/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
adobe reader 6.0
Fra : hosantoga
Vist : 275 gange
100 point
Dato : 09-04-04 22:15

Jeg har installeret adobe reader 6.0 på min computer. Problemet er at jeg ikke kan få det til at åbne pdf-filer direkte fra nettet uden at downloade dem først. Jeg bruger Internet Explorer som browser. Er der nogen der ved om man kan løse dette lille problem?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 09-04-04 22:17

Slet det og geninstaller igen feks
Mvh Sune

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-04-04 22:41

Er der ikke et enable internet explorer plug in et eller ander sted under options?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-04-04 22:44

Slet den og geninstaller mens du ER på internettet, det plejer at hjælpe.

Kommentar
Fra : hosantoga

Dato : 09-04-04 22:45

Jeg har prøvet at afinstallere det og så installeret det igen, men det hjalp ikke. Har også ledt efter et sted hvor man kan enable det men det er ikke lykkes mig at finde det.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-04-04 22:49

Har du flueben i aktiverer installation efter behov i IE?

Kommentar
Fra : ellebye

Dato : 09-04-04 22:50

Har du prøvet at installere MENS du er online?

Kommentar
Fra : hosantoga

Dato : 09-04-04 22:53

jeg er netop igang med at installere det igen mens jeg er online. Vender straks tilbage med nyt.

Kommentar
Fra : hosantoga

Dato : 09-04-04 22:56

Har som sagt lige installeret det igen mens jeg er online men det fungerer stadig ikke.

Til Tedd: Det flueben, hvor skal det findes?

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-04-04 22:59

funktioner > Internetindstillinger > avanceret!
Der er osse en aktiver udvidelser til tredjeparts webbrowsere. Kunne osse være den!

Kommentar
Fra : hosantoga

Dato : 09-04-04 23:01

der er flueben i begge to.

Accepteret svar
Fra : tedd

Modtaget 110 point
Dato : 09-04-04 23:08
Kommentar
Fra : hosantoga

Dato : 09-04-04 23:10

tak for hjælpen til jer alle og specielt Tedd som tog sig til til at rode rundt på nettet for at hjælpe mig.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-04-04 23:10

Gætter på du har et program der blokerer activex eller at sikkerhedsniveauet i IE er for højt!

Kommentar
Fra : hosantoga

Dato : 09-04-04 23:13

Jeg har før haft Adobe reader 5.0 hvor det hele fungerede fint, så jeg ved ikke helt hvad der skulle være galt bare fordi man får en nyere version.

Godkendelse af svar
Fra : hosantoga

Dato : 09-04-04 23:15

Tak for svaret tedd.

Kommentar
Fra : tedd

Dato : 09-04-04 23:16

Ærgeligt du ikke fik det til at virke!

Kommentar
Fra : hosantoga

Dato : 09-04-04 23:18

ja det er jeg også lidt træt af, men jeg prøver lige det link tedd kom med endnu en gang. Det kunne jo være der dukkede noget op.