/ Forside/ Interesser / Videnskab / Andet videnskab / Spørgsmål
10  Nordsted1 917
hjælp mig med den lille prins!?!?!
Fra : Deigaard
Vist : 476 gange
50 point
Dato : 06-04-04 17:04

Hey...

Jeg går til fransk i min fritid, og lige nu er vi ved at læse Den Lille Prins.
Jeg forstår ikke ret meget af den sidste side i kapitel xxl ( ved ikke engang hvad det er i rigtige tal)
derfor vil jeg blive meget glad hvis en eller anden kunne hjælpe mig med at finde historien på dansk på nettet...

Accepteret svar
Fra : ibenboel

Modtaget 60 point
Dato : 06-04-04 17:50

hej

jeg har bogen liggende og hvis ikke der er andre muligheder så vil jeg godt scanne sidste kapitel ind og sende til dig.

Oplys blot en e-mail adresse.

Hej fra Iben

Kommentar
Fra : Favorite

Dato : 07-04-04 11:19

Hej Deigaard
Jeg vil gerne hjælpe dig med at finde bogen på dansk, men først må du oplyse forfatterens navn.

Jeg kan samtidig oplyse dig om, at romertal XXI betyder 11 = X = 10 * 2 + I = 11 - og det er jo meget enkelt ikke?

M.v.h.
Favorite

Godkendelse af svar
Fra : Deigaard

Dato : 07-04-04 18:38

Hej Iben

Det er jeg rigtig glad for, min E-mail er deigaard@e-mail.dk
tusinde tak for hjælpen...

kærligst Katrine

Kommentar
Fra : ibenboel

Dato : 22-04-04 19:39

Hej Katrine

Jeg har været på sygehus. Sender det imorgen.