/ Forside/ Interesser / Rejser / Feriesteder / Spørgsmål
10  qfha 400
Hvor er dette - og hvordan virker "hæve ~
Fra : erling_l
Vist : 498 gange
50 point
Dato : 02-11-03 23:53

Jeg har tidligere stillet dette spørgsmål - forgæves : http://www.kandu.dk/dk/spg/23425

Jeg har derfor været nødt til i første omgang at finde en alternativ juleferie, men vil fortsat gerne finde ud af, hvor pokker ovennævnte ligger.

Derfor har jeg hævet værdien på spørgsmålet, og forstod egentlig, at det så ville komme på listen igen - men de lykkedes ikke (derfor dette indlæg). Skal man gøre noget specielt - udover at hæve point - eller hvad?

Accepteret svar
Fra : Toupie

Modtaget 60 point
Dato : 03-11-03 00:11

Hej Erling_l

Stedet kan jeg ikke hjælpe dig med, desværre - men mht til hævning af point, så kommer spørgsmålet ikke på listen over "seneste 25 spørgsmål" men øvers på listen i den kategori spørgsmålet er stillet.......så der er intet du kan gøre for, at komme på listen over seneste 25 spørgsmål, andet end det du lige har gjort

// Toupie

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-11-03 00:38

Hvorfor spørger du ikke dem der har hjemmesiden???
Men jeg tror det er lidt for sjov, det er næsten for godt til at være sandt, ville gerne have en pige med, men kender ingen der vil, forøvrigt har jeg heller ikke pengene, og jeg tror ikke min kone syntes hun "kan undvære mig så længe" (det bliver lang tid jeg vil være væk)
http://www.laursenhus.dk/
Eller skriv en e-mail til dem den står på deres hj.side?
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 03-11-03 01:34

Palle : Det er min egen hjemmeside - brugte bare domænet til at kunne vise billederne - så den ide er ikke brugbar.

Toupie: Omkring point - OK - jeg har misforstået, hvad der stod (altså "øverst på listen") - tak for forklaringen

Erling

Kommentar
Fra : grausen

Dato : 03-11-03 09:03

Hejsa
Ved ikke om det kan hjælpe, men du kunne måske tage billederne med, til et par rejsearrangører og høre, om de kender noget til destinationen.......
med venlig hilsen
grausen

Kommentar
Fra : ruder4

Dato : 03-11-03 09:10

Hej Erling.

Ja, jeg venter også stadig på at dit spørgsmål - hvor er dette sted - bliver besvaret - for der kunne jeg også godt tænke mig at bruge et par uger.

Mht at forøge point, så syntes jeg også at det er dumt, at spørgsmålet ikke igen kommer på listen over seneste 25 spørgsmål. Så i stedet for at forøge pointene med eksempelvis 50 point, så kan det bedre betale sige at lukke det gamle spørgsmål og stille det samme igen på ny - så kommer det jo igen på listen over senest 25 og jeg tror på at der er flere der ser spørgsmålet her.

Held og lykke med den videre eftersøgning på "det hemmelige sted"

Hilsen Ruder4

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 03-11-03 11:30

..Æv, mig der slet ikke har PowerPoint. Jeg kan slet ikke få stillet min nysgerrighed

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-12-03 12:36

Da jeg er ved at rydde op i mine enkeltstående abonneringer og jeg ikke tror det lykkedes, at finde "paradiset" ønsker jeg ikke længere at abonnerer på dette spørgsmål.

// Toupie

Kommentar
Fra : erling_l

Dato : 20-12-03 13:03

Hov- har slet ikke tænkt på, at jeg havde stillet det 2 gange for at få det på listen igen. Men jo - det er fundet. Det er Hiltons Hotel, Maldiverne. Iler staks med en kvittering for svarene (må i denne streng så blive den, der svarede først på del 2 - med at få det på listen igen).

Mvh Erling

PS: 4000 pr person pr nat - er der andre, der skal have et par uge med, så vi kan forhandle lidt rabat ?

Godkendelse af svar
Fra : erling_l

Dato : 20-12-03 13:04

Tak for svaret Toupie.