/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
Gratis tøj
Fra : sfl17
Vist : 512 gange
20 point
Dato : 25-08-04 23:09

... er det her næsten. Jeg har en stor, sort affaldssæk proppet med herretøj - skjorter, bukser osv. i str. medium, small og large. Noget har været dyrt, noget billigt. Der er bl.a. Ralph Lauren og Jakc and Jones. Pris: Hvad byder I? Hvis der ingen bud er, kan du evt. få det gratis ved afhentning.

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 25-08-04 23:16

Giv det til en butik med genbrugstøj, - eller sælg det til samme slags butik, hvis du vil have penge for tøjet. Mange steder kan du godt få nogle håndører for noget ordentligt kluns.

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 25-08-04 23:23

Sæt det på auktion på www.qxl.dk eller sæt det i den blå avis www.dba.dk

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 25-08-04 23:53

Eller på www.trendsales.dk

MVH
Hanne

Kommentar
Fra : docjacobsen

Dato : 26-08-04 12:35

eller på www.pau.dk
mvh
docjacobsen

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-08-04 14:27

sfl17 -> Jeg ved ikke om du bor i nærheden, men hvis du gør; så tag ud på Christiania og læg det i 'buret' overfor Indkøberen.
Så er der helt sikkert nogle fattige Danskere der får glæde af det

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 26-08-04 14:28

Kofoeds Skole er også en mulighed.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 30-08-04 20:10

Hvor bor du henne?
Rosekamp

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 30-08-04 21:14

I København SV såmænd

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 30-08-04 21:15

Men I må også gerne få tøjet :)

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 31-08-04 12:59

Øv altså - det er lige ovre på den anden side

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 31-08-04 16:26

Der er faktisk så mange mennesker, selv i Danmark, som ikke har salt til et æg, og som aldrig ville få råd til at købe mærketøj. Jeg vil give Molokyle ret i, at Kofoeds Skole er et godt bud....de gør nogle enestående ting for mennesker, som af én eller mange årsager er gået i knæ her i livet. Du vil sikkert glæde dig efterfølgende, hvis du giver noget rigtig godt til trængende mennesker.

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 31-08-04 23:10

Ja, jeg har ikke noget imod at give noget til trængende mennesker, så længe det ikke koster penge eller energi fra min side. Så hvis Kofods Skole stadig afhenter, vælger jeg klart dem. Den eneste tøjcontainer i mit område er nemlig ejet af Tvind ........

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 31-08-04 23:10

Ja, jeg har ikke noget imod at give noget til trængende mennesker, så længe det ikke koster penge eller energi fra min side. Så hvis Kofods Skole stadig afhenter, vælger jeg klart dem. Den eneste tøjcontainer i mit område er nemlig ejet af Tvind ........

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 20 point
Dato : 01-09-04 08:22

Nederst på denne side kan du lave en aftale med Kofoeds skole om afhentning : http://www.kofoedsskole.dk/omkofoedsskole/støtskolensarbejde!

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : rosekamp

Dato : 01-09-04 08:56

Ja, det lyder som en rigtig god idé. Jeg har aldrig hørt om stedet før, men nu har jeg da læst om dem.

Godkendelse af svar
Fra : sfl17

Dato : 07-09-04 22:10

Tak for svaret molokyle.

Kommentar
Fra : viv

Dato : 27-09-04 16:53

Helt ufatteligt,at sfl17 gerne vil hjælpe men,at det IKKE må koste energi...!!!!
slf17...jeg håber meget 17 står for antal år du er..så kan jeg måske forstå din egoisme og selvtilstrækkelighed en smule...Og blot håbe på en mere næstekærlig udvikling !!!

Venlig hilsen og lykke til fremover.

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 03-11-04 18:55

Kære viv
Jeg er langt mere end 17 somre og nej, det må ikke koste specielt meget energi. Sagen er den, at jeg ikke har nogen bil og derfor skulle slæbe løs i så fald. Er i øvrigt selvstændigt uden en høj indtægt, så der er ikke tid til specielt meget pjat

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 04-11-04 07:33

viv -> Du ved intet om sfl17. Du gætter !!! ..og dette gætværk synes jeg, du skal holde for dig selv.

sfl17 -> Du har min sympati for, at ville gøre noget for andre

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : viv

Dato : 05-11-04 00:38

Naturligvis gætter jeg..men det er nu ikke pointen..pointen er,at jeg synes det er utroligt selvtilstrækkeligt.gerne at ville hjælpe,men ikke ønske at bruge krafter herpå !

.....og nu ser jeg,at sfl17 også anser det for,at være pjat ???...og at det tilsyneladende er "forfærdeligt" at skulle "slæbe løs"...tjah..havde de mennesker der mangler blot noget,at "slæbe løs" med..GÆTTER jeg på de ville være taknemmelige...

Men ok...hvis 17 står for året du er født i sfl forstår jeg naturligvis dit problem og tager mine ord i mig igen......jeg frygtede blot du var en af disse meget forkælede og egoistiske mennesker,der går ind for humanitært arbejde...bare det er "naboen" der yder.

mvh.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 05-11-04 09:54

Du er da ikke meget bedre ifølge dig selv viv. Brokke dig dét ka' du, men tilbyde din hjælp ; at bringe tøjet for sfl17 ???

Hvem er det lige der gør hvad for hvem her ?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : viv

Dato : 05-11-04 14:27

Det kan du på sin vis have ret i Molokyle..desværre bor jeg nok urealistisk langt væk til netop det....men du har måske også allerede tilbudt din hjælp ??

Ellers håber jeg da egentlig,der er en venlig sjæl i nærheden,der gerne vil fuldføre arbejdet,når slf17 ikke magter det selv...Din ide´er absolut god !!..(p.s point for det !)

mvh.

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 08-11-04 12:22

fandt faktisk ud af, at der var en genbrugscontainer i nærheden og cyklede/slingrede derhen med posen en sen aftenstund i sidste uge ... og nej, jeg er født i 70'erne, hvis det skulle være så interessant ...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 08-11-04 12:31

viv -> Takker ....jeg arbejder faktisk lidt for Kofoeds Skole, Kirkens Korshær, og Kristeligt Studenter Settlement : http://settlementet.dk/ (Sidegadeprojektet : http://settlementet.dk/htm/sidegaden.htm ) ..lige nu som IT-instruktør/Programmør i Nethulen : http://nethulen.dk , men deltager også i div. sociale projekter omkring grønlændere i Stjerneskibet på Christiania.

sfl17 -> Godt så... Du fandt en løsning

Ha' en go' dag allle sammen

</MOLOKYLE>