/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Åbne eller gemmer filer !!
Fra : stefanahm
Vist : 522 gange
100 point
Dato : 03-05-04 13:01

Når jeg vil downloade filmsekvenser fra LinienMC, bliver de altid åbnet i Media Player.
Normalt kan jeg vælge at åbne eller gemme. Men ikke her, den går direkte til Media Player.

Hvordan får jeg min computer til ALTID at spørge om jeg vil åbne eller gemme ???

Stefan

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 110 point
Dato : 03-05-04 13:03

Du kan jo højreklikke på den fil du vil gemme, og så vælg "gem destination som"

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-05-04 13:04

Du går op i browserens menu Funktioner->Internetindstillinger...->Avanceret ...under 'multimedier' fjerner du de øverste tre flueben.

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : stefanahm

Dato : 03-05-04 15:08

Tak for svaret Better_Performance.

Har altid troet den bare gemte en genvej til destinationen. Men der kan man jo se hvor nemt kan være !!!!

Dumme Robert !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stefan