/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Mandelgave
Fra : Mallie
Vist : 860 gange
100 point
Dato : 11-11-03 08:32

I min familie skal den der vinder mandelgaven ét år sørge for mandelgaven til året efter.

I år er det så min tur, men jeg kunne godt tænke mig nogle forslag fra jer....?

Vi taler for ca. 100-150 kr. og alle er voksne

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 11-11-03 09:23

Vi plejer at købe enten en æske chokolade eller en marcipan gris det er altid godt

Kommentar
Fra : secret

Dato : 11-11-03 09:47

"Vi plejer ....." kan godt ændres ... en CD, video /DVD med Linie-3, andet show, musik måske - en ret tidsløs løsning til ca. 150 kr.

-secret-

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 11-11-03 11:01

Ved godt det kan ændres.. siger også bare hvad vi plejer at købe.. siger jo ikke han SKAL :o|

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-03 11:50

Et Ludo spil kan alle bruge

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Zerg911

Dato : 11-11-03 11:56

Cool ludo spil til 100-150 kr. kan brikkerne selv gå ??

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-03 12:24
Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-11-03 12:43

I denne endog meget velassorterede forretning i Jorck's Passage i KBh. findes endnu mere luksuriøse udgaver af Ludo : http://www.gamesweb.dk/

Desværre ser det ud til at en del af sitet er nede i øjeblikket.

De har iøvrigt mange fine spil : Kaste gris og hva' har vi

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Thorendal

Dato : 11-11-03 13:14

Hvad med at "købe" en næstekærlig mandelgave: En donation til et godtgørende formål? Der kan alle prisklasser være med.

Accepteret svar
Fra : tjantzen

Modtaget 100 point
Dato : 11-11-03 13:18

Det kommer jo også helt an på, hvor seriøst det skal være.
Hvís det bare skal være sjov og eller om der er prestige i af finde på gode og fine gaver.

Personlig er jeg mest til mindre seriøse gaver.

Pejse- og pausefisk DVD
Bog om bilture i Danmark
Et mandelgave vandretrofæ i form af fx. en kirsebærsovsekande med året navn indgravert, en køleskabsmagnet eller anden ting, som kan genbruges år efter år.
En pose brændte mandler
Et bonzaitræ
En flot lyskræns med små rispapirslamper eller ligende.
Gavekort til en tigerbutik.
En ostekurv
osv
.

thomas

Kommentar
Fra : Hovsan

Dato : 11-11-03 22:24

Vi plejer ikke noget, men må finde på hvert år - sidste år tror jeg så, at ideen til "vi plejer" kom - ikke mere bryden hjerne med, at finde på - jeg købte simpelt hen et skrabelod og pakkede festligt ind - så der var spændíng 2 gange - uden endnu mere forpint mave af gode sager.
Lodderne kan jo købes til mange forskellige priser, så der er noget for enhver pengepung.

Hovsan

Godkendelse af svar
Fra : Mallie

Dato : 12-11-03 10:02

Tak for svaret, der var nogle rimelig gode ideér i blandt.