/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Litteratur / Spørgsmål
10  dova 560
Nogle at dele skrivning med
Fra : Sillepigen
Vist : 428 gange
40 point
Dato : 05-11-04 20:59

Hej derude i det danske land :)

Jeg er en pige på 17, som i de seneste par år er blevet utrolig glad for at skrive. Min drøm er at udgive noget en dag. Fremtiden til den tid....
Indtil nu har jeg kun skrevet stile og historier der er lidt længere end stile.
Men nu hvor den gode tid i folkeskolen er forbi, skal de stile man skriver jo være redegørelser eller atikler, så her forbedrer jeg jo ikke min skrivning af historier og sprog så meget.

Jeg har forsøgt selv at skrive lidt, men jeg føler ikke rigtig, at jeg får noget ud af det, altså forbedrer mig, ved bare at skrive og læse. Jeg har fået forskellige venner og familie til at læse noget jeg har skrevet igennem og give en mening om det, men de kan ikke rigtig give kritik.

Derfor søger jeg en, enten til at
læse det jeg skriver og give tilbagemeldinger på det,
eller også kan vi bytte, så vi læser hinandens og giver gode råd og kommentarer.

Er det dig jeg mangler og har du lyst så gi' endelig lyd fra dig.
Eller ved du hvor jeg kan finde en at skrive til/med, vil jeg også meget gerne høre fra dig...

Mvh Kathrine c",)

Accepteret svar
Fra : justuniverse

Modtaget 40 point
Dato : 05-11-04 22:16

Jeg vil meget gerne læse hvad du skriver, og give kritik (og forhåbentlig blive inspireret og evt. udveksle). Men så må du lige skrive en mailadresse.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 05-11-04 23:16

Sillepigen

Prøv at se på denne side, der tror jeg, at du kan få det, som du spørger efter

http://www.fyldepennen.dk/diverse/retningslinjer

Hilsen ans

Kommentar
Fra : dova

Dato : 05-11-04 23:22

Der er også en side hvor du kan oprette dig som bruger og skrive dine ting. Der er så gæstebog hvor de der læser kan kommentere det.
Tror siden hedder http://digte.dk/

mvh dova

Kommentar
Fra : Sillepigen

Dato : 06-11-04 00:10

Hej Justuniverse.

Min e-mail er: sillepony@hotmail.com

Kommentar
Fra : gb7

Dato : 14-01-05 13:23

Jeg kan kun anbefale de allerede givne hjemmesider, og vil også gerne hjælpe dig med at skrive, læse, bytte fulde sider, give kritik og modtage kritik!

Skriver du også digte?

Jeg håber ikke jeg maser mig for meget an og skriver til dig på din mail, nu har du jo lagt den i forum'et

Kommentar
Fra : Hemophobia

Dato : 04-02-05 23:38

Hey Sillepigen...
Jeg er en fyr på 16 år der skriver...
Og jeg har længe ledt efter én jeg kunne dele lidt med...
Jeg er meget villig, til at modtage nogle af dit materiale og give en respons, hvis du blot vil gøre det samme for mig...

Jeg skriver:
Digte.
Tanker.
Og noget døds sort løs poesi.

Hvis du er interesseret i at dele kan du kontakte mig på Zaizziaz@yahoo.dk.
Håber virkelig på at høre fra dig...

Godkendelse af svar
Fra : Sillepigen

Dato : 20-09-05 18:21

Tak for svaret justuniverse. Men noget tid siden jeg har hørt fra dig :)