/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
polter abend
Fra : mygg
Vist : 1653 gange
100 point
Dato : 30-10-03 23:25

Jeg skal holde polter abend for min kusine til sommer. Er der nogle, der har nogle gode og måske lidt anderledes forslag???

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 30-10-03 23:38

Hej Mygg

Det sjoveste jeg har oplevet til en polter abend, var paintball
Ellers kan jeg foreslå: tyrkisk bad, beautybehandling, tur på kørebane i lastbil.......sådan en god blanding af forkælelse og grænseoverskridende ting

// Toupie

Kommentar
Fra : sismofyt

Dato : 31-10-03 02:34

Jeg har hørt om en, der var inde hos en håndlæser/kiromantiker. Ellers kunne en tur i DGI byen med en ordentligt gang massage af hele kroppen være en idé. Og en tur på en kareoke bar med et obligatorisk solo nummer...

Men ikke noget med at dele kys (flødeboller eller lignende) ud til vildt fremmede eller tvungen nøgenhed i fuld offentlighed. Jeg så engang en fuld svensker på polterabened i Nyhavn - han havde en stor tavle foran men var splitterravende nøgen bagpå. Så sjovt er det heller ikke...

Venlig hilsen Sismofyt

Kommentar
Fra : sismofyt

Dato : 31-10-03 02:35

Jeg har hørt om en, der var inde hos en håndlæser/kiromantiker. Ellers kunne en tur i DGI byen med en ordentligt gang massage af hele kroppen være en idé. Og en tur på en kareoke bar med et obligatorisk solo nummer...

Men ikke noget med at dele kys (flødeboller eller lignende) ud til vildt fremmede eller tvungen nøgenhed i fuld offentlighed. Jeg så engang en fuld svensker på polterabened i Nyhavn - han havde en stor tavle foran men var splitterravende nøgen bagpå. Så sjovt er det heller ikke...

Venlig hilsen Sismofyt

Kommentar
Fra : sismofyt

Dato : 31-10-03 02:36

Jeg har hørt om en, der var inde hos en håndlæser/kiromantiker. Ellers kunne en tur i DGI byen med en ordentligt gang massage af hele kroppen være en idé. Og en tur på en kareoke bar med et obligatorisk solo nummer...

Men ikke noget med at dele kys (flødeboller eller lignende) ud til vildt fremmede eller tvungen nøgenhed i fuld offentlighed. Jeg så engang en fuld svensker på polterabened i Nyhavn - han havde en stor tavle foran men var splitterravende nøgen bagpå. Så sjovt er det heller ikke...

Venlig hilsen Sismofyt

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-10-03 08:53

Hej mygg...
Jeg tilslutter mig lidt af "begge" kommentarer, Sismofyt ville lige sikre, at du fik pointen med overdrev, ikke er godt

Du er sikkert den, der kender din kusine bedst. Med mindre hun er meget naiv, så er hun sikkert klar over, at der er ugler i mosen, så hvad med at tilspørge hende, hvad hun forbinder med en god polter-abend? Her efter kan I så skrue lidt op for "temperaturen", det behøves jo ikke at være kedeligt, men heller ikke HELT uden for din kusines accept grænser. Hun har helt sikkert et par grænseoverskridende ønsker / fantasier, så udfrit hende lidt.
Tag et lille eksempel... min bedre ½-del havde tit ævlet om at springe i faldskærm. Til vores kobber-bryllup blev hun så kastet ud i det. Hun var meget nervøs, og havde en hvis portion skepsis, da det hele nu var en realitet (sikkert mange tanker på vej til flyvepladsen). Det eneste hun ku' sige da de landede (tandem spring) var "igen, igen - jeg vil igen".

Husk! Det er ikke jeres fantasier og ønsker der skal udleves, men din kusines... lidt krydderier skader da ikke, men netop som med krydderier, så kan for meget af dem ødelægge retten.

Hygge... og go' polder-abend
Søren

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-10-03 09:19

De har vist været nævnt:

Faldskærmsudspring
Kørsel bag på svinehurtig motorcykel (snak med en MC klub)
Tur som passagerer i Rally bil (næsten alle rally-kørere, f. eks Ib Kragh, giver ture for ca 1500,-)
Indspille en CD (karaoke synes jeg er lam) - find et bette studio - stor prisforskel
Fotosession - bar røv liggende på et lammeskind. (jeg har et godt nummer på en kørene fotograf)
Gocart ræs (Esbjerg er god, fredericia Odense Århus)
Dykkerskole (Hør klubberne)
Krantur (selv mobilkraner kan når op i 30 - 40 meters højde) 500 - 1000 kr kan det fikses for
Flyvetur (rigtig lækker i Stauning lufthavn) ca 1500 kr for 3 personer, hvis jeg husker rigtig.

Fortæl hvor i landet vi er henne og hvilke ting der kunne være interessante.

Kommentar
Fra : mygg

Dato : 31-10-03 09:24

Hej
Tak for alle de gode forslag
Jeg venter lige med at uddele point til der kommet lidt flere forslag.
Jeg bor København - så nordsjællandsområdet vil være godt!
Hilsen Mygg

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-10-03 09:29

Det var lidt træls - alle mine gode forbindelser bor her ovre i det mørke fastland.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-10-03 09:46

mygg... gi' hende en aften sammen med 3773 og mig - ´det glemmer hun ALDRIG

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 31-10-03 10:01

Nu ved jeg da ikk' liiiige hvor sjove, sådan et par dorske jyder er efter en halv snes striber fadøl? Så bliver vi vist på brovtende, selvhævdende og højtråbende.

Se iøvrigt lige denneher:

Da manden blev skabt fik han tyve års normalt sexliv. Han var naturligvis skuffet. KUN 20 ÅR!

Tyren fik også tyve år, men den mente at ti år var rigeligt. Så bad manden om at få tyrens overskydende ti år og fik dem.

Hanen fik også tyve år, men den mente også, at den kun havde brug for ti år, også her bad manden om de overskydende 10 år og fik dem.

Så kom ornen og den fik også sine tyve år, men som for de andre dyr var ti år nok for den, så her blev der ligeledes 10 år tilovers til manden.

Se det forklarer hvorfor vore dages mænd har tyve år med et normalt sexliv, ti år hvor de skal nedlægge alt hvad de ser, ti år hvor de galer op om deres bedrifter, og ti år hvor de er nogle gamle grise.

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-10-03 10:40

3773... sikken en omgang tanker
Min bedre ½-del plejer at ynde den her: Hvad forskel er der på svin og mænd? Svin bliver ikke til mænd, når de er fulde.
Nå nu skal vi jo ikke lave et hjørne ud af mygg's spørgsmål, så her kommer en række forslag (husk mit første indslag).

Svæveflyvning - Bungee Jump - Rapelling - Rodeo ridning - Paint Ball - Go Kart - Faldskærmsspring - Stå på vandski - Racer kørsel (på bane) - Motor Cross - Survival - Brandbekæmpelse - Blindsmagning (drinks) - Glatbane kørsel (snart vinter, så lærerigt) - osv. osv. osv. Det er jo kun fantasien og din kusines temprament, der er begrænsningen. Nu hvor du bor i staden på Isla el Diablo hwa' så med at lave en aftale med Kbh. Zoo og lad hende være dyrepasser for en dag (ind til the G-rillaz med en kasse bananer eller søløverne med en spand sild)... what do I know, som sagt... stik hovedet i en spand Biotex, så skal der nok dukke en idé eller to op.

Hygge...
Søren

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 31-10-03 10:57

HELT sorte solbriller, blindestok og sørgebind. Find vej gennem byen.

</MOLOKYLE>

Accepteret svar
Fra : Better_Performance

Modtaget 100 point
Dato : 31-10-03 11:04

Der findes en site med forskellige forslag til polterabend
Den hedder www.polterabend.com og er dansk, her findes endvidere en masse virksomheder med tilbud til polterabend, jeg nævner lige min egen i forbifarten.

Jeg har tidligere haft stor succes med at afvikle FireWalk for en polterabend

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 31-10-03 11:15

Better... FED side (nota taken) - Øhhh! Ildgang... går det ikke ud over rågummiet på mine ørkenstøvler?

Kommentar
Fra : Better_Performance

Dato : 31-10-03 11:21

CLAN....

Der kan du have en pointe, derfor anbefaler jeg oftes folk at tage støvlerne af

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 31-10-03 12:52

Hej igen Mygg

Jeg kom lige på et forslag til Nu ved jeg jo ikke lige hvilken type din kusine er, eller hvor mange penge I har tænkt jer at bruge, men hvad med et "stilskifte" enten af en proff, eller også kan i selv alliere jer med f.eks en tøjbutik, en sminkør og en frisør. Imens hygger I jer selvfølgelig med medbragt vin eller champagne

........eller en boksekamp, rapelling eller hypnose (det er ret moderne for tiden)

// Toupie

Kommentar
Fra : sfl17

Dato : 14-01-04 15:37

For et par måneder siden hyrede jeg Pers Cykeltaxa i Odense til at fragte en ven til polterabend, som vi holdt i den lokale gokarthal med pokal, champagne og det hele. Bagefter skulle den kære gom mixe drinks og grille til os (havde fået drinksæt i bryllupsgave)! Vi blev pænt stive og tog så i byen. Ikke det mest ophidsende, men billigt. Alt inkl. 350 per mand, så vidt jeg husker. Det bliver straks dyrere, hvis man skal hyre en fyr fra Dværgbooking (prøvede at hente priser!).

Godkendelse af svar
Fra : mygg

Dato : 14-01-04 18:43

Tak for svaret Better_Performance.

Kommentar
Fra : cb99

Dato : 01-07-12 14:21

Du kan prøve at tage et kik på: http://polterabendevent.dk Her er der ihvertfald en masse sjove aktiviteter til jeres polterabend, eller hvis der er andre som skal holde et polterabend idenfor nærmeste fremtid. Hvis I vil have et sjovt polterabend kan I også prøve at tage en kanotur på furesøen, det har vi prøvet, det var godt nok ikke til en polterabend, men det var super sjovt