/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Print af side på Canon
Fra : twf
Vist : 275 gange
12 point
Dato : 22-09-04 22:10

Jeg har her for kort tid siden skiftet blækpatron, og efterfølgende er printeren begyndt at udskrive " halve sider. Jeg kan på skærmen se hele dokumentet, jeg gerne vil udskrive, og den står til A4 inden jeg trykker OK, men når det kommer til resultatet, kommer det hele ud på en halv side. Canon har sagt, det kan være dyserne, men kan der være en anden løsning end at sende printeren til reperation. Det er jo irreterende ikke kunne skrive ordentligt ud.

Mkh twf

Kommentar
Fra : Nakita

Dato : 22-09-04 22:20

Har du husket at fjerne det stykke tape der sidder over lufthullet?

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-09-04 22:29

Det hele kommer ud på en halv side!!
Dit printerprogram står forkert.Gå ind i filer og se om du kan rette det derfra.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : twf

Dato : 22-09-04 22:29

Jeg håber I kan komme med et fornuftigt forslag, hvis jeg også kan undgå og skulle ud og købe en ny patron ? eller - printer ?.!

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-09-04 22:32

Du skal også lige fortælle Canon at du har skiftet patron inde i Canon-programmet.

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-09-04 22:38

Hov - en halv side på tværs ????
eller halve bogstaver ???
din sideopsætning står den til liggende ??

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 22-09-04 22:41

Lad os få det at vide som emesen spørger om.
Keldd.

Kommentar
Fra : Nakita

Dato : 23-09-04 00:37

fortæl også hvilken type Canon printer det er, da der er forskel på opsætningsprogrammerne