/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Til Better_Performance, ...gæt om hvad?
Fra : Axelise
Vist : 342 gange
10 point
Dato : 22-04-04 15:56

Jeg ved jo ikke lige, hvordan jeg ellers kunne fange dig......
Var forbi Coq&Ko i dag og snakkede med Christophe, så jeg vil faktisk bare sige dig mange tak, fordi du lige fangede, hvad det var, jeg var ude efter og kunne formidle navn og adresse på dette skønne sted videre. Jeg kan godt forstå, at du tog 3 kg på om om ugen, hvis du har købt madpakke dér....Glæder mig til en overdådigt lækker bryllupsmenu!
Tak igen. Jeg havde aldrig fundet det sted uden din hjælp, og det selvom jeg færdes regelmæssigt i området.
Malene

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 10 point
Dato : 23-04-04 10:11

Det glæder mig da at jeg kunne hjælpe, og jeg håber i får en god fest

Godkendelse af svar
Fra : Axelise

Dato : 30-04-04 23:02

Jeg havde glemt at få lukket spørgsmålet......
Og tak for de gode hilsner til på fredag iøvrigt. Vi skal have sindssyg god mad; noget hummer bisque først og som 4. ret en hjemmelavet chokolademakronkage med vaniliecreme. Vi dør af madglæde.............!

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 01-05-04 11:31

Må jeg komme og spise rester ??

Kommentar
Fra : Axelise

Dato : 01-05-04 23:46

Ja, i sådan et tilfælde ville en "doggy-bag" ikke være at foragte, vel?
Lige bortset fra, at min hund nødig ville spise dén slags rester.....så hellere en røget sild og en rå lammeknogle. DET er guf!
Jeg er meget spændt på maden; Christophe og hans kompagnon (så vidt jeg kan forstå - ham der ikke taler dansk) er helt utroligt imødekommende og service mindede. Det er en fornøjelse. Man får sådan en service, man ville ønske, man fik alle andre steder. Det gør man bare ikke.
Du sagde, at du arbejdede lige ved siden af........var det i bilforretningen eller i syforretningen...?????? Jeg MÅ lige have min nysgerrighed stillet. Jeg har jo ikke engang luret, om du er M eller K..............