/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Folkeskole / Spørgsmål
10  viviborgen 630
Danmark
Fra : Tompe_10
Vist : 478 gange
30 point
Dato : 29-04-04 10:47

jeg har lige et lille spørgsmål jeg har et projeckt om danmark men hvad skal jeg skrive om i danmark

det skal helst være noget jeg kan skrive omkring 5 sider om men det skal højest 10 sider

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-04-04 10:55

Tompe_10
Hvilket fag skal du skrive den i??

Accepteret svar
Fra : zomp

Modtaget 40 point
Dato : 29-04-04 11:07

vikinger er altid populære især i historie og geografi

mvh

ps. men ja hvad fag er det!!

Kommentar
Fra : stefanahm

Dato : 29-04-04 11:07

Ja tak og hvilken klasse går du i, kan have en del betydning med hensyn til emnevalget !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Stefan

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 29-04-04 11:13

Mon ikke du finder inspiration her : http//www.danmark.dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Tompe_10

Dato : 29-04-04 11:21

jeg skal skrive den i dansk

Kommentar
Fra : qfha

Dato : 29-04-04 11:24

Skriv om fædreland set i relation til fodbold, indvandring, turisme etc.

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 29-04-04 11:40

Det må da være oplagt, at skrive om kongehuset og dets betydning for danskerne og Danmark

// Toupie

Kommentar
Fra : lykkebo4

Dato : 29-04-04 12:02

Skriv om HCAndersen da det jo er hans år- i 2005 skriv om hans tilknytning til de forskellige steder her i danmark- der er mange muligheder her- håber at du kan bruge det. Han holdt jo af at rejse rundt -

Kommentar
Fra : Guild

Dato : 29-04-04 15:38

.. eller skrive om nogle af de værste "brølere":

.. Da man solgte De Vestindiske Øer
.. Da per Hækkerup solgte de bedste oliefelter til Norge .. for en flaske Whisky, som han selv drak !
.. Da Danmark "solgte" Thule til amerikanerne
.. Hvorfor fik vi ikke hele Sønderjylland tilbage i 1920 ?
.. Island, Færøerne, Grønland, Shetlandsøerne, Skåne, Halland og ...

Der er masser at tage fat på.
/PG

Godkendelse af svar
Fra : Tompe_10

Dato : 03-05-04 09:26

Tak for svaret zomp.

pe@ce in he@ven Tompe_10