/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Besværlig oversættelse - 500 point udlod~
Fra : Fnollerpige
Vist : 670 gange
500 point
Dato : 29-04-04 14:23

Er der mon nogen der kan oversætte det korte stykke fag-engelsk ???

Citat
1. stk. Moriseiki ZL 200 cnc drejebænk, med fuld c-akse / roterende værktøjer i både hoved og subspindel.
Lademagasin ( op til Ø 60 mm ) og patron (op til Ø 250 mm).

Nej vel - men skulle lige prøve alligevel, og er der nu en der kan alligevel forhøjer til 500 point.

Karina

Accepteret svar
Fra : CLAN

Modtaget 510 point
Dato : 29-04-04 14:26

1 each Moriseki ZL 200 CNC turning lathe c/w full C-Shaft and rotating tools as in both main- and sub- spindle.
Loadingmagazine (max. OD 60 mm) including chuk (max. OD 250 mm)

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-04-04 14:27

Chuck - Sorry!

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-04-04 14:28

Du behøves IKKE at hæve noget

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 29-04-04 14:31

*LOL*
Tak Søren .....

det er osse rent dovenskab - jeg er ellers ski'god til engelsk - men var lidt usikker på det der subspindel og lademagsin.....
jeg kunne jo osse bare have hugget fra min egen side www.nfi.dk som jeg har lavet til et firma, men ville ikke risikere at blive ALT for meget til grin i firmaet.... du ved mænd !!!

Tak Søren *GGGG
det lyder rimeligt.....

tror vist bare det der C-shaft - skal være c-axis ...*GG

Godkendelse af svar
Fra : Fnollerpige

Dato : 29-04-04 14:33

Jo fandendaskemig Søren - du skal have dine point - hvem ved måske det engang i en ny verden bliver eneste gangbare valuta - der vil dem uden Kandu point komme til kort *GGG OG det vil jeg ikke være skyld i du kommer

Karina

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-04-04 14:34

Hej Karina... du har sikkert ret, især hvis det er en aksel / slæde som kan devæge sig i X og Y retning.
Er vi mæææn'er så slemme?
Jeg har ikke lavet andet end ævle teknisk engelsk på jobbet siden 1981, så jeg ved da lidt om det, men ingen er som sagt perfekt... ej heller os mænd
Hygge...
Søren

NB: Hygsomt at "møde" dig igen

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-04-04 14:38

NNBB: Nejs hjemmeside du der har strikket sammen, måske man imod betaling, en dag ku' benytte sig af dine evner inden for hjemmesider??

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 29-04-04 14:38

Nåååh troede bare liiige det var så noget du kunne *GG - men klart når jeg tænker mig om ved jeg da egentlig godt du er "til så noget"

- ja I mænner er SÅ slemme

I lige måde - altid rart at bumle ind i dig *S

Hygge til dig osse....

Karina

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 29-04-04 14:41

Søren, det kan du sagtens - jeg laver såmænd osse sider gratis *GG og hjælper gerne .... den her er i forbindelse med en eksamensopgave på IT-A.....
vil smaddergerne hjælpe dig - du siger bare til.....

Det er mystisk - det er længe siden jeg har lavet noget på den side og så idag kom der mail om, at man havde købt denne hersens maskine, og så var jeg oppe på siden og så fik jeg øje på nogle fejl - (tror nogen på nettet går og skubber til tingene - hold op med det *GGG)

Karina

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-04-04 14:47

Du kan altid undskylde dig med, at din computer er blevet inficeret med tastaturvirus, eller at der har været besøg af en hacker

Jeg "hygger" mig også med hjemmesider (i alle priser inkl. gratis), og jeg er langt fra nogen "ørn", men kan da begå mig. På en eller anden måde, så tiltaler dit design af sider mig, så pas på... jeg ku' godt risikere at benytte mig af dit tilbud - aner bare ikke, hvordan jeg skal få fat i dig.
Se i øvrigt www.clantrading.dk
Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 29-04-04 14:52

Hvis du nu var rigtig listig *SS men det er så besværligt - tror jeg såmænd nok jeg har smidt lidt indikationer af mail, og andre sider rundt omkring ...*GG men du må da gerne få min mail adresse (bare lad være at give den til nogen andre, ikk` *GGGG*)

Karina
karina@bisserup.net

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 29-04-04 14:59

OKAY - du er blevet proffer *SS

Pæn side .... og med billede og det hele (tænk sig du ser faktisk ud som jeg havde troet)

Lad os da bare kaste hovederne sammen - hvem ved måske vi kunne få en hel masse ud af det, Søren....
jeg kan da i hvert fald bistå med design, html, grafik m.m .....

lad høre fra dig.....

Karina

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 29-04-04 15:00

Jeg skal nok gemme den i mine "private" gemmer. Bare rolig... jeg uddeler den IKKE til andre
Vi snakkes.... og ka' du så se at få Ug eller 13 i den der opgave
Knuzer fra Grenaa
Søren

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 29-04-04 15:05

Har været til eksamen - fik 11 - censor ville give 13, men læreren fattede ikke det med IBO serveren, og et eksternt link .... så de endte på de 11, jeg var skidenervøs den dag - så jeg fik jo aldrig argumenteret ordentlig for det læreren troede var en fejl.... men det er for sent nu.... *SS

Fortsat go dag ....

Karina