: du ER slettet. OK vovse?

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-11-04 12:24

Arne.Jakobsen, hvis mine veninder kaldte mig en liderlig ko, så ville de ikke være mine veninder i ret lang tid venskab kræver gensidigt respekt.....og man skal virkelig kende hinanden længe og godt før en sådan kommentar er acceptabel. Nu ved jeg jo ikke hvorlænge I 2 har kendt hinanden og det er i og for sig også ligegyldigt. Det er Jeres interne kamp, jeg luftede bare min sorte humor

Godkendelse af svar
Fra : Toupie

Dato : 10-11-04 12:26

Jeg må hellere lukke denne tråd inden der går helt G i den

Tak for svaret Emesen, du får det ene point fordi du var det første der skrev i tråden

Kommentar
Fra : dova

Dato : 10-11-04 12:29

"Så gamle dreng, nu er du for langt ude" - IGEN
Så har du altså en mærkelig måde at opfatte og kommentere tjenester på.
Også i "SA-krigen" lød det ellers mere i retning af, at hvis nogen forsøgte at forklare dig, at du var for langt ude, blev de straks udråbt som "Psykopatens" væbnere og soldater.
Du må sgu være meget skeløjet af at du aldrig kigger længere ud end din egen næsetip.
Nåja, aldrig og aldrig, er måske for meget sagt, for du stikker da snotten frem en gang imellem for at påbegynde diverse konfrontationer med andre brugere.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-04 12:30

Toupie -> Med glæde :

x=!x ; x er lig ikke x. Forudsætter vi x er en boolsk variabel får vi for x=true :

x(true) = ikke x ; ...x bliver falsk. omvendt får vi :

(x)falsk = ikke x ; ...x bliver sand. En konstant skiften fra sand til falsk og visa verse = flipflop.

x=x XOR 7 ; Sætter vi x til 00000000 binært får vi ved en exclusive OR med 7 (= 00001000 ) tallet 11110111 ..og indsætter vi igen for x : 00001000 vil x så flipfloppe mellem disse 2 værdier.

x=x>0?0:1; x sættes lig 0, hvis x er større end 0 ..eller 1, hvis x ikke er større end 0. x skifter mellem 0 og 1. Endnu en flipflop.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-11-04 12:31

Selv tak for de ......................11 point.
Men jeg har vist et par fejl som jeg ikke kan li' at nævne her.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-11-04 12:34

Molo altså somom jeg blev spor klogere af det!!!! Tror ganske bestemt jeg mangler de hjerneceller der skal finde logikken i det men tak

Emesen, har vi ikke alle det?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-11-04 12:36

arne:
Har du ikke svinet mig til? Så ved jeg ikke hvad man kan kalde det for, det du har foretaget dig de sidste par dage.
Og hvis du ikke har forstået det,så har vi aldrig været venner,og vil aldrig blive det,vær sikker på det.
Hvad er det du sigter til med dine mange spørgsmålstegn?
Hvis det er noget med øretæver,så bare sig til,
jeg er altid frisk.
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-11-04 12:37

Hvad sker der så hvis du ændrer dutycykel. Påvirker det hysteresen.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-11-04 12:46

Undskyld Emesen fik lige set at jeg har skrevet "det" om dig
Citat
Tak for svaret Emesen, du får det ene point fordi du var det første der skrev i tråden

Du er bestemt ikke intetkøn, så hermed min uforbeholdne undskyldning.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-11-04 12:53

Toupie - sådan noget ser jeg slet ikke.
Og ser jeg det - suser det lige igennem.
Jeg er som regel den lykkelige naive type, og lider ikke ret meget af mindreværdskomplekser.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-11-04 12:55

Tak

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-04 13:36

emesen -> Jeg ved hvad et hysteresis loop er , men en dutycycle ??? Tvungen system clockcycle ... i et roundrobin scheduling system? F.eks. til systemadministration under en ikke pipelined parallelprocess

...og la' nu være med bare at svare : Ja !

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-11-04 14:22

Toupie:
Jeg ville gerne have spurgt dig,om du var flyttet,
men der kom noget vrøvl i vejen så :Er du flyttet?
Hilsen
Keldd.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-11-04 14:43

I en flipflop har du en opadgående og en nedadgående flanke.
Er denne flipflop sat op som multivibrator vil tiden for et enkelt clock måles
med afstanden fra logisk "1" til logisk "1" , men hvis afstanden fra "1" til "0" ikke er den samme som "0" til "1" vil tiden fra "1" til "0" regnes til at være dutycycle.
Hysteresen er i dette tilfældet spændingsforskellen mellem logisk "o" og "1"
Altså hvornår den flipper over på den stigende spænding.

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 10-11-04 14:52

eme:
Nå,på den måde.
Keldd

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-04 14:52

emesen -> Aha... Jeg forstår det så, som et hyrestesis loop over den 'flydende' treshhold spænding.

Korrekt ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-04 14:56

hyrestesis loop ??? hysteresis loop ..for dælen da

http://www.wordiq.com/definition/Hysteresis

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-11-04 14:58

Ja

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-04 14:59

Så Toupie ! Nu fik du også lidt 'nørde-snak' for påængårnø

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 10-11-04 15:09

Molokyles flipflop er faktisk det centrale i alle comp
Det antal der flip/floppes altså gange der lukkes data ud og ind måles i hz eks. 400 mhz
eller nyere 3 ghz
Den samme hysterese bruges også i hverdagen. En thermostat tænder for varmen ved en sat temperatur og slukker ved højere varme. Afstanden mellem tænde og slukke /slukke og tænde kaldes hysteresen eller hviletid.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-04 15:27

Alle bivalente tilstande kan styres af en flipflop. Flipfloppen sørger for, der ikke kan skiftes tilstand fra 0 til 0 eller fra 1 til 1, men kun fra 0 til 1 eller fra 1 til 0. Hvert tilstandsskift kaldes på engelsk; clockcycle. Tilstandsskiftet måles i Hz., som er skift pr. tidsenhed

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 10-11-04 16:56

Skulle liiige se, hvad denne tråd gik ud på.
Jamen for hulen AJ - jeg ved virkelig ikke, hvad det er der sker for dig, men du virker mildest talt underlig i mine øjne.

Hvis ikke du kan se, at flere brugere har gjort dig en tjeneste ved at holde sig væk fra svampearne´s tåbelige tråde - så må det være fordi du IKKE vil se det. Havde du forestillet dig, at vi alle skulle gå i dialog og tiltale manden, som du selv?! og i givet fald, hvad skulle det så have gavnet?!

Jeg forstår udmærket din frustration over nogle af de ting manden har udsat dig for. Et par stykker af hans stunts brød jeg mig bestemt heller ikke om - og mener faktisk, at manden et par gange stod på vippen til en politianmeldelse, men
tror du virkelig selv på, at tingene havde udviklet sig til det bedre, hvis vi alle havde sat et angreb ind, og begyndt at kalde manden for de samme gloser som du selv har gjort (og stadig gør)?!?!.......Nope Arne, det er på børnehavestadie og ville ikke have virket efter hensigten. Det eneste der i en sådan situation virker er total udfrysning, som opnås ved IKKE at give urostifteren opmærksomhed! Noget der har faldet mange umådeligt svært. Smalltalk er jo kategorien, hvor man let forarges - og jeg tror desværre, at skulle noget lignende ske igen, så vil vi igen igen se, at ikke alle magter opgaven, at holde sig væk. Dertil er forargelsen for tiltrækkende.

Jeg er ret overbevist om, at du mener jeg er en vendekåbe, men ved du hvad Arne?! jeg har aldrig lovet dig, at støtte op omkring dig - og skal jeg være ærlig, så finder jeg din fremgangsmåde for usmagelig. Jeg har altid ment, at der skal være plads til alle (også til dig) men du gør en ihærdig indsats for at rage uklar med alt hvad du rører ved - og selvom jeg går stærkt ind for ytringsfriheden, så mener jeg faktisk, at ord som psykopat, imbecile kvindemenneske, liderkarl, liderlig hanhund, nosseløs osv. osv IKKE er ord man bør bruge, med mindre man er meget svagt stillet på sit skriftsprog og derfor ikke kan finde på andet. Man kan sagtens udtrykke sin utilfredshed på anden og langt mere elegant måde. Der er altså en forskel på let skjult sarkasme og så på dine til tider vulgære indlæg.

Skulle du være i tvivl, så har min holdning ang. svampearne´s fremgangsmåde IKKE ændret sig (han er og bliver et fjols). Derimod synes jeg nok, at du bør træde varsomt mht. at fortsætte dine udfald mod bl.a Keldd. Lær i det mindste først, at bruge sproget lidt mere avanceret og find så nogle gloser, der er lidt mindre anstødelige. Du ved udmærket, at netop jeg som oftest 'siger' min mening, og har den holdning, at det skal der være plads til. Dog mener jeg, at ordvalget har stor betydning for, hvordan man bliver opfattet af andre. Ikke dermed sagt, at man behøver slikke andre i rø... men om ikke andet, så gøre forsøg på ikke at blive for plat - og måske begrænse visse ting til at forblive i tankerne...
hvis du forstår

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 10-11-04 17:39

Klogt og indsigtsfuld indlæg creamygirl. Du har min respekt i behold [kys]

Jeg har 'lovet'/sagt jeg ikke vil blande mig i personlige vendettaer og det står jeg ved.

Når det er sagt, har jeg alligevel gjort mig mine overvejelser om både svampearne og dig arne.kakaosen (tilsigtet stavefejl )

At lægge sider på nettet, der kun har til formål at nedgøre/latterliggøre/tilsvine folk uden mulighed for 'ofret' selv at komme til orde, andet end i nøje udvalgte citater, anser jeg for en dybt problematisk adfærd. Dette læner sig op ad injurier og jeg kan forstå creamygirl deler min opfattelse.

Mht. til dig kakaosen, så kan jeg, der er temlig tykhudet (..ikke at forveksle med tykpandet), ikke med min bedste vilje forstå, du ikke annerkender der findes mennesker med en anden opfattelse af tilværelsen end dig ? Joeh... du siger du forstår osv... men det lyder som tomme floskler, når du i samme åndedrag udviser en så kolerisk og opfarende adfærd, hver gang et argument går dig imod.

Verden er stor, du kan hverken rumme eller fylde den hele

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 10-11-04 21:30

Keldd, nope desværre, lejligheder i Roskilde hænger ikke sådan lige på træerne

Molo, jeg bare eeelllsker jeres nørdesnak jeg kommer helt ned på jorden og erkender, at det ikke er alt jeg er god til

// Toupie