/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
test
Fra : solgaard
Vist : 459 gange
5 point
Dato : 21-10-04 17:22

hey.. skal lige teste om jeg kan modtage E-mails på min mobil.. så skriv bare løs..

hygge..

solgaard

Accepteret svar
Fra : gril

Modtaget 15 point
Dato : 21-10-04 17:24

gev dav

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 21-10-04 17:36

skriv skriv taste taste

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 21-10-04 17:42

Hallo-hallo- halloooooooooooooo
Kan du høre mig??

Kommentar
Fra : jakjoe

Dato : 21-10-04 17:47

Er mobilen løbet tør for batteri nu ?

mvh
jakjoe

Kommentar
Fra : gril

Dato : 21-10-04 17:59

modtage du dine E-mails på mobil?

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 21-10-04 19:44
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-10-04 13:45

Hai solgaard.

Ka' du høre noget ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-10-04 13:46

Nu... ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : uro

Dato : 22-10-04 16:06

Tillykke med din nye mobiltelefon............................ frk.uro

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-10-04 18:54

En mobiltelefon....................har den forhjulstræk eller er det med træk på alle konti.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-10-04 19:20

[hør] solgaard -> Du holder os vel ikke bare hen med snak ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 22-10-04 19:27

...eller virker skidtet ikke ?

Er det en bistandsmobil, der er løbet tør for tid ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 25-10-04 22:30

Hey Babe...hehe

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-10-04 08:46

creamygirl -> Solgaard er optaget... og du ved godt jeg ikke bryder mig om, du flirter med de andre brugere, når vi er i byen

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 26-10-04 14:30

Jamen for hulen. Alle kneb gælder vel?!
Jeg er ALT for single - så kom dog og forelsk mig!

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 26-10-04 16:29

hov molo.. skræmmer du damerne væk fra mig..??

heh creamgirl det lyder da ellers meget frækt..

det virker vidst ikk.. ellers er det mig der ikk har tålmodighed til at den skal logge på.. det tager i hvert fald for lang tid til at jeg gider teste det..

solgaard

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 30-10-04 20:52

Hallo ................mælkevejen kalder ....................solgaarden.
Er der gennemgang.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-04 07:05

Jeg kan se det for mig :

Ring op....

Connect

Connecting..........................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................

Connectet to the Internet.

Type password

********
Verifying password.................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................

Misspelled or incorrect password

Please try again

********

Verifying password.................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................

Connected to the internet

Please choose subject...

E-mail

Connecting to E-mail server......................................................................................................................
.........................................................................................................................................................

Connectet to server

Please choose Acoount

solgaard

Connecting solgaard................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................

Please type password for : solgaard

********

Verifying password.................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................

Misspelled or incorrect password

Please try again

********

Verifying password.................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................

Account solgaard

checking for incomming mail...
.........................................................................................................................................................

You have no new mail

Please choose service

Disconnect

Disconnecting E-mail server...
.........................................................................................................................................................

Please choose subject...

Logout

Loging out...........................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................

.

Du kan nu tale for : 2 kroner, 43 øre. Din mobiltid udløber : 21 oktober 2000 ..og 5. Indsæt venligst ny mobiltid.

Farvel og tak for dit opkald.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-10-04 09:36

Solgaard - du skulle nok prøve at lade din mobilos op først.
Og dit password er ikke ....................>>password<<
prøv med noget mere unikt......>>solgaard<<

PS. Vi driller ikke -----------prøver bare at hjælpe.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 31-10-04 10:20

Jamen, sådan ser det faktisk ud... (næsten)

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 31-10-04 17:03

heh jeg har droppet det..

venter med at rode med det til de får flyttet mit nummer...

(hvis jeg gider )

skal nok acceptere et eller andet på et tidspunkt..

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-04 17:34

POINT .... til MIG !!!

...det ka' ik' vær' anderledes

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 31-10-04 19:22

Molokyle kan da ikke få point for alt det diskonnecting
Det vil nok være en rigtig god idé, at flytte dit telefonnummer hen til telefonen.

Jorden kalder den nummerløse solgaaard.
Afventer...................................................påænger.

Godkendelse af svar
Fra : solgaard

Dato : 12-03-06 13:35

Tak for svaret gril.