/ Forside/ Interesser / Videnskab / Andet videnskab / Spørgsmål
10  Nordsted1 917
3d i glas ??!??!
Fra : thbala
Vist : 2368 gange
100 point
Dato : 13-05-04 21:56

jeg har flere gang ser små glasklodser med figurer i 3d inden i... jeg ved man kan få dem med div. stjernetegn i og med forskellige dyr.

det jeg er nysgerrig efter at vide er hvordan de laves. jeg kan virkelig ikke regne det ud... så hvis nogen har en forklaring eller et link til en side som beskriver det vil jeg rigtig gerne høre derom.

Kommentar
Fra : lyngballe

Dato : 13-05-04 22:09

Jeg vil gætte på du skal søge under "hologram"

Kommentar
Fra : thbala

Dato : 13-05-04 22:19

det tror jeg næppe... for det ser ikke bare ud som 3d, det ER 3d

Kommentar
Fra : Misteryman

Dato : 14-05-04 07:47

de laves via en laser, der fokusere på bestemte punkter i glasset. ppå den måde får man et resultat der ligner 3d :)

Accepteret svar
Fra : krakgt

Modtaget 100 point
Dato : 14-05-04 09:38

Hos www.thorlaser.dk laver de sådanne emner kan evt kontaktes på e-mail thor@thorlaser.dk

mvh
krakgt

Godkendelse af svar
Fra : thbala

Dato : 14-05-04 17:36

Tak for svaret krakgt.