/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Og så videre - De sidste point
Fra : arne.jakobsen
Vist : 400 gange
48 point
Dato : 24-09-04 22:19

Da jeg meldte mig under Kandu's faner, var det for at bidrage. Fandt ud af, at der også var noget der hed SmallTalk. Der mødte jeg andre Kandu'er og også nogle såvel dygtilge som hyggelige.
I de seneste uger har en Psykopat imidlertid haft held til at skille os ad. Jeg synes at det er noget skidt. Jeg har prøvet at forsvare mig selv imod disse angreb, men har kun fået liden støtte.
I konsekvens heraf, har jeg nu valgt at sige farvel. Jeg smider alle mine ledige point ind på spørgsmålet. Har tænkt mig at checke en af de nærmeste dage. Men vil ikke vurdere kommentarerne. Den der svarer først får dem. (Med mindre jeg har en ide om at han er Psykopat!)
Ha' et godt liv.
Kærlig hilsen Arne JAkobsen

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 24-09-04 22:26

hej arne

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 24-09-04 22:26

hej arne

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 24-09-04 22:27

en skam du smutter ellers, er du sikker???

Kommentar
Fra : svampearne

Dato : 24-09-04 23:04

Næppe Ebbe

Han savner lidt opmærsomhed

Kærlige Hilsen SA

Kommentar
Fra : xyzzygy

Dato : 24-09-04 23:08

ebbe???
HO man
det er jo dig der har skræmt ham væk

Kommentar
Fra : hansen9

Dato : 24-09-04 23:37

Det vil da være et stort savn AJ, havde vi to ikke en aftale?

Accepteret svar
Fra : pallebhansen

Modtaget 48 point
Dato : 25-09-04 00:13

arne.jakobsen der er bestemt ingen grund til at smutte, vi er skam alle klar over at at svampearne er en svampet psykopat, han er desuden set fornylig vandre omkring på markerne mellem kolorte, for at samle "Spids Nøgenhat".
Og da han er for dum til at vide hvordan den ser ud, nupper han engang imellem også en grøn fluesvamp, og denne cocktail gir netop disse symptoner på en psykotisk depression.

Hvad angår stoffet psilocybin, der er det primære psykoaktive stof i de forskellige psilocybinsvampe, kan det i mindre doser være forholdsvis blidt virkende på mange måder som LSD, mens det i høje doser virker lige så kraftigt som højdosis LSD.
Psliocybinholdige svampe vokser mange steder på kloden - både i den tropiske og temperere klimazone. I Danmark vokser den psilocybinholdige svamp Spids Nøgenhat, som man kan finde på marker om efteråret. Den findes på gamle fugtige græsfælleder, især på de kreaturgræssede.
Nu er han desuden blevet så skør at han tror han er dig, og har sat dit spørgsmål her ind i sin profil.
Grunden til vi ikke har givet dig opbakning, er bestemt ikke at vi ikke kan se hvem der er skør, men af den simple grund, at manden ikke skal have respons, og det syntes jeg heller ikke du skal give ham.
Han er simpelthen for dum til at man gider svare ham, men han kan jo ikke lade være at blande sig, og gør det garanteret igen i denne tråd, bare vent at se.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 25-09-04 05:04

B t i

Kommentar
Fra : dabj

Dato : 25-09-04 05:24

B t i = Bør ties ihjel

->arne.jakobsen
Som jeg har sagt før (og som du på et tidspunkt var enig i) er der kun et middel mod den type mennesker og det er at ignorere dem.
Hvis ingen reagerer på deres indlæg dør den slags af sig selv, da det er opmærksomheden de higer efter.
Da du jo ikke kunne lade være med at tage til genmæle, er der nu een der sidder med et smørret grin og fryder sig.
En skam det kom så langt, men du kunne måske prøve at holde en pause i stedet for at smutte?
Mvh
dabj

Kommentar
Fra : Fjante

Dato : 25-09-04 08:31

Hva ska´du så hedde i dit næste liv?

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 25-09-04 10:30

Jeg synes, at fra allerførste gang, hvor du har givet udtryk for at det var for meget, så skulle det have været respekteret, ellers er det mobning. Nu er jeg ikke klar over om du har det, sagt fra, for så vidt jeg har lagt mærke til er det noget med, at du kalder vedkommende meget grimme ord og prøver at sætte ham(dine egne fjendebilleder) op i et dårligt lys, det er jo ikke ligefrem, hvad jeg kalder problemløsning, nærmere viser det en manglende evne til at overskue situationen og gøre sig gældende. Den bedste måde at eliminere sine fjender er ved at gøre dem til sine venner.
Tolerancen er herinde ligesom andre steder ikke optimal, hvor ofte må vi ikke døje med, at når man har givet sit bud eller mening til spørger, så er der straks en af de andre svarere, der er i gang med at sable een ned, isteden for at holde sig til spørgeren og det der bliver spurgt om, og acceptere at når der er forskellige kanduer, så er der også forskellige meninger og svar og at det egentlig ofte gør det interessant og giver kolorit. Og ofte kommer angrebne fra en vinkel af misforstålse. Jeg har temmlig ofte set dig AJ på den front, i gang med hakkeriet, fordi du ikke kan tåle, at nogen er på en måde du ikke lige forstår eller ikke kan forene dig med. Hvad endten du selv synes det har været berettiget eller ej, interesserer mig ikke, for er der noget mere træls end een der tror han ved bedre end andre og vil have alle med på sin side, og sole sig i spotlyset, det er da topmålet af arrogance. Een ting er at være kompetent på en række områder og give sine bidrag til hvor de behøves, men at give sig i lag med at dømme andre, frem for at lære noget, eller bare slappe af, må da give bagslag før eller siden. For det sidste er nok også sådan du er. Du har nok lige som de fleste også både din gode og knap så gode dage, hvor ikke alt du siger er særlig smart at høre på.
Iøvrigt tror jeg det er ret ligegyldigt, hvad jeg mener, for hvis det betød noget havde det nok været en selvfølge.
Så Goddag Aj - Farvel Aj - Goddag AJ - Farvel AJ -..............................

Kommentar
Fra : skovfogeden

Dato : 25-09-04 11:00

Er enig med mulberry.

Godkendelse af svar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-09-04 19:14

Tak for svaret pallebhansen.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-09-04 21:35

Selv tak.
Og bliv så i Kandu, der er da ingen grund til en psykotisk person kan få dig til at miste modet.
Og hvis han skriver noget, så lad være at svare, han sværter kun sig selv.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : arne.jakobsen

Dato : 25-09-04 21:50

Palle -> Bemærk venligst at jeg ikke har mistet modet. Blot tålmodigheden. Jeg elsker livet for højt til dagligt at få ødelagt mit ellers gode humør at disse evindelige skænderier. Jeg checkede lige seneste 25 og der er allerede åbnet en ny Hadekrig imod CreamyGirl. Det er sgu umuligt at slippe af med sine point. Det regner ind med Returpoint for sprgsm. 50073. Og lad nu for himlens skyld være med at købe svaret. Det er ikke point'sene værd.

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 25-09-04 22:07

Nå det var godt du ikke har mistet modet.
Ha ha, ja jeg har set hadekrigen, men er dog ikke helt klar over hvad der er mellem de 2, men jeg har lagt mærke til en psykotisk person der prøver at indsmigre sig, uden dog at få særlig held til det.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : Jernladyen

Dato : 01-10-04 02:53

Hej Arne. Mit net har været nede en uges tid, ellers havde du fået høvl over at skrive sådan en omgang for længe siden. Hvem skal jeg rive hovedet af, hvis du ikke er her, om jeg må spørge?? Gør som vi andre: ignorer kødpanderne og tag dig af resten. Der vil altid være nogle "tykpander" på kandu (så tykpandede, at de er massive). Det er ikke noget, man kan gøre noget ved fra vores side, så det må vi lukke øjnene for. Det er godt nok heller ikke min stærke side, da jeg farer op som trold af en æske, men jeg falder dog ned igen temmelig hurtigt. Bare se med dig selv, da du vadede lige inde over mine ligtorne, da du kom til kandu. Af med hovedet, og så færdig. Det tog ingen af os skade af, vel? Jeg gør det, at jeg ikke engang åbner/læser deres indlæg/tip - med mindre et tip lige er kommet, så jeg kan nå at bedømme det. Så får de, hvad de har fortjent. Og det er som regel ingenting.
Hilsen Jette