/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
Firefox & netbank
Fra : bimbobo2
Vist : 644 gange
50 point
Dato : 28-10-04 10:24

Hej,
er der nogen der har fået Firefox browser til at virke med Danske Netbank?
Jeg kan ikke få det til at virke, og Danske Bank support hjælper kun hvis man bruger Explorer.
På forhånd tak for svaret!
Mvh

Accepteret svar
Fra : t2o_acid

Modtaget 60 point
Dato : 28-10-04 11:01

Du kan ikke få Firefox til at virke med Danske Netbank. Problemet er at Firefox er bygget på Netscape kernen, og Danske Netbank er lavet kun til IE. Jeg har skrevet flere mails med deres IT afdeling, men det bliver ikke ændret pga. sikkerheden, så du bliver nok nød til at bruge Internet Explorer. Desværre !!

Kommentar
Fra : bimbobo2

Dato : 28-10-04 11:09

Hej,
jeg frygtede at få sådan et svar.. ikke din skyld, of course"!

Godkendelse af svar
Fra : bimbobo2

Dato : 28-10-04 11:09

Tak for svaret t2o_acid.

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 28-10-04 11:55

Skift bank! Nordea kan godt det dér med Mozilla/Firefox...så den med sikkerheden den holder vist ikke...

mvh berpox

Kommentar
Fra : t2o_acid

Dato : 28-10-04 12:23

Den med sikkerheden holder sådanset godt nok. Hvis Danske Bank skal laves om så den understøtter Firefox og stadig være sikker, skal det laves om fra bunden. Nordea har bare været smarte nok til at bygge deres system op til at understøtte både IE og Firefox/Netscape fra starten !!